Oh ze lopen dus met een etiket op hun hoofd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dit gaat niet om moslims. dit gaat om terroristen.

Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef mic_forever het volgende:
is er nou ook aan aanslag in Schotland? bij dat G8 gebeuren?

hoezo?>quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef mic_forever het volgende:
is er nou ook aan aanslag in Schotland? bij dat G8 gebeuren?

djeezquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:35 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Oh ze lopen dus met een etiket op hun hoofd.

wat jij doet is:quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:35 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Oh ze lopen dus met een etiket op hun hoofd.

Die strijd is een farce, symboliek en contraproductief. Wanneer gaan jullie dat eens begrijpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef flutterbye het volgende:
En ik hoop dat er mensen zijn die de moed niet opgeven in de strijd tegen het terrorisme.

inderdaad. de war against terrorists van bush is alleen maar voor zijn ego. want hij weet zelf ook dat het niets uithaalt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Die strijd is een farce, symboliek en contraproductief. Wanneer gaan jullie dat eens begrijpen

jawel... in de ogen van mensen als Lionguy en Kaalhei wel. Dat delen ze met de extremisten.. dat ze een bepaalde overtuiging hebben waar ze diep in geloven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat jij doet is:
deze terrorist is moslim
een moslim is een terrorist.
dat klopt natuurlijk niet

dat vind ik toch wel erg mooi gezegdquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat betreft de slachtoffers, nabestaanden maar eigenlijk heel het land, veel sterkte.
Al-Qaeda en zijn aanhang zijn allemaal geestesziek. Dat je een geloof belijdt, ok, maar probeer niet andere mensen naar de andere wereld te helpen omdat ze een andere cultuur/geloof hebben. Maar het schijnt Al-Qaeda niet te deren: hun doel is om zoveel mogelijk mensen naar de andere wereld te helpen en ze bereiden aanslagen voor om ze uit te voeren op een tijdstip waarop het niet hoefde (de ochtendspits).![]()
![]()
![]()
Juist op het moment dat de wereld denkt dat Al-Qaeda teruggedrongen wordt, wordt er weer een aanslag gepleegd. Het blijft maar een gebed zonder einde.

Ja, prachtig die westerse domheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Juist op het moment dat de wereld denkt dat Al-Qaeda teruggedrongen wordt, wordt er weer een aanslag gepleegd.

Omdat de IRA dit nooit zou doen. Alleen in naam van de Islam kan zoiets gedaan worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
ooit eraangedacht dat het net zo goed niet al qaeda kan zijn , waarom is alles altijd af te schuifen op een niet bestaande organisatie , lekker intelligent iedereen , schaapjes anyone?
en nu iedereen snel instemmen met veiligheid voor privacy he

yeah sure. Bush deed het allemaal zelf zekerquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
ooit eraangedacht dat het net zo goed niet al qaeda kan zijn , waarom is alles altijd af te schuifen op een niet bestaande organisatie , lekker intelligent iedereen , schaapjes anyone?

Kan een mod dit soort uitspraken a.u.b. wegeditten en de posters ervan permanent van Fok bannen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:42 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ja, prachtig die westerse domheid.

Is wel te zien aan welke kant jij staat, vuile hond.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Die strijd is een farce, symboliek en contraproductief. Wanneer gaan jullie dat eens begrijpen

Ja, daar dacht ik aan... totdat meerdere bronnen begonnen te melden dat het toch waarschijnlijk uit die hoek kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:

Wat is er mis mee knul.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:43 schreef Jalu het volgende:
[..]
Kan een mod dit soort uitspraken a.u.b. wegeditten en de posters ervan permanent van Fok bannen?

quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
inderdaad. de war against terrorists van bush is alleen maar voor zijn ego. want hij weet zelf ook dat het niets uithaalt.

Dat is jouw mening, die overigens nergens op gebaseerd is omdat het niet in de praktijk gebracht is. Terreur valt in ieder geval ook niet op jouw manier met geweld te bestijden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:31 schreef klez het volgende:
[..]
Terorristisch geweld valt niet te bestrijden door met de plegers te onderhandelen. Willen ze ook helemaal niet. Als ze van de Afghanistan/Irak smoes af zijn, verzinnen onze Bin Ladens wel weer iets anders om onschuldigen te vermoorden.

Mooi.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:44 schreef Jalu het volgende:
[..]
Retorische vragen wens ik niet te beantwoorden.

Uiteindelijk draait het om ego. Dat iedereen zegt: 'Nou, die Bush is een goeie. Zo'n president hebben we nog nooit gehad.'quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:44 schreef thaleia het volgende:
[..]
![]()
He ja, daar gaat het om. Niet om geld, macht, of andere praktische voordelen, maar om hoe blij hij is als hij in de spiegel kijkt.

Nee hoor. Ik heb geen holmaat, in tegenstelling tot jij, vieze Osama adept.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:45 schreef Internationalist het volgende:
[..]
'You're either with or against us ' Probeer jij nu ook al je holmaat na te blaten![]()

Wat mij betreft is de tijd ook rijp voor een breed offensief tegen alle vormen van (moslim)extremisme.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:46 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik voorzie een nieuwe oorlog tegen Iran... Dit keer met veel meer steun dan bij Irak

We zijn inmiddels al in een stadium beland dat élke zichzelf respecterende terroristengroep roept dat het gelieerd is aan al-qaeda. En de mensen die dat zeggen geloven we dan meteen op hun woord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:44 schreef Tarot het volgende:
Ja, daar dacht ik aan... totdat meerdere bronnen begonnen te melden dat het toch waarschijnlijk uit die hoek kwam.

En dan te bedenken dat Nederland ook nog een berg van dit soort mensen wonen, al dan niet in de illigaliteitquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Al-Qaeda en zijn aanhang zijn allemaal geestesziek.

Niet doen. Ergens bang voor zijn is niet nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:48 schreef Halinalle het volgende:
Ik ben bang dat iets op deze schaal ook vroeg of laat in Nederland gaat gebeuren.

offensief is extremismequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:47 schreef Jalu het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de tijd ook rijp voor een breed offensief tegen alle vormen van (moslim)extremisme.

Ja dat roepen ze in alle landen sinds 9/11quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:48 schreef Halinalle het volgende:
Ik ben bang dat iets op deze schaal ook vroeg of laat in Nederland gaat gebeuren.

Nee, niet elke moslim is terrorist. Maar tegenwoordig is wel zowat elke terrorist moslim. Dat geeft ook te denken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat jij doet is:
deze terrorist is moslim
een moslim is een terrorist.
dat klopt natuurlijk niet

Alleen in naam van de Islamquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat de IRA dit nooit zou doen. Alleen in naam van de Islam kan zoiets gedaan worden.
Zie, mensen zeggen wel, als religie er niet was, dan hadden die beste mensen wel iets anders gevonden om over te zeuren en bomaanslagen te plegen, maar FEIT blijft dat religie een van de grootste aanwakkeringen van haat is in de historie van de wereld.

quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:47 schreef Jalu het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de tijd ook rijp voor een breed offensief tegen alle vormen van (moslim)extremisme.

Fear is the path to the dark sidequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:48 schreef Halinalle het volgende:

Jij bent echt ... ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen holmaat, in tegenstelling tot jij, vieze Osama adept.
Vraagje; Ruk je je ook af bij de beelden van opgeblazen westerlingen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |