maar die zitten in Edingburg ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:57 schreef placebeau het volgende:
was net een extra nieuwsuitzending.
Het heeft wsch te maken met de G8 waarom er nu juist aanslagen zijn.
Dat laatste okay, maar die datum. Is dat hun trademark ofzo. Wat een bullshitquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
typische El Queda aanslag, apparte datum, gelijktijdige aanslagen op meerdere plekken
Wel hetzelfde getal idd, 90 gewonden eerst en nu hebben ze het over 90 doden. Ik vroeg het me ook al af of ze dat wel goed hadden, maar ze zeiden echt 90 doden.quote:
ik heb hem al gemaild. ik denk/hoop dat hij door de paniek nog niet op zijn plek zit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik hoop dat je 'm snel te pakken krijgt. Hier zijn ook al mensen naar bekenden/familie in Londen aan het bellen.
Iemand van rtl-z had het erover dat het ook van de financiele wereld kan komen, dat ze inspelen op opties om zo veel geld te verdienenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:05 schreef Copycat het volgende:
Connectie met de G8, met de Olympische Spelen of toch met het moslimfundamentalisme?
Zou dat mss komen omdat het nu extra druk is?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Het_Biertje het volgende:
fok is weer lekker snel jongens
toppie!
huh?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef el_bario het volgende:
politie heeft net een bom tot ontploffing gebracht op Lester square.
Onbevestigd!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Op de NL tv hebben ze het over 90 doden tot nu toe.
glenn eaglesquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
maar die zitten in Edingburg ofzo
Dat ze het dus bewust plat hebben gelegt? ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Nee, het Londense GSM-netwerk kan wel meer dan acht gelijktijdige telefoontjes aan...
Fok is nog nooit zo snel geweest!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Het_Biertje het volgende:
toppie!
We doen ons best, FP gaat op statisch, het is lunchtijd he, Telegraaf ligt platquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Het_Biertje het volgende:
toppie!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Het_Biertje het volgende:
toppie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |