quote:Smoke at Prime Minister's office
Smoke has been detected at one of the wings of the Prime Minister’s Office in Warsaw at 1:30 pm local time (11:30 UTC). Several fire brigades have been called onto the scene. Officially, the cause of the fire has been attributed to modernisation works conducted at the premises and has NOT been linked to any form of terrorist activity.
Meanwhile, the Polish parliament has interrupted its session with a minute of silence for the victims of the terrorist attack in London
Polen was één van de coalitie-leden bij de inval in Irak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:16 schreef -Mk- het volgende:
Een brand in Polen, ach..
Het zou wel typisch nederlands zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ow Donner gaat ons beschermen.Wat gaat die doen? Alle TBS'ers vrijlaten zodat de terroristen niet naar Nederland durven te komen?
Ik wist het!! Ik wist het!! Hier ook al zonet. Toeval?? Denk het ff niet!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:16 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
al er vast wel iets mee te maken hebben ja, ook die politieauto die hoor heeft er wat mee te maken, evenals die moslima die hier op de fiets voorbij rijd![]()
sukkelquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:17 schreef RealKnuckles het volgende:
Zo erg is het dus allemaal niet, niet eens alle zenders zenden het uit een paar maar en de G8 gaat gewoon door
Er werd bij verteld dat de verslaggeefster niet wist of hij of zij nog in de metro zat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef marchien het volgende:
[..]
Ja, beetje onduidelijk.. Was wel veel kapot glas van de metro te zien. Zou de filmer nog vastzitten in die metro?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:17 schreef RealKnuckles het volgende:
Zo erg is het dus allemaal niet, niet eens alle zenders zenden het uit een paar maar en de G8 gaat gewoon door
7 is een christelijk nummer, ik denk dat het daarom opmerkelijk is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef Boeman het volgende:
Waarom is het opmerkelijk dat het op de 7e van de 7e is gebeurd?
(of staat dat al ergens?)
Bevestiging voor Bush dat ie gelijk had, en dat Irak en Iran nog harder aangepakt moeten worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens Rob de Wijk is Irak belangrijker voor het terrorisme dan iedereen denkt. Dat daar de meeste terroristen daar getraind worden... dat zal Bush niet leuk vinden lijkt me
http://www.radio.com.pl/polonia/article.asp?tId=24816&j=2quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
is er nou al een bron van dat in polen?
Interessant. Dat zou betekenen dat een aanslag in Nederland of een aanslag groter dan Madrid of Washington/New York jou alleen zou kunnen boeien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:19 schreef Esc het volgende:
hmm met 11 sept en die aanslage in madrid zat ik de hele dag achter de tv, nu heb ik juist de neiging al het nieuws totaal te negeren.. ik wordt moslim-moe misschien..
Wat doen ze dan? En, heeft het geholpen? In Irak alleen al vallen meer doden dan voor de inval. Verder is het alleen maar lastig, zoals de zware controle om het land binnen te komen, terwijl de dreiging aldaar zelfs volgens de CIA en FBI vooral van binnen de grenzen komt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef appies het volgende:
Maar juist door dit onmenselijke gebeurtenissen, krijg je toch meer sympathie voor de US. Ik wel althans, zij zeggen waar het op staat en doen er tenminste iets aan. Rusteloos toekijken heeft weinig zin, je wordt toch wel gepakt door de extremistische zwijnen uit het Oosten.
Daarbij is de afwachtende houding keer op keer een droombeeld. Een keer preventief oppakken niet meer laten gaan lijkt mij een betere houding.
De zevende dag is een rustdag..quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
7 is een christelijk nummer, ik denk dat het daarom opmerkelijk is.
Zeikerd. Bedoelde niet dat die straaljagers de aanslag gepleegd kunnen hebben, maar dat het misschien is om verdachte vliegtuigen of zo in de gaten te houden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:16 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
al er vast wel iets mee te maken hebben ja, ook die politieauto die hoor heeft er wat mee te maken, evenals die moslima die hier op de fiets voorbij rijd![]()
voor de rest geen diepere betekenis? want de 7e dag rustdag vind ik wel wat ver gezocht, of ligt dat aan mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:22 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
De zevende dag is een rustdag..
Overigens is er ook een film die Se7en heet!!![]()
![]()
Kom je ook nog met zinnige posts?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Bevestiging voor Bush dat ie gelijk had, en dat Irak en Iran nog harder aangepakt moeten worden.
AQ is wel aan het afbouwen zeg, eerst duizenden mensen in NY, toen 300 in Madrid en nu 188 in Londen.
Het lijkt me juist dat dat zijn standpunt bevestigd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens Rob de Wijk is Irak belangrijker voor het terrorisme dan iedereen denkt. Dat daar de meeste terroristen daar getraind worden... dat zal Bush niet leuk vinden lijkt me
Zou best kunnen, of het is gewoon de stemming die ik vandaag heb.. of omdat de verslaggeving zo saai is, altijd weer dezelfde paar fragmenten en ooggetuigen die eindeloos worden herhaald..quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Interessant. Dat zou betekenen dat een aanslag in Nederland of een aanslag groter dan Madrid of Washington/New York jou alleen zou kunnen boeien.
Dat viel mij ook al op maar wat kunnen die lui nou doen dan? Engeland heeft zelf een leger en vliegtuigen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar er stijgen opvallend veel straaljagers op vanaf vliegbasis Twente (woon er niet al te ver vandaan). Normaal gebeurt er nauwelijks wat, in het afgelopen kwartier heb ik er 3 op horen stijgen.
Even dat jullie het ook weten.
Ik mag zeker niks zeggen over de kop van die kerel op dat foto'tje in de kolom ernaast...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:17 schreef zwaaibaai het volgende:
never mind...
http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,364121,00.html
Bevestiging voor Bush dat hij de boel totaal niet onder controle heeft daar lijkt me. Is natuurlijk een gevolg van zijn slechte voorbereiding op die strijd aldaar. Want als ie wist dat ie zo'n tegenstand had kunnen verwachten was ie niet met zo weinig soldaten daar heen gegaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Bevestiging voor Bush dat ie gelijk had, en dat Irak en Iran nog harder aangepakt moeten worden.
Die opmerking maakte ik net ook al. Misschien geeft dat hoop maar het kan ook verradelijk zijn.quote:AQ is wel aan het afbouwen zeg, eerst duizenden mensen in NY, toen 300 in Madrid en nu 188 in Londen.
Welke richting gingen zze op?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar er stijgen opvallend veel straaljagers op vanaf vliegbasis Twente (woon er niet al te ver vandaan). Normaal gebeurt er nauwelijks wat, in het afgelopen kwartier heb ik er 3 op horen stijgen.
Even dat jullie het ook weten.
Ja, medio 2421 denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:17 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de apocalypse komt!!!!
Denk je nu echt dat AQ een datum gaat uitzoeken die een diepere betekenis heeftquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
voor de rest geen diepere betekenis? want de 7e dag rustdag vind ik wel wat ver gezocht, of ligt dat aan mij
Het is een complotquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik mag zeker niks zeggen over de kop van die kerel op dat foto'tje in de kolom ernaast...![]()
die zitten niet in de g8quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef aquaAlex het volgende:
en waar zijn de moslim leiders zie ze niet hoor ze niet. geen medeleven berichten?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik mag zeker niks zeggen over de kop van die kerel op dat foto'tje in de kolom ernaast...![]()
Het komt al voor in het oude testamen. Dus is het Joods, niet christelijk. Daarbij is het boek Genesis uit de Bijbel en de Thora nagenoeg terug te vinden in de Koran. Ze hebben het over dezelfde God en dezelfde afstamming (Abraham, maar dan niet via zijn zoon Isaak, maar zijn andere zoon Ismael). Dus 7 komt in alle 3 de geloven als een terugkerend getal voor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
7 is een christelijk nummer, ik denk dat het daarom opmerkelijk is.
ok... Toch wel weer raar dit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:19 schreef Carport het volgende:
[..]
Er werd bij verteld dat de verslaggeefster niet wist of hij of zij nog in de metro zat.
7//7/2005 = 7/7/7 das het enige verband wat ik zie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef Boeman het volgende:
Waarom is het opmerkelijk dat het op de 7e van de 7e is gebeurd?
(of staat dat al ergens?)
We duimen voor jequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef YellowDog het volgende:
Shiiiiiihiiiiit....... m'n vriendin zit in londen op dit moment.... ze is ook al zo aardig geweest om nog steeds geen contact met me op te nemen!! en neemt d'r mobiel ook niet op :S:S
I'll keep you updated...
YellowDog In stressss
Ik vind dat toch wel zo'n zwaar gestoorde redenering, het kernwoord voor dat soort gekken is fundamentalist, niet moslim.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef aquaAlex het volgende:
en waar zijn de moslim leiders zie ze niet hoor ze niet. geen medeleven berichten?
In de moskee.. waar andersquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef aquaAlex het volgende:
en waar zijn de moslim leiders
Zullen we nog even wachten tot er überhaupt aandacht besteed wordt aan andere regeringsleiders?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef aquaAlex het volgende:
Vader Abraham had 7 zonen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
voor de rest geen diepere betekenis? want de 7e dag rustdag vind ik wel wat ver gezocht, of ligt dat aan mij
Tegen de tijd dat ze in Nederland zitten, is het nog maar één tegelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:
[..]
AQ is wel aan het afbouwen zeg, eerst duizenden mensen in NY, toen 300 in Madrid en nu 188 in Londen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef BobRooney het volgende:
BNR meldt dat er brand in Schipholtunnel is
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ik doelde meer op het feit dat Irak wel degelijk een gevaarlijk land is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bevestiging voor Bush dat hij de boel totaal niet onder controle heeft daar lijkt me. Is natuurlijk een gevolg van zijn slechte voorbereiding op die strijd aldaar. Want als ie wist dat ie zo'n tegenstand had kunnen verwachten was ie niet met zo weinig soldaten daar heen gegaan.
Hoop dat AQ minder machtig wordt, bedoel je?quote:Die opmerking maakte ik net ook al. Misschien geeft dat hoop maar het kan ook verradelijk zijn.
geintje?!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef BobRooney het volgende:
Ai! Kan me voorstellen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef YellowDog het volgende:
Shiiiiiihiiiiit....... m'n vriendin zit in londen op dit moment.... ze is ook al zo aardig geweest om nog steeds geen contact met me op te nemen!! en neemt d'r mobiel ook niet op :S:S
I'll keep you updated...
YellowDog In stressss
Kopenhagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef Colin739 het volgende:
N = New york
M = Madrid
L = Londen
gaan we het alfabet terugwerken..? verzin maar een stad met de K....
Nou, dan weet je gelijk waar die F16's heengingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef BobRooney het volgende:
Moslims hebben een Arabisch alfabet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef Colin739 het volgende:
N = New york
M = Madrid
L = Londen
7 jaren slapen, 7 dagen in een week, 7 shakra's. 7 keer achter elkaar klaarkomen. je kent het wel...quote:
Kopenhagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef Colin739 het volgende:
N = New york
M = Madrid
L = Londen
Wat is het verschil.. ze laten zich leiden door hetzelfde boekje..quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef anneja het volgende:
Ik vind dat toch wel zo'n zwaar gestoorde redenering, het kernwoord voor dat soort gekken is fundamentalist, niet moslim.
Nog steeds niet gebeld.. wordt beetje gek hieroquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ai! Kan me voorstellen.
Hopen dat ze snel belt!
Ik hoor het van een collega, ze stonden met 10 man te luisteren. Ze waren vrij serieus.quote:
Damn! , ik hoop dat je heel snel wat verneemt!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef YellowDog het volgende:
I'll keep you updated...
YellowDog In stressss
WTFquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef BobRooney het volgende:
Hier bij Eelde kwam net zo'n dubbelgewiekte legerheli dusdanig laag over dat het gebouw trilde. Gebeurt ook niet heel vaak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:27 schreef Het_Biertje het volgende:
hier in beilen (onder Assen) vliegen nu al binnen 10 minuten 4 straaljagers over.
no joke
ze vliegen nog verrekte laag ook
Ik hoor ook al de hele tijd laagvliegende straaljagers.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:27 schreef Het_Biertje het volgende:
hier in beilen (onder Assen) vliegen nu al binnen 10 minuten 4 straaljagers over.
no joke
Sterkte!! Laat je het ons wel weten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:29 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Nog steeds niet gebeld.. wordt beetje gek hiero![]()
ik hang hier wel wat rond om tijd te doden...
Hier in zevenaar ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:27 schreef Het_Biertje het volgende:
no joke
ja, want dan zijn het ineens geen moslims meer. gezichtsverlies is een van de grootste taboes/zondes in de cultuur waar wij bij sommige 'normale' zaken het schaamrood op de kaken zouden krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef Esc het volgende:
[..]
Wat is het verschil.. ze laten zich leiden door hetzelfde boekje..
Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde moslim hiertegen is.. als er een koran is 'ontheiligd' breken er overal rellen uit, maar als een paar 'extremisten' hun ideologie 'misbruiken' is het stil
bron?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef BobRooney het volgende:
Relax.. de kans dat zij erbij betrokken is, is ongeveer net zo groot als dat jij nou naar buiten loopt en er poept meteen een vogel op je kop. Als je daar zelf zit dan ben je er waarschijnlijk ontzettend mee bezig en vergeet je helemaal zoiets als ff naar huis bellen, geloof me. Ze belt straks wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:29 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Nog steeds niet gebeld.. wordt beetje gek hiero![]()
ik hang hier wel wat rond om tijd te doden...
De gemiddelde moslims die ik ken vinden al die aanslagen net zo afschuwelijk als ik hoor, nog erger zelfs want hun geloof wordt ermee door het slijk gesleurd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef Esc het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde moslim hiertegen is..
Ja, dat de organisatie afbrokkelt. Hele grote aanslagen zullen dan tot het verleden kunnen behoren omdat je ziet dat deze aanslag waarschijnlijk gepleegd is met geld van AQ door een groep die zich aangesloten heeft bij het netwerk. De overkoepelde organisatie zorgt dan nu vooral voor de financieele zaak en als voorbeeld noemde De Wijk Casablanca.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:27 schreef fransie102 het volgende:
Hoop dat AQ minder machtig wordt, bedoel je?
Meeeeeen, ik had het moeten weten! Straks snel met de bus naar de overkant!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef TazDevl het volgende:
Kapelle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |