Definitieve versiequote:Dommelsch Bier Consumentenservice
Postbus 7195550 AS
Dommelen
Hugo ******
******** van **** *2
57****
Helmond
Betreft: Gevalletje mislukt sixpack
Bijlagen: 2
Helmond 7-7-5
Beste mensen,
Ik ben een echte bierdrinker. Bier, bier en nog eens bier. Als 20 glazen thuistapbier geen tien euro had gekost, had ik zeker zo’n glimmende biertender in mijn bezit gehad.
Daarom maak ik graag gebruik van jullie verpakkingsservice. Bier in blikjes, handig ingesnoerd in een strakgetrokken folie, dit vergezeld door een fraai ontworpen opdruk.
Voorheen kocht ik flesjes, per krat. Kei handig maar op den duur slibde mijn gehele tuin dicht en nu ben ik dus overgestapt op blikjes, welke ik kan bekostigen met de door mij opgebouwde indrukwekkende verzameling bierkratten (bijlage 2).
Vandaag kocht ik een “six-pack” Dommelsch pilsener. Dit bleek niet geheel juist te zijn. Mijn “sixpack” bleek een ordinair “5-1 combipack”. Tot nu toe niets ernstigs maar nu komt het… Naast vijf blikken heerlijk Dommelschbier, bleek de verpakking een blik “Hoegaarden” te bevatten. (zie bijlage).
Ik was ernstig teleurgesteld.
Nu ben ik geen zeikerd verder, ik kan met deze ondermaatse prestatie uwerzijds, gemakkelijk leven. Dat blikje Hoegaarden heb ik direct opgedronken, ik heb namelijk geleerd het lekkerste voor het laatst te houden.
U heeft trouwens geluk dat ik eerst deze brief ben gaan schrijven, voordat ik al dat bier achter mijn kiezen had. Anders was dit vast en zeker op een conflict uitgelopen.
Toch heb ik nog een vraag. Dommelsch komt uit Dommelen, Hoegaarden uit Hoegaarden. Ik woon in Helmond (maar dat is nu even niet relevant).
Hoe kunnen die blikjes nou dik 96 kilometer uit koers raken?
Vriendelijke groet,
Hugo ******
Stelletje paupers, snel 5 blikjes Dommelsch erbij stoppen, net alsof ik zoiets niet meteen door zou hebbenquote:
Jouw mening telt niet in deze.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:42 schreef Ruubstar het volgende:
dommelsch is smerig kudt bier
Daar ben ik mee gestoptquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef SG1 het volgende:
Koop dan ook kratjes.
Dan loop je wel de kans om zo genaaid te worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt
[afbeelding]
Ik koop van het statiegeld nieuw bier![]()
quote:Dommelsch Bier Consumentenservice
Postbus 719
5550 AS
Dommelen
Beste mensen,
Ik ben een echte bierdrinker. Bier, bier en nog eens bier. Als 20 glazen thuistapbier geen tien euro had gekost, had ik zeker zo’n glimmende biertender in mijn bezit gehad.
Daarom maak ik graag gebruik van jullie verpakkingsservice. Bier in blikjes, handig ingesnoerd in een strakgetrokken folie, dit vergezeld door een fraai ontworpen opdruk.
Voorheen kocht ik flesjes, per krat. Kei handig maar op den duur slibde mijn gehele tuin dicht en nu ben ik dus overgestapt op blikjes, welke ik kan bekostigen met de door mij opgebouwde indrukwekkende verzameling bierkratten.
Vandaag kocht ik een “six-pack” Dommelsch pilsener. Dit bleek niet geheel juist te zijn. Mijn “sixpack” bleek een ordinair “5-1 combipack”. Tot nu toe niets ernstigs maar nu komt het… Naast vijf blikken heerlijk Dommelschbier, bleek de verpakking een blik “Hoegaarden” te bevatten.
Ik was ernstig teleurgesteld.
Nu ben ik geen zeikerd verder, ik kan met deze ondermaatse prestatie uwerzijds, gemakkelijk leven.
Toch heb ik nog een vraag. Dommelsch komt uit Dommelen, Hoegaarden uit Hoegaarden. Ik woon in Helmond (maar dat is nu even niet relevant).
Hoe kunnen die blikjes nou 96 kilometer uit koers raken?
Vriendelijke groet,
Hugo *****
quote:Toch heb ik nog een vraag. Dommelsch komt uit Dommelen, Hoegaarden uit Hoegaarden. Ik woon in Helmond (maar dat is nu even niet relevant).
nette brief, confronteer die jongens maar met hun wanprestatie.quote:
Als het aan Dommelsch ligt word ik nooit blauw.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:34 schreef Herkauwer het volgende:
Conflict blauw!!WTF! Toch niet als vervanging van Kasta he! ?
edit-- gelukkig alleen maar in Fok! klust het zelf
Hugo Borstquote:Dommelsch Bier Consumentenservice
Postbus 719
5550 AS
Dommelen
Beste mensen,
Voorheen kocht ik flesjes, per krat. Kei handig maar op den duur slibde mijn gehele tuin dicht en nu ben ik dus overgestapt op blikjes, welke ik kan bekostigen met de door mij opgebouwde indrukwekkende verzameling bierkratten.
Vandaag kocht ik een “six-pack” Dommelsch pilsener. Dit bleek niet geheel juist te zijn. Mijn “sixpack” bleek een ordinair “5-1 combipack”. Tot nu toe niets ernstigs maar nu komt het… Naast vijf blikken heerlijk Dommelschbier, bleek de verpakking een blik “Hoegaarden” te bevatten.
Ik was ernstig teleurgesteld .
Nu ben ik geen zeikerd verder, ik kan met deze ondermaatse prestatie uwerzijds, gemakkelijk leven.
Hoe kunnen die blikjes nou 96 kilometer uit koers raken?
Vriendelijke groet,
Hugo *****
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |