Kijk eens in de moskeeen.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef delphiro het volgende:
en hoe stel je je een breed offensief voor??
er is geen oorlog tegen terrorisme mogelijk dat is nu wel bewezen. Dit soort aanslagen kan je met de beste wil niet voorkomen. Er blijven altijd laffe malloten rondlopen en anoniem blijven ze ook wel. Probeer ze maar eens te vinden tussen de 7.000.000 inwoners van bv Londen.
Dus moeten we maar niets meer doen? Als Iran aantoonbaar een broeinest is voor extremisme, heb ik er geen enkele moeite mee als de bevolking daar bevrijd wordt van dat extremistische regime.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef delphiro het volgende:
en hoe stel je je een breed offensief voor??
er is geen oorlog tegen terrorisme mogelijk dat is nu wel bewezen. Dit soort aanslagen kan je met de beste wil niet voorkomen. Er blijven altijd laffe malloten rondlopen en anoniem blijven ze ook wel. Probeer ze maar eens te vinden tussen de 7.000.000 inwoners van bv Londen.
aan je reactie te zien , wie is hier nu de idioot?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is verrekte jammer dat ik hier geen mod of fa ben, wmb had je een enkele reis richting Allah mogen krijgen . Idioot.
Ik ga er niet eens op in.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Omdat ik mij afvraag hoe ver zijn liefde voor anti westerse aanslagen gaat?
Goh en aan wie ligt dat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat wordt 'leuk', na deze dag zal iedereen met meer vooroordelen komen over islamieten.![]()
Dat extremistische regime daar is net democratisch gekozen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef Jalu het volgende:
Dus moeten we maar niets meer doen? Als Iran aantoonbaar een broeinest is voor extremisme, heb ik er geen enkele moeite mee als de bevolking daar bevrijd wordt van dat extremistische regime.
alleen de terroristen die in het nieuws komen. Er zijn genoeg christelijke terroristen, alleen worden die niet gelijk als zodanig bestempeld.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, niet elke moslim is terrorist. Maar tegenwoordig is wel zowat elke terrorist moslim. Dat geeft ook te denken.
Idd, het heeft alle kenmerken daarvanquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef dont_do_llamas het volgende:
stelletje k*****lijers hier die deze aanslagen goed proberen te praten.
vuile honden.
het is gewoon een laffe (typisch islamitisch dus) daad.
Het is ziek om te verwijzen naar dingen die andere landen ooit hebben gedaan..quote:en dan ook nog er begrip voor tonen en dingen zeggen van "westerse domheid" enzo. gvd. wat leven er toch een hoop randdebielen op deze wereld. het zijn gewoon onschuldigen die er totaal nix mee te maken hebben hier.
Er zijn er ook genoeg hier die denken dat het zielige mensen zijn, deze terorristen, en dat alle ellende waar zij tegen "protesteren" de schuld van het westen is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoel is dat je niet de islam de schuld moet geven, maar de echte daders. Er zijn genoeg moslims die deze actie meteen af zullen keuren.
De kortzichtigheid van sommige mensen.quote:
Iran is geen democratie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:57 schreef robh het volgende:
[..]
Dat extremistische regime daar is net democratisch gekozen.
Trek lering uit Irak en Afghanistan, kijk hoe geweldig het daar nu gaat en stoot je geen 3e keer aan dezelfde steen lijkt me.
dit tel ik mee als een reden om extremistische moslim te worden. Stel jezelf eens voor als moslim, altijd weer die vooroordelen om een paar `geloofsgenoten' van >1 miljard?? zo laf zijn om dit soort aanslagen te plegen. Als ik jou telkens vertel dat je niks waard bent, dat je soortgenoten terorristen zijn dan ga je in geloven (zeker in de puberteit) en is de drempel naar extremisme veel lager. Ik vind dit soort generaliserende uitspraken ook erg dom. Het wakkert de oorlog eerder aan dan dat het werkt aan een oplossing.quote:Nee, niet elke moslim is terrorist. Maar tegenwoordig is wel zowat elke terrorist moslim. Dat geeft ook te denken.
En waarom niet?quote:
Haha inderdaad, mooi antwoordquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
De kortzichtigheid van sommige mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |