Dat gaat straks ook naar RTL 7quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
RTLZ roeleertHoewel nu iets minder dan vroeger.
Postcodeloterij programma'squote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Lexie het volgende:
Zondag zat ik nog een toffe documentaire over de Mafia te kijken, mijn moeder wilde toen 1 tegen 100 zien. Wil je eens wat leren word je weer gehinderd
. Overigens bleef de docu gewoon opstaan
.
Zolang RTLZ maar blijft bestaan, dan maakt de zender niet veel uit.quote:
Kreeg een fucking dejavu feeling toen ik die docu zag. Ipv dat ze alle 4 delen van de documentaire uit gingen zenden, hadden ze na twee afleveringen meteen dezelfde twee afleveringen herhaald. Ik dacht dat Discovery al erg was met herhalingen (kon dus erger).quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Lexie het volgende:
Zondag zat ik nog een toffe documentaire over de Mafia te kijken, mijn moeder wilde toen 1 tegen 100 zien. Wil je eens wat leren word je weer gehinderd
. Overigens bleef de docu gewoon opstaan
.
Discoveryquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kreeg een fucking dejavu feeling toen ik die docu zag. Ipv dat ze alle 4 delen van de documentaire uit gingen zenden, hadden ze na twee afleveringen meteen dezelfde twee afleveringen herhaald. Ik dacht dat Discovery al erg was met herhalingen (kon dus erger).![]()
En ik was nog wel bang om een aflevering van die SW docu's te missen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Discovery
Is makkelijk man, die herhalingen van Discovery. 3x per dag komt hetzelfde, dus kan je 2 keer iets ander doen
Ik vraag me af welk onkruid dat als achtergrond heeft op de PCquote:
Jij kwam toch aan met die wallpaperquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk onkruid dat als achtergrond heeft op de PC![]()
Waarschijnlijk vinden ze zichzelf zo goed dat ze zelf de enige zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk onkruid dat als achtergrond heeft op de PC![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij kwam toch aan met die wallpaper
ja, doordat de zonnestralen in een grote hoek met de aarde staan moeten ze meer afstand in de dampkring afleggen. Het licht wordt gebroken en het rode licht overheerst, dus zie je een rode lucht..quote:
Avondrood, vrouwen bloot.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:24 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ja, doordat de zonnestralen in een grote hoek met de aarde staan moeten ze meer afstand in de dampkring afleggen. Het licht wordt gebroken en het rode licht overheerst, dus zie je een rode lucht..
Maar pas op, je weet wat ze zeggen: avondrood, water in de sloot!
quote:
Maar hij's wel coolquote:
Dat welquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar hij's wel cool
Als Adam hem ook imiteerd
'This is a typical Mythbuster episode, we need to lift an elevator and Jamie goes like 'I've got a robot in the workshop to lift this elevator''.
Is leuker als je het ziet mgoed
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mooiste aan MythBusters zijn toch die meiden. Babes die kunnen klussen.![]()
Nicoooooooooo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zolang RTLZ maar blijft bestaan, dan maakt de zender niet veel uit.
[afbeelding]
![]()
heb je net gezien dat ze een foto van de reet van die ene gingen maken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mooiste aan MythBusters zijn toch die meiden. Babes die kunnen klussen.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben donkerblauw. ik heb een tagje Ik mag dat wel
En ik ben gewoon een eigenwijze klootzak die schijt aan alles heeft! Dus ik doe dat gewoon. Overigens heb ik nog nooit de mAT gebruikt, ik onthoud gewoon de topics waar ik in post.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef gieling het volgende:
[..]
Zeg, ouwe seniele GAM bejaarde. Alles goed?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef Khadgar het volgende:
[..]
En ik ben gewoon een eigenwijze klootzak die schijt aan alles heeft! Dus ik doe dat gewoon. Overigens heb ik nog nooit de mAT gebruikt, ik onthoud gewoon de topics waar ik in post.
Maar dat wisten we he kadquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef Khadgar het volgende:
[..]
En ik ben gewoon een eigenwijze klootzak die schijt aan alles heeft! Dus ik doe dat gewoon. Overigens heb ik nog nooit de mAT gebruikt, ik onthoud gewoon de topics waar ik in post.
FF de babe-gehalte van dit topic verhogen:quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:01 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
heb je net gezien dat ze een foto van de reet van die ene gingen maken?![]()
Opa, heb je je pilletjes weer niet ingenomenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Laat die aardige manquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:53 schreef Lexie het volgende:
[..]
Opa, heb je je pilletjes weer niet ingenomen? En blijf eens van de jenever af!
Blij dat niemand hier een Baukel stijl heeft...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat die aardige man, iedereen heeft zijn eigen stijl van Fokken
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat die aardige man, iedereen heeft zijn eigen stijl van Fokken
![]()
quote:
Zo bejaard is Khadgar toch nietrquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor een laat die oude seniele bejaarde met rust-club.![]()
Een (onder)titel die hij zichzelf heeft aangemeten.quote:
quote:
Situatie is erger dan ze op TV voorschotelen. Vraag me af hoeveel doden er zijn gevallen.quote:
Ik heb hier geen tv dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Situatie is erger dan ze op TV voorschotelen. Vraag me af hoeveel doden er zijn gevallen.
quote:Volgens de NOS meldt een Britse arts bij het metrostation Aldgate dat er daar minstens 90 gewonden gevallen zijn. Bij dit station vond ook de eerste explosie plaats, omstreeks 08.50 uur. Volgens medewerkers van de Underground zou er zeker sprake zijn van één explosief, maar mogelijk van meerdere.
Reken maar erop dat in een dubbeldekkerbus zeker 100 mensen in kunnen en die is nu helemaal opengereten door een explosie. Moet je nagaan hoe het zit met die andere bussen en stations.quote:
Ja eikels zijn die terroristenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Reken maar erop dat in een dubbeldekkerbus zeker 100 mensen in kunnen en die is nu helemaal opengereten door een explosie. Moet je nagaan hoe het zit met die andere bussen en stations.
Zal me niets verbazen als er weer marokkanen feest gaan vieren net als op 9-11.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Hier in de buurt zijn ze rotjes aan het afsteken![]()
Dat soort figuren snappen er geen reet vanquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als er weer marokkanen feest gaan vieren net als op 9-11.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
FF de babe-gehalte van dit topic verhogen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kari van Mythbusters
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:28 schreef HomerJ het volgende:
Ze is niet heel lelijk, maar ook niet echt heel mooi.
Wel een verdomd lekker lichaam zeg
Ik denk dat ze heel goed kan barbecuen en bier brengen.quote:
Pffquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:25 schreef mordradead het volgende:
nee, dat is echt kokendat kan mijn neefje van 3 zelfs
Morequote:
hmmm, works for mequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel goed kan barbecuen en bier brengen.![]()
Hier.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:56 schreef RaymanNL het volgende:
Jaaaa! Waar zijn jullie allemaal nu!
Iemand ontslaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef Frankeinstein het volgende:
ik kan op werk een PS2 +3 spellen winnen, je moet dan iets verzinnen wat de omzet vergroot maar niks kost. Je moet het dan nog zelf uitvoeren ook nog![]()
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef Frankeinstein het volgende:
ik kan op werk een PS2 +3 spellen winnen, je moet dan iets verzinnen wat de omzet vergroot maar niks kost. Je moet het dan nog zelf uitvoeren ook nog![]()
quote:
Iemand ontslaan is niet een omzetverhogende maatregel, maar een kostenbesparende. Hogere afzetprijzen is wél een methode om hogere omzetten te halen.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga slapen dudes,voor iedereen ^^.
( psst zijn de dogtags toevallig al verzonden? )
Zeg dan waar je werkt, dan kunnen we je helpen en Gieling, hoe wil je met minder personeel de omzet verhogen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef Frankeinstein het volgende:
Ieder fatsoenlijk werk heeft een ruimte met een koffieautomaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:06 schreef mordradead het volgende:
werkt hij bij een restaurant?
Geen fatsoenlijk werk heeft dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:11 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ieder fatsoenlijk werk heeft een ruimte met een koffieautomaat.
Alle prijzen een euro omhoogquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef mordradead het volgende:
en dat is wederom kostenbesparend en niet omzet verhogend
BigBenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:13 schreef Thomper het volgende:
En toen kwam er een enorm pakket van BigBen uit Frankrijk aan..
45 euro aan gratis DS accesoires.
Zou die niet uit Engeland moeten komen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:13 schreef Thomper het volgende:
En toen kwam er een enorm pakket van BigBen uit Frankrijk aan..
45 euro aan gratis DS accesoires.
Meer reclame maken zal waarschijnlijk ook helpen om je omzet te verhogen, maar of het echt nuttig isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:48 schreef Lexie het volgende:
Omzet kun je prima verhogen door een bedrijfje op te starten wat verder niks doet, daar een miljoen naar over te schrijven en dan vanuit dat bedrijfje weer terug over te boeken. Omzet verhogen heeft dus weinig nut, winst verhogen daarentegen
.
De mooiste cassieres alleen in lingerie laten werken. Grote kans dat er meer mannelijke klanten komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
[afbeelding] stond ook wel in mijn profiel hoor
Super de boer is duurquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
[afbeelding] stond ook wel in mijn profiel hoor
ochtendbikkel hierzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:16 schreef MMaRsu het volgende:
bikkels here?
Daarvoor hebben ze de zomervakantie uitgevonden.quote:
Ja...... ?quote:
Ik moet maandag naar me nieuwe school kennis maken met me nieuwe klasgenootjesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:31 schreef mordradead het volgende:
ik moet nog 2 wiskunde po's makenkutschool... ik heb schijt aan phi oprotten daarmee en perfecte getallen moeten ook oprotten
Gaat de middelbare school maandag al van start danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet maandag naar me nieuwe school kennis maken met me nieuwe klasgenootjes
Show them who's the boss!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet maandag naar me nieuwe school kennis maken met me nieuwe klasgenootjes
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gaat de middelbare school maandag al van start dan
Was té makkelijk...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
*hand opsteekt
--ja?
*meneer ze pesten mij
--en terecht
quote:
Ik own me klasgenoten gewoonquote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ZIE JE HET A:L VOOR JE![]()
![]()
![]()
:D:D: D:D:
![]()
!!!!!!!!!!11111111
quote:
Is vrolijker heh, op deze mooie zaterdag avondquote:
Je bent breezahking nummer 1 van de Scumm Bar.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is vrolijker heh, op deze mooie zaterdag avond![]()
Wat gaan jullie allemaal vanavond doen
Of blijven jullie de hele avond/nacht achter de pc![]()
Neejquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:42 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je bent breezahking nummer 1 van de Scumm Bar.
Bewijsstuk 1quote:
Lekker veel smileys.quote:want ik drink geen breezers
, ik ga gewoon uit
Ja, ik was je edit voor.quote:en waar ik heen ga, komen geen breezers
ga ik douchuh![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Bewijsstuk 1
[..]
Lekker veel smileys.
[..]
Ja, ik was je edit voor.Bewijsstuk 3.
Heb je daar toestemming voor gevraagdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:48 schreef mordradead het volgende:
ik zal jullie even een schoolvoorbeeld gevan van 2 baco boys (ook wel bekend als: breezertuig).... die het eigenlijk niet willen zijn.
[afbeelding]
Bernie: Ik ga lekker met bier op de foto
Taart: man, ik wil zo ook... eerst m'n breezer opdrinken
nee natuurlijk niet uiteraard heb ik dat gedaan, dat spreekt toch voor zichquote:
Ik doe vandaag ook rustig aan, net met mijn ouders naar Andre v Duin geweest. Ik heb me serieus kapot gelachen af en toequote:Op zondag 10 juli 2005 00:28 schreef Lexie het volgende:
Vanavond even niet, ik ben net bijgekomen van donderdag. Morgen ga ik wel even meedoen kijken bij de sterkste man van Limburg, dan werk ik daar wel even aan mijn bierquotum
Zaterdag dan maar? Zal wel geen zuidelijk tempo worden, daarvoor moeten we een keer een kleinere meet houdenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe vandaag ook rustig aan, net met mijn ouders naar Andre v Duin geweest. Ik heb me serieus kapot gelachen af en toe
Wanneer gaan we een keertje samen bieren Lexie?![]()
He houd onze notulist wel een beetje helder jaquote:Op zondag 10 juli 2005 00:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zaterdag dan maar? Zal wel geen zuidelijk tempo worden, daarvoor moeten we een keer een kleinere meet houden![]()
Daar heb je geen toestemmig voor gevraagdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:48 schreef mordradead het volgende:
ik zal jullie even een schoolvoorbeeld gevan van 2 baco boys (ook wel bekend als: breezertuig).... die het eigenlijk niet willen zijn.
[afbeelding]
De buitenwacht bij ons oon, een skihut (:') ) de sloep van joep, een grote zaal en nog een zaal ofzowquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:53 schreef HomerJ het volgende:
Ach, bij ons heb je verschillende zalen. Je moet maar net weten waar je heen moet. De ene zit vol met BrEeZah, R&B & Trance. Daar moet je dus niet komen
Als eerste: Het was die dag me verjaardag, me vader zat de hele avond onopvallend foto's te schieten (later hield hij daar mee op, want hij kan natuurlijk niet de hele avond bij ons zitten plaatjes schieten), en als tweede, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:48 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
Als tweede: je lijkt op een pimp.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als eerste: Het was die dag me verjaardag, me vader zat de hele avond onopvallend foto's te schieten (later hield hij daar mee op, want hij kan natuurlijk niet de hele avond bij ons zitten plaatjes schieten), en als tweede, dat weet ik niet
ik heb gisteravondlaat met jou gechatquote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef mordradead het volgende:
hij is er een
Je wil net zo'n grote pimp als ik worden.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik heb gisteravondlaat met jou gechat
Waarom zeg ik dit ingodsnaam![]()
continiquote:Op zondag 10 juli 2005 10:19 schreef mordradead het volgende:
ik ga dinsdag even naar groningenmet neven en nichten (ja, haha
) op stap, die pizza's zijn daar ook verrekte goedkoop
![]()
Neopets.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:52 schreef SoA-Holic het volgende:
Jongens, ff snel een vraagje tussendoor:
Welk online actie spel is het best? Je eerste ingeving graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprung.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:52 schreef SoA-Holic het volgende:
Continuum als dat er ook onder valtquote:Op zondag 10 juli 2005 21:52 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat een kutdag voor schoolse dingen in de vakantie.quote:Op maandag 11 juli 2005 08:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga vandaag me nieuwe klasgenootjesontmoeten![]()
Ja man, ik ga ook lekker op de fiets naar school, ik ben zo sportief als de pestquote:Op maandag 11 juli 2005 08:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat een kutdag voor schoolse dingen in de vakantie.![]()
damn, algoritmes krijg ik pas in de 5e.... kutschool ookquote:Probeer een algoritme te ontwikkelen om getallen te verdelen in overvloedige (deficiente), onvolledige (excessieve) en perfecte getallen
Het is geen end thomasquote:Op maandag 11 juli 2005 12:42 schreef taart het volgende:
vrijdag rapport ophalen.... dat hele end fietsen om zo'n stukje papier
ja, ik ookquote:Op maandag 11 juli 2005 12:42 schreef taart het volgende:
vrijdag rapport ophalen.... dat hele end fietsen om zo'n stukje papier
voor jou niet nee, je hoeft er nooit meer heenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is geen end thomas, niet zo aanstellen
![]()
Ja en ik heb 7&8 september introductie dagen, en dan gaan we allemaal sportieve dingen doen enzoquote:Op maandag 11 juli 2005 14:29 schreef HomerJ het volgende:
RaymanNL wtf? Waarom moet jij kennis maken met je nieuwe klasgenoten? Je gaat toch naar het MBO? Daar heb je toch altijd introductieweek? Dat heb ik nog nooit gehoord dat je voor de zomervakantie kennis moet maken. Vage shit IMO.
Ik moet nu veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verder wegquote:Op maandag 11 juli 2005 14:34 schreef taart het volgende:
[..]
voor jou niet nee, je hoeft er nooit meer heen![]()
Moa, ze hebben me verteld hoe de opleiding in elkaar zat enzow, en we hebben eindejaarsprojecten gezien ofzowqquote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie schopt Rayman
En was het boeiend?
Wat ben je toch weer goed bezigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Om de zomer door te komen en ik tijd te veel heb:
De populairste gamefiguur-toernooi
![]()
quote:
Mijn breezerspeler heeft het begevenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:56 schreef mordradead het volgende:
mp3spelers![]()
behalve die dingen die dat breezertuig om de nek hangt
wees blij, breezerspelers zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mijn breezerspeler heeft het begeven. Laat dat nu net het enige apparaat zijn waar ik geen bonnetje meer van heb.
zilveren nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef mordradead het volgende:
ipods zijn ook breezervooral roze mini's
goeie zaak, mits je niet de bijbehoren oordopjes met pimp gouden kettingen en alles gebruiktequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik hield hem netjes in mijn binnenzak.
wel voor bacoboys had ik jou en bernie laatst niet als bacoboys neergezetquote:
met foto zonder toestemmingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
wel voor bacoboys had ik jou en bernie laatst niet als bacoboys neergezet
20gb Ipods zijn niet breezah, dat kunnen ze echt niet betalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef mordradead het volgende:
ipods zijn ook breezervooral roze mini's
w3dDuH v4n W3l?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
20gb Ipods zijn niet breezah, dat kunnen ze echt niet betalen.
of je bent gewoon jaloers dat je zelf geen iPod hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
w3dDuH v4n W3l?
wedden van wel, staat daar
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef taart het volgende:
[..]
of je bent gewoon jaloers dat je zelf geen iPod hebt![]()
Jonge die breezer sletjes kopen alleen het hoesje van de Ipod, en hangen die heel opvallend aan hun broek, en plakken de koptelefoon daar aan vastquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
20gb Ipods zijn niet breezah, dat kunnen ze echt niet betalen.
Ik gebruik ook Psp voor mp3'squote:Op woensdag 13 juli 2005 10:10 schreef Tain het volgende:
iPod is leuk, maar om nu zoveel geld te betalen voor een MP3 speler
Ja daar kan je tenminste ook nog wat anders mee dan alleen mp3's afspelen, ik vind hem alleen wel wat te groot voor een mp3 spelerquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Psp voor mp3's![]()
Enne, muziek is erg belangrijk voor me.
Heb je zo'n grote broekzak danquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik stop hem in m'n broek.
Girl komt naar me toe :"Hey is dat een Psp in je broek, of ben je gewoon blij om me te zien!"
Ik :"Psp in m'n broek, dat wassum".
Welke winkel is het?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:03 schreef Frankeinstein het volgende:
ik wil bij een internetwinkel een headset halen, maar je moet je daarvoor registreren. Nu vragen ze bij de registratie om mijn banknummer.. zou ik dat nou wel doen?
Nope, maar baggy pants = hiphop voor mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:41 schreef mordradead het volgende:
hij is een skatert
Rustig Thomperquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:15 schreef Thomper het volgende:
OMGWTFBBQ http://www.hellsclan.nl/frisofun/files/k3.swf
Wat zeggen ze nou precieS? Ik kan niet echt iets horen, een klein beetje iets met vermoorden ofzowquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:15 schreef Thomper het volgende:
OMGWTFBBQ http://www.hellsclan.nl/frisofun/files/k3.swf
Oké, ik vind Muziek omdraai en dan woorden herken grappen helemaal niet zo heel grappigquote:
Ik zit te kutten met dat hele toernooi gedoe.quote:
Het is vroege MIDDAG NUquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een energie op de vroege morgen![]()
kan er nu ook eensch iets anders gepost worden dan, goedemorgen, goedemiddag etcquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:39 schreef mordradead het volgende:
zullen wij dit topic eens volspammen? ik vind het hoog tijd voor een nieuwe, deze begint saai te worden
Dat is goed! Van mij mag het!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:42 schreef mordradead het volgende:
dat bedoel ik natuurlijk ook, volspammen met beleid heet dat
Thomper moet ook mee doen, anders is het een chat gesprek met z'b tweeen, dat mag nietquote:
Zei daar iemand trio?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Thomper moet ook mee doen, anders is het een chat gesprek met z'b tweeen, dat mag niet![]()
Vet tof!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef mordradead het volgende:
ja, multiplayer... vet cool.. kreegn een 10 op ign!
Ik druk het hele toetsen bord tegelijk in!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet tof!
* RaymanNL drukt op A en B
Thomper! Je mond! Wat doe jequote:
Kuttoetsenbord en zijn 1-toets-per-keer-beveiliging.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:46 schreef Thomper het volgende:
fdajivm9[af fvqrwjgjidpjoigdGVKidDGDjipD
Douwe kan niet tellen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:47 schreef mordradead het volgende:
nog 15 posts jongens
Bagger postquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:46 schreef mordradead het volgende:
hoppa,
Wie kan er goed TT's bedenkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:47 schreef mordradead het volgende:
13, wie opent de volgende?
Op naar de volgende pagina!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:48 schreef mordradead het volgende:
de volgende heet, op naar pagina 2
goed planquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Op naar de volgende pagina!
dat versneld het slowchatten hopenlijK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |