Ja mooi. Zet nog nie door. Ziet er naar uit dat t een aardige lijdensweg gaat worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vrouw, die ging toch bevallen vandaag?
Hmmm dan heb jij denkik een andere foto gezien want op mijn versie zittie duidelijk achter de boom te schijten in het gras.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Ze is nu dus gewoon thuis nog?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja mooi. Zet nog nie door. Ziet er naar uit dat t een aardige lijdensweg gaat worden.
Vanavond wordt ze weer opgenomen. Gaan we t nog een keer proberen...
Dan zal ik nog maar een keer goed gaan kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmmm dan heb jij denkik een andere foto gezien want op mijn versie zittie duidelijk achter de boom te schijten in het gras.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:54 schreef Echo99 het volgende:
Kijk en leer van deze grootmeeste!
[afbeelding]Én hij mist een voelsprietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
Ja, hier draait het nieuws ook al de hele dagquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef DeTolk het volgende:
Hehe,, ff iets anders dan Londen...
De snelheid van het forum is ook om van te huilenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef Molluck het volgende:
het gaat niet meer zo snel, ik denk dat er geen records gaan sneuvelen vandaag
Ik heb hem zien zitten, niet schijtende, maar tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef Dragon-fly het volgende:
Hebben jullie hem al gevonden bij de boom?
Oh ligt het daar aanquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De snelheid van het forum is ook om van te huilen
Woon je ver bij het ziekenhuis vandaan, mocht het nodig zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Yep. in een dingesmoeilijkenaamzepam roes
Hij geneerde zich een beetje denk ik...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hem zien zitten, niet schijtende, maar toch
Zelfs met 2 tabbladen haalt het m'n normale snelheid nog nietquote:
Echt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef Molluck het volgende:
Ik ben dus trouwens nog steeds niet op vakantie
1 Nano seconde was ik bang dat je je laptop meegenomen had op vakantie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef Molluck het volgende:
Ik ben dus trouwens nog steeds niet op vakantie
Ow dan was hij zeker net klaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hem zien zitten, niet schijtende, maar toch
Triest bericht zij je toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Er staat een triest bericht op Fok! frontpage.Is het waar?
[afbeelding]
Ik zie pas nu ik naar de link kijk dat er Zebbie op staatquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Er staat een triest bericht op Fok! frontpage.Is het waar?
[afbeelding]
T zit em in de TT mênquote:
Nee man, ik ga daar wel ergens naar een internetcaféquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
1 Nano seconde was ik bang dat je je laptop meegenomen had op vakantie...
En wat bedoel je daarmee?quote:
Altijd feest, het begin van de vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee man, ik ga daar wel ergens naar een internetcafé
Maar mijn ouders zijn nu aan het vloeken op de achterbak die eigenlijk te klein is
En dan ga ik naar Codlplayquote:
Welkcom Godlike02, de snelheid is op het moment niet om te genieten.quote:
Gaat inderdaad weer wat rapper nuquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef DaveMasteR het volgende:
Het gaat weer snel!
Volgens mij gingen daar nog wat meer BeFfers heen, waaronder JDudequote:
Het was een naamgenootquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kan nou niet echt een traantje laten over een overlijdensbericht uit 1869
Of de FP is platgelegdquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef beelz het volgende:
Whoei de snelheid is terug... denk dat ze Londen weer hebben gereboot
Ach jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Welkcom Godlike02, de snelheid is op het moment niet om te genieten.
Puik werkquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij gingen daar nog wat meer BeFfers heen, waaronder JDude
Sinds deze reeks komen er topics als "het forum is dood"quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja
Ik doe mn best
Wilde weer even sociaal doen over het forum heen
nouja, ik zit gewoon nog ff voor mijn pc, míjn tas is allang ingepaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Altijd feest, het begin van de vakantie
Nee ik denk echt dat ze gewoon een backup van Londen hebben teruggezetquote:
Zelf ga ik niet though, ik had gisteren al m'n eigen minimeetquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Puik werk
Ik ben te herkennen aan een pot bier in mijn ene hand, een schone dame aan mijn andere hand en een Dollybirds t-shirtBeF-meet @ Coldplay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |