Gaat lekker daar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:52 schreef Svyatagor het volgende:
3 bussen ontploft, net nog een ontploffing gehoord
Of je zet gewoon de TV aanquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
RTL 5: http://www.rtl.nl/financi(...)livestream_805k.html
NOS: http://www.omroep.nl/live/vpro5-bb.asx
sommigen zitten op hun werk en hebben geen tvquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef no1uknow het volgende:
Of je zet gewoon de TV aan
bij BBC zie je tenminste wat
enkele, ik denk dat cijfers nog even op zich laten wachten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:52 schreef Little_Meanie het volgende:
hoeveel doden zijn er al?
Huh?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
nieuwe ontploffing op de plek van een eerdere??
Done, het nieuws gaat heel erg rap.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:52 schreef Libris het volgende:
Verander dat enkele gewonden maar in enkele doden en veel gewonden
d0hquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
sommigen zitten op hun werk en hebben geen tv![]()
Die Amerikaanse toeriste op de BBC was wel onder de indruk van de plaatselijke bevolking die gelijk iedereen maanden weg te gaan ivm. een mogelijke tweede explosie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Amerikaanse getuige "toeristen bus, maar covered.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef the_disheaver het volgende:
Was het een openbus? zo'n toeristenbus met geen dak op bovenverdieping?
Lijkt mij niet, maar ziet er erg leeg uit :S
doe niet zo dom! rot op!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Little_Meanie het volgende:
gewoon paar tieners die een paar rotjes afgestoken hebben in de metro
zou je misschien even je tv aan willen zetten dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Little_Meanie het volgende:
Ja vanaf volgende week in een 3disc Special Edition DVD uitvoeringquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef wise het volgende:
London zit vol met videocamera's om de mensen te observeren. Hoop dat deze beelden ook vrij worden gegeven, en niet weggenomen worden zoals de fbi deed op 9-11
Doe ff normaal!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Little_Meanie het volgende:
mmmquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Little_Meanie het volgende:
Het blijkt wel weer dat die extreme veiligheids maatregelen geen klote helpen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
'Politie bevestigd meerdere doden'.
Al vijf bussen ontploft...
WTF!
explosies in metro en bus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:57 schreef ondeugend het volgende:
Is de Topictitel niet een beetje voorbarig met het woord aanslag. ?
Eehh.. Heb jij tijdens een paar decennia IRA-aanslagen onder een steen gelegen of zo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef BdR het volgende:
linkje naar deel 1 -> Bomaanslagen in Londen
bebloede mensen uit de metro en een bus uiteen gereten.. damn, het komt wel dichtbij zo..![]()
Londenaren hebben nogal wat ervaring met aanslagen, die weten maar al te goed waar je voor op moet passen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die Amerikaanse toeriste op de BBC was wel onder de indruk van de plaatselijke bevolking die gelijk iedereen maanden weg te gaan ivm. een mogelijke tweede explosie.
Niet zo'n slechte instelling dus
Aan zulke aanslagen gaan neem ik aan weken of maanden voorbereiding vooraf.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef Skinkie het volgende:
Inhoevere heeft dit te maken met de coverup van de aanval op Irak? Zoals je gisteren in de Metro hebt gelezen wist Tony Blair eigenlijk al dat Sadam helemaal geen enge dingen deed.
Daar ontploffen geen bussen van lijkt mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
@ iemand in vorige topic.
Het is prima mogelijk dat er kortsluiting is geweest in de metro en dat er derhalve explosies zijn geweest ivm een overload. Dat zou ook meteen het platliggen van de hele metro (e-net) verklaren, aangezien je anders een flink kettingeffect krijgt.
En BBC is immer down.
speculeren ok...maar DOMME grappen maken in situaties waar doden zijn gevallen is NIET ok!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:58 schreef Redux het volgende:
[..]
iedereen speculeert er lekker op los, waarom zou zij niet?
Ze zijn wel wat gewend daar met de IRA aanslagen in het verleden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die Amerikaanse toeriste op de BBC was wel onder de indruk van de plaatselijke bevolking die gelijk iedereen maanden weg te gaan ivm. een mogelijke tweede explosie.
welke 'extreme' veiligheidsmaatregelen??quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer dat die extreme veiligheids maatregelen geen klote helpen.
er zullen wel weer een paar pauper anti-globalisten / anti-kapitalisten achter die aanslag zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:57 schreef placebeau het volgende:
was net een extra nieuwsuitzending.
Het heeft wsch te maken met de G8 waarom er nu juist aanslagen zijn.
Tweede ontploffing om hulpverleners te doden. Is te doen in Irak met zelfmoordterroristen, maar in het geval van achtergelaten bommen zullen ze vast en zeker tegelijkertijd exploderen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Little_Meanie het volgende:
Ze zei er ook nog bij dat zij als Amerikaanse het niet verwachtte (een aanslag o.i.d.), maar dat "ze" in Londen er heel alert op reageerden, alsof ze het gewend warenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zullen we er voor jou "Serie van explosies in metro en bussen geheel berustend op toeval" van maken? Ik vrees toch echt dat het hier om een aanslag gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:57 schreef ondeugend het volgende:
Is de Topictitel niet een beetje voorbarig met het woord aanslag. ?
wie trapt dit ongelovelijk debiele mens even dit topic uit? (of heel fok)quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:59 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
er zullen wel weer een paar pauper anti-globalisten / anti-kapitalisten achter die aanslag zitten![]()
ik baal er enorm van dat ik een vriend niet aan de lijn krijg idd. hij werkt in het gebied waar het gebeurd is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:57 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Zijn er nou meer explosies?
Mobile phones aren´t working in London. Networks overloaded. Eye witnesses are saying that explosions are being reported all over London. not confirmed.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:58 schreef thaleia het volgende:
[..]
Aan zulke aanslagen gaan neem ik aan weken of maanden voorbereiding vooraf.
Nee, er moest nog wat bij (te vroeg op invoeren gedrukt)quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet dat er zomaar bussen ontploffen... Daar moet opzet in het spel zijn.
Nu is het wel een aanslag. Goh.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:59 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
er zullen wel weer een paar pauper anti-globalisten / anti-kapitalisten achter die aanslag zitten![]()
Zoals iemand al zei, jarenlange ervaring met IRA dreigingen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze zei er ook nog bij dat zij als Amerikaanse het niet verwachtte (een aanslag o.i.d.), maar dat "ze" in Londen er heel alert op reageerden, alsof ze het gewend waren![]()
(Heeeele vrije vertaling hoor...)
Nee, het Londense GSM-netwerk kan wel meer dan acht gelijktijdige telefoontjes aan...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:00 schreef grr het volgende:
De bommen die in Madrid ontploften werden geactiveerd door mobiele telefoons, zou daarom het netwerk plat liggen?
Hulpverleners, vluchtende mensen,quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tweede ontploffing om hulpverleners te doden. Is te doen in Irak met zelfmoordterroristen, maar in het geval van achtergelaten bommen zullen ze vast en zeker tegelijkertijd exploderen.
Gewonden, toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Op de NL tv hebben ze het over 90 doden tot nu toe.
ik hoop dat je 'm snel te pakken krijgt. Hier zijn ook al mensen naar bekenden/familie in Londen aan het bellen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik baal er enorm van dat ik een vriend niet aan de lijn krijg idd. hij werkt in het gebied waar het gebeurd is.
dit soort aanslagen is niet te voorkomen, tenzij iedereen politieagent is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef Dromenvanger het volgende:
In zo'n drukke stad als London moet het toch opvallen als er gekloot wordt, of het is zo uitgekiend allemaal dat het daglicht het niet verdragen heeft. Anders heeft iedereen liggen slapen. Andere mogelijkheid is een grote technische storing maar dat lijkt me sterk.
90 doden zeggen ze nu op rtl-z.
Oh, RTL... op Nederland 2 hebben ze het over 90 gewonden, nog steeds...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef GokuSFE het volgende:
Net op RTL-Z: arts in Londen heeft het over 90 doden bij een metrostation... (onbevestigd)
Nee, daar had ik het dan ook niet over.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar ontploffen geen bussen van lijkt mij
maar die zitten in Edingburg ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:57 schreef placebeau het volgende:
was net een extra nieuwsuitzending.
Het heeft wsch te maken met de G8 waarom er nu juist aanslagen zijn.
Dat laatste okay, maar die datum. Is dat hun trademark ofzo. Wat een bullshitquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
typische El Queda aanslag, apparte datum, gelijktijdige aanslagen op meerdere plekken
Wel hetzelfde getal idd, 90 gewonden eerst en nu hebben ze het over 90 doden. Ik vroeg het me ook al af of ze dat wel goed hadden, maar ze zeiden echt 90 doden.quote:
ik heb hem al gemaild. ik denk/hoop dat hij door de paniek nog niet op zijn plek zit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik hoop dat je 'm snel te pakken krijgt. Hier zijn ook al mensen naar bekenden/familie in Londen aan het bellen.
Iemand van rtl-z had het erover dat het ook van de financiele wereld kan komen, dat ze inspelen op opties om zo veel geld te verdienenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:05 schreef Copycat het volgende:
Connectie met de G8, met de Olympische Spelen of toch met het moslimfundamentalisme?
Zou dat mss komen omdat het nu extra druk is?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Het_Biertje het volgende:
fok is weer lekker snel jongens
toppie!
huh?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef el_bario het volgende:
politie heeft net een bom tot ontploffing gebracht op Lester square.
Onbevestigd!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Op de NL tv hebben ze het over 90 doden tot nu toe.
glenn eaglesquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
maar die zitten in Edingburg ofzo
Dat ze het dus bewust plat hebben gelegt? ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Nee, het Londense GSM-netwerk kan wel meer dan acht gelijktijdige telefoontjes aan...
Fok is nog nooit zo snel geweest!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Het_Biertje het volgende:
toppie!
We doen ons best, FP gaat op statisch, het is lunchtijd he, Telegraaf ligt platquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Het_Biertje het volgende:
toppie!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Het_Biertje het volgende:
toppie!
Da's waar. Er zijn zoveel mogelijke daders te bedenken nog.quote:
nee, in Gleneagles... In Schotland ja...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
maar die zitten in Edingburg ofzo
Ja kutzooi is datquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef thaleia het volgende:
Voor de mensen die iemand kennen die daar verblijft en in het financiele centrum werkt: blijf even bedenken dat Londen een miljoenenstad is en dat, hoe erg dit ook is, de kans vrij klein is dat nu net juist jouw vriend/kennis getroffen is.
(Desalniettemin heb ik zelf net ook wel even een "hoi, laat even weten dat alles goed met je is"-mailtje gestuurd)
vreselijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:10 schreef StephanL het volgende:
gewonden op ned 2 nu
Komt gewoon omdat iedereen ineens massaal gaat bellen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef grr het volgende:
[..]
Dat ze het dus bewust plat hebben gelegt? ...
Nou, FOK! Frontpage is aardig naar de klote....quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat gejank meteen weer over fok!. Ga dan lekker naar de telegraaf, met zijn PROFESSIONELE site.. WIJ zijn nog up.
Nee idd, helemaal open geregenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
vreselijk
En van die bus is ook niet veel meer over....
Kenbaar maken? Alsof dat nut heeft, verschillende terreur organisaties zullen deze aanslag opeisen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Er zijn zoveel mogelijke daders te bedenken nog.
Maar hopen dat de daders de 'beleefdheid' op kunnen brengen zich kenbaar te maken.
Stelletje sukkels.
Die gedachte is nog niet eens zo krom. Ten tijde van 11-09 was er ook veel geld ingezet op zogenaamde put-opties. Het is een erg lucratieve bezigheid (handel met voorkennis).quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Iemand van rtl-z had het erover dat het ook van de financiele wereld kan komen, dat ze inspelen op opties om zo veel geld te verdienen
Maar zo kun je iedereen verdenken.
Wie weet wordt de aanslag nog opgeeist door de een of andere radicale beweging.
Het forum draait zelfs nog een stuk beter dan op 9-11!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat gejank meteen weer over fok!. Ga dan lekker naar de telegraaf, met zijn PROFESSIONELE site.. WIJ zijn nog up.
ik wil snel een mailtje terug hebben. en je hebt gelijk over de kans die minimaal is. maar ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef thaleia het volgende:
Voor de mensen die iemand kennen die daar verblijft en in het financiele centrum werkt: blijf even bedenken dat Londen een miljoenenstad is en dat, hoe erg dit ook is, de kans vrij klein is dat nu net juist jouw vriend/kennis getroffen is.
(Desalniettemin heb ik zelf net ook wel even een "hoi, laat even weten dat alles goed met je is"-mailtje gestuurd)
Dat is expres zodat Fok ook in de lucht kan blijvenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef pooier het volgende:
[..]
Nou, FOK! Frontpage is aardig naar de klote....
ga uit van gemiddeld 100 man in een bus en dan kan je wel uitrekenen wat het resultaat isquote:
Ze hadden het net wel over mensen onder witte lakens op verschillende plaatsen in Londen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef ioko het volgende:
BBC heeft het nog steeds over --> Geen bevestigde doden, wel veel gewonden....
er wordt nu natuurlijk ook geen enkel risico meer genomen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef kLowJow het volgende:
"Security incidents" bij Swindon en Brighton. Treinstations afgesloten.
Idiotsquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef Bastard het volgende:
3x raden wie er achter zit.
Zoveel passen er niet in zo'n dubbeldekker volgens mij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Re het volgende:
[..]
ga uit van gemiddeld 100 man in een bus en dan kan je wel uitrekenen wat het resultaat is
jipquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Re het volgende:
[..]
ga uit van gemiddeld 100 man in een bus en dan kan je wel uitrekenen wat het resultaat is
* Jojogirl heeft ook last van die machteloze woede.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb echt zin om iets te slopen nu, ik kan me er echt kwaad om maken, waarom doe je zoiets stelletje klerelijers
hier lukt het nog steeds nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Chillmeister het volgende:
netwerk ligt niet helemaal plat. Ik ben nog gewoon aan het bellen met t-mobile
Is expres zo gedaan om te voorkomen dat de FP plat gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef pooier het volgende:
[..]
Nou, FOK! Frontpage is aardig naar de klote....
Ik denk het ook niet, maar er zullen er op z'n minst 70 in passen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Zoveel passen er niet in zo'n dubbeldekker volgens mij.
past makkelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Zoveel passen er niet in zo'n dubbeldekker volgens mij.
Dan kun je er wel van uit gaan ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
op nos.nl: De politiek en de politie houden serieus rekening met terreuraanslagen.
dat ze dat al zeggen....
Realistisch gezien is het ook bijna onmogelijk om een bus op te blazen zonder doden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze hadden het net wel over mensen onder witte lakens op verschillende plaatsen in Londen.
op tv...bbc, zeggen ze dat ook al...intervieuws met hoge politiefunctionarissen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
op nos.nl: De politiek en de politie houden serieus rekening met terreuraanslagen.
dat ze dat al zeggen....
maar wel misschien madridquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben terug van mijn werk, zo snel mogelijk naar hier gegaan.
Totnutoe zijn het toch niet aanslagen van de omvang als 9/11
wat moet ik me voorstellen bij veiligheidsincidenten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef MrJones het volgende:
Veiligheidsincidenten buiten Londen. Wat een chaos.
Wat verwacht jij dan? dat een stroomstoring 3 bussen laat ontploffen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dat ze dat al zeggen....
zelfde toerist had het over een dichte bus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef the_disheaver het volgende:
Volgens een amerikaanse toerist was het een toerist bus > dus met open dak?
In de chaos ontstaat er vaak veel miscommunicatie (iemand zegt 90 gewonden en een ander hoort 90 doden en vertelt dat dan ook weer op tv etc). Dus het is afwachten hoe en wat er nou precies is gebeurd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef Monidique het volgende:
Let wel, ten tijden van 9/11 waren er ook elf vliegtuigen gekaapt en ontplofte zo'n beetje elke landmark.
Het bericht over de aanslag is iig statisch op de FP.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is expres zodat Fok ook in de lucht kan blijven
Hier kan je toch reageren?
Het mobiele netwerk kan ook wel afgesloten zijn omdat mobieltjes de laatste tijd vaker als ontstekers gebruikt worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Chillmeister het volgende:
netwerk ligt niet helemaal plat. Ik ben nog gewoon aan het bellen met t-mobile
Bron?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef MrJones het volgende:
Veiligheidsincidenten buiten Londen. Wat een chaos.
Wat voor zinnigs kan hij dan nu doen in Londen? Behalve de politie en veiligheidsdiensten nog meer werk bezorgen dan ze nu al hebben?quote:
Ik weet niet of dat nu zo heel erg slim is. Maar hij komt met een verklaring, hoo rik net.quote:
Niet gespecificeerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij veiligheidsincidenten?
Ze zullen misschien al niet meer opstijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef schatje het volgende:
Dat ze het vliegverkeer nog niet stilgelegd hebben.
Zeg maar gerust de halve moslim community, bij de aanslagen in madrid en new york liep de halve community met vlaggen en al feesten over de straat. Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef StephanL het volgende:
Al Queda zit gespannen en misschien wel lachend voor de tv.
nou en? zo'n top is ook belangrijk, en waarom mag de minister van binnenlandse zaken de taken niet waarnemen?quote:
die doden bevestigd?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef AmyLee het volgende:
2 doden 90 gewonden veel zijn er slecht aan toe *zucht* de teller gaat lopen komende dagen/weken
hij kan moeilijk bij de G8 top weglopen, bovendien lopen politici bij dit soort ongelukken/aanslagen alleen maar de hulpverleners in de weg...quote:
Iedereen is verdacht, iemand die het woord aanslag of bom fluistert wordt appart genomen, dat soort dingen. Hoogste staat van paraatheid, iedereen op zijn hoede, dus zie je op eens meer verdachten. Zoietsquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij veiligheidsincidenten?
inderdaad ja, laat Blair maar lekker in Scottiequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wat voor zinnigs kan hij dan nu doen in Londen? Behalve de politie en veiligheidsdiensten nog meer werk bezorgen dan ze nu al hebben?
Geef het tijd zoalshetis, je maakt je zorgen maar dat doen ze allemaal, probeer het later nog eens, nu vreet je je alleen maar op.quote:
Het gaat om het idee. Een leider moet zijn land bijstaan en aanvoeren in zware tijden. Dat betekent niet dat ie een heel eind verderop koffie moet leuten met andere mensen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wat voor zinnigs kan hij dan nu doen in Londen? Behalve de politie en veiligheidsdiensten nog meer werk bezorgen dan ze nu al hebben?
Die hele G8 zou wat mij betreft dood kunnen vallen bij zoietsquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu zo heel erg slim is. Maar hij komt met een verklaring, hoo rik net.
Dit zijn eerste berichten, schattingen dat gaat nog wel oplopen hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Van de FP:
Volgens de NOS meldt een Britse arts bij het metrostation Aldgate dat er daar minstens 90 gewonden gevallen zijn. Bij dit station vond ook de eerste explosie plaats, omstreeks 08.50 uur.
Ik wil niet bot doen, maar als het Al Qaeda-aanslagen zijn, dan vallen er meestal wel meer gewonden.
Gelukkig wel ja, deze gecombineerde aanslagen zijn sowieso verschrikkelijk. Elke onschuldige die gedood wordt of gewond raakt is er een teveel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef MrJones het volgende:
Wees blij T1andonly
de schade die nu veroorzaakt word is vele malen hoger, angst, chaos, financiele markten krijgen een duw, voor een "geslaagde" (excuses voor het woord) aanslag zijn er niet altijd veel doden nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Van de FP:
Volgens de NOS meldt een Britse arts bij het metrostation Aldgate dat er daar minstens 90 gewonden gevallen zijn. Bij dit station vond ook de eerste explosie plaats, omstreeks 08.50 uur.
Ik wil niet bot doen, maar als het Al Qaeda-aanslagen zijn, dan vallen er meestal wel meer gewonden.
Het is toch "zijn" volk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaatquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef yvonne het volgende:
Het bericht over de aanslag is iig statisch op de FP.
We doen er alles aan en zijn nog steeds up.
truukje om zoveel mogelijk mensen de bus in te krijgen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Van de FP:
Neej.... Het is een wraakactie van de Franse geheimde dienst.. net als de Rainbow Warrior weetjenog?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef erikh het volgende:
Damn gaat weer lekker zo. Als ik de autoriteiten in Frankrijk was zou ik ook de metro's en bussen in parijs onderzoeken. Ik vind het persoonlijk wel opvallend dat London gisteren de olympische spelen toegewezen heeft gekregen en dat er vandaag aanslagen zijn.
Maar misschien zie ik wel spoken hoor
Niemand denk ik, het lijkt vrij duidelijk wie next is...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Gia het volgende:
Zijn wel steeds hoofdsteden. Eerst Madrid, nu Londen. Wie woont er nog lekker in Amsterdam?
Ik denk dat zelfs balkie terug gekomen zou zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is toch "zijn" volk?
Het is toch "zijn" land?
volgens mij juist niet...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef -Schorpioen- het volgende:
Londen had de Olympische spelen vooral gekregen vanwege hun goede openbaar vervoer...dat vertelde een vriend van me tenminste.
In zone 1 rijden geen bussen meer dus dat mislukt dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
truukje om zoveel mogelijk mensen de bus in te krijgen?
Of in Rotterdam. Wat denk je van zo'n overvol metrostation als station Beurs in de spits... Moet je toch niet aan denken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
de vraag is wanneer we in amsterdam dit soort praktijken mee gaan maken. ben blij dat justitie in nederland zo lekker stevig is dat ze vermeende terroristen niet kunnen vasthouden of veroordelen met shitloads aan bewijs.
Dit zijn dus in ieder geval de feiten waar we vanuit kunnen gaan.\quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef kLowJow het volgende:
Bevestigd door politie:6 explosies, eentje in een bus
Veel gewonden
Mensen worden aangeraden te blijven waar ze zijn
Meer informatie volgt zo snel mogelijk
Ja, Parijs of Berlijn natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niemand denk ik, het lijkt vrij duidelijk wie next is...
Veel mensen zitten op hun werk, ik heb net wat emails verstuurd en al wat replies gekregen. Werkt op het moment beter als telefoon...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Logician het volgende:
ik heb gelukkig net de vader van mijn oudste te pakken kunnen krijgen die daar woont
Precies ja, dat vind ik altijd zo asociaal, vette aanslagen, paar doden, komen die beursmensjes zo van me aandelen, wat doe jequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaat![]()
(en ik vind fok zelfs erg snel op het moment)
RTL5 heeft het over het trieste feit dat er nu heel veel geld valt te verdienen op de beursen.
nee nu niet meer neequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
In zone 1 rijden geen bussen meer dus dat mislukt dan.
*gniffel*quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Seraphin het volgende:
[..]
Neej.... Het is een wraakactie van de Franse geheimde dienst.. net als de Rainbow Warrior weetjenog?
Benieuwd of ze de beurs gaan stilleggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
RTL5 heeft het over het trieste feit dat er nu heel veel geld valt te verdienen op de beursen.
tja als je 911 gaat bellen in Engeland kom je niet ver hoor. Denk dat 999 beter gaat helpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Jojogirl het volgende:
Politiecommisaries op de Beeb:
Waarschijnlijk 6 explosies, waarvan 1 op bus, rest gelinkt aan de tube.
Oproep:
Blijf waar je bent
Bel geen 911, tenzij het om een levensbedreigende situatie gaat
Ben Bot...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs balkie terug gekomen zou zijn...
past zeker, zeker als je weet dat de bussen gebruikt werden als alternatief vervoer op het downgooien van de underground. die bussen zaten tjokvol.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
past makkelijk
nederlandse bus passen 50 man in, maal 2 kom je snel aan de 100.
In Londen is hij alleen maar het zoveelste extra veiligheidsrisico. En ene land besturen kan je met alle moderne communicatiemiddelen ook wel van een paar honderd kilometer afstand.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Een leider moet zijn land bijstaan en aanvoeren in zware tijden. Dat betekent niet dat ie een heel eind verderop koffie moet leuten met andere mensen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Logician het volgende:
ik heb gelukkig net de vader van mijn oudste te pakken kunnen krijgen die daar woont
heb jij zicht op het aantal pageviews van nu.nl of telegraaf? ik wil wedden dat nu.nl of telegraaf een beter serverpark hebben dan fok wat om de haverklap eruit ligt. aantal pageviews met sites als nu.nl of telegraaf is in gevallen als dit weinig met elkaar te vergelijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaat![]()
(en ik vind fok zelfs erg snel op het moment)
Ja klopt, een vriend van me daar kwam net al op msn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Veel mensen zitten op hun werk, ik heb net wat emails verstuurd en al wat replies gekregen. Werkt op het moment beter als telefoon...
Een tv-statement is voldoende.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Een leider moet zijn land bijstaan en aanvoeren in zware tijden. Dat betekent niet dat ie een heel eind verderop koffie moet leuten met andere mensen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Niemand denk ik, het lijkt vrij duidelijk wie next is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |