abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28596515
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:55 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Weet je, er zijn mensen ledematen kwijtgeraakt tijdens deze aanslag, stel je eens voor dat het jou zou overkomen, of jouw familie.

Zodra dat gebeurd, dan ga ik hier zeggen dat je moeder het aan had moeten zien komen, of dat je nu beenloze vader een reactie is op wat er in Irak gebeurt.

En als iemand dan post dat jij je handen bent verloren, of blind bent, dan zal ik zeggen "och, het is hetzelfde als die zielige kindjes in Irak die door de amerikanen met opzet neer zijn geknald"
Je zou het bijna gaan hopen bij sommige mensen...
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:02:30 #127
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_28596539
Een of andere expert op tv zit net te beweren dat de Rotterdamse metro eigenlijk geen potentieel doelwit is omdat de metro hier geen symbool voor de stad is zoals in Londen, maar in Spanje is de trein toch ook geen symbool
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:02:48 #128
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28596553
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:59 schreef Tiesemans het volgende:

-knip-
schopje TRU .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28596555
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:59 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat ook nooit, dat er over het algemeen altijd maar weinig mensen het slachtoffer worden, hoe kan dat?
Je had gehoopt op meer slachtoffers?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28596562
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Over naief gesproken
Leg het nog eens even uit? Waarom deze opmerking naief is? Er vallen doden door een onnodige aanslag en we kunnen alleen maar reageren met opmerkingen alsof het onze eigen schuld zou zijn? Hou toch op man.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:03:05 #131
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28596563
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:01 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Los van wat je mag vinden van de rol van 'Het Westen' in de wereld, is het natuurlijk onzin een gebeurtenis als deze af te doen als een onbenullig iets.
In het grote geheel is het niet meer dan een prikactie. Zeker als je ziet hoe het Westen met Afghanistan is omgegaan na de aanslagen op Amerika.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:03:06 #132
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_28596564
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:59 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Omdat hij een geloof aanhangt dat zich niet losmaakt van deze acties.
Onzin. Het zijn enkele gestoorde types geweest die hun eigen versie van het geloof hadden om hun eigen frustraties mee goed te keuren. De islam zelf heeft hier bitterweinig mee te maken.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_28596570
Tjah.....hoop dat ze niet yasmina st clair als symbool nemen
pi_28596572
Ik ben benieuwd of het volk Blair de Irak-oorlog kwaad zal nemen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:03:35 #135
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28596581
als mensen zo non-chalant mogen zeggen dat 'het Westen' hier om heeft gevraagd, dat we het over onszelf hebben uitgeroepen...

ach, dan kunnen we net zo vrolijk roepen dat de moslims het ook over zich uitroepen.

sterker nog, als iemand straks een moskee laat afbranden, op een vrijdag, met als doel zoveel mogelijk moslims om te laten komen in de vlammenzee...

dan verwacht ik dat RobH en Fuifduif als eerste hier zijn om te zeggen "ach die moslims hebben het wel over zichzelf uitgeroepen"
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_28596596
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:03 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

In het grote geheel is het niet meer dan een prikactie. Zeker als je ziet hoe het Westen met Afghanistan is omgegaan na de aanslagen op Amerika.
De Taliban moet je vooral hun gang laten gaan idd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:04:20 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_28596620
Even nog een andere huishoudelijke mededeling, voor complottheorieën graag in de volgende topics in TRU verder gaan: Aanslagen London en/of Aanslag Londen voorspeld door kaartspel

Vriendelijk bedankt.
pi_28596623
Oke oke, het is wel terrorisme .
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:00 schreef nikk het volgende:
Hoezo vraagt het Westen er om?
Lijkt me duidelijk. We zijn een stelletje arrogante oppervlakkige goddelozen. We kijken neer op alles wat niet voldoet aan onze standaarden en we hebben zelfs de irritante eigenschap om onze leefwijze op te leggen aan die andere groepen.

Vind je het gek dat ze zich daar tegen ons verzetten? Ik snap het best.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:04:29 #139
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28596626
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Onzin. Het zijn enkele gestoorde types geweest die hun eigen versie van het geloof hadden om hun eigen frustraties mee goed te keuren. De islam zelf heeft hier bitterweinig mee te maken.
Afgezien van mijn onbegrip tegenover gelovigen in het algemeen vind ik het opmerkelijk dat men een geloof aan kan hangen uit wier naam zoveel moorden worden gepleegd. Dat geldt niet alleen voor de islam.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:04:43 #140
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28596634
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben benieuwd of het volk Blair de Irak-oorlog kwaad zal nemen.
Reken maar.
pi_28596636
Ik denk dat Afgsnistan hier niks mee te maken heeft, het is terecht dat dat land is en wordt aangepakt!
pi_28596638
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Over naief gesproken
Ik snap best dat jij het Westen haat en de zielige mensen in de wereld wil verlossen van ons smerige Westerlingen. Maar hoezo vraagt het Westen om een aanslag als deze?
pi_28596646
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Eens, maar die gestoorden gasten mogen ze echt ophangen en al die gasten zoals IRA, ETA en weet ik veel ook...
pi_28596666
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:04 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik snap best dat jij het Westen haat en de zielige mensen in de wereld wil verlossen van ons smerige Westerlingen. Maar hoezo vraagt het Westen om een aanslag als deze?
Denk daar maar eens over na nikk - het naieve beeld dat jij van de wereld hebt is echt stuitend, of ben je vooral aan het trollen wederom?
pi_28596678
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:03 schreef Jalu het volgende:

[..]

Leg het nog eens even uit? Waarom deze opmerking naief is? Er vallen doden door een onnodige aanslag en we kunnen alleen maar reageren met opmerkingen alsof het onze eigen schuld zou zijn? Hou toch op man.
Precies. Volgens diezelfde debiele redenering vraagt het Midden Oosten al jaren om plat genuked te worden...
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:06:01 #146
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28596684
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De Taliban moet je vooral hun gang laten gaan idd.
Je kunt beter een oorlog voeren en daarmee duizenden nieuwe terroristjes kweken idd.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:06:11 #147
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28596694
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk daar maar eens over na nikk - het naieve beeld dat jij van de wereld hebt is echt stuitend, of ben je vooral aan het trollen wederom?
it takes one to know one
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_28596703
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:04 schreef nikk het volgende:

[..]

Denk je dat die mensen het voor de lol doen? Uit verveling?
pi_28596704
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
als mensen zo non-chalant mogen zeggen dat 'het Westen' hier om heeft gevraagd, dat we het over onszelf hebben uitgeroepen...

ach, dan kunnen we net zo vrolijk roepen dat de moslims het ook over zich uitroepen.

sterker nog, als iemand straks een moskee laat afbranden, op een vrijdag, met als doel zoveel mogelijk moslims om te laten komen in de vlammenzee...

dan verwacht ik dat RobH en Fuifduif als eerste hier zijn om te zeggen "ach die moslims hebben het wel over zichzelf uitgeroepen"
Precies. O wee als je iets generaliserend over moslims zegt, dit soort lui branden je volkomen af omdat je generaliseert. En vervolgens staan ze wel vooraan om te zeggen dat het de eigen schuld van "het Westen" is. Nee hoor, dat is helemaal geen generaliseren...

Wat kunnen sommige mensen toch selectieve verontwaardiging vertonen...
pi_28596737
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:04 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Reken maar.
Ik denk dat het weleens tegengesteld kan werken, nl. dat de Engelsen in gaan zien dat de oorlog daar toch hard nodig was en nog steeds is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')