belsen +1 het liedje was echter wel 'Hey girl'.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:50 schreef belsen het volgende:
Disco really made it.
Hans van den Burg, Gruppo Sportivo.
Dank.
gambolputty +1quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:18 schreef Gambolputty het volgende:
Hank Knife & The Jets?
Och, tekstenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:25 schreef Gambolputty het volgende:
Ze hebben zelfs een nr 1 hit gehad hier, zie ik net..
Anyway, vanavond ff een internetconnectie getest met KINKFM Classics. Komt dit voorbij:
Remember when you were young
you shone like the sun
Kortom: uit welk nummer?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:27 schreef MOVO het volgende:
Shine on you crazy diamond - Pink Floyd
Ja nu alleen dat hupeldehup nogquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:43 schreef Gambolputty het volgende:
Was dat het Frank huppeldepup Trio?
Ja, ik ken het nummer natuurlijk wel, maar die tekstenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Misschien een afwijking van mij, maar uit respect mag je zo'n nummer dus niet afkappen.De test duurde dus wat langer.
MOVO +1
en een Foei voor Biggie
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef MOVO het volgende:
ze is geen familie van de onlangs vrijgesproken koning.
da's goed, Mark. Oeh en maywood en PF gemist...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:51 schreef Mark het volgende:
Damn, wel een paar inkoppers gemist gister (Hank the Knife, BSB), en dan zo'n vraag achterlaten voor de morgenploeg
Tekst zegt me niks, de dame op de hoezen => Millie Jackson? De hint dat het geen familie van Jacko is ligt er wel dik op:
[..]
Tja, en dié hint had ik nou net overheen gelezen. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:51 schreef Mark het volgende:
Millie Jackson? De hint dat het geen familie van Jacko is ligt er wel dik op:
Feelin good - The Frank Cunimondo Trio ft Lynn Marinoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:33 schreef MOVO het volgende:
welke groep maakte eventjes het nummer ' feelin' Good' (origineel door NIna Simone) weer populair? Het is ook in een reclame gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |