Ah, mooi, toch nog een medestander. als is het dan een Armstrong-fanquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:26 schreef JohnDDD het volgende:
Trouwens, dat is wel gezegd over Vino, dat hij boven de 2000 slechter zou zijn. Wie zei dat toch? Was dat dan ook Smeets?
Die is idd erg sterk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Herbert: "ja die mengin kan goed sturen he, die kan die bochten goed aan met deze regen!"![]()
![]()
"Hij is er een meester in. Hij was in [insert jaartal in vroege jaren '90] dan ook Frans kampioen veldrijden."quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Herbert: "ja die mengin kan goed sturen he, die kan die bochten goed aan met deze regen!"![]()
![]()
Tja, in het veld hebben ze geen zebrapaden, daar zal het dan wel aan liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
"Hij is er een meester in. Hij was in [insert jaartal in vroege jaren '90] dan ook Frans kampioen veldrijden."
Ach, de Ventoux is ook best hoog.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, mooi, toch nog een medestander. als is het dan een Armstrong-fan![]()
Volgens mij was dat dus ook Smeets (en dacht dat het ook over die 1600 meter ging).
1911 of zoiets ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ach, de Ventoux is ook best hoog.![]()
Nee, dat zegt Wuyts altijd. Misschien Smeets ook, maar van Wuyts weet ik het zeker.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:26 schreef JohnDDD het volgende:
Trouwens, dat is wel gezegd over Vino, dat hij boven de 2000 slechter zou zijn. Wie zei dat toch? Was dat dan ook Smeets?
Ik denk dat de beste stuurder in deze omstandigheden gevallen zou zijn, kletsnatte en gladde wegen, laatste kilometer, je fietst 8 seconden voor het peloton, en je moet voluit en alle risico nemen om de winst nog te kunnen pakken. Verder was Mengin niet de enige die onderuit ging, zo'n 30 renners achter hem volgden zijn voorbeeld, waaronder ook een paar sterke renners bijzitten die goed kunnen sturen.quote:
Ook weer waar. Ze vielen ook ove die zebra, en die is extra glad in de regen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste stuurder in deze omstandigheden gevallen zou zijn, kletsnatte en gladde wegen, laatste kilometer, je fietst 8 seconden voor het peloton, en je moet voluit en alle risico nemen om de winst nog te kunnen pakken. Verder was Mengin niet de enige die onderuit ging, zo'n 30 renners achter hem volgden zijn voorbeeld, waaronder ook een paar sterke renners bijzitten die goed kunnen sturen.
Was idd grappig om te zien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:04 schreef Wombcat het volgende:
Hm. Geen tourjournaal op ned 2.
Overigens net op België in het journaal was de reactie van Cancellara mooi om te zien. Ze vielen allemaal voor 'm, hij stopte en bleef overeind, en riep in zijn microfoontje iets tegen Bernucci.
[erg offtopic] Pst. Placebeau, heb je gezien dat GP Lausanne vanavond op Eurosport was, met Isinbayeva[/erg offtopic]quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Was idd grappig om te zien.
Snel denken, noemen ze dat.
Is al geweest op ned1 van 19:15 tot 20:00, straks avondetappe om 22:45 op ned 3quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:04 schreef Wombcat het volgende:
Hm. Geen tourjournaal op ned 2.
Overigens net op België in het journaal was de reactie van Cancellara mooi om te zien. Ze vielen allemaal voor 'm, hij stopte en bleef overeind, en riep in zijn microfoontje iets tegen Bernucci.
Ow. In mijn TV-gids stond 19:40.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:10 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Is al geweest op ned1 van 19:15 tot 20:00, straks avondetappe om 22:45 op ned 3
Nee, klopt. Maar het nieus wordt nu op 2 zenders tegelijk uitgezonden, en dat vind ik altijd een tikkie overdone. Heeft toch geen enkele meerwaarde?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In je tv-gids stond ook niet dat er aanslagen in Londen zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |