Het heeft gewoon in de top 40 gestaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:02 schreef bartrid het volgende:
Zeker. Hij viel mij voor het eerst op in Lost Highway van David Lynch (nooit eerder gehoord).

Nou stel je vraag, ik ben er klaar voor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Het heeft gewoon in de top 40 gestaanToen vond ik helemaal niks. Ach ja, 1984, wat weet je dan nog helemaal

da's compleet langs mij heen gegaan, ik was toen net 11.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Het heeft gewoon in de top 40 gestaanToen vond ik helemaal niks. Ach ja, 1984, wat weet je dan nog helemaal

De zin "Nee" of dat je fan bent van Naomi?quote:

die laatstequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef Gambolputty het volgende:
De zin "Nee" of dat je fan bent van Naomi?

bedankt! die zijn het niet het zijn de backstreet boys!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:34 schreef RareBreed het volgende:
New Kids on the Block?

die deden toch al kleutermuziek?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:35 schreef MOVO het volgende:
[..]
bedankt! die zijn het niet het zijn de backstreet boys!

Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:35 schreef MOVO het volgende:
bedankt! die zijn het niet het zijn de backstreet boys!

F*ck ik heb 'm opgezocht. Ik zat met DRMI in mijn hoofdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:39 schreef MOVO het volgende:
Dat had ik eigenlijk niet willen weten, maar je hoort weleens wat op de radio....
Affijn een makkelijke:
Van welke songwriter is de volgende hylarische tekst:
she said your nose is running honey, i said sorry but it�s not

DRMI?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
F*ck ik heb 'm opgezocht. Ik zat met DRMI in mijn hoofd

Ja, als ik die titel voluit schrijf is het geen vraag meer...quote:

belsen +1 het liedje was echter wel 'Hey girl'.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:50 schreef belsen het volgende:
Disco really made it.
Hans van den Burg, Gruppo Sportivo.
Dank.

gambolputty +1quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:18 schreef Gambolputty het volgende:
Hank Knife & The Jets?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |