Aha, ik ga het morgen denk weer proberen, heb nu ff geen sgroevedraaier in de buurt, maar ik heb al eerder geprobeerd om het toetsenbord eruit te halen maar het leek of hij in de linkkerhoek vastzit, zijn dat dan geen draden???? en als je bv het sgerm eraf haalt zit het toch ook nog met stroomdraden vast??quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:12 schreef Jackass_ het volgende:
ik heb/had ook een cpx, en had geen moeite om hem open te krijgen
K= keyboard
P= plate (ofzo)
en D= display (die zit op de achterkant)
normaal moet de alleen de P losdraaien om hem open te krijgen, maar mat allebij moet het ook lukken :p
maar doe eerst een het keyboard en het scherm los, dat is makkelijker volgens mij
dus eerst schroeven met K losdoen, laptop opendoen, keybord loshalen
schroeven met D losmaken, scherm erafhalen
schroeven met P losmaken, en dan de bovenkant er afhalen
dan kan je er overal makkelijk bij
ja, tobo en scherm zitten allebij met een soort flatcable vastquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
Aha, ik ga het morgen denk weer proberen, heb nu ff geen sgroevedraaier in de buurt, maar ik heb al eerder geprobeerd om het toetsenbord eruit te halen maar het leek of hij in de linkkerhoek vastzit, zijn dat dan geen draden???? en als je bv het sgerm eraf haalt zit het toch ook nog met stroomdraden vast??
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:05 schreef Jackass_ het volgende:
[..]
allebij voorzichtig van het moederbord losmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |