Dit is voor mij meer een filosofische punt en niet een wetenschappelijke, een dier kan geen toestemming geven voor de sex. Dat het een extreme form van sex is een algemeen aangenomen feit, anders kan je alles wel subjectief noemen.quote:
Een dier is anders prima in staat om zichzelf te verweren, althans zeker de wat groteren. Maar als je een koe kan nemen en die gewoon doorgraast, wat is dan het punt, voor het dier?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:23 schreef Monus het volgende:
Dit is voor mij meer een filosofische punt en niet een wetenschappelijke, een dier kan geen toestemming geven voor de sex.
Je kan ook alles subjectief noemen. Vraag Descartes maar.quote:Dat het een extreme form van sex is een algemeen aangenomen feit, anders kan je alles wel subjectief noemen.
Die mensen zijn er allang hoor, maak je geen illusiesquote:Ook spookt met dit soort discusies BSB door het hoofd.
"Wanneer komen de eerste mensen die vinden dat je met een dier mag trouwen"
Ik denk niet dat een koe zal doorgrazen als jij met een krukje achter hem staat (als je al in de buurt komt), het lijkt mij ook sterk dat een schaap/geit zich niet zal verzetten. Ik denk niet dat er veel dieren zijn die zich niet zullen verzetten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:28 schreef Doffy het volgende:
Een dier is anders prima in staat om zichzelf te verweren, althans zeker de wat groteren. Maar als je een koe kan nemen en die gewoon doorgraast, wat is dan het punt, voor het dier?
Ik denk niet dat ik dat soort dingen aan iemand zal vragen.quote:Je kan ook alles subjectief noemen. Vraag Descartes maar.
BSB heeft nog wel eens gelijk.quote:Die mensen zijn er allang hoor, maak je geen illusies
Ik zou het persoonlijk niet weten, maar ik kan me goed voorstellen dat het een koe letterlijk worst zal zijn. En die hond, waarom 'kan' dat niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Monus het volgende:
Ik denk niet dat een koe zal doorgrazen als jij met een krukje achter hem staat (als je al in de buurt komt), het lijkt mij ook sterk dat een schaap/geit zich niet zal verzetten. Ik denk niet dat er veel dieren zijn die zich niet zullen verzetten.
Een hond die met een vrouw neukt kan het mischien uit vrije wil doen.
Descartes is al best een poosje dood.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Monus het volgende:
Ik denk niet dat ik dat soort dingen aan iemand zal vragen.
Who cares, dat is toch alleen maar subjectief.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Descartes is al best een poosje dood.
Ik denk dat je heel weinig met dieren bent omgegaan in je leven.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet weten, maar ik kan me goed voorstellen dat het een koe letterlijk worst zal zijn.
Dat is mischien een uitzondering op de regel.quote:En die hond, waarom 'kan' dat niet?
Fout gedacht.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:32 schreef Monus het volgende:
Ik denk dat je heel weinig met dieren bent omgegaan in je leven.
Waar ligt dan de grens?quote:Dat is mischien een uitzondering op de regel.
Laat nu net het "zonder moraalridderij" het moraal in nederland zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En geschreven zonder moraalridderij. En mét humor.
Dat is helaas verre van waar.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:49 schreef Monus het volgende:
Laat nu net het "zonder moraalridderij" het moraal in nederland zijn.![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:57 schreef FuifDuif het volgende:
En wat is er eigenlijk mis mee dat je een jong kalfje aan je lid laat slikken?
Ik ging niet verder dan mijn vingers.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:57 schreef FuifDuif het volgende:
En wat is er eigenlijk mis mee dat je een jong kalfje aan je lid laat slikken?
De zuig kracht van zo'n kalf lijkt mij ook niet zo lekker.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat er mis mee is? Het doet hoogstwaarschijnlijk nogal zeer, aangezien een koeientong net schuurpapier is. Geloof me, dat wil je niet op je eikel voelen.
Denk dat zo'n beest zo ongeveer je urine uit je blaas zuigt.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:23 schreef Monus het volgende:
De zuig kracht van zo'n kalf lijkt mij ook niet zo lekker.![]()
ik zit hier al de hele tijd te wachten op jouw reactiequote:Op maandag 11 juli 2005 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
zal ik hier wat zeggen
Exactemundo!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch zal een paard zich niet zo gauw tot iets laten dwingen. Het hangt een beetje van het karakter van het betreffende paard af, maar een paard dat iets écht niet wil, zal gaan 'staken'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |