Dat gaat straks ook naar RTL 7quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
RTLZ roeleertHoewel nu iets minder dan vroeger.
Postcodeloterij programma'squote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Lexie het volgende:
Zondag zat ik nog een toffe documentaire over de Mafia te kijken, mijn moeder wilde toen 1 tegen 100 zien. Wil je eens wat leren word je weer gehinderd
. Overigens bleef de docu gewoon opstaan
.
Zolang RTLZ maar blijft bestaan, dan maakt de zender niet veel uit.quote:
Kreeg een fucking dejavu feeling toen ik die docu zag. Ipv dat ze alle 4 delen van de documentaire uit gingen zenden, hadden ze na twee afleveringen meteen dezelfde twee afleveringen herhaald. Ik dacht dat Discovery al erg was met herhalingen (kon dus erger).quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Lexie het volgende:
Zondag zat ik nog een toffe documentaire over de Mafia te kijken, mijn moeder wilde toen 1 tegen 100 zien. Wil je eens wat leren word je weer gehinderd
. Overigens bleef de docu gewoon opstaan
.
Discoveryquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kreeg een fucking dejavu feeling toen ik die docu zag. Ipv dat ze alle 4 delen van de documentaire uit gingen zenden, hadden ze na twee afleveringen meteen dezelfde twee afleveringen herhaald. Ik dacht dat Discovery al erg was met herhalingen (kon dus erger).![]()
En ik was nog wel bang om een aflevering van die SW docu's te missen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Discovery
Is makkelijk man, die herhalingen van Discovery. 3x per dag komt hetzelfde, dus kan je 2 keer iets ander doen
Ik vraag me af welk onkruid dat als achtergrond heeft op de PCquote:
Jij kwam toch aan met die wallpaperquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk onkruid dat als achtergrond heeft op de PC![]()
Waarschijnlijk vinden ze zichzelf zo goed dat ze zelf de enige zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk onkruid dat als achtergrond heeft op de PC![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij kwam toch aan met die wallpaper
ja, doordat de zonnestralen in een grote hoek met de aarde staan moeten ze meer afstand in de dampkring afleggen. Het licht wordt gebroken en het rode licht overheerst, dus zie je een rode lucht..quote:
Avondrood, vrouwen bloot.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:24 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ja, doordat de zonnestralen in een grote hoek met de aarde staan moeten ze meer afstand in de dampkring afleggen. Het licht wordt gebroken en het rode licht overheerst, dus zie je een rode lucht..
Maar pas op, je weet wat ze zeggen: avondrood, water in de sloot!
quote:
Maar hij's wel coolquote:
Dat welquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar hij's wel cool
Als Adam hem ook imiteerd
'This is a typical Mythbuster episode, we need to lift an elevator and Jamie goes like 'I've got a robot in the workshop to lift this elevator''.
Is leuker als je het ziet mgoed
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mooiste aan MythBusters zijn toch die meiden. Babes die kunnen klussen.![]()
Nicoooooooooo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zolang RTLZ maar blijft bestaan, dan maakt de zender niet veel uit.
[afbeelding]
![]()
heb je net gezien dat ze een foto van de reet van die ene gingen maken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mooiste aan MythBusters zijn toch die meiden. Babes die kunnen klussen.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben donkerblauw. ik heb een tagje Ik mag dat wel
En ik ben gewoon een eigenwijze klootzak die schijt aan alles heeft! Dus ik doe dat gewoon. Overigens heb ik nog nooit de mAT gebruikt, ik onthoud gewoon de topics waar ik in post.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef gieling het volgende:
[..]
Zeg, ouwe seniele GAM bejaarde. Alles goed?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef Khadgar het volgende:
[..]
En ik ben gewoon een eigenwijze klootzak die schijt aan alles heeft! Dus ik doe dat gewoon. Overigens heb ik nog nooit de mAT gebruikt, ik onthoud gewoon de topics waar ik in post.
Maar dat wisten we he kadquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef Khadgar het volgende:
[..]
En ik ben gewoon een eigenwijze klootzak die schijt aan alles heeft! Dus ik doe dat gewoon. Overigens heb ik nog nooit de mAT gebruikt, ik onthoud gewoon de topics waar ik in post.
FF de babe-gehalte van dit topic verhogen:quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:01 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
heb je net gezien dat ze een foto van de reet van die ene gingen maken?![]()
Opa, heb je je pilletjes weer niet ingenomenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Laat die aardige manquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:53 schreef Lexie het volgende:
[..]
Opa, heb je je pilletjes weer niet ingenomen? En blijf eens van de jenever af!
Blij dat niemand hier een Baukel stijl heeft...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat die aardige man, iedereen heeft zijn eigen stijl van Fokken
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat die aardige man, iedereen heeft zijn eigen stijl van Fokken
![]()
quote:
Zo bejaard is Khadgar toch nietrquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor een laat die oude seniele bejaarde met rust-club.![]()
Een (onder)titel die hij zichzelf heeft aangemeten.quote:
quote:
Situatie is erger dan ze op TV voorschotelen. Vraag me af hoeveel doden er zijn gevallen.quote:
Ik heb hier geen tv dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Situatie is erger dan ze op TV voorschotelen. Vraag me af hoeveel doden er zijn gevallen.
quote:Volgens de NOS meldt een Britse arts bij het metrostation Aldgate dat er daar minstens 90 gewonden gevallen zijn. Bij dit station vond ook de eerste explosie plaats, omstreeks 08.50 uur. Volgens medewerkers van de Underground zou er zeker sprake zijn van één explosief, maar mogelijk van meerdere.
Reken maar erop dat in een dubbeldekkerbus zeker 100 mensen in kunnen en die is nu helemaal opengereten door een explosie. Moet je nagaan hoe het zit met die andere bussen en stations.quote:
Ja eikels zijn die terroristenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Reken maar erop dat in een dubbeldekkerbus zeker 100 mensen in kunnen en die is nu helemaal opengereten door een explosie. Moet je nagaan hoe het zit met die andere bussen en stations.
Zal me niets verbazen als er weer marokkanen feest gaan vieren net als op 9-11.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Hier in de buurt zijn ze rotjes aan het afsteken![]()
Dat soort figuren snappen er geen reet vanquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als er weer marokkanen feest gaan vieren net als op 9-11.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
FF de babe-gehalte van dit topic verhogen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kari van Mythbusters
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:28 schreef HomerJ het volgende:
Ze is niet heel lelijk, maar ook niet echt heel mooi.
Wel een verdomd lekker lichaam zeg
Ik denk dat ze heel goed kan barbecuen en bier brengen.quote:
Pffquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:25 schreef mordradead het volgende:
nee, dat is echt kokendat kan mijn neefje van 3 zelfs
Morequote:
hmmm, works for mequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel goed kan barbecuen en bier brengen.![]()
Hier.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:56 schreef RaymanNL het volgende:
Jaaaa! Waar zijn jullie allemaal nu!
Iemand ontslaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef Frankeinstein het volgende:
ik kan op werk een PS2 +3 spellen winnen, je moet dan iets verzinnen wat de omzet vergroot maar niks kost. Je moet het dan nog zelf uitvoeren ook nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |