Vragende oogjes op de werkvloer?quote:
Schijnt wel leuk te zijn daarquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo komen die homo's nooit van hun imago af
Homo's????? Waar????????quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo komen die homo's nooit van hun imago af
Heeft zij Fok definitief vaarwel gezegd?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:die TT
Sandman zal tuindwerg wel willen ontmaagden
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom heb jij altijd van die vunzige plaatjes SCH...
Dat ontmaagden kan toch best met condoom?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:33 schreef Lionheaad het volgende:
Not Safe For Work.
Kunst.....quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog veel missiewerk te doen bij de hoeltjes![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:38 schreef rubbereend het volgende:
in Duitsland gebeuren hele rare dingen op de weerradar http://www.wetteronline.de/radar/eurodwddf.htm en dan de loop van 90 min. kiezen
geen idee, k zal dr weer eens mailenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft zij Fok definitief vaarwel gezegd?
Gaat idd lekker te keerquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:38 schreef rubbereend het volgende:
in Duitsland gebeuren hele rare dingen op de weerradar http://www.wetteronline.de/radar/eurodwddf.htm en dan de loop van 90 min. kiezen
Doe dat!quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, k zal dr weer eens mailen
Van achter zekerquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:39 schreef sqlsmurft het volgende:
Is deze kroeg tijdelijk afgehuurd door de HCOK
D'r staat een hele enge kerel in een kapotte broek bij de voordeur de uitsmijter te assisteren.
vind die rechte strepen echt bizar, k ken buien maar zo kaars recht en gekruist heb k nog nooit gezienquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat idd lekker te keer
Gisteren ben ik ook drijfnat op het station aangekomen... begon ook flink te regenen....
quote:
Wat vind jij leuk aan mannen die niet geinteresseerd zijn in vrouwenquote:
Nu snap ik waarom jij op mannen valt SCHquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH gaat weer even zijn dagelijkse oefeningen doen
[afbeelding]
Rare storing op de radar lijkt mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind die rechte strepen echt bizar, k ken buien maar zo kaars recht en gekruist heb k nog nooit gezien
Als het maar tussen de landsgrenzen blijft..quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rare storing op de radar lijkt mijLaatst was er een soort tsunami te zien, perfect ronde cirkels met hele zware neerslag...
Hoe heet het gevolg ervan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:51 schreef Bjoro het volgende:
heb 9 maanden EN 2 WEKEN geleden iemand ontmaagd
Bjoro heeft weer meer respect voor het edele handwerkquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:51 schreef Bjoro het volgende:
heb 9 maanden EN 2 WEKEN geleden iemand naar keuze ontmaagd
idd, wel btje stom van die gyneacoloog.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom hebben ze niet gelijk gezegd dat het ook 11 maanden zou kunnen duren voordat er iets uitkomt?
kom op danquote:
Volgende keer naar de concurrent?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef Bjoro het volgende:
die mensen verstaan gewoon hun vak niet en nemen hun klanten niet serieus....kwalijke zaak
Golfer in trouwjurk?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Sesamstraat goes kinky of golfer goes wild?
beidequote:Op woensdag 6 juli 2005 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Sesamstraat goes kinky of golfer goes wild?
doe voortaan maar een linkje ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
Wat heb ik nou aan mijn neus hangen?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
Wat heb ik nou aan mijn neus hangen?
[afbeelding]
Waar heb je het overquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:01 schreef keeper het volgende:
Om even wat popmuziek er door heen te gooien, methodmich, dat bandje heet dus The Drift en niet The Drifts. Maar ze komen uit Noord-Holland en waren een tijdje terug op 3FM met Try Again en dat klonk wel leuk. Ik dacht zelf eerst dat het een nieuw Johan nummer was, maar dat is het dus niet.
Op http://www.ongekendtalent(...)stek.asp?clubid=4204 kan je wat over ze lezen en twee nummers beluisteren.
Ja mee eens.quote:
Welke is SCH?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:02 schreef keeper het volgende:
Oh gaan we dat soort plaatjes posten SCH.
[afbeelding]
Ik ook eigelijk nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
Ik wil die plaatjes allemaal niet zien![]()
Maar die zijn wel mooiquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:08 schreef SCH het volgende:Preutsies
Maar t' is goed, doen we voortaan ook geen naakte wijfuh meer
Nee,quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:08 schreef SCH het volgende:Preutsies
Niemand kan op mijn beeldscherm kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen op het werk kunnen zich hier niet meer vertonen volgens mij.
Jawelquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:08 schreef SCH het volgende:
Kijk je ook nooit naar je eigen piemel dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niemand kan op mijn beeldscherm kijken
Maar goed hier word ik niet vrolijk van...
Dagelijks...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk je ook nooit naar je eigen piemel dan?
quote:
zojuist nog een rolletje plakband richting hoofd van een collega, maar nog steeds geen babyquote:
Je douchet nooit met andere mannenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:14 schreef appelsientje het volgende:
Dagelijks...
Maar ik hoef dat niet te zien van andere mannen zeg maar...
Dan heeft ie letterlijk de bal aan een touwtje.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:17 schreef tong80 het volgende:
Zometeen naar de verjaardag van m'n neefje die 5 wordt.Heb een bal gekocht die ie aan een touwtje om z'n middel kan doen, zodat ie mooi kan oefenen voor het WK 2022.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |