abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:21:27 #201
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28599447
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, klopt. Maar het nieus wordt nu op 2 zenders tegelijk uitgezonden, en dat vind ik altijd een tikkie overdone. Heeft toch geen enkele meerwaarde?
Dat roep ik al de hele dag. Tuurlijk is erg maar kan ook te erg. Tour radio was er helemaal niet. Beetj enaar mensen luisteren die elkaar napraten. heeft toch geen meerwaarde
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_28599579
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, klopt. Maar het nieus wordt nu op 2 zenders tegelijk uitgezonden, en dat vind ik altijd een tikkie overdone. Heeft toch geen enkele meerwaarde?
Klopt, maar Ned.2 is op zo'n moment dé nieuwszender. Op Ned.1 komt altijd om 20.00 journaal, vandaar op twee zenders. Op zich wat overdreven idd. Maar goed, wat is voor de Tourkijker het verschil tussen één, twee of drie?
sig verwijderd door FA
  FOK!fotograaf donderdag 7 juli 2005 @ 20:27:02 #203
73911 ultra_ivo
pi_28599599
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Tja, in het veld hebben ze geen zebrapaden, daar zal het dan wel aan liggen.
Hij ging voor het zebrapad al liggen. Leek mij er eerder op dat de bocht wat krapper was dan hij ingeschat had en tijdens de stuurcorrectie plat ging.
pi_28599842
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Hij ging voor het zebrapad al liggen. Leek mij er eerder op dat de bocht wat krapper was dan hij ingeschat had en tijdens de stuurcorrectie plat ging.
Inderdaad. Plasje olie misschien? Of wat zand. Want die anderen gingen ook op exact dezelfde plek onderuit. Dat is teveel toeval dan alleen de bocht verkeerd inschatten, lijkt me.
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:38:11 #205
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28600073
Het ligt niet zozeer aan de bocht maar aan de gladheid lijkt mij. Want als het niet zou hebben geregend en dezelfde situatie had zich voorgedaan, dan zou niemand zijn gevallen in die bocht.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_28600130
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ligt niet zozeer aan de bocht maar aan de gladheid lijkt mij. Want als het niet zou hebben geregend en dezelfde situatie had zich voorgedaan, dan zou niemand zijn gevallen in die bocht.
Ja, maar in die bocht lag dus iets, waardoor het extra glad was, anders zouden er daar niet zoveel gevallen zijn.
pi_28601134
de sporza website ligt er een beetje uit, en bij OLN hebben ze nog geen beelden/interviews online staan
leuke aan OLN is dat ze - omdat ze amerikaans zijn - extra focussen op armstrong (ze hebebn het over zijn positief en ze hebben altijd een interview met hem online)

ben benieuwd wat hij zegt over de vino-ontsnapping

( www.olntv.com/tdf/ )
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28601712
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
(ze hebebn het over zijn positief en ze hebben altijd een interview met hem online)
Ze hebben het over zijn positief? Postitief wat?
pi_28601829
ironisch

ik bedoelde "positie"

bij etappe 1 waar het peloton brak en ullrich voorin zat wezen de commentatoren er ook op dat armstrong er niet bij zat, dijkstra doet dat echt niet
pi_28602057
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Minder gevallen zijn. Er zijn er altijd die te snel gaan en daardoor een bocht missen. Maar geef je gelijk het was nooit zo massaal geweest. In principe stelde die bocht weinig voor.
pi_28602195
Ze moeten gewoon weer terug naar grote brede wegen als finish zoals in de jaren 80, zonder dranghekken en zonder echte bochten in de laatste 2KM. Dan kunnen ze die 3km-regel ook afschaffen, zitten we daar ook niet meer mee.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:30:35 #212
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_28602279
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook.
Hij ging wat te snel die bocht door denk ik.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:37:08 #213
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28602503
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ze moeten gewoon weer terug naar grote brede wegen als finish zoals in de jaren 80, zonder dranghekken en zonder echte bochten in de laatste 2KM. Dan kunnen ze die 3km-regel ook afschaffen, zitten we daar ook niet meer mee.
Hoe breed de weg ook moge zijn, dranghekken zijn bij de finish in mijn optiek altijd noodzakelijk om de renners voor de toeschouwers te beschermen en vice versa. Want de meeste toeschouwers staan bij de finish, en niet bij de 10 km vlag ofzo.
Je wilt alle kansen op clashes tussen wielrenners en toeschouwers uitsluiten, we hebben al ondervonden dat zelfs 1 agent voor een dranghek al voor problemen en ongelukken kan zorgen, laat staan duizenden mensen langs de weg.
Er zijn altijd gekken die niet weten hoe ze afstand moeten nemen en het komt altijd voor dat groepen mensen de weg verkorten door massaal in een lange lijn op de weg te staan zoals we in grote mate in bergetappes zien, natuurlijk fietsen de renners niet zo snel in de bergen en denken ze zo dat de risico beperkt is maar bij de finish zie ik dit ook wel gebeuren, want ze willen er altijd zo dicht mogelijk boven op zitten en agenten kunnen dit dan moeilijk in toom houden.
pi_28602538
Zijn er nog uitvallers bijgekomen vandaag?
That's all folks!
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:39:27 #215
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28602592
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog uitvallers bijgekomen vandaag? Cioni en ...?
Cioni?
Heb ik iets gemist?
pi_28602606
Nee, die niet. De naam leek er wel op.
That's all folks!
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:39:59 #217
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28602616
Corioni zul je bedoelen.
pi_28602655
Ja die, dank u. Maar verder nog iemand?
That's all folks!
pi_28602709
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja die, dank u. Maar verder nog iemand?
Non.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:43:06 #220
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28602751
Nope, verder niemand.

Zaballa en Corioni zijn de enige uitvallers tot nu toe. Het had niet veel gescheeld of Zampieri kon aan het lijst toegevoegd worden maar hij wist net binnen de tijdslimiet te finishen.
pi_28602788
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Hoe breed de weg ook moge zijn, dranghekken zijn bij de finish in mijn optiek altijd noodzakelijk om de renners voor de toeschouwers te beschermen en vice versa. Want de meeste toeschouwers staan bij de finish, en niet bij de 10 km vlag ofzo.
Je wilt alle kansen op clashes tussen wielrenners en toeschouwers uitsluiten, we hebben al ondervonden dat zelfs 1 agent voor een dranghek al voor problemen en ongelukken kan zorgen, laat staan duizenden mensen langs de weg.
Er zijn altijd gekken die niet weten hoe ze afstand moeten nemen en het komt altijd voor dat groepen mensen de weg verkorten door massaal in een lange lijn op de weg te staan zoals we in grote mate in bergetappes zien, natuurlijk fietsen de renners niet zo snel in de bergen en denken ze zo dat de risico beperkt is maar bij de finish zie ik dit ook wel gebeuren, want ze willen er altijd zo dicht mogelijk boven op zitten en agenten kunnen dit dan moeilijk in toom houden.
Hmm ja dat is zo

iig zou ik zeggen, brede weg, geen bochten meer.
pi_28603393
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Hmm ja dat is zo

iig zou ik zeggen, brede weg, geen bochten meer.
Dat zou het wel erg saai maken. Ik houd niet van valpartijen, maar bochten in de laatste kilometers zorgen wel dat dat er verschuivingen plaatsvinden en sprinters naar voren en achteren kunnen komen. Bovendien liggen alle brede wegen zonder bochten buiten de steden/ stadjes waardoor het op dat punt minder aantrekkelijk wordt. Veiligheid voor de renners is ok, maar het moet er niet voor zorgen dat je alleen nog saaie rechtoe rechtaan finishes krijgt.
pi_28603985
Zonde dat ik dit allemaal gemist heb.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28604259
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nope, verder niemand.

Zaballa en Corioni zijn de enige uitvallers tot nu toe. Het had niet veel gescheeld of Zampieri kon aan het lijst toegevoegd worden maar hij wist net binnen de tijdslimiet te finishen.
Wat had die dan?
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:22:09 #225
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_28604380
Ik weet het niet, hij is gevallen en kon daardoor niet meer optimaal fietsen of hij heeft gewoon een slechte dag. Maar 26 minuten verliezen in een etappe zoals deze, dan moet je ergens last van hebben ondervonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')