Dat zijn dingen die me wel somber stemmen ja. Had ik even niet bij nagedacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:56 schreef Ericr het volgende:
Discovery kapot rijden willen veel ploegen, maar ze hebben een aantal toprenners in huis die meestal juist de andere ploegen kapot rijden. Zie eerder een blok van CSC, Phonak en Discovery tegen T-Mobile dan andersom. Landis heeft veel ontzag voor Armstrong en Basso is ook vrij close met Armstrong.
Waarschijnlijk doet hij dat niet omdat hij zelf ook wel weet dat hij dat niet volhoudt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
het is jammer dat Lance altijd zo controleert...ik zou hem graag ook wel eens 15 minuten willen zien pakken na een solo over drie, vier bergen
Basso misschien wel, maar dat gaat Riis toch niet leuk vinden. Ik denk dat die z'n buik ondertussen wel vol heeft van Armstrong.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:56 schreef Ericr het volgende:
... en Basso is ook vrij close met Armstrong.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:24 schreef JohnDDD het volgende:
het is jammer dat Lance altijd zo controleert...ik zou hem graag ook wel eens 15 minuten willen zien pakken na een solo over drie, vier bergen
ik denk eerder dat Boonen wint (in massasprint), 2x overtuigend gewonnen....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mocht McEwen winnen, staat het gewoon weer 2-2.
McEwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:16 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Boonen wint (in massasprint), 2x overtuigend gewonnen....
Wat denken jullie?
mmm dat brengt ze zelf in gevaar hoor. stel kloden gaat. lance laat azevedo het gat dichten. Maar popovych die achter lance zit laat een gat vallen --> ullrich en vino moetern er naartoe maar ze hebben niemand voor hun dus kost dit 1 van de 2 veel inspanningen. popovych sluit bij ullrich/vino aan. als lance dan de aanval counterd vanaf ze bij kloden zijn dan zie ik toch grote problemen voor tmobile. natuurlijk of het ze het zo zouden oplossen weten we niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er zullen vast wel goedgeplaatste aanvallen komen, helaas wachten de meeste tot aan de voet van de laatste beklimming. Discovery zou je, in het beste geval, kapot kunnen rijden vanaf de start. Concurrenten moeten ervoor zorgen dat Armstrong weinig mensen overhoudt. T-Mobile kan met Ullrich, Vino en Klöden een aanval plaatsen door 1 van de 3 weg te sturen. Zijn alledrie goede klassementsrenners
vertel opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef mitt het volgende:
ontsnapping vandaag, met Joost Posthuma.
Hij was altijd een favoriet van me, maar na een paar jaar Tour domineren (en verder ook niks, à la Indurain) heb ik het wel een beetje gezien met Lance.quote:
Exact, nu is het niet leuk meer. Armstrong controleert alles, haast niemand waagt ook maar een poging om een aanval te plaatsen bergop. Ja, als het al te laat is meestal...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij was altijd een favoriet van me, maar na een paar jaar Tour domineren (en verder ook niks, à la Indurain) heb ik het wel een beetje gezien met Lance.
Merckx reed meer dan 1 wedstrijd per jaar om te winnenquote:
quote:12:17 - Rabobank Attacking
The first attack in stage seven has come from a Rabobank rider. It’s a similar theme each day. Alas, race radio has not yet given the name of the rider involved. If the past couple days are anything to go by, it’s likely to be either Karsten Kroon or Erik Dekker.
Zal wel Dekker zijn dan, want Kroon zouden ze wel moeten kunnen herkennen aan zijn bolletjes.quote:
Je weet nooit, gisteren was het ook een verrassende finale.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:28 schreef du_ke het volgende:
Ja de kans op een massasprint is erg groot of er moet op die bergjes in het begin al veel tijd gewonnen worden door een groepje erg sterke renners.
Oh proberen zullen ze het zeker. Echter wegkomen blijkt elke keer weer verdomde lastig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Er zijn nog altijd mensen die denken dat een paar Duitsers het gaan proberen omdat de finishplaats in Karlsruhe ligt.
Ligt wel voor de hand, Jens Voigt zien we vast wel een keertje in beeld vandaag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Er zijn nog altijd mensen die denken dat een paar Duitsers het gaan proberen omdat de finishplaats in Karlsruhe ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |