quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgelopen nacht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:20 schreef Mr-Z het volgende:
nudepics? waar?
scriptsquote:
Naakt?quote:
quote:
Natuurlijk, precies terwijl ik geen internet heb / had.quote:
Ik was naakt toen ik onder de douche wegkwam en postte dat ik schoon was. Dus ik heb al naakt gepostquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:27 schreef Echo99 het volgende:
Gaat er nog naakt gepoost worden?
toch nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef Litso het volgende:
kwartet.
*zap*quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:31 schreef Dragon-fly het volgende:
T schijnt ok dat er brand in de schiphol tunnel is.....
Mijn zus... wat doe jequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was naakt toen ik onder de douche wegkwam en postte dat ik schoon was. Dus ik heb al naakt gepost
Niet dus!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef Litso het volgende:
kwartet.
Je bent te vroeg met zingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:33 schreef Echo99 het volgende:
hiep hiep hoera
Moet jouw sig niet aangepast worden?quote:
No problem dude, ik kreeg gisteren wat berichten dat je ook wat naakt had neergezet. My mistake.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:21 schreef Litso het volgende:
[..]
ik ben onschuldig!
(waar heb je t over?)
kloptquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Moet jouw sig niet aangepast worden?
ah ok. 1 plaatje maar en het was best degelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
No problem dude, ik kreeg gisteren wat berichten dat je ook wat naakt had neergezet. My mistake.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef beelz het volgende:
Ik ben zo blij dat de belspelletjes gewoon doorgaan ondanks de aanslagen in Londen
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:39 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat BEFfen is wel lekker maar je krijgt er wel een spoiler van!
[afbeelding]
je moet weten te doserenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:39 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat BEFfen is wel lekker maar je krijgt er wel een spoiler van!
[afbeelding]
+tietenquote:
32 maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:48 schreef beelz het volgende:
http://www.gaffel.de/filme/biertest-start.swf
Deze blijft ook puik
precies wat een vatjesquote:
Ja ik ken er ook veel meerquote:
Alleen Diamant bakt droog krokantquote:
Niet weer die discussie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef stijgende_ster het volgende:
Nooit gedacht dat Conflict Mod zou worden. Waarvan en waarom?
he we blijven wel ON-topic he? dus bier, frituur of tieten anders nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef stijgende_ster het volgende:
ik kan het ook niet bevattenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:57 schreef stijgende_ster het volgende:
he beter tyf je opquote:
Ho, ik hoef idd geen discussie, heb het hoe en waarom alleen ff gemist. Van welk subforum?quote:
grolsch d'r biequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
he we blijven wel ON-topic he? dus bier, frituur of tieten anders niet![]()
quote:Lamb Weston/Meijer introduceert Beer Battered Fries, in de volksmond 'bierfrietjes'. Voor velen de ultieme culinaire droom en deze is nu te koop: frietjes die smaken naar bier. Geen paniek, er zit geen druppel alcohol in!
De bierfrietjes zijn ondergedompeld in een speciale vloeistof. Die zorgt na het frituren voor een lekker knapperig en naar bier smakend korstje. Dat laagje moet de friet ook langer warm houden.
De bierfrietjes zijn verkrijgbaar bij Deli XL en De IJskoning.
Of milk and cookies. Maar das alleen in lustrum topics.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
he we blijven wel ON-topic he? dus bier, frituur of tieten anders niet![]()
opsoute met je grolschquote:
dwz Heineken danwel Dommelsch.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
opsoute met je grolschdoe mij echt bier
kijk, jij leert het al een beetje maar laat die Dommelsch maar achterwege alsjeblieftquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:01 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
dwz Heineken danwel Dommelsch.
ach ie kent nie watquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
Weet wel dat sommige mensen met Grolsch hier macht hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:03 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
kijk, jij leert het al een beetje maar laat die Dommelsch maar achterwege alsjeblieft![]()
nou ik mag dus blij zijn dat ik geen grolsch drink anders werd ik vast en zeker voor tukker aan gezien en aan je typstijl te zien heb jij daar geen problemen meequote:
dat doet mij helemaal niksquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Weet wel dat sommige mensen met Grolsch hier macht hebben.![]()
Jawel, ze zijn best oke.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:08 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
dat doet mij helemaal niks![]()
ze kunnen wel een beetje tegen stoken toch?![]()
och laat ze gerust langs komen dan junnen ze gelijk ook kennis maken met mijn 'aardige' burenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:10 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn best oke.
Gewoon je telefoonnummer en huisadres posten, dan komt t wel goed.
Mits vrouw, dan tieten.
Vroeg.quote:
Haar dijen zou ik best als oorwarmers willen gebruikenquote:
pirma prima zoooquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:07 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
nou ik mag dus blij zijn dat ik geen grolsch drink anders werd ik vast en zeker voor tukker aan gezien en aan je typstijl te zien heb jij daar geen problemen mee![]()
kijk met jou kan ik pratenquote:
Ik ben al zeker 2 uur wakker hoorquote:
quote:
Ik al 2 en een half uur, heb ik dan ook recht op bier nu?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben al zeker 2 uur wakker hoor
Draai er ook ff een baabje bij.
Zekerwelquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik al 2 en een half uur, heb ik dan ook recht op bier nu?
Brand bierquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
jij blijquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:16 schreef stijgende_ster het volgende:
Yeah, Woehoe!!
Mn eerste kwartet!
Als ik zelf mag kiezen welk A- merk ga ik akkoordquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Zekerwel
Ik ben er persoonlijk zelfs voor om een bier per kwartier regel op te stellen in de grondwet, waarin staat dat ieder mens recht heeft op ten minste 1 bier van een A-merk per kwartier.
he wil je de mensen die bier drinken niet storen?quote:
Uiteraard mag je zelf kiezen... ik ga mensen toch niet dwingen te drinken wat ze niet willen. Tenzij het alcoholvrijquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als ik zelf mag kiezen welk A- merk ga ik akkoord![]()
Bierquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
he wil je de mensen die bier drinken niet storen?![]()
Bierquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
Fok!ken en bierdrinken tegelijk!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
duizend bommen en granatenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef tho_Omas het volgende:
KABAAAAAAAAAAAL!
Mee eens.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef WoeHoei het volgende:
he beter tyfen jullie paupers op 2 keer dezelfd post te posten![]()
Nee 4x het zelfde in je sig. Dat is lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef WoeHoei het volgende:
he beter tyfen jullie paupers op 2 keer dezelfd post te posten![]()
he dat is om te delen hequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef beelz het volgende:
Bier!!! Heel veel bier! Bier Bier Heel veel bier!!!
Delen is okeejquote:
ja maar dat is iets andersquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee 4x het zelfde in je sig. Dat is lekker![]()
beter tyf je op en sterf jequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Dragon-fly het volgende:
Bier !
Doodverwensing!quote:
Proost.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef WoeHoei het volgende:
he je weet het he, als je spamt moet je bieries uitdelen
mag dat niet ofzo??quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef Echo99 het volgende:
Staat een meisje op de foto. (goed kijken: ze is gecamoufleerd)
[afbeelding]
![]()
Lolquote:
En d'r memmen zijn bedektquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef Echo99 het volgende:
Staat een meisje op de foto. (goed kijken: ze is gecamoufleerd)
[afbeelding]
![]()
Komt nogsteeds door dat tuig in Engelandquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:40 schreef Zebbie het volgende:
De snelheid is nog steeds ongelovelijk slecht mên
Multiposten is niet zo moeilijk op deze snelheid mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Dragon-fly het volgende:
Bier !
Massale rush op fe FP of zoiets?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Komt nogsteeds door dat tuig in Engeland
Die had ik nog nooit eerder gezienquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Echo99 het volgende:
Staat een baby op de foto. (goed kijken hij/zij is gecamoufleerd)
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En d'r memmen zijn bedekt gecamoufleerd
Er staat een schol op deze foto. (goed kijken hij/zij is gecamoufleerd)quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Echo99 het volgende:
Staat een baby op de foto. (goed kijken hij/zij is gecamoufleerd)
[afbeelding]
![]()
![]()
Ssst... niemand hier weet dat fok traag is....quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Multiposten is niet zo moeilijk op deze snelheid mên
Ik moest lachenquote:
Nee bomaanslagen in Engeland.quote:
Ik heb 2 tabladen nodig om op deze snelheid nog redelijk te kunnen reagerenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Ssst... niemand hier weet dat fok traag is....
Dat heeft toch geen effect op Fok! mênquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Wel... Heel internet loopt via Londen en nu niet meer dus moeten ze via Reyjavik... heb je ooit gezien hoe slecht de wegen daar zijn? Nou de digitale weg is daar nog slechter...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen effect op Fok! mên
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:47 schreef Echo99 het volgende:
Raad het verborgen object.
[afbeelding]Een man die in een klein appelmoespotje probeert te pissen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
Goed bezig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Er staat een schol op deze foto. (goed kijken hij/zij is gecamoufleerd)
[afbeelding]
Pfff matig
Ah, juist jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel... Heel internet loopt via Londen en nu niet meer dus moeten ze via Reyjavik... heb je ooit gezien hoe slecht de wegen daar zijn? Nou de digitale weg is daar nog slechter...
Wat? Die boom?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef Dragon-fly het volgende:
Deze is pas goed gecamufleerd
[afbeelding]
Ik vond em leukquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel... Heel internet loopt via Londen en nu niet meer dus moeten ze via Reyjavik... heb je ooit gezien hoe slecht de wegen daar zijn? Nou de digitale weg is daar nog slechter...
Nee, de ijsbeerquote:
Helaas. Ik geef een hint. Hi/zij zit in t leger.. Succes!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Een man die in een klein appelmoespotje probeert te pissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |