Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is echt gemeen zeg. Wie zei dat? Ik zal em eens flink afrossen.
het is idd meer een vis
een dooie dan welquote:
Kunnen we niet overstappen op een hexadecimaal tallig stelsel? Dan duurt het nog wat langer.quote:
Foto´s?quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ellow
* Sjowhan heeft weer een dame blijgemaakt; voor dochter (23 geloof ik) van me baas heb ik wat mp3cd's gedownload
heb geen foto's helaas, moet voorzichtig zijn hequote:Op donderdag 7 juli 2005 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Foto´s?![]()
Wil je dr nog meer hebben?
Is ze leuk dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb geen foto's helaas, moet voorzichtig zijn he
Heb iig wel bedankje gekregen via mail van d'r
hmm konden ze dat niet vannacht doen danquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen allemaal !!
Shit man, geen internet thuis.Tiscali voert werkzaamheden uit, dus tot 12.00 zowieso niet...
Niet zo erg, want ik ben aan het werk, maar de webserver is nu ook down
Dan ben je 3 deeltjes te vroegquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Ghehe, wil ik ook nog ff bijdragen aan het laatste deeltje natuurlijk.![]()
Welke liefde?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:10 schreef Troel het volgende:
Godlike, hoe is het met de liefde?
Nouja, wij keken hier op fok en zagen een aantal leuke meiden opvallend in jouw aanwezigheidquote:
Welke dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, wij keken hier op fok en zagen een aantal leuke meiden opvallend in jouw aanwezigheid
Die ene leuke meid die je fotoboek nogal vol spamt... Hoe heet ze toch. Sa... Sa.. Iets met Saquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Die ene leuke meid die je fotoboek nogal vol spamt... Hoe heet ze toch. Sa... Sa.. Iets met Sa
Owquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu zelf checken
Of bedoel je Sanne![]()
Sanne is aardig maar geen liefdes partner
Ja, er is er nog een. Dat zei Sjowhan geloof ik al welquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet goed gekeken
Dan had je ook wele mere vrouwen kunnen ontdekken![]()
Zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, er is er nog een. Dat zei Sjowhan geloof ik al welMaar ik weet haar naam zo niet
hoezo laatste deeltje wordt ie na 99 dood verklaard de SCquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Ghehe, wil ik ook nog ff bijdragen aan het laatste deeltje natuurlijk.![]()
Maak jij een mooie 100e??quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:46 schreef Troel het volgende:
Nee hoor.
Sorry, mag geen naaktfoto's plaatsen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maak jij een mooie 100e??
Met de hoogtepunten?
hij heeft alvast de tekst getiktquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, mag geen naaktfoto's plaatsen.
Bovendien had jump hem al klaar staan. NU AL
idd kutdagquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:23 schreef SHERMAN het volgende:
Wateen kut dag.
Dat gebeuren in Londen. En mijn hdd is ineens overleden. Bagger weer.
das kut , dan kan je tenminste windows weer schoon installerenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
Lijkt me ook wel ja.
Hele windows partitie is fucked up
Ben ik alleen een deel van mijn data kwijt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
das kut , dan kan je tenminste windows weer schoon installeren
defineer genie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
Is er een genie in het topic aanwezig?
Wil ik windows installeren op een net aangemaakt lege partitie. Begint de instal te zeiken dat de c schijf fucked up is. Nee je meent het, daarom installeer ik het ook op die andere partitie. Waarom is windows zo dom?quote:
de c is sowieso nodig om op te booten geloof ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wil ik windows installeren op een net aangemaakt lege partitie. Begint de instal te zeiken dat de c schijf fucked up is. Nee je meent het, daarom installeer ik het ook op die andere partitie. Waarom is windows zo dom?
Ach hij werkt inmiddels weer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
de c is sowieso nodig om op te booten geloof ik
In verband met de aanslagen in Londen kijk je naar een lichte versie van de FOK!frontpagequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt ewrop dat ze alleen het nieuws van london willen laten zien i.v.m. belangrijkheid..
Is wel slim van ze. Het aantal hits op de frontpage server zal wel enorm zijn en met minder data zal het een stuk sneller gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In verband met de aanslagen in Londen kijk je naar een lichte versie van de FOK!frontpage
IDDquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel slim van ze. Het aantal hits op de frontpage server zal wel enorm zijn en met minder data zal het een stuk sneller gaan.
Juistem. Anders krijg je hetzelfde als met de baby toendertijd...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel slim van ze. Het aantal hits op de frontpage server zal wel enorm zijn en met minder data zal het een stuk sneller gaan.
Of met theoquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Juistem. Anders krijg je hetzelfde als met de baby toendertijd...
Is die ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
Tsss.. Kasta is gewoon buiten zijn scheef gegaan, meer niet. Hij zal hier denk ik ook nog wel welkom zijn als user, nadat hij zijn ban "uitgezeten" heeft.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef Sjowhan het volgende:
heb een review gevonden van die disque:
http://www.xbitlabs.com/a(...)ay/wd-250gb-ext.html
Warmte valt zo te lezen ook goed mee, zelfs te goed, goeie koeling enzo
dan moet je ff actief gaan doen op msnquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef SHERMAN het volgende:
High res toevallig?
Als het zou mogen zou ik hem graag als wallpaper gebruiken.
Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Ik heb "ergere" dingen van ruis gelezen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
Tsss.. Kasta is gewoon buiten zijn scheef gegaan, meer niet. Hij zal hier denk ik ook nog wel welkom zijn als user, nadat hij zijn ban "uitgezeten" heeft.
Ik heb em in de bioscoop gezien en ik vond het zonde van mn $8.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:10 schreef mschol het volgende:
ga zo de film ice princess eens aan de tand voelen (eens kijekn of ie zo slecht is)
Zeker geen reden om iemand uit crew te zettenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Ik heb "ergere" dingen van ruis gelezen.
ik ga em ook niet in de bios kijken, doe ik alleen met films die zeker het geld waard zijn (star wars episode 3quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb em in de bioscoop gezien en ik vond het zonde van mn $8.
Dan zou ik bijna nooit meer naar de bios gaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef mschol het volgende:
ik ga em ook niet in de bios kijken, doe ik alleen met films die zeker het geld waard zijn (star wars episode 3)
ik ga ook nog ammper,quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna nooit meer naar de bios gaan![]()
Smaken verschillen. Ik vind de bios juist leuker; zal ook wel komen omdat ik thuis slechts een 27" (eh 67 cm) tv heb.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:47 schreef mschol het volgende:
en das toch prettiger, thuis eeen filmmpie kijken
Geluid is ook waarsch. veel betequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind de bios juist leuker; zal ook wel komen omdat ik thuis slechts een 27" (eh 67 cm) tv heb.
Over geluid gesproken, een van de pluspunten van de bioscoop hier is dat het publiek een stuk minder lawaai maakt. Een iets te harde scheet en je wordt de bios uitgezet. Dat was wel wat anders in bv luxor, leiden waar de helft van de jeugd meer in elkaar dan in de film was geinterresseerd.quote:
moet je ook niet helemaal bovenin gaan zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Over geluid gesproken, een van de pluspunten van de bioscoop hier is dat het publiek een stuk minder lawaai maakt. Een iets te harde scheet en je wordt de bios uitgezet. Dat was wel wat anders in bv luxor, leiden waar de helft van de jeugd meer in elkaar dan in de film was geinterresseerd.
Dus een scheet mag op zich wel?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Over geluid gesproken, een van de pluspunten van de bioscoop hier is dat het publiek een stuk minder lawaai maakt. Een iets te harde scheet en je wordt de bios uitgezet. Dat was wel wat anders in bv luxor, leiden waar de helft van de jeugd meer in elkaar dan in de film was geinterresseerd.
klopt die is er ook alquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geluid is ook waarsch. veel beter
mschol: Sin City is er ook al he
ik kijk hier films op een 19" monitor met ,wanneer beschikbaar bij de film, dts anders DD5.1quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind de bios juist leuker; zal ook wel komen omdat ik thuis slechts een 27" (eh 67 cm) tv heb.
en dat denk jij als ik iemand heb die me rretail dvd's kan aanleveren zodra ze uit zijn ???quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef Sjowhan het volgende:
Alleen maar omdat de prijzen zo duur zijn
anders had je braaf alle films in de bios gezien
Mogguh Godt !quote:
Mag niet klagenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mogguh Godt !
Hoes't dan op deze vrijdag 8 juli ??
![]()
!
En met jou dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mogguh Godt !
Hoes't dan op deze vrijdag 8 juli ??
![]()
!
die's nog helemaal leegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:13 schreef ElmarO het volgende:
Mogguh
En doet je harde schijf het goed Sjowhan?
PATSER!!!!!!!!!!!!!!!111!!1!!1:D .dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Helaas nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
Vreemde is dat ik dacht dat die krengen van zichzelf al geformatteerd waren; blijkbaar niet dus
inderdaad.. Heb -zo eigenwijs ik ben- het nog even gecheckt met een vaste pc, maar daar geeft het ook aan dat de HD geformatteerd moet worden..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas niet. Dus je bent denk ik wel even zoet met 250 GB.
Ik was ook niet veel aan het doen. Heb net de live timing van de F1 gekeken en nu ga ik RA2 maar eens online doenquote:
ik zou bittornado proberenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
Bitlord = bittorrent-client? Ik zou es Bitcomet proberen
* Sjowhan heeft morge om 1/2 3 afspraak bij de kapper
bad sectors op hd?wil je pc ook wel langzaam van worden (spreekt uit ervaring)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef SHERMAN het volgende:
Bitlord beviel me gisteravond heel goed. Downloaden ging wel snel in mijn ogen 120 KB/s, bijna de max van mijn verbinding. Vannacht pc aangelaten en vanmorgen was het traaaag.Reboot wil nog niet echt helpen.
bittornado wordt hier pas trraag als me pc traag word (na 1 week 24/7 draaien ongveer)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:36 schreef SHERMAN het volgende:
Programma was traag bedoel ik he.![]()
PC zelf niet, gewoon het downloaden zelf gaat nu voor geen meter 45 KB/s.
* mschol is er ook, ben aan het eten, pa & ma zijn namelijk uit eten en had geen zin in een een of ander spaans tapa resturant...quote:
tssk.. gezelligquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol is er ook, ben aan het eten, pa & ma zijn namelijk uit eten en had geen zin in een een of ander spaans tapa resturant...
* Sjowhan houdt wel een beetje van buiten de deur eten, vooral eten in buitenlandse tentjes is wel tofquote:
opzich vind ik het op z'n tijd niet erg maar spaans lijkt me niks en ik ben moequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan houdt wel een beetje van buiten de deur eten, vooral eten in buitenlandse tentjes is wel tof
Hmm da's wel heel veel jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich vind ik het op z'n tijd niet erg maar spaans lijkt me niks en ik ben moe
ben al
uhhh,mm
16.5 uur wakker
tjaquote:
slimquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
toemaar
* Sjowhan gaat zo richting digros, eerst ff wat boodschappe doen zodat ik morgen niet veel meer hoef te halen, daarna werken
quote:Bericht: Kom jij dan maar op met die one night stand...
Van: Sietske
Datum: 23:22 8-JUL-05
Das dus die collega.quote:
oehhhquote:
Die houd ik voor me zelf he.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oehhh
veel succes morgen
Wil alle sappige details weten hoor sher!
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:12 schreef SHERMAN het volgende:
Zo heet die smiley toch?
Wat voor spel is dat precies?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:21 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat vanmiddag maar emperial glory eff proberen
ziet er wel cool uit..
hier 30 pp werkt ook primaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
Tss
* Sjowhan houd het maar bij 50, wel zo overzichtelijk
valt me tegen hoe actief-ie is de laatste tijdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:46 schreef Jump het volgende:
Ja, maar als Godt actief wordt is dat direct vol
niemand is hier echt actiefquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
valt me tegen hoe actief-ie is de laatste tijd
lekker aan het gamen leechenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:49 schreef cygnusx het volgende:
mochten mensen interesse hebben:
http://www.drome.nl/drome/main-textbody.asp?id=211
de webcam
de middelste rij, daar zit ik. blauw licht van mn casemod enzo, maar dat zal wel niet te zien zijn enzo.
afin, ligt je ISP eruitquote:Op zondag 10 juli 2005 00:13 schreef devzero het volgende:
Pagina 4 nog maar?
Zo, laat de storm Dennis maar komen. Als de stroom uitvalt heb ik geen stromend water, maar mijn 1500W UPS zal nog wel een paar uurtjes internet geven
ik zit gwoon binnen, ik krijg cookies+sessies niet aan de praat *&*^&^^*"e:Op zondag 10 juli 2005 13:52 schreef SHERMAN het volgende:
Echt wel. Vandaar dat het ook zo rustig is in DIG he.
deeltje 100 is er pas in september, we houden nu een zomerstopquote:Op zondag 10 juli 2005 15:49 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een spanning in deel 99!
Tja er kokmen geen nuttige dingen langs waar we het over kunnen hebben..quote:Op zondag 10 juli 2005 16:31 schreef SHERMAN het volgende:
Als het aan jullie ligt misschien, als het aan mij ligt was deeltje 100 er gister al.
quote:Op zondag 10 juli 2005 18:55 schreef SHERMAN het volgende:
Das inderdaad lekker.
Ik heb net de sadist uit gehanden
Spiritus + lucifer + mieren = geen mieren meer.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Spiritus + lucifer + mieren = geen mieren meer.
waarom verbaast me dat nou nietsquote:Op zondag 10 juli 2005 20:50 schreef SHERMAN het volgende:
Mwha dat was wel de bedoeling maar toen ik er aan kwam met die terpetine waren ze ineens allemaal weg.
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:50 schreef SHERMAN het volgende:
Mwha dat was wel de bedoeling maar toen ik er aan kwam met die terpetine waren ze ineens allemaal weg.
Beetje flauw van die mieren om zomaar weg te lopen.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:50 schreef SHERMAN het volgende:
hoeveel cm is dat???quote:Op zondag 10 juli 2005 21:27 schreef devzero het volgende:
tata, stroomuitval en toch kunnen posten op Fok!
4 inches regen vanmiddag
Volgende keer van die bbq aansteek shit gebruiken, dat zie ik tenminste branden.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
waarom verbaast me dat nou niets
* Sjowhan is ff de andere zooi was opruimen
Ga ik ook nog doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende keer eff in het nest spuiten en dan fik d'r in
maal 2,56quote:
iets anders volgens google:quote:
of zoek naar "4 inch in cm"quote:Op zondag 10 juli 2005 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
iets anders volgens google:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=GGLD%2CGGLD%3A2004-43%2CGGLD%3Aen&q=inch
In Messenger-7 zit een optie om te laten zien wat je afspeeltquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In Messenger-7 zit een optie om te laten zien wat je afspeelt
Normaal kan dit alleen met de WMP, maar door die plugin ook met Winamp
mja, was er eigenlijk ook niet echt vrolijk van, maar vind het nu eigenlijk best tofquote:Op zondag 10 juli 2005 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
msn 7
maar voor de rest klinkt het wel geinig..
ze moeten al die winks etc eens in de betaalde versie van msn 7 nzetten, dan gaan ze goed geld maken, al de Breezar mensen willen dat hebben...
ja daarom, goooi het in een betaalde versie...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja, was er eigenlijk ook niet echt vrolijk van, maar vind het nu eigenlijk best tof
Winks gebruik ik niet.. beetje onnodige rotzzoi
Dat zou idd wel relekst zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ja daarom, goooi het in een betaalde versie...
en laat de mensen die willen msn'en gewoon msn'en en niet al die troep zien...
gelukkig stel ik msn 7 gewoon telkens uit
ben zelf nog steeds opzoek naar een manier om de update checkl eruit te slopen.. (dus em bijvoorbeeld laten denken dat ik al msn 7 heb
maar ik ga nu maffenlaters
ik vroegerquote:Op zondag 10 juli 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou idd wel relekst zijn
Ik ga ook maffe.. morge vroeg op
Daarom gebruik Windows Messenger. Zit al die overbodige zooi niet in en ik krijg dat gezeur over updaten niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ja daarom, goooi het in een betaalde versie...
en laat de mensen die willen msn'en gewoon msn'en en niet al die troep zien...
gelukkig stel ik msn 7 gewoon telkens uit
ben zelf nog steeds opzoek naar een manier om de update checkl eruit te slopen.. (dus em bijvoorbeeld laten denken dat ik al msn 7 heb
maar ik ga nu maffenlaters
vanmiddag kan je denk ik best wel een uurtje tukkenquote:Op maandag 11 juli 2005 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
zo ik ook weer wakker...
pff om 2 uur waren de hangjongeren eindelijk gaan slapen en om 7 uur kwam de gemeente met van die plantsoen mensjes om onkruid tussen de stoep/straat tegels tehalen en die zijn ook niet bepaald stil
nopz. vanmiddag nog wat dingen halen voor mijn vakantie die ik nodig hebquote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vanmiddag kan je denk ik best wel een uurtje tukken
dan wat eerder naar bed vanavondquote:Op maandag 11 juli 2005 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nopz. vanmiddag nog wat dingen halen voor mijn vakantie die ik nodig heb
doe je het raam dicht, scheelt stukkenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mits er geen hangjongeren of wat anders kabaal aan het maken is buiten
met dit weerquote:Op maandag 11 juli 2005 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
doe je het raam dicht, scheelt stukken
stop je watjes in je orenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met dit weerdan slaap ik gegarandeerd niet
ik loop geen stage, maar vang gewoon 40u-loon per weekquote:Op maandag 11 juli 2005 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]dat zou kunnen...
loop je nu nog steeds stage btw? of ben je zomervakantie aan het houden?
woei die fout melding ken ik..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen een pc vervangen die een of andere ntldr missing heeft
Is van een klant van ons, staat onder SLA
Of de floppy er uit halenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen een pc vervangen die een of andere ntldr missing heeft
Is van een klant van ons, staat onder SLA
Ik doe het zoquote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef SHERMAN het volgende:
We hebben nog even. Wie wil hem anders openen?
Te laatquote:Op maandag 11 juli 2005 14:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ie is werken!
wat is het warm om te winkellen zeg pff...
kheb hem al gemailt op z'n werk
We weten het nog niet!quote:Op maandag 11 juli 2005 15:28 schreef devzero het volgende:
wat een spanning, wie gaat deel 100 openen, is het godt of jump of toch sherman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |