quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgelopen nacht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:20 schreef Mr-Z het volgende:
nudepics? waar?
scriptsquote:
Naakt?quote:
quote:
Natuurlijk, precies terwijl ik geen internet heb / had.quote:
Ik was naakt toen ik onder de douche wegkwam en postte dat ik schoon was. Dus ik heb al naakt gepostquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:27 schreef Echo99 het volgende:
Gaat er nog naakt gepoost worden?
toch nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef Litso het volgende:
kwartet.
*zap*quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:31 schreef Dragon-fly het volgende:
T schijnt ok dat er brand in de schiphol tunnel is.....
Mijn zus... wat doe jequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was naakt toen ik onder de douche wegkwam en postte dat ik schoon was. Dus ik heb al naakt gepost
Niet dus!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef Litso het volgende:
kwartet.
Je bent te vroeg met zingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:33 schreef Echo99 het volgende:
hiep hiep hoera
Moet jouw sig niet aangepast worden?quote:
No problem dude, ik kreeg gisteren wat berichten dat je ook wat naakt had neergezet. My mistake.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:21 schreef Litso het volgende:
[..]
ik ben onschuldig!
(waar heb je t over?)
kloptquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Moet jouw sig niet aangepast worden?
ah ok. 1 plaatje maar en het was best degelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
No problem dude, ik kreeg gisteren wat berichten dat je ook wat naakt had neergezet. My mistake.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef beelz het volgende:
Ik ben zo blij dat de belspelletjes gewoon doorgaan ondanks de aanslagen in Londen
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:39 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat BEFfen is wel lekker maar je krijgt er wel een spoiler van!
[afbeelding]
je moet weten te doserenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:39 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat BEFfen is wel lekker maar je krijgt er wel een spoiler van!
[afbeelding]
+tietenquote:
32 maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:48 schreef beelz het volgende:
http://www.gaffel.de/filme/biertest-start.swf
Deze blijft ook puik
precies wat een vatjesquote:
Ja ik ken er ook veel meerquote:
Alleen Diamant bakt droog krokantquote:
Niet weer die discussie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef stijgende_ster het volgende:
Nooit gedacht dat Conflict Mod zou worden. Waarvan en waarom?
he we blijven wel ON-topic he? dus bier, frituur of tieten anders nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef stijgende_ster het volgende:
ik kan het ook niet bevattenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef stijgende_ster het volgende:
he beter tyf je opquote:
Ho, ik hoef idd geen discussie, heb het hoe en waarom alleen ff gemist. Van welk subforum?quote:
grolsch d'r biequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
he we blijven wel ON-topic he? dus bier, frituur of tieten anders niet![]()
quote:Lamb Weston/Meijer introduceert Beer Battered Fries, in de volksmond 'bierfrietjes'. Voor velen de ultieme culinaire droom en deze is nu te koop: frietjes die smaken naar bier. Geen paniek, er zit geen druppel alcohol in!
De bierfrietjes zijn ondergedompeld in een speciale vloeistof. Die zorgt na het frituren voor een lekker knapperig en naar bier smakend korstje. Dat laagje moet de friet ook langer warm houden.
De bierfrietjes zijn verkrijgbaar bij Deli XL en De IJskoning.
Of milk and cookies. Maar das alleen in lustrum topics.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
he we blijven wel ON-topic he? dus bier, frituur of tieten anders niet![]()
opsoute met je grolschquote:
dwz Heineken danwel Dommelsch.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
opsoute met je grolschdoe mij echt bier
kijk, jij leert het al een beetje maar laat die Dommelsch maar achterwege alsjeblieftquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:01 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
dwz Heineken danwel Dommelsch.
ach ie kent nie watquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
Weet wel dat sommige mensen met Grolsch hier macht hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:03 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
kijk, jij leert het al een beetje maar laat die Dommelsch maar achterwege alsjeblieft![]()
nou ik mag dus blij zijn dat ik geen grolsch drink anders werd ik vast en zeker voor tukker aan gezien en aan je typstijl te zien heb jij daar geen problemen meequote:
dat doet mij helemaal niksquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Weet wel dat sommige mensen met Grolsch hier macht hebben.![]()
Jawel, ze zijn best oke.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:08 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
dat doet mij helemaal niks![]()
ze kunnen wel een beetje tegen stoken toch?![]()
och laat ze gerust langs komen dan junnen ze gelijk ook kennis maken met mijn 'aardige' burenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:10 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn best oke.
Gewoon je telefoonnummer en huisadres posten, dan komt t wel goed.
Mits vrouw, dan tieten.
Vroeg.quote:
Haar dijen zou ik best als oorwarmers willen gebruikenquote:
pirma prima zoooquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:07 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
nou ik mag dus blij zijn dat ik geen grolsch drink anders werd ik vast en zeker voor tukker aan gezien en aan je typstijl te zien heb jij daar geen problemen mee![]()
kijk met jou kan ik pratenquote:
Ik ben al zeker 2 uur wakker hoorquote:
quote:
Ik al 2 en een half uur, heb ik dan ook recht op bier nu?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben al zeker 2 uur wakker hoor
Draai er ook ff een baabje bij.
Zekerwelquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik al 2 en een half uur, heb ik dan ook recht op bier nu?
Brand bierquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
jij blijquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:16 schreef stijgende_ster het volgende:
Yeah, Woehoe!!
Mn eerste kwartet!
Als ik zelf mag kiezen welk A- merk ga ik akkoordquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Zekerwel
Ik ben er persoonlijk zelfs voor om een bier per kwartier regel op te stellen in de grondwet, waarin staat dat ieder mens recht heeft op ten minste 1 bier van een A-merk per kwartier.
he wil je de mensen die bier drinken niet storen?quote:
Uiteraard mag je zelf kiezen... ik ga mensen toch niet dwingen te drinken wat ze niet willen. Tenzij het alcoholvrijquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als ik zelf mag kiezen welk A- merk ga ik akkoord![]()
Bierquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
he wil je de mensen die bier drinken niet storen?![]()
Bierquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
Fok!ken en bierdrinken tegelijk!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
duizend bommen en granatenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef tho_Omas het volgende:
KABAAAAAAAAAAAL!
Mee eens.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef WoeHoei het volgende:
he beter tyfen jullie paupers op 2 keer dezelfd post te posten![]()
Nee 4x het zelfde in je sig. Dat is lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef WoeHoei het volgende:
he beter tyfen jullie paupers op 2 keer dezelfd post te posten![]()
he dat is om te delen hequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef beelz het volgende:
Bier!!! Heel veel bier! Bier Bier Heel veel bier!!!
Delen is okeejquote:
ja maar dat is iets andersquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee 4x het zelfde in je sig. Dat is lekker![]()
beter tyf je op en sterf jequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Dragon-fly het volgende:
Bier !
Doodverwensing!quote:
Proost.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef WoeHoei het volgende:
he je weet het he, als je spamt moet je bieries uitdelen
mag dat niet ofzo??quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef Echo99 het volgende:
Staat een meisje op de foto. (goed kijken: ze is gecamoufleerd)
[afbeelding]
![]()
Lolquote:
En d'r memmen zijn bedektquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef Echo99 het volgende:
Staat een meisje op de foto. (goed kijken: ze is gecamoufleerd)
[afbeelding]
![]()
Komt nogsteeds door dat tuig in Engelandquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:40 schreef Zebbie het volgende:
De snelheid is nog steeds ongelovelijk slecht mên
Multiposten is niet zo moeilijk op deze snelheid mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Dragon-fly het volgende:
Bier !
Massale rush op fe FP of zoiets?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Komt nogsteeds door dat tuig in Engeland
Die had ik nog nooit eerder gezienquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Echo99 het volgende:
Staat een baby op de foto. (goed kijken hij/zij is gecamoufleerd)
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En d'r memmen zijn bedekt gecamoufleerd
Er staat een schol op deze foto. (goed kijken hij/zij is gecamoufleerd)quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Echo99 het volgende:
Staat een baby op de foto. (goed kijken hij/zij is gecamoufleerd)
[afbeelding]
![]()
![]()
Ssst... niemand hier weet dat fok traag is....quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Multiposten is niet zo moeilijk op deze snelheid mên
Ik moest lachenquote:
Nee bomaanslagen in Engeland.quote:
Ik heb 2 tabladen nodig om op deze snelheid nog redelijk te kunnen reagerenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Ssst... niemand hier weet dat fok traag is....
Dat heeft toch geen effect op Fok! mênquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Wel... Heel internet loopt via Londen en nu niet meer dus moeten ze via Reyjavik... heb je ooit gezien hoe slecht de wegen daar zijn? Nou de digitale weg is daar nog slechter...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen effect op Fok! mên
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:47 schreef Echo99 het volgende:
Raad het verborgen object.
[afbeelding]Een man die in een klein appelmoespotje probeert te pissen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
Goed bezig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Er staat een schol op deze foto. (goed kijken hij/zij is gecamoufleerd)
[afbeelding]
Pfff matig
Ah, juist jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel... Heel internet loopt via Londen en nu niet meer dus moeten ze via Reyjavik... heb je ooit gezien hoe slecht de wegen daar zijn? Nou de digitale weg is daar nog slechter...
Wat? Die boom?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef Dragon-fly het volgende:
Deze is pas goed gecamufleerd
[afbeelding]
Ik vond em leukquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel... Heel internet loopt via Londen en nu niet meer dus moeten ze via Reyjavik... heb je ooit gezien hoe slecht de wegen daar zijn? Nou de digitale weg is daar nog slechter...
Nee, de ijsbeerquote:
Helaas. Ik geef een hint. Hi/zij zit in t leger.. Succes!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Een man die in een klein appelmoespotje probeert te pissen?
Hoe is het trouwens met je vrouw, die ging toch bevallen vandaag?quote:
Rechts achterin het hoekjequote:
Achter de boom natuurlijk...quote:
Ja mooi. Zet nog nie door. Ziet er naar uit dat t een aardige lijdensweg gaat worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vrouw, die ging toch bevallen vandaag?
Hmmm dan heb jij denkik een andere foto gezien want op mijn versie zittie duidelijk achter de boom te schijten in het gras.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Ze is nu dus gewoon thuis nog?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja mooi. Zet nog nie door. Ziet er naar uit dat t een aardige lijdensweg gaat worden.
Vanavond wordt ze weer opgenomen. Gaan we t nog een keer proberen...
Dan zal ik nog maar een keer goed gaan kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmmm dan heb jij denkik een andere foto gezien want op mijn versie zittie duidelijk achter de boom te schijten in het gras.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:54 schreef Echo99 het volgende:
Kijk en leer van deze grootmeeste!
[afbeelding]Én hij mist een voelsprietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
Ja, hier draait het nieuws ook al de hele dagquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef DeTolk het volgende:
Hehe,, ff iets anders dan Londen...
De snelheid van het forum is ook om van te huilenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef Molluck het volgende:
het gaat niet meer zo snel, ik denk dat er geen records gaan sneuvelen vandaag
Ik heb hem zien zitten, niet schijtende, maar tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef Dragon-fly het volgende:
Hebben jullie hem al gevonden bij de boom?
Oh ligt het daar aanquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De snelheid van het forum is ook om van te huilen
Woon je ver bij het ziekenhuis vandaan, mocht het nodig zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Yep. in een dingesmoeilijkenaamzepam roes
Hij geneerde zich een beetje denk ik...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hem zien zitten, niet schijtende, maar toch
Zelfs met 2 tabbladen haalt het m'n normale snelheid nog nietquote:
Echt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef Molluck het volgende:
Ik ben dus trouwens nog steeds niet op vakantie
1 Nano seconde was ik bang dat je je laptop meegenomen had op vakantie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef Molluck het volgende:
Ik ben dus trouwens nog steeds niet op vakantie
Ow dan was hij zeker net klaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hem zien zitten, niet schijtende, maar toch
Triest bericht zij je toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Er staat een triest bericht op Fok! frontpage.Is het waar?
[afbeelding]
Ik zie pas nu ik naar de link kijk dat er Zebbie op staatquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Er staat een triest bericht op Fok! frontpage.Is het waar?
[afbeelding]
T zit em in de TT mênquote:
Nee man, ik ga daar wel ergens naar een internetcaféquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
1 Nano seconde was ik bang dat je je laptop meegenomen had op vakantie...
En wat bedoel je daarmee?quote:
Altijd feest, het begin van de vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee man, ik ga daar wel ergens naar een internetcafé
Maar mijn ouders zijn nu aan het vloeken op de achterbak die eigenlijk te klein is
En dan ga ik naar Codlplayquote:
Welkcom Godlike02, de snelheid is op het moment niet om te genieten.quote:
Gaat inderdaad weer wat rapper nuquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef DaveMasteR het volgende:
Het gaat weer snel!
Volgens mij gingen daar nog wat meer BeFfers heen, waaronder JDudequote:
Het was een naamgenootquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kan nou niet echt een traantje laten over een overlijdensbericht uit 1869
Of de FP is platgelegdquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef beelz het volgende:
Whoei de snelheid is terug... denk dat ze Londen weer hebben gereboot
Ach jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Welkcom Godlike02, de snelheid is op het moment niet om te genieten.
Puik werkquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij gingen daar nog wat meer BeFfers heen, waaronder JDude
Sinds deze reeks komen er topics als "het forum is dood"quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja
Ik doe mn best
Wilde weer even sociaal doen over het forum heen
nouja, ik zit gewoon nog ff voor mijn pc, míjn tas is allang ingepaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Altijd feest, het begin van de vakantie
Nee ik denk echt dat ze gewoon een backup van Londen hebben teruggezetquote:
Zelf ga ik niet though, ik had gisteren al m'n eigen minimeetquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Puik werk
Ik ben te herkennen aan een pot bier in mijn ene hand, een schone dame aan mijn andere hand en een Dollybirds t-shirtBeF-meet @ Coldplay
En dat kut londen er nog over heenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Sinds deze reeks komen er topics als "het forum is dood"
Valt nog mee als je kijkt naar madridquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
nouja, ik zit gewoon nog ff voor mijn pc, míjn tas is allang ingepakt
damn, er zijn inmiddels trouwen 45 doden
En m'n gerbil is doodquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat kut londen er nog over heen
En ik wete niet waar je komt maar ik zie nog genoeg leven overal![]()
foto van die schone dame?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Puik werk
Ik ben te herkennen aan een pot bier in mijn ene hand, een schone dame aan mijn andere hand en een Dollybirds t-shirtBeF-meet @ Coldplay
Of Hiroshima...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Valt nog mee als je kijkt naar madrid
De lay-out dudequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Litso aan de drugs?---
Heb geen scanner...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
foto van die schone dame?
(eventueel met tieten)
Of de Twin-Towers.quote:
Ja maar dat is ook echt, ONZ is zo dood als een metroganger in Londenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Sinds deze reeks komen er topics als "het forum is dood"
Windows95...quote:
Die ene in het middenquote:
Nee alles stata in 1 topicquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook echt, ONZ is zo dood als een metroganger in Londen![]()
Hoe wou je het gaan aanpakken dan?quote:
Toen mijn bier op was en ik nog dorst had was veel erger.quote:
Maar weinige dooiequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Toen mijn bier op was en ik nog dorst had was veel erger.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook echt, ONZ is zo dood als een metroganger in Londen![]()
Nou, er hebben op ONZ wel een kwalitatief hoogstaandere topics gestaan hoorquote:
Maar dat was geen terroristische aanslagquote:
Kweenie... ik ben irl niet zo'n held met meiden en dus denk ik dat ik haar de hele tijd een sms ga sturen als ik wat wil zeggenquote:
Dude, je dwaalt afquote:
Maar heel weinigquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, er hebben op ONZ wel een kwalitatief hoogstaandere topics gestaan hoor
Dat is nooit bewezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar dat was geen terroristische aanslag
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je kan zover zeggen: "mission failed"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
Noem er eens een paarquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, er hebben op ONZ wel een kwalitatief hoogstaandere topics gestaan hoor
Ik leef zo met je mee! Sterkte!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Toen mijn bier op was en ik nog dorst had was veel erger.
Ja maar ik ken al die mensen niet die kapot zijn gegaan bij die dingen...quote:
Zijn wel meer leuke painttopics geweestquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar heel weinig
Fokke en Fok (of zo iets) die was briljant![]()
In de ogen van die gasten misschien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef freiss het volgende:
[..]
Je kan zover zeggen: "mission failed"
Maar dat was echt 1 van de beterequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zijn wel meer leuke painttopics geweest
Truequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja maar ik ken al die mensen niet die kapot zijn gegaan bij die dingen...
Paint my ride is op het moment ook wel lolligquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar dat was echt 1 van de betere![]()
Maar her en der is nog een leuk topic
Ik vond Gein met den Bijbel een van de grappigere recente topics..quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga het ff zoekenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Paint my ride is op het moment ook wel lollig
Dit roept om een nieuw paint-topic. Ideeën?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die was zeker ook tofquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vond Gein met den Bijbel een van de grappigere recente topics..
Goed plan. Want hoe vol je leven ook is, voor bier is altijd nog plekquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
True
Dus boeie
Pak nog ff een biertje dan
Ohja, van Cerrorquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vond Gein met den Bijbel een van de grappigere recente topics..
Wellicht een TTTtjequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit roept om een nieuw paint-topic. Ideeën?
Ik ben niet zo creatief ingesteldquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit roept om een nieuw paint-topic. Ideeën?
Same here, hangt er natuurlijk ook vanaf hoe er in gereageert wordt, of het een succes is of niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creatief ingesteld
Heb dan ook erg weinig topics geopend in mn leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |