Onzin. Het opblazen van onschuldige burgers op weg naar hun werk in de metro, DAT is extremisme. Het opruimen van alle extremisten is gerechtigheid.quote:
Bron?quote:en dit is precies wat de G8 willen , toeval?
jah, de ETA is ook moslim geworden was gister op het nieuws.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, niet elke moslim is terrorist. Maar tegenwoordig is wel zowat elke terrorist moslim. Dat geeft ook te denken.
Daarom ga ik uit van moslims. Die hadden nog een appeltje te schillen met GB vanwege de Irak oorlog. Niet dat ik dat snap want in Irak gaan Britten wel degelijk over het algemeen erg goed om met de Iraakse bevolking.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De Ira heeft toch ook geen echte aanleiding op dit moment.
Immer die Judenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:45 schreef BaajGuardian het volgende:
waarom IRA? , wat dacht je van Mossad.
Ach, deze die 10 broekpoepers met rotjes in Spanje. Voornamlijke slapende tegenwoordig, net als IRA.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, de ETA is ook moslim geworden was gister op het nieuws.![]()
Omdat ik mij afvraag hoe ver zijn liefde voor anti westerse aanslagen gaat?quote:
Het is verrekte jammer dat ik hier geen mod of fa ben, wmb had je een enkele reis richting Allah mogen krijgen . Idioot.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Alleen in naam van de Islamsukkel
in naam van Amerika of het germaanse rijk zijn veel ergere dingen gebeurt om maar even wat te noemen.
Kijk eens in de moskeeen.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef delphiro het volgende:
en hoe stel je je een breed offensief voor??
er is geen oorlog tegen terrorisme mogelijk dat is nu wel bewezen. Dit soort aanslagen kan je met de beste wil niet voorkomen. Er blijven altijd laffe malloten rondlopen en anoniem blijven ze ook wel. Probeer ze maar eens te vinden tussen de 7.000.000 inwoners van bv Londen.
Dus moeten we maar niets meer doen? Als Iran aantoonbaar een broeinest is voor extremisme, heb ik er geen enkele moeite mee als de bevolking daar bevrijd wordt van dat extremistische regime.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef delphiro het volgende:
en hoe stel je je een breed offensief voor??
er is geen oorlog tegen terrorisme mogelijk dat is nu wel bewezen. Dit soort aanslagen kan je met de beste wil niet voorkomen. Er blijven altijd laffe malloten rondlopen en anoniem blijven ze ook wel. Probeer ze maar eens te vinden tussen de 7.000.000 inwoners van bv Londen.
aan je reactie te zien , wie is hier nu de idioot?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is verrekte jammer dat ik hier geen mod of fa ben, wmb had je een enkele reis richting Allah mogen krijgen . Idioot.
Ik ga er niet eens op in.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Omdat ik mij afvraag hoe ver zijn liefde voor anti westerse aanslagen gaat?
Goh en aan wie ligt dat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat wordt 'leuk', na deze dag zal iedereen met meer vooroordelen komen over islamieten.![]()
Dat extremistische regime daar is net democratisch gekozen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Jalu het volgende:
Dus moeten we maar niets meer doen? Als Iran aantoonbaar een broeinest is voor extremisme, heb ik er geen enkele moeite mee als de bevolking daar bevrijd wordt van dat extremistische regime.
alleen de terroristen die in het nieuws komen. Er zijn genoeg christelijke terroristen, alleen worden die niet gelijk als zodanig bestempeld.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, niet elke moslim is terrorist. Maar tegenwoordig is wel zowat elke terrorist moslim. Dat geeft ook te denken.
Idd, het heeft alle kenmerken daarvanquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef dont_do_llamas het volgende:
stelletje k*****lijers hier die deze aanslagen goed proberen te praten.
vuile honden.
het is gewoon een laffe (typisch islamitisch dus) daad.
Het is ziek om te verwijzen naar dingen die andere landen ooit hebben gedaan..quote:en dan ook nog er begrip voor tonen en dingen zeggen van "westerse domheid" enzo. gvd. wat leven er toch een hoop randdebielen op deze wereld. het zijn gewoon onschuldigen die er totaal nix mee te maken hebben hier.
Er zijn er ook genoeg hier die denken dat het zielige mensen zijn, deze terorristen, en dat alle ellende waar zij tegen "protesteren" de schuld van het westen is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoel is dat je niet de islam de schuld moet geven, maar de echte daders. Er zijn genoeg moslims die deze actie meteen af zullen keuren.
De kortzichtigheid van sommige mensen.quote:
Iran is geen democratie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef robh het volgende:
[..]
Dat extremistische regime daar is net democratisch gekozen.
Trek lering uit Irak en Afghanistan, kijk hoe geweldig het daar nu gaat en stoot je geen 3e keer aan dezelfde steen lijkt me.
dit tel ik mee als een reden om extremistische moslim te worden. Stel jezelf eens voor als moslim, altijd weer die vooroordelen om een paar `geloofsgenoten' van >1 miljard?? zo laf zijn om dit soort aanslagen te plegen. Als ik jou telkens vertel dat je niks waard bent, dat je soortgenoten terorristen zijn dan ga je in geloven (zeker in de puberteit) en is de drempel naar extremisme veel lager. Ik vind dit soort generaliserende uitspraken ook erg dom. Het wakkert de oorlog eerder aan dan dat het werkt aan een oplossing.quote:Nee, niet elke moslim is terrorist. Maar tegenwoordig is wel zowat elke terrorist moslim. Dat geeft ook te denken.
En waarom niet?quote:
Haha inderdaad, mooi antwoordquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
De kortzichtigheid van sommige mensen.
Dat ligt aan de moslimextremisten en niet aan de moslims zelf!!! Zelfde met Lonsdale-jongeren. Een bepaalde groep met Lonsdale-kleding is extreem-rechts en nu is ineens iedere jongere met Lonsdale-kleding extreem rechts. Alles wordt altijd zo gegeneraliseerd zeg...quote:
Er zijn er ook genoeg die vanavond een feestje hebben. Het zal wel weer dolle pret zijn onder de NLse moslims. Anders kijk maar eens op de fora van Maroc.nl en van Maghreb.nl dan krijg je een goed beeld hoe men erover denkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoel is dat je niet de islam de schuld moet geven, maar de echte daders. Er zijn genoeg moslims die deze actie meteen af zullen keuren.
Niet als daar honderduizenden onschuldige doden bij vallen die niet in het hokje extremisme passen. Dan is er sprake van moord of genocide die schrikbarend veel raakvlakken hebben met burgerterreur van religieus fanatisme.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:51 schreef Jalu het volgende:
Het opruimen van alle extremisten is gerechtigheid.
Noem er eens een paar die nu op het moment flink bezig zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen de terroristen die in het nieuws komen. Er zijn genoeg christelijke terroristen, alleen worden die niet gelijk als zodanig bestempeld.
Nee jongetje, het zijn extremistische moslims die er voor zorgen dat de islam straks wereldwijd een bedreigde godsdienst zal worden. Of dat terecht is, is een tweede, maar het zal wel gebeuren...quote:
erg gezellig , maar het is ook wel te zien wie hier extremistisch van wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef TheVotary het volgende:
Je ziet hier op Fok wel mooi die tweespalt waar ik het eerder voor had. Terrorisme speelt dus ook de eigen bevolking tegen elkaar op. Het wordt hier immer met de post steeds gezelliger!![]()
Er al eens aan gedacht dat terrorisme misschien wel eens inherent zou kunnen zijn aan de religie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de moslimextremisten en niet aan de moslims zelf!!! Zelfde met Lonsdale-jongeren. Een bepaalde groep met Lonsdale-kleding is extreem-rechts en nu is ineens iedere jongere met Lonsdale-kleding extreem rechts. Alles wordt altijd zo gegeneraliseerd zeg...![]()
toch heeft hij wel een beetje gelijk. Hoeveel procent van de wereldbevolking is moslim? Volgens mij een groot deel. Dus de kans dat een terrorist (die terroriseert vanwege zijn geloofsovertuiging) een moslim is. Daarentegen zullen er netzoveel christelijke terroristen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef delphiro het volgende:
[..]
dit tel ik mee als een reden om extremistische moslim te worden. Stel jezelf eens voor als moslim, altijd weer die vooroordelen om een paar `geloofsgenoten' van >1 miljard?? zo laf zijn om dit soort aanslagen te plegen. Als ik jou telkens vertel dat je niks waard bent, dat je soortgenoten terorristen zijn dan ga je in geloven (zeker in de puberteit) en is de drempel naar extremisme veel lager. Ik vind dit soort generaliserende uitspraken ook erg dom. Het wakkert de oorlog eerder aan dan dat het werkt aan een oplossing.
de G8quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Noem er eens een paar die nu op het moment flink bezig zijn?
Trap daar nu niet in..ik wilde een soortgelijke reactie posten. Zij gaat nu zeggen Bush&co of iets in die geest.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Noem er eens een paar die nu op het moment flink bezig zijn?
ik meen toch regelmatig iets op het nieuws te zien van zelfmoord aanslagen in Irak op iraakse burgers/politieagenten die in de meeste gevallen gewoon moslim zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die vanavond een feestje hebben. Het zal wel weer dolle pret zijn onder de NLse moslims. Anders kijk maar eens op de fora van Maroc.nl en van Maghreb.nl dan krijg je een goed beeld hoe men erover denkt.
Is het misschien aan je voorbij gegaan dat er alleen grote aanslagen op mensenmassa's door moslims worden gepleegd in de Westerse wereld? Om nog maar te zwijgen van het vermoorden van van Gogh en het bedreigen van NLse politici door moslims...
Dan krijg je een goed beeld hoe de mensen op het forum daar denken, niet hoe de gehele islamitische bevolking erover denkt.... weer een generalisatie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die vanavond een feestje hebben. Het zal wel weer dolle pret zijn onder de NLse moslims. Anders kijk maar eens op de fora van Maroc.nl en van Maghreb.nl dan krijg je een goed beeld hoe men erover denkt.
Is het misschien aan je voorbij gegaan dat er alleen grote aanslagen op mensenmassa's door moslims worden gepleegd in de Westerse wereld? Om nog maar te zwijgen van het vermoorden van van Gogh en het bedreigen van NLse politici door moslims...
Deze Islamitische groep heeft niet alleen de aanslagen gereclameerd maar heeft gedreigd om meerdere landen doelwit te laten worden, als ze niet hun troepen uit Irak en Afghanistan terugtrekken, in het bijzonder Denemarken en Italie.quote:....Ce groupe islamiste a non seulement revendiqué en ces termes les attentats, mais a menacé de s'attaquer à d'autres pays européens, s'ils ne retiraient pas leurs troupes d'Irak et d'Afghanistan, citant notamment le Danemark et l'Italie.
De IRA heeft elke betrokkenheid in welke mate dan ook ontkend.quote:l'IRA (Armée républicaine irlandaise) a affirmé n'avoir «aucun rapport quel qu'il soit» avec les explosions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |