Hij ging voor het zebrapad al liggen. Leek mij er eerder op dat de bocht wat krapper was dan hij ingeschat had en tijdens de stuurcorrectie plat ging.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tja, in het veld hebben ze geen zebrapaden, daar zal het dan wel aan liggen.
Inderdaad. Plasje olie misschien? Of wat zand. Want die anderen gingen ook op exact dezelfde plek onderuit. Dat is teveel toeval dan alleen de bocht verkeerd inschatten, lijkt me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hij ging voor het zebrapad al liggen. Leek mij er eerder op dat de bocht wat krapper was dan hij ingeschat had en tijdens de stuurcorrectie plat ging.
Ja, maar in die bocht lag dus iets, waardoor het extra glad was, anders zouden er daar niet zoveel gevallen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ligt niet zozeer aan de bocht maar aan de gladheid lijkt mij. Want als het niet zou hebben geregend en dezelfde situatie had zich voorgedaan, dan zou niemand zijn gevallen in die bocht.
Ze hebben het over zijn positief? Postitief wat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
(ze hebebn het over zijn positief en ze hebben altijd een interview met hem online)
Minder gevallen zijn. Er zijn er altijd die te snel gaan en daardoor een bocht missen. Maar geef je gelijk het was nooit zo massaal geweest. In principe stelde die bocht weinig voor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ligt niet zozeer aan de bocht maar aan de gladheid lijkt mij. Want als het niet zou hebben geregend en dezelfde situatie had zich voorgedaan, dan zou niemand zijn gevallen in die bocht.
Dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hij ging voor het zebrapad al liggen. Leek mij er eerder op dat de bocht wat krapper was dan hij ingeschat had en tijdens de stuurcorrectie plat ging.
Hoe breed de weg ook moge zijn, dranghekken zijn bij de finish in mijn optiek altijd noodzakelijk om de renners voor de toeschouwers te beschermen en vice versa. Want de meeste toeschouwers staan bij de finish, en niet bij de 10 km vlag ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ze moeten gewoon weer terug naar grote brede wegen als finish zoals in de jaren 80, zonder dranghekken en zonder echte bochten in de laatste 2KM. Dan kunnen ze die 3km-regel ook afschaffen, zitten we daar ook niet meer mee.
Cioni?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog uitvallers bijgekomen vandaag? Cioni en ...?
Hmm ja dat is zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe breed de weg ook moge zijn, dranghekken zijn bij de finish in mijn optiek altijd noodzakelijk om de renners voor de toeschouwers te beschermen en vice versa. Want de meeste toeschouwers staan bij de finish, en niet bij de 10 km vlag ofzo.
Je wilt alle kansen op clashes tussen wielrenners en toeschouwers uitsluiten, we hebben al ondervonden dat zelfs 1 agent voor een dranghek al voor problemen en ongelukken kan zorgen, laat staan duizenden mensen langs de weg.
Er zijn altijd gekken die niet weten hoe ze afstand moeten nemen en het komt altijd voor dat groepen mensen de weg verkorten door massaal in een lange lijn op de weg te staan zoals we in grote mate in bergetappes zien, natuurlijk fietsen de renners niet zo snel in de bergen en denken ze zo dat de risico beperkt is maar bij de finish zie ik dit ook wel gebeuren, want ze willen er altijd zo dicht mogelijk boven op zitten en agenten kunnen dit dan moeilijk in toom houden.
Dat zou het wel erg saai maken. Ik houd niet van valpartijen, maar bochten in de laatste kilometers zorgen wel dat dat er verschuivingen plaatsvinden en sprinters naar voren en achteren kunnen komen. Bovendien liggen alle brede wegen zonder bochten buiten de steden/ stadjes waardoor het op dat punt minder aantrekkelijk wordt. Veiligheid voor de renners is ok, maar het moet er niet voor zorgen dat je alleen nog saaie rechtoe rechtaan finishes krijgt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo
iig zou ik zeggen, brede weg, geen bochten meer.
Wat had die dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nope, verder niemand.
Zaballa en Corioni zijn de enige uitvallers tot nu toe. Het had niet veel gescheeld of Zampieri kon aan het lijst toegevoegd worden maar hij wist net binnen de tijdslimiet te finishen.
Ik heb een aantal natte kranten dit jaar een betere tijdrit zien rijden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Of Iban Mayo, hij rijdt al maanden als een natte krant.
Ik heb helemaal geen eurosportquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[erg offtopic] Pst. Placebeau, heb je gezien dat GP Lausanne vanavond op Eurosport was, met Isinbayeva[/erg offtopic]
Volgens mij geeft Dave niet snel op.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelling voor de 2 volgende afvallers:
Dave Zabriskie (Team CSC)
Steve Zampieri (Phonak)
Het was wel raar dat juist in de uitloop van de meest gevaarlijke bocht in de buurt van de finish een beschilderde busbaan plus zebrapad te vinden was. Goed het regent natuurlijk niet altijd in Nancy, maar het maakt het parcours er niet veiliger op.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Minder gevallen zijn. Er zijn er altijd die te snel gaan en daardoor een bocht missen. Maar geef je gelijk het was nooit zo massaal geweest. In principe stelde die bocht weinig voor.
quote:Tour-debutant Lorenzo Bernucci (25), die dankzij een speling van het lot de zesde etappe won, stond voor het eerst in zijn loopbaan in de schijnwerpers en wist zich ruim na de ceremonie nog niet goed raad met alle aandacht.
"Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ben door Fassa Bortolo ingehuurd om bidons te verzamelen voor Cancellara, Flecha en Kirchen en ze uit de wind te houden. Toen Mengin viel in de laatste bocht, zat ik ineens alleen voorop met nog 300 meter te gaan. Ongelooflijk."
"Misschien is het talent dat ik mezelf in die positie gemanoeuvreerd heb, geen idee. Morgen ga ik in elk geval gewoon weer bidons halen voor de jongens." (TT)
Ja idd, ik gun zo'n jongen dat echt wel... Meer dan een Vino of ander Boonen of Mc Ewen... Die Bernucci is nu de blijste persoon van de wereld. Geweldig toch...quote:
Ah, even op OLNTV.com gekeken, en echt zonde dat ik het gemist heb. Helemaal mijn soort wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah. Vandaag de hele dag gewerkt (en daarna afspraken gehad) en morgen weer de hele dag werken, dus ik kan niks van de etappe van vandaag zien.
Er zullen vast wel goedgeplaatste aanvallen komen, helaas wachten de meeste tot aan de voet van de laatste beklimming. Discovery zou je, in het beste geval, kapot kunnen rijden vanaf de start. Concurrenten moeten ervoor zorgen dat Armstrong weinig mensen overhoudt. T-Mobile kan met Ullrich, Vino en Klöden een aanval plaatsen door 1 van de 3 weg te sturen. Zijn alledrie goede klassementsrennersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
[afbeelding]
Dit is een mooie etappe voor een lange ontsnapping, aankomende woensdag...iets voor klassementsmannen die nog veel tijd in moeten halen. Misschien wel iets voor Ullrich om op de eerste berg weg te gaan...
het is jammer dat Lance altijd zo controleert...ik zou hem graag ook wel eens 15 minuten willen zien pakken na een solo over drie, vier bergen
Mocht McEwen winnen, staat het gewoon weer 2-2.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
Zal Boonen weer zijn etappe pakken?
Bij die vorige twee massasprints had 'ie een fietslengte voorsprong![]()
Dat zijn dingen die me wel somber stemmen ja. Had ik even niet bij nagedacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:56 schreef Ericr het volgende:
Discovery kapot rijden willen veel ploegen, maar ze hebben een aantal toprenners in huis die meestal juist de andere ploegen kapot rijden. Zie eerder een blok van CSC, Phonak en Discovery tegen T-Mobile dan andersom. Landis heeft veel ontzag voor Armstrong en Basso is ook vrij close met Armstrong.
Waarschijnlijk doet hij dat niet omdat hij zelf ook wel weet dat hij dat niet volhoudt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
het is jammer dat Lance altijd zo controleert...ik zou hem graag ook wel eens 15 minuten willen zien pakken na een solo over drie, vier bergen
Basso misschien wel, maar dat gaat Riis toch niet leuk vinden. Ik denk dat die z'n buik ondertussen wel vol heeft van Armstrong.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:56 schreef Ericr het volgende:
... en Basso is ook vrij close met Armstrong.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
het is jammer dat Lance altijd zo controleert...ik zou hem graag ook wel eens 15 minuten willen zien pakken na een solo over drie, vier bergen
ik denk eerder dat Boonen wint (in massasprint), 2x overtuigend gewonnen....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mocht McEwen winnen, staat het gewoon weer 2-2.
McEwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:16 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Boonen wint (in massasprint), 2x overtuigend gewonnen....
Wat denken jullie?
mmm dat brengt ze zelf in gevaar hoor. stel kloden gaat. lance laat azevedo het gat dichten. Maar popovych die achter lance zit laat een gat vallen --> ullrich en vino moetern er naartoe maar ze hebben niemand voor hun dus kost dit 1 van de 2 veel inspanningen. popovych sluit bij ullrich/vino aan. als lance dan de aanval counterd vanaf ze bij kloden zijn dan zie ik toch grote problemen voor tmobile. natuurlijk of het ze het zo zouden oplossen weten we niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er zullen vast wel goedgeplaatste aanvallen komen, helaas wachten de meeste tot aan de voet van de laatste beklimming. Discovery zou je, in het beste geval, kapot kunnen rijden vanaf de start. Concurrenten moeten ervoor zorgen dat Armstrong weinig mensen overhoudt. T-Mobile kan met Ullrich, Vino en Klöden een aanval plaatsen door 1 van de 3 weg te sturen. Zijn alledrie goede klassementsrenners
vertel opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef mitt het volgende:
ontsnapping vandaag, met Joost Posthuma.
Hij was altijd een favoriet van me, maar na een paar jaar Tour domineren (en verder ook niks, à la Indurain) heb ik het wel een beetje gezien met Lance.quote:
Exact, nu is het niet leuk meer. Armstrong controleert alles, haast niemand waagt ook maar een poging om een aanval te plaatsen bergop. Ja, als het al te laat is meestal...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij was altijd een favoriet van me, maar na een paar jaar Tour domineren (en verder ook niks, à la Indurain) heb ik het wel een beetje gezien met Lance.
Merckx reed meer dan 1 wedstrijd per jaar om te winnenquote:
quote:12:17 - Rabobank Attacking
The first attack in stage seven has come from a Rabobank rider. It’s a similar theme each day. Alas, race radio has not yet given the name of the rider involved. If the past couple days are anything to go by, it’s likely to be either Karsten Kroon or Erik Dekker.
Zal wel Dekker zijn dan, want Kroon zouden ze wel moeten kunnen herkennen aan zijn bolletjes.quote:
Je weet nooit, gisteren was het ook een verrassende finale.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:28 schreef du_ke het volgende:
Ja de kans op een massasprint is erg groot of er moet op die bergjes in het begin al veel tijd gewonnen worden door een groepje erg sterke renners.
Oh proberen zullen ze het zeker. Echter wegkomen blijkt elke keer weer verdomde lastig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Er zijn nog altijd mensen die denken dat een paar Duitsers het gaan proberen omdat de finishplaats in Karlsruhe ligt.
Ligt wel voor de hand, Jens Voigt zien we vast wel een keertje in beeld vandaag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Er zijn nog altijd mensen die denken dat een paar Duitsers het gaan proberen omdat de finishplaats in Karlsruhe ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |