Gooi er ook een voor mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef WooZ het volgende:
trouwens, ik ga maandag dus ff naar NEC - Porto, jaag ik gelijk een stadionfakkel op Leandro
Nadat ik de transfer had opgegeven, doet dit me toch van mening veranderen. Ze zijn er dus nog steeds mee bezigquote:Hiddink houdt zich stil over Kalou
Op de eerste trainingsdag van PSV wilde PSV´s technisch directeur en trainer Guus Hiddink niets kwijt over de mogelijke tranfser van Kalou naar PSV. "Ik wil er nu niets over zeggen. Alle partijen hebben rust nodig. Als alle emoties zijn gaan liggen kunnen we tot een oplossing komen die iedereen tevreden stemt. Een broedse kip moet je ook niet storen." aldus Hiddink in De Telegraaf.
Ook leuk om te zien dat Guus gewoon aanwezig was in tegenstelling wat heel het forum van het PSV Netwerk beweerdequote:
Dat stond ook op de PSV site zelf, iedereen was daar inderdaad verbaasd over. Verder hoorde je van alle kanten 'huh, wiesda nou?' toen kale Schaaf tevoorschijn kwamquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ook leuk om te zien dat Guus gewoon aanwezig was in tegenstelling wat heel het forum van het PSV Netwerk beweerde
Oi! Dan krijgt NEC de schuldquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef WooZ het volgende:
trouwens, ik ga maandag dus ff naar NEC - Porto, jaag ik gelijk een stadionfakkel op Leandro
Das 3 keer zoveel als bij een gemiddelde eerstedivisiewedstrijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef WooZ het volgende:
Ik schat trouwens dat er een man of 6000 aanwezig was vandaag, heel de onderzijde van Noord zat vol
Sibon staat er altijd als een natte vaatdoek bijquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:18 schreef Zapper het volgende:
Ik lees van meerdere kanten dat Sibon dr als een natte vaatdoek bij heeft gestaan vandaag, dat kan maar 1 ding betekenen he![]()
quote:Wat vandaag gemeld werd in de krant gaf mijn bron vandaag ook aan.. hiddink was in spanje voor Fuego.. ik zelf weet NIETS van deze speler.. en heb ook een beetje twijfels omdat ie in de 2e divisie speelt.. nou is dat in spanje misschien hoger als in nederland ..maar toch.. aan de andere kant ik heb wel vertrouwen in hiddink..
Verder vroeg ik of hij misschien wist wanneer er gesprekken zouden komen met kalou.. dat wist hij niet.. maar de bronnen die hij heeft zijn ERG hoop vol in een goede afloop.. Ik denk dat het nog een mooi seizoen word komend jaar.. met flink veel bier.
Je begint je toch af te vragen wat cultheld doet nu hij bij Fok! geband isquote:Ik heb weer contact gehad met mijn bron.. eerder mellde hij al dat Hiddink dus in Spanje was voor die Fuego .. Hij wist me nu te melden dat Hiddink inmiddels met 2 spelers ee bijna-akkoord heeft maar pas gaat onderhandelen met de clubs van die spelers als Kalou definitief NIET doorgaat.. maar zoals ik al zei is volgens mijn bron iedereen binnen psv ERG hoopvol..
Kijk maar op die foto's, daar staan alle spelers op volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie wie waren er op de eerste training?
Pff, daar word ik nou zo moe van, van die gast.. ineens heeft ie verschillende contactenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:20 schreef JustJunior het volgende:
De nummer-één geruchtenmaker van het PSVnetwerk, 7ronaldo7, wiens oom () contacten heeft bij PSV, weet het volgende te melden:
[..]
[..]
Je begint je toch af te vragen wat cultheld doet nu hij bij Fok! geband is![]()
Kom nou.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef The_M het volgende:
(Ik vind Lee trouwens ook beter dan Heinze en O'shea)
Ik vind Lee ook beter dan O'Shea, Heinze weet ik niet maar veel verschil zal er niet zijnquote:
quote:In Australië zingt de naam Guus Hiddink rond als nieuwe bondscoach van de Socceroos. En daarmee is meteen verklaard waarom de PSV-coach in het buitenland was, zoals PSV woensdag naar buiten bracht.
Hiddink moest de eerste training op de Herdgang laten schieten wegens 'verblijf in het buitenland', zoals PSV woensdag liet weten. En laten de Australische bondsofficials nou net woensdag in Engeland hebben gesproken met potentiële kandidaten. Die twee gegevens leidden tot de conclusie dat Hiddink kandidaat voor het bondscoachschap van de Socceroos.
De Australische bond wilde geen commentaar geven op de procedure, maar ontkende ook niet dat Hiddink kandidaat is. En daarmee werden de geruchten verder gevoed.
Hiddink, die donderdag wel de eerste training leidde, heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit nog als bondscoach te willen werken. In zijn contract bij PSV is een bepaling opgenomen dat hij een WK-avontuur mag oppakken. Hij zou Australië, dat zich overigens nog moet plaatsen, na afloop van de Nederlandse competitie kunnen leiden naar én op het WK.
Australië is op zoek naar een nieuwe bondscoach, omdat Frank Farina na een weinig verheffend optreden op de Confederations Cup opstapte. Graham Arnold, als spits ooit verbonden geweest aan Roda JC en NAC, fungeert als interim-bondscoach.
Bla bla hij heeft wel 2x gelijk gehad..quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:20 schreef JustJunior het volgende:
De nummer-één geruchtenmaker van het PSVnetwerk, 7ronaldo7, wiens oom () contacten heeft bij PSV, weet het volgende te melden:
[..]
[..]
Je begint je toch af te vragen wat cultheld doet nu hij bij Fok! geband is![]()
Remind me.. hij had gelijk met Simons, wat iedere gek had kunnen voorspellen.. en wie nog meer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bla bla hij heeft wel 2x gelijk gehad..
Niet miepen dus
Nou ja 1 danquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef Djekko het volgende:
[..]
Remind me.. hij had gelijk met Simons, wat iedere gek had kunnen voorspellen.. en wie nog meer?
Hij komt op mij ook niet geheel ongeloofwaardig over, maar die voorspellingen van hem zijn wel erg makkelijk. Hij dekt zich wel erg makkelijk in. "Ja, ik heb nooit gezegd dat PSV en Feyenoord een akkoord hadden. Ze waren wel dichtbij, maar het kan toch omslaan". Zo kan ik ook roddels verspreiden, zonder het ooit fout te hebbenquote:
Flikker nou maar op Csabaquote:Veel belangstelling voor Feher; maar Hongaar hoopt op nieuwe start bij PSV
Zaakwaarnemer Kees Ploegsma liet in het Rotterdams Dagblad weten dat de kans klein is dat Csaba Feher naar Sparta verhuist. PSV kwam wel een huursom overeen met de Rotterdammers, maar de Hongaar staat net als Takak overigens, niet te springen voor een overstap naar de promovendus. Volgens Ploegsma zouden er zes clubs interesse hebben, maar hoopt Feher op een nieuwe start bij PSV.
Bouma was een drama als linksbackquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bouma is in principe een prima linksback. Alleen heeft hij zich de afgelopen twee seizoen bewezen als centrumverdediger. En ik zie liever Bouma dan Addo in het centrum. (Of Cocu moet een lnie naar achter).
dan zie k je misschien daar, als t goed is ga k ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef WooZ het volgende:
ziet er goed uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef WooZ het volgende:
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/01.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/02.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/03.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/04.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/05.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/06.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/07.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/08.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/09.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/10.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/11.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/12.jpg
http://www.student.ru.nl/wouterbekkers/rest/13.jpg
Ik was te lui om te resizen
dadelijk weer de herhaling van t sportjournaalquote:
quote:
Heeel mooi, maar voor wie het veld betreedt, 10 jaar stadion ban en 15000 pleuro boete.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef VoreG het volgende:
Ziet er toch goed uit een stadion zonder hekken
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, volgend de Gelderlander heeft Lee een afkoopsom in zijn contract staan...
Dag Lee...
quote:Wél Hiddink, geen Alex
Sommige zaken veranderen nooit. Braziliaanse voetballers die de eerste training missen, bijvoorbeeld.
Terwijl de PSV-selectie gisteren voor het eerst weer op het veld stond, zat verdediger Alex hoog in de lucht. Hij miste de eerste balcontacten en de frisse bosloop. ,,Dat schijnt zo te horen, maar deze training haalt hij echt wel een keer in'', zei trainer Guus Hiddink.
Hiddink? Zou hij ook niet ontbreken op de eerste officiële dag van het PSV-seizoen? De media-afdeling van de Eindhovense club had de absentie van de trainer-directeur keurig gemeld, maar woensdagavond vond Hiddink toch nog een late vlucht vanaf zijn vakantie-adres naar Nederland.
Toen hij gisterochtend alsnog op het veld van het Philips Stadion stond, zag hij echter nog niet de selectie die de successen van afgelopen seizoen moet zien te evenaren.
De nieuwelingen waren er: de Argentijn Osmar Ferreyra, de Belg Timmy Simons en de Fin Mika Väyrynen. Maar een contingent spelers ontbrak nog, naast de verlate Alex. PSV'ers die na de bekerfinale interlandverplichtingen hadden (Gomes, Cocu, Bouma, Farfán) hebben nog vrij, een aantal (Lucius, Afellay, De Jong) is geblesseerd en Beasley mist de komende weken door het toernooi om de Golf Cup dat hij met de Amerikaanse ploeg afwerkt. Hij ontbreekt bij het trainingskamp dat PSV vanaf maandag opzet in Zuid-Korea.
De Koreaanse linksback Young-pyo Lee hoefde uiteraard niet naar Eindhoven te vliegen, hij mag zich volgende week in zijn vaderland bij de selectie voegen. Maar de vraag is of PSV zijn zoektocht naar een goede verdediger niet met spoed kracht moet bijzetten. Vanuit Engeland, en met name Manchester United, is er grote belangstelling voor Lee, hoewel zich nog geen club officieel heeft gemeld.
Het is de prijs van het succes (Van Bommel, Vogel, Park al weg) die PSV deze zomer betaalt.
Dat is de wet van het voetbal en de macht van het geld, doceerde Hiddink. Een kleine(re) club is altijd een prooi voor de grote(re). Park was gewoonweg niet te houden toen Manchester United zich eenmaal meldde.
Hiddink: ,,Dan kun je wel zeggen: hij heeft een contract en hij mág niet weg. Maar zo werkt het niet.Wij merken het als clubs als United of AC Milan zich meldt. Maar het geldt, wat mij betreft, óók in de Nederlandse verhoudingen.''
Daarmee doelde hij op Feyenoord, zonder de club van zijn voormalige adjudant Erwin Koeman bij naam te noemen. Met andere woorden: als PSV zich hard maakt voor Salomon Kalou, kan de Rotterdamse club zijn Afrikaanse aanvaller niet ten koste van alles verplichten te blijven.
Dat doet Feyenoord ook niet. De ferme taal die de clubleiding de afgelopen periode uitsloeg ('Hij gaat niet naar de concurrent!') moet vooral gezien worden als een wapen in de transferstrijd.
,,De voetbalwereld beweegt altijd'', zegt Hiddink. ,,Kalou is van harte welkom bij PSV, dat hebben we Feyenoord ook laten weten. Voorlopig hebben alle partijen afgesproken even wat rust in te bouwen, vooral ook voor Kalou zelf, voordat we met deze zaak verder gaan.''
PSV, dat inmiddels het contract van Vennegoor of Hesselink met twee jaar verlengde, is niet van plan de Feyenoorder zomaar uit het hoofd te zetten. Maar het is duidelijk dat de Brabantse club ook in verdedigend opzicht versterking kan gebruiken.
Hiddink: ,,De situatie van nu is zwaarder dan die van vorig seizoen. Ook toen was er onzekerheid en moesten we een ploeg opbouwen. Maar nu zijn we met Park, Vogel en Van Bommel zelfs het motortje van de ploeg kwijt.''
De pogingen om overbodige spelers te verkopen of te verhuren, zijn vooralsnog weinig succesvol. Veel toekomst hebben mannen als Fehér, Van der Schaaf, Lamey, Addo, Colin en Takak niet, maar hun financiële verlangens blijken te fors voor geïnteresseerde clubs als bijvoorbeeld Sparta.
Colin, vorig jaar bij NAC Breda gestald, en Takak, toen RKC'er, zijn zelfs veroordeeld tot de trainingen van het tweede elftal. Daar toonde Colin gisterochtend zijn goede wil, van Takak (die Groningen en Twente afwees) ontbrak echter elk spoor. Hij kan zich niet à la Alex beroepen op Braziliaanse laksheid.
Staat op het PSV netwerk... (en is wat er in de Gelderlander stond)... Hij zal dus wel gaanquote:Hiddink acht kans op vertrek Lee groot; Takak en Colin naar tweede elftal
(Gepost door RvN)
Volgens De Gelderlander acht Hiddink de kans groot dat Lee zijn landgenoot Park achterna gaat naar Manchester. "Je kunt wel vertellen hoe belangrijk een speler is, uiteindelijk kun je ze toch niet tegenhouden. In principe is een vertrek niet bespreekbaar, maar uit de woorden 'in principe' kun je al afleiden wat die woorden waard zijn."
Media melden verder dat Jasar Takak en Jurgen Colin zijn teruggezet naar het tweede elftal. Afgelopen seizoen waren zij verhuurd en op dit moment is er geen plaats voor hun bij het eerste elftal.
Hey zatklep!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 04:10 schreef PyTh het volgende:
Hallo PSV broeders......
Ik heb er genoeg op in ieder geval.
Wie zijn er nog wakker>?
Hmm normaal ben je heel wat zekerder van jezelf.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Lee gaat dus waarschijnlijk weg en Kalou komt waarschijnlijk niet.
Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Goessens (Ferreyra)
Väyrynen (Afellay) - Cocu - Simons (De Jong)
Farfán - Vennegoor - Beasley (Robert)
hehe was net naar bed toen jij kwam.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 04:10 schreef PyTh het volgende:
Hallo PSV broeders......
Ik heb er genoeg op in ieder geval.
Wie zijn er nog wakker>?
Het idee van Hiddink was om in ieder geval de as van het elftal Nederlands te houden. Vind ik in principe een prima standpunt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:57 schreef Djekko het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd om wat Nederlanders te kopen? Niet om discriminerend over te komen ofzo, maar met het vertrek van Van Bommel, terugzetting naar het tweede van Colin en Takak en het evt. aanstaande vertrek van Schaaf en Sibon blijven er wel érg weinig Nederlanders over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |