quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:36 schreef Charmian het volgende:
Was het hitje seven to the seas of zo?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:36 schreef Charmian het volgende:
ja dus In Tua Nua
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:45 schreef ranja het volgende:
zij van Walk on the Wild side.... maar hoe heet ze?
Ze kon haar moeder zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef Charmian het volgende:
MEt dit soor foto's heb ik altijd meteen de neiging Erykah Badu te zeggen
quote:....is better than Bette Midler and just about anyother female entertainer you can name.
... electrifies audiences with both her vocals and het outrageous patter, sings with so much fury you can almost see fire flaming out of her mouth.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:02 schreef Charmian het volgende:
Gloria Gaynor?
Ook niet en ze is geen familie van de onlangs vrijgesproken koning.quote:
Michael Jackson? Doesn't ring a bell.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef MOVO het volgende:
[..]
Ook niet en ze is geen familie van de onlangs vrijgesproken koning.
Meer disco-achtige soul met een verschrikkelijke strot gezongen met heel veel vieze praatjes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:17 schreef peaceman het volgende:
Disco? Donna Summer?
zoals gezegd, ik had haar al opgezocht maar met deze hoes had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef MOVO het volgende:
Over nasty hoezen gesproken:
[afbeelding]
Als niemand het weet mag ze van mij de ijskast in....
Jah vies wijf dat ze isquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
zoals gezegd, ik had haar al opgezocht maar met deze hoes had ik het wel geweten![]()
Hmm mijn directe concurrent in de lijst scoort het puntquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:43 schreef bartrid het volgende:
all about eve?
ik heb geluk dat Ranja niet online isquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm mijn directe concurrent in de lijst scoort het punt![]()
het is je gegundBartrid +1
quote:On the floating, shapeless oceans
I did all my best to smile
til your singing eyes and fingers
drew me loving into your eyes.
des te beterquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij is Ranja wel online.. maar misschien zit ie in Movietrivia....
heb geen inspiratie meer dus opgezocht, is jeugdherinnering, nooit geweten dat ze dat zongen werd afgeleid door de melodie zeg maarquote:
De versie waar jij het over hebt is de cover versie neem ik aan waar ik het elke keer dat ik het hoor koud van krijg, zo mooi is tie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
heb geen inspiratie meer dus opgezocht, is jeugdherinnering, nooit geweten dat ze dat zongen werd afgeleid door de melodie zeg maar
Nee, Tim Buckley, Song to the siren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef ranja het volgende:
ah, is het dan This mortal coil - Song to the siren?
ik reken zowel tim als this mortal coil goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef ranja het volgende:
ah, is het dan This mortal coil - Song to the siren?
Zeker. Hij viel mij voor het eerst op in Lost Highway van David Lynch (nooit eerder gehoord).quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef Mark het volgende:
Kom net te laat zie ik
Prachtig nummer, trouwens
Edit: in de versie van This Mortal Coil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |