Dat roep ik al de hele dag. Tuurlijk is erg maar kan ook te erg. Tour radio was er helemaal niet. Beetj enaar mensen luisteren die elkaar napraten. heeft toch geen meerwaardequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar het nieus wordt nu op 2 zenders tegelijk uitgezonden, en dat vind ik altijd een tikkie overdone. Heeft toch geen enkele meerwaarde?
Klopt, maar Ned.2 is op zo'n moment dé nieuwszender. Op Ned.1 komt altijd om 20.00 journaal, vandaar op twee zenders. Op zich wat overdreven idd. Maar goed, wat is voor de Tourkijker het verschil tussen één, twee of drie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar het nieus wordt nu op 2 zenders tegelijk uitgezonden, en dat vind ik altijd een tikkie overdone. Heeft toch geen enkele meerwaarde?
Hij ging voor het zebrapad al liggen. Leek mij er eerder op dat de bocht wat krapper was dan hij ingeschat had en tijdens de stuurcorrectie plat ging.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tja, in het veld hebben ze geen zebrapaden, daar zal het dan wel aan liggen.
Inderdaad. Plasje olie misschien? Of wat zand. Want die anderen gingen ook op exact dezelfde plek onderuit. Dat is teveel toeval dan alleen de bocht verkeerd inschatten, lijkt me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hij ging voor het zebrapad al liggen. Leek mij er eerder op dat de bocht wat krapper was dan hij ingeschat had en tijdens de stuurcorrectie plat ging.
Ja, maar in die bocht lag dus iets, waardoor het extra glad was, anders zouden er daar niet zoveel gevallen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ligt niet zozeer aan de bocht maar aan de gladheid lijkt mij. Want als het niet zou hebben geregend en dezelfde situatie had zich voorgedaan, dan zou niemand zijn gevallen in die bocht.
Ze hebben het over zijn positief? Postitief wat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
(ze hebebn het over zijn positief en ze hebben altijd een interview met hem online)
Minder gevallen zijn. Er zijn er altijd die te snel gaan en daardoor een bocht missen. Maar geef je gelijk het was nooit zo massaal geweest. In principe stelde die bocht weinig voor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ligt niet zozeer aan de bocht maar aan de gladheid lijkt mij. Want als het niet zou hebben geregend en dezelfde situatie had zich voorgedaan, dan zou niemand zijn gevallen in die bocht.
Dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hij ging voor het zebrapad al liggen. Leek mij er eerder op dat de bocht wat krapper was dan hij ingeschat had en tijdens de stuurcorrectie plat ging.
Hoe breed de weg ook moge zijn, dranghekken zijn bij de finish in mijn optiek altijd noodzakelijk om de renners voor de toeschouwers te beschermen en vice versa. Want de meeste toeschouwers staan bij de finish, en niet bij de 10 km vlag ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ze moeten gewoon weer terug naar grote brede wegen als finish zoals in de jaren 80, zonder dranghekken en zonder echte bochten in de laatste 2KM. Dan kunnen ze die 3km-regel ook afschaffen, zitten we daar ook niet meer mee.
Cioni?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog uitvallers bijgekomen vandaag? Cioni en ...?
Hmm ja dat is zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe breed de weg ook moge zijn, dranghekken zijn bij de finish in mijn optiek altijd noodzakelijk om de renners voor de toeschouwers te beschermen en vice versa. Want de meeste toeschouwers staan bij de finish, en niet bij de 10 km vlag ofzo.
Je wilt alle kansen op clashes tussen wielrenners en toeschouwers uitsluiten, we hebben al ondervonden dat zelfs 1 agent voor een dranghek al voor problemen en ongelukken kan zorgen, laat staan duizenden mensen langs de weg.
Er zijn altijd gekken die niet weten hoe ze afstand moeten nemen en het komt altijd voor dat groepen mensen de weg verkorten door massaal in een lange lijn op de weg te staan zoals we in grote mate in bergetappes zien, natuurlijk fietsen de renners niet zo snel in de bergen en denken ze zo dat de risico beperkt is maar bij de finish zie ik dit ook wel gebeuren, want ze willen er altijd zo dicht mogelijk boven op zitten en agenten kunnen dit dan moeilijk in toom houden.
Dat zou het wel erg saai maken. Ik houd niet van valpartijen, maar bochten in de laatste kilometers zorgen wel dat dat er verschuivingen plaatsvinden en sprinters naar voren en achteren kunnen komen. Bovendien liggen alle brede wegen zonder bochten buiten de steden/ stadjes waardoor het op dat punt minder aantrekkelijk wordt. Veiligheid voor de renners is ok, maar het moet er niet voor zorgen dat je alleen nog saaie rechtoe rechtaan finishes krijgt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo
iig zou ik zeggen, brede weg, geen bochten meer.
Wat had die dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nope, verder niemand.
Zaballa en Corioni zijn de enige uitvallers tot nu toe. Het had niet veel gescheeld of Zampieri kon aan het lijst toegevoegd worden maar hij wist net binnen de tijdslimiet te finishen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |