Het is geen end thomasquote:Op maandag 11 juli 2005 12:42 schreef taart het volgende:
vrijdag rapport ophalen.... dat hele end fietsen om zo'n stukje papier
ja, ik ookquote:Op maandag 11 juli 2005 12:42 schreef taart het volgende:
vrijdag rapport ophalen.... dat hele end fietsen om zo'n stukje papier
voor jou niet nee, je hoeft er nooit meer heenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is geen end thomas, niet zo aanstellen
![]()
Ja en ik heb 7&8 september introductie dagen, en dan gaan we allemaal sportieve dingen doen enzoquote:Op maandag 11 juli 2005 14:29 schreef HomerJ het volgende:
RaymanNL wtf? Waarom moet jij kennis maken met je nieuwe klasgenoten? Je gaat toch naar het MBO? Daar heb je toch altijd introductieweek? Dat heb ik nog nooit gehoord dat je voor de zomervakantie kennis moet maken. Vage shit IMO.
Ik moet nu veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verder wegquote:Op maandag 11 juli 2005 14:34 schreef taart het volgende:
[..]
voor jou niet nee, je hoeft er nooit meer heen![]()
Moa, ze hebben me verteld hoe de opleiding in elkaar zat enzow, en we hebben eindejaarsprojecten gezien ofzowqquote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie schopt Rayman
En was het boeiend?
Wat ben je toch weer goed bezigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Om de zomer door te komen en ik tijd te veel heb:
De populairste gamefiguur-toernooi
![]()
quote:
Mijn breezerspeler heeft het begevenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:56 schreef mordradead het volgende:
mp3spelers![]()
behalve die dingen die dat breezertuig om de nek hangt
wees blij, breezerspelers zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mijn breezerspeler heeft het begeven. Laat dat nu net het enige apparaat zijn waar ik geen bonnetje meer van heb.
zilveren nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef mordradead het volgende:
ipods zijn ook breezervooral roze mini's
goeie zaak, mits je niet de bijbehoren oordopjes met pimp gouden kettingen en alles gebruiktequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik hield hem netjes in mijn binnenzak.
wel voor bacoboys had ik jou en bernie laatst niet als bacoboys neergezetquote:
met foto zonder toestemmingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
wel voor bacoboys had ik jou en bernie laatst niet als bacoboys neergezet
20gb Ipods zijn niet breezah, dat kunnen ze echt niet betalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef mordradead het volgende:
ipods zijn ook breezervooral roze mini's
w3dDuH v4n W3l?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
20gb Ipods zijn niet breezah, dat kunnen ze echt niet betalen.
of je bent gewoon jaloers dat je zelf geen iPod hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
w3dDuH v4n W3l?
wedden van wel, staat daar
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef taart het volgende:
[..]
of je bent gewoon jaloers dat je zelf geen iPod hebt![]()
Jonge die breezer sletjes kopen alleen het hoesje van de Ipod, en hangen die heel opvallend aan hun broek, en plakken de koptelefoon daar aan vastquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
20gb Ipods zijn niet breezah, dat kunnen ze echt niet betalen.
Ik gebruik ook Psp voor mp3'squote:Op woensdag 13 juli 2005 10:10 schreef Tain het volgende:
iPod is leuk, maar om nu zoveel geld te betalen voor een MP3 speler
Ja daar kan je tenminste ook nog wat anders mee dan alleen mp3's afspelen, ik vind hem alleen wel wat te groot voor een mp3 spelerquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Psp voor mp3's![]()
Enne, muziek is erg belangrijk voor me.
Heb je zo'n grote broekzak danquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik stop hem in m'n broek.
Girl komt naar me toe :"Hey is dat een Psp in je broek, of ben je gewoon blij om me te zien!"
Ik :"Psp in m'n broek, dat wassum".
Welke winkel is het?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:03 schreef Frankeinstein het volgende:
ik wil bij een internetwinkel een headset halen, maar je moet je daarvoor registreren. Nu vragen ze bij de registratie om mijn banknummer.. zou ik dat nou wel doen?
Nope, maar baggy pants = hiphop voor mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:41 schreef mordradead het volgende:
hij is een skatert
Rustig Thomperquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:15 schreef Thomper het volgende:
OMGWTFBBQ http://www.hellsclan.nl/frisofun/files/k3.swf
Wat zeggen ze nou precieS? Ik kan niet echt iets horen, een klein beetje iets met vermoorden ofzowquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:15 schreef Thomper het volgende:
OMGWTFBBQ http://www.hellsclan.nl/frisofun/files/k3.swf
Oké, ik vind Muziek omdraai en dan woorden herken grappen helemaal niet zo heel grappigquote:
Ik zit te kutten met dat hele toernooi gedoe.quote:
Het is vroege MIDDAG NUquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een energie op de vroege morgen![]()
kan er nu ook eensch iets anders gepost worden dan, goedemorgen, goedemiddag etcquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:39 schreef mordradead het volgende:
zullen wij dit topic eens volspammen? ik vind het hoog tijd voor een nieuwe, deze begint saai te worden
Dat is goed! Van mij mag het!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:42 schreef mordradead het volgende:
dat bedoel ik natuurlijk ook, volspammen met beleid heet dat
Thomper moet ook mee doen, anders is het een chat gesprek met z'b tweeen, dat mag nietquote:
Zei daar iemand trio?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Thomper moet ook mee doen, anders is het een chat gesprek met z'b tweeen, dat mag niet![]()
Vet tof!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef mordradead het volgende:
ja, multiplayer... vet cool.. kreegn een 10 op ign!
Ik druk het hele toetsen bord tegelijk in!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vet tof!
* RaymanNL drukt op A en B
Thomper! Je mond! Wat doe jequote:
Kuttoetsenbord en zijn 1-toets-per-keer-beveiliging.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:46 schreef Thomper het volgende:
fdajivm9[af fvqrwjgjidpjoigdGVKidDGDjipD
Douwe kan niet tellen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:47 schreef mordradead het volgende:
nog 15 posts jongens
Bagger postquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:46 schreef mordradead het volgende:
hoppa,
Wie kan er goed TT's bedenkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:47 schreef mordradead het volgende:
13, wie opent de volgende?
Op naar de volgende pagina!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:48 schreef mordradead het volgende:
de volgende heet, op naar pagina 2
goed planquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Op naar de volgende pagina!
dat versneld het slowchatten hopenlijK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |