Puik werkquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij gingen daar nog wat meer BeFfers heen, waaronder JDude
Sinds deze reeks komen er topics als "het forum is dood"quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja
Ik doe mn best
Wilde weer even sociaal doen over het forum heen
nouja, ik zit gewoon nog ff voor mijn pc, míjn tas is allang ingepaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Altijd feest, het begin van de vakantie
Nee ik denk echt dat ze gewoon een backup van Londen hebben teruggezetquote:
Zelf ga ik niet though, ik had gisteren al m'n eigen minimeetquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Puik werk
Ik ben te herkennen aan een pot bier in mijn ene hand, een schone dame aan mijn andere hand en een Dollybirds t-shirtBeF-meet @ Coldplay
En dat kut londen er nog over heenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Sinds deze reeks komen er topics als "het forum is dood"
Valt nog mee als je kijkt naar madridquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
nouja, ik zit gewoon nog ff voor mijn pc, míjn tas is allang ingepakt
damn, er zijn inmiddels trouwen 45 doden
En m'n gerbil is doodquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat kut londen er nog over heen
En ik wete niet waar je komt maar ik zie nog genoeg leven overal![]()
foto van die schone dame?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Puik werk
Ik ben te herkennen aan een pot bier in mijn ene hand, een schone dame aan mijn andere hand en een Dollybirds t-shirtBeF-meet @ Coldplay
Of Hiroshima...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Valt nog mee als je kijkt naar madrid
De lay-out dudequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Litso aan de drugs?---
Heb geen scanner...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
foto van die schone dame?
(eventueel met tieten)
Of de Twin-Towers.quote:
Ja maar dat is ook echt, ONZ is zo dood als een metroganger in Londenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Sinds deze reeks komen er topics als "het forum is dood"
Windows95...quote:
Die ene in het middenquote:
Nee alles stata in 1 topicquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook echt, ONZ is zo dood als een metroganger in Londen![]()
Hoe wou je het gaan aanpakken dan?quote:
Toen mijn bier op was en ik nog dorst had was veel erger.quote:
Maar weinige dooiequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Toen mijn bier op was en ik nog dorst had was veel erger.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook echt, ONZ is zo dood als een metroganger in Londen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Nou, er hebben op ONZ wel een kwalitatief hoogstaandere topics gestaan hoorquote:
Maar dat was geen terroristische aanslagquote:
Kweenie... ik ben irl niet zo'n held met meiden en dus denk ik dat ik haar de hele tijd een sms ga sturen als ik wat wil zeggenquote:
Dude, je dwaalt afquote:
Maar heel weinigquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, er hebben op ONZ wel een kwalitatief hoogstaandere topics gestaan hoor
Dat is nooit bewezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar dat was geen terroristische aanslag
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je kan zover zeggen: "mission failed"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
Noem er eens een paarquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, er hebben op ONZ wel een kwalitatief hoogstaandere topics gestaan hoor
Ik leef zo met je mee! Sterkte!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Toen mijn bier op was en ik nog dorst had was veel erger.
Ja maar ik ken al die mensen niet die kapot zijn gegaan bij die dingen...quote:
Zijn wel meer leuke painttopics geweestquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar heel weinig
Fokke en Fok (of zo iets) die was briljant![]()
In de ogen van die gasten misschien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef freiss het volgende:
[..]
Je kan zover zeggen: "mission failed"
Maar dat was echt 1 van de beterequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zijn wel meer leuke painttopics geweest
Truequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja maar ik ken al die mensen niet die kapot zijn gegaan bij die dingen...
Paint my ride is op het moment ook wel lolligquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar dat was echt 1 van de betere![]()
Maar her en der is nog een leuk topic
Ik vond Gein met den Bijbel een van de grappigere recente topics..quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga het ff zoekenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Paint my ride is op het moment ook wel lollig
Dit roept om een nieuw paint-topic. Ideeën?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die was zeker ook tofquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vond Gein met den Bijbel een van de grappigere recente topics..
Goed plan. Want hoe vol je leven ook is, voor bier is altijd nog plekquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
True
Dus boeie
Pak nog ff een biertje dan
Ohja, van Cerrorquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vond Gein met den Bijbel een van de grappigere recente topics..
Wellicht een TTTtjequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit roept om een nieuw paint-topic. Ideeën?
Ik ben niet zo creatief ingesteldquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit roept om een nieuw paint-topic. Ideeën?
Same here, hangt er natuurlijk ook vanaf hoe er in gereageert wordt, of het een succes is of niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creatief ingesteld
Heb dan ook erg weinig topics geopend in mn leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |