Nee, het Londense GSM-netwerk kan wel meer dan acht gelijktijdige telefoontjes aan...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:00 schreef grr het volgende:
De bommen die in Madrid ontploften werden geactiveerd door mobiele telefoons, zou daarom het netwerk plat liggen?
Hulpverleners, vluchtende mensen,quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tweede ontploffing om hulpverleners te doden. Is te doen in Irak met zelfmoordterroristen, maar in het geval van achtergelaten bommen zullen ze vast en zeker tegelijkertijd exploderen.
Gewonden, toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Op de NL tv hebben ze het over 90 doden tot nu toe.
ik hoop dat je 'm snel te pakken krijgt. Hier zijn ook al mensen naar bekenden/familie in Londen aan het bellen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik baal er enorm van dat ik een vriend niet aan de lijn krijg idd. hij werkt in het gebied waar het gebeurd is.
dit soort aanslagen is niet te voorkomen, tenzij iedereen politieagent is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef Dromenvanger het volgende:
In zo'n drukke stad als London moet het toch opvallen als er gekloot wordt, of het is zo uitgekiend allemaal dat het daglicht het niet verdragen heeft. Anders heeft iedereen liggen slapen. Andere mogelijkheid is een grote technische storing maar dat lijkt me sterk.
90 doden zeggen ze nu op rtl-z.
Oh, RTL... op Nederland 2 hebben ze het over 90 gewonden, nog steeds...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef GokuSFE het volgende:
Net op RTL-Z: arts in Londen heeft het over 90 doden bij een metrostation... (onbevestigd)
Nee, daar had ik het dan ook niet over.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar ontploffen geen bussen van lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |