Zullen we de twee newbie-mods van NWS nog wat langer de tijd geven dan één dag voordat we deze conclusie trekken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:28 schreef pberends het volgende:
[...]
De moderators van POL zijn ook beter, zeker nu Sidekick's humor een revival ondergaat.
Sidekick begint pas net.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zullen we de twee newbie-mods van NWS nog wat langer de tijd geven dan één dag voordat we deze conclusie trekken?
NWS-modjes lurken terwijl ze eten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:36 schreef Sidekick het volgende:
POL-modjes zijn wel alerter en sneller, ook als het gaat om NWS-topics.
O, het is een Ja-referendumquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:46 schreef pberends het volgende:
Het topic in NWS plaatsen was wel zo eerlijk. Ik hou niet van eenzijdige journalistiek.
De discussie begon zeker te inhoudelijk te worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
Hoort niet in NWS, schopje GC
Wil hem wel naar POL voor je schoppen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
De discussie begon zeker te inhoudelijk te worden.
Leugens!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:25 schreef Dagonet het volgende:
POL heeft misschien dan wel nagenoeg hetzelfde postaantal, maar daarvan zijn er zo'n 185.000 aan het slowchattopic opgegaan.
Wat een gelul zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:25 schreef Dagonet het volgende:
POL heeft misschien dan wel nagenoeg hetzelfde postaantal, maar daarvan zijn er zo'n 185.000 aan het slowchattopic opgegaan.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:28 schreef NightH4wk het volgende:
NWS heeft soms nog wel wat nice spul, POL is flink achteruit sinds Kennyman enzo weg zijn. Ging nog fouter toen de slowchat er kwam.
187 duizend nog wat to be precise. 169 delen a 255 en de rest tot 300.quote:
Je bedoeld: LOLquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef du_ke het volgende:
Het ging pas echt fout toen Pberends opdook.
Ik ontken iedere betrokkenheidquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
187 duizend nog wat to be precise. 169 delen a 255 en de rest tot 300.
Wij hebben ook een SC.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:25 schreef Dagonet het volgende:
Inhoudsloze meeloper.quote:
Inderdaad. Ik heb van Du_ke nog nooit een eigen mening gelezen. Hij is er net als drugshond en harry nack altijd als de kippen bij om wat korrels mee te pikken. Het grappige aan Du_ke is dat hij om bronnen en onderbouwing gaat vragen als die voor de zoveelste keer compleet klem is geluld. Uiteraard komt die zelf nooit met een bron en lult die zijn planten na.quote:
Ik heb zeker 10.000 inhoudelijke posts in de POL SC geplaatstquote:
Boomknuffelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb van Du_ke nog nooit een eigen mening gelezen. Hij is er net als drugshond en harry nack altijd als de kippen bij om wat korrels mee te pikken. Het grappige aan Du_ke is dat hij om bronnen en onderbouwing gaat vragen als die voor de zoveelste keer compleet klem is geluld. Uiteraard komt die zelf nooit met een bron en lult die zijn planten na.
Weet je du_ke, je bent zelf met je kinderlijk volgzame gedrag inderdaad een uiterst min zielig meelopertje. Ik heb jou werkelijk nog nooit een zinnige opmerking zien maken, over het algemeen produceer je slechts gebrabbel dat goed in het linkse pulletje valt, maar totaal nietszeggend is. En kijk, deze opmerking kan ik hier rustig maken zonder risico op een ban.quote:
lijd, walgende!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb van Du_ke nog nooit een eigen mening gelezen. Hij is er net als drugshond en harry nack altijd als de kippen bij om wat korrels mee te pikken. Het grappige aan Du_ke is dat hij om bronnen en onderbouwing gaat vragen als die voor de zoveelste keer compleet klem is geluld. Uiteraard komt die zelf nooit met een bron en lult die zijn planten na.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Weet je du_ke, je bent zelf met je kinderlijk volgzame gedrag inderdaad een uiterst min zielig meelopertje. Ik heb jou werkelijk nog nooit een zinnige opmerking zien maken, over het algemeen produceer je slechts gebrabbel dat goed in het linkse pulletje valt, maar totaal nietszeggend is. En kijk, deze opmerking kan ik hier rustig maken zonder risico op een ban.
Het staat open om meer kanten van het verhaal te laten horen hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:46 schreef NewOrder het volgende:
Ik stem voor POL. NWS bevat teveel Telegraaf-nieuwsdisinformatie om ook maar enige kans te maken.
WAR was het prefecte voorbeeld van een goede samenwerking tussen POL en NWS. Die goeie oude tijd waar POL en NWS nog broeders waren. Een tijd waar we gezamelijk optrokken en waar een hechte band ontstond.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:40 schreef Dagonet het volgende:
Special: Oorlog in Irak hoort natuurlijk ook nog bij NWS.
Alleen in TRU staat de waarheid!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:46 schreef NewOrder het volgende:
Ik stem voor POL. NWS bevat teveel Telegraaf-nieuwsdisinformatie om ook maar enige kans te maken.
NWS eist onafhankelijkheid!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
WAR was het prefecte voorbeeld van een goede samenwerking tussen POL en NWS. Die goeie oude tijd waar POL en NWS nog broeders waren. Een tijd waar we gezamelijk optrokken en waar een hechte band ontstond.
Allemaal vergooid door die vermaledijde NWS-modjes. Tuig is het!
[14.gif]quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
De splitsing is ontstaan toen jullie één persoon lieten verbannen van POL en de rest bij ons kwam schuilen voor jullie dictatoriale bewind.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
WAR was het prefecte voorbeeld van een goede samenwerking tussen POL en NWS. Die goeie oude tijd waar POL en NWS nog broeders waren. Een tijd waar we gezamelijk optrokken en waar een hechte band ontstond.
Allemaal vergooid door die vermaledijde NWS-modjes. Tuig is het!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De splitsing is ontstaan toen jullie één persoon lieten verbannen van POL en de rest bij ons kwam schuilen voor jullie dictatoriale bewind..
Ah ja, de aanhangers van pberends. Het niveau steeg direct in POL na hun (tijdelijke) verhuizing, en het meest opmerkelijke: in NWS steeg het niveau ook gelijk!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De splitsing is ontstaan toen jullie één persoon lieten verbannen van POL en de rest bij ons kwam schuilen voor jullie dictatoriale bewind..
Toen Dora nog op het forum kwam.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ah ja, de aanhangers van pberends. Het niveau steeg direct in POL na hun (tijdelijke) verhuizing, en het meest opmerkelijke: in NWS steeg het niveau ook gelijk!
help ons even herinneren dat die zelftoegeeigende credits weer afgepakt worden, SKquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ah ja, de aanhangers van pberends. Het niveau steeg direct in POL na hun (tijdelijke) verhuizing, en het meest opmerkelijke: in NWS steeg het niveau ook gelijk!
Nu wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:36 schreef Sidekick het volgende:
POL-modjes zijn wel alerter en sneller, ook als het gaat om NWS-topics.
POL is misschien hitsig, maar NWS is daarentegen overspelbaar, vanwege BSB.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, POL, het subforum vol lappen tekst waar niemand iets van kan brouwen, zelfs Nawijn niet. NWS is duidelijk, POL is wollig en hitsig.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
POL is misschien hitsig, maar NWS is daarentegen overspelbaar, vanwege BSB.
En in diezelfde stamkroeg zie je over tien jaar als je er even wilt schuilen vanwege de regen, nog steeds dezelfde gezichtenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef NorthernStar het volgende:
Bij POL heb ik altijd het idee of zijn het maar een paar mensen die daar posten. Een stuk of tien vaste klanten. Met bijpassende stamkroeg zegmaar.
makkelijk he, natrappen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En in diezelfde stamkroeg zie je over tien jaar als je er even wilt schuilen vanwege de regen, nog steeds dezelfde gezichten
Ik voor ANM & NWSquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
Stem voor, Stem N-W-S!!!!!
Waarom zou ik POL willen natrappen?quote:
"POL" is ook nog eens temporaal...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
POL is misschien hitsig, maar NWS is daarentegen overspelbaar, vanwege BSB.
Nou, het verloop is best wel groot hoor. Van de mensen die nu in de SC posten zijn sizzler, du_ke en ondergetekende de enige users van het eerste uur (geloof ik). De rest is er in de loop van de tijd bijgekomen. En nog steeds komen er nieuwe bij of gaan er oude weg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En in diezelfde stamkroeg zie je over tien jaar als je er even wilt schuilen vanwege de regen, nog steeds dezelfde gezichten
Ja en zie ze maar weer eens kwijt te rakenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, het verloop is best wel groot hoor. Van de mensen die nu in de SC posten zijn sizzler, du_ke en ondergetekende de enige users van het eerste uur (geloof ik). De rest is er in de loop van de tijd bijgekomen.
Nou, noem eens een paar users. Dagonet is toch al aanwezig en zijn banknop begint koud te worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en zie ze maar weer eens kwijt te raken.
Ik denk dat hij best een plekje zal vinden in POL, al dan niet op de barkruk naast jou, SKquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, noem eens een paar users. Dagonet is toch al aanwezig en zijn banknop begint koud te worden.
Heb je even?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik POL willen natrappen?
Zolang ik maar niet weer de bob van Monidique ben. De vorige keer heb ik hem maar in de sloot gedumpt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best een plekje zal vinden in POL, al dan niet op de barkruk naast jou, SK
Kom je trouwens ook naar die NWS-meet in Groningen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet weer de bob van Monidique ben. De vorige keer heb ik hem maar in de sloot gedumpt.
Dat is dus de reden waarom ik met Klowjow ga he, dat is een soort moslim geloof ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet weer de bob van Monidique ben. De vorige keer heb ik hem maar in de sloot gedumpt.
Je moet dan wel ervoor zorgen dat je snel loopt, anders heb je de kans dat je moet overnachten in de parkeergarage.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik met Klowjow ga he, dat is een soort moslim geloof ik
Tja al die nieuwelingen zijn toch volstrekt inwisselbaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, noem eens een paar users. Dagonet is toch al aanwezig en zijn banknop begint koud te worden.
Ik wil veel doen voor de wederzijdse integratie, maar dat gaat me te verquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik met Klowjow ga he, dat is een soort moslim geloof ik
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je moet dan wel ervoor zorgen dat je snel loopt, anders heb je de kans dat je moet overnachten in de parkeergarage.
Ja hallo, daar zijn stropdassen toch voorquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je moet dan wel ervoor zorgen dat je snel loopt, anders heb je de kans dat je moet overnachten in de parkeergarage.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Monidique het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |