ok... Toch wel weer raar dit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:19 schreef Carport het volgende:
[..]
Er werd bij verteld dat de verslaggeefster niet wist of hij of zij nog in de metro zat.
7//7/2005 = 7/7/7 das het enige verband wat ik zie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef Boeman het volgende:
Waarom is het opmerkelijk dat het op de 7e van de 7e is gebeurd?
(of staat dat al ergens?)
We duimen voor jequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef YellowDog het volgende:
Shiiiiiihiiiiit....... m'n vriendin zit in londen op dit moment.... ze is ook al zo aardig geweest om nog steeds geen contact met me op te nemen!! en neemt d'r mobiel ook niet op :S:S
I'll keep you updated...
YellowDog In stressss
Ik vind dat toch wel zo'n zwaar gestoorde redenering, het kernwoord voor dat soort gekken is fundamentalist, niet moslim.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef aquaAlex het volgende:
en waar zijn de moslim leiders zie ze niet hoor ze niet. geen medeleven berichten?
In de moskee.. waar andersquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef aquaAlex het volgende:
en waar zijn de moslim leiders
Zullen we nog even wachten tot er überhaupt aandacht besteed wordt aan andere regeringsleiders?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef aquaAlex het volgende:
en waar zijn de moslim leiders zie ze niet hoor ze niet. geen medeleven berichten?
Vader Abraham had 7 zonen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
voor de rest geen diepere betekenis? want de 7e dag rustdag vind ik wel wat ver gezocht, of ligt dat aan mij
Tegen de tijd dat ze in Nederland zitten, is het nog maar één tegelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Bevestiging voor Bush dat ie gelijk had, en dat Irak en Iran nog harder aangepakt moeten worden.
AQ is wel aan het afbouwen zeg, eerst duizenden mensen in NY, toen 300 in Madrid en nu 188 in Londen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef BobRooney het volgende:
BNR meldt dat er brand in Schipholtunnel is
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ik doelde meer op het feit dat Irak wel degelijk een gevaarlijk land is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bevestiging voor Bush dat hij de boel totaal niet onder controle heeft daar lijkt me. Is natuurlijk een gevolg van zijn slechte voorbereiding op die strijd aldaar. Want als ie wist dat ie zo'n tegenstand had kunnen verwachten was ie niet met zo weinig soldaten daar heen gegaan.
Hoop dat AQ minder machtig wordt, bedoel je?quote:Die opmerking maakte ik net ook al. Misschien geeft dat hoop maar het kan ook verradelijk zijn.
geintje?!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef BobRooney het volgende:
Ai! Kan me voorstellen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef YellowDog het volgende:
Shiiiiiihiiiiit....... m'n vriendin zit in londen op dit moment.... ze is ook al zo aardig geweest om nog steeds geen contact met me op te nemen!! en neemt d'r mobiel ook niet op :S:S
I'll keep you updated...
YellowDog In stressss
Kopenhagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef Colin739 het volgende:
N = New york
M = Madrid
L = Londen
gaan we het alfabet terugwerken..? verzin maar een stad met de K....
Nou, dan weet je gelijk waar die F16's heengingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef BobRooney het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |