abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28590364
Theo was er nog niet bij hoorde ik?

Vast nog aan het vissen
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:45:29 #92
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28590479
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef Helly het volgende:
Sibon was er gewoon.
Maar er gingen geen geruchten?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:44:26 #93
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_28592303
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:12 schreef PyTh het volgende:
Voor minder dan 8 miljoen zie ik Lee ook niet vertrekken hoor.
8 miljoen voor een linksback is niet niks. Maar er zit natuurlijk nog een zooi marketingwaarde op.

Wat heeft PSV eigenlijk verder nog op linksback lopen?
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:50:09 #94
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28592502
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:44 schreef Kang-He het volgende:

[..]

8 miljoen voor een linksback is niet niks. Maar er zit natuurlijk nog een zooi marketingwaarde op.

Ferreyra
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28592906
K zal zo wel eens wat foto's posten v/d training
pi_28593015
quote:
'PSV aast ook op Spaanse belofte Fuego'

7/7/2005 12:51

PSV blijft de pers druk bezighouden. Na de Braziliaan Márcio Mossoró hebben de Eindhovenaren hun pijlen ook gericht op Javier Fuego Martínez (Sporting Gijon).

MARCA meldt dat PSV zich via scout Hans van der Zee al nadrukkelijk op de hoogte heeft gesteld van de 21-jarige middenvelder die het al vier maanden volgt. Van der Zee bekeek Javi Fuego bij wedstrijden en trainingen van de Spaanse ploeg die afgelopen weekend de Mediterrane Spelen in Almería won.

Bovendien zou Roberto zijn ingeschakeld om PSV te helpen. De voormalige Spaanse pupil van Guus Hiddink in zijn tijd als trainer van Valencia vertelde wat voor speler Fuego is en diende de Nederlandse kampioen van advies over de jeugdinternational van de Segunda División-club Gijon.
pi_28593093
Jeugdspeler Kristof Goessens kan ook linksback spelen en is aan de A-selectie toegevoegd. hij was er vandaag ook bij (dacht ik)

[ Bericht 4% gewijzigd door dndiek op 07-07-2005 17:23:31 ]
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:26:55 #98
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28593838
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:44 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Bouma is in principe een prima linksback. Alleen heeft hij zich de afgelopen twee seizoen bewezen als centrumverdediger. En ik zie liever Bouma dan Addo in het centrum. (Of Cocu moet een lnie naar achter).
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28593975
Ik zou proberen de verdediging intact te houden. Dat is de enige linie waar we niets kwijtraken, laten we gewoon dezelfde basis aanhouden. Mocht Lee vertrekken, gewoon een ander op linksback zetten. Laat de rest alsjeblieft staan. Als er interesse is voor Lee, dan lichten ze toch gewoon die optie? Lee zal niet echt boos worden op meneer Guus denk ik
pi_28594387
trouwens, ik ga maandag dus ff naar NEC - Porto, jaag ik gelijk een stadionfakkel op Leandro
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:24:25 #102
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28595412
Gave foto's WooZ, kale vd Schaaf
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28595522
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef WooZ het volgende:
trouwens, ik ga maandag dus ff naar NEC - Porto, jaag ik gelijk een stadionfakkel op Leandro
Gooi er ook een voor mij

Ik dacht trouwens eerst bij die foto's "Huh, Bogelund was toch verkocht?". Is het vd Schaaf met z'n kale bats Leuke foto's. Väyrinnen en Vennegoor zien er wel een stuk sterker uit dan vorig seizoen volgens mij, zo te zien flink getraind de laatste tijd
pi_28595871
Hopelijk is dat van Lee niet waar...
pi_28596675
Om even olie op het vuur van de Kalou-soap te gooien, Hiddink die min of meer bekent nog bezig te zijn met "broeden" op de transfer Kalou.
quote:
Hiddink houdt zich stil over Kalou

Op de eerste trainingsdag van PSV wilde PSV´s technisch directeur en trainer Guus Hiddink niets kwijt over de mogelijke tranfser van Kalou naar PSV. "Ik wil er nu niets over zeggen. Alle partijen hebben rust nodig. Als alle emoties zijn gaan liggen kunnen we tot een oplossing komen die iedereen tevreden stemt. Een broedse kip moet je ook niet storen." aldus Hiddink in De Telegraaf.
Nadat ik de transfer had opgegeven, doet dit me toch van mening veranderen. Ze zijn er dus nog steeds mee bezig
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:11:22 #106
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28596904
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:24 schreef Zapper het volgende:
Gave foto's WooZ, kale vd Schaaf
Ook leuk om te zien dat Guus gewoon aanwezig was in tegenstelling wat heel het forum van het PSV Netwerk beweerde

pi_28597026
Lee kan je zo vervangen door een heel blik spelers uit Brazilië of Argentinië joh. En dan verdien je er nog op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28597047
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ook leuk om te zien dat Guus gewoon aanwezig was in tegenstelling wat heel het forum van het PSV Netwerk beweerde
Dat stond ook op de PSV site zelf, iedereen was daar inderdaad verbaasd over. Verder hoorde je van alle kanten 'huh, wiesda nou?' toen kale Schaaf tevoorschijn kwam
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:15:03 #109
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28597086
Het uitshirt is iig weer van uitzonderlijke klasse.......

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28597095
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef WooZ het volgende:
Oi! Dan krijgt NEC de schuld !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28597140
Ik schat trouwens dat er een man of 6000 aanwezig was vandaag, heel de onderzijde van Noord zat vol
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:17:37 #112
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28597207
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef WooZ het volgende:
Ik schat trouwens dat er een man of 6000 aanwezig was vandaag, heel de onderzijde van Noord zat vol
Das 3 keer zoveel als bij een gemiddelde eerstedivisiewedstrijd
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:18:20 #113
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28597246
Ik lees van meerdere kanten dat Sibon dr als een natte vaatdoek bij heeft gestaan vandaag, dat kan maar 1 ding betekenen he
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:27:09 #114
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28597630
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:18 schreef Zapper het volgende:
Ik lees van meerdere kanten dat Sibon dr als een natte vaatdoek bij heeft gestaan vandaag, dat kan maar 1 ding betekenen he
Sibon staat er altijd als een natte vaatdoek bij
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28599433
De nummer-één geruchtenmaker van het PSVnetwerk, 7ronaldo7, wiens oom ( ) contacten heeft bij PSV, weet het volgende te melden:
quote:
Wat vandaag gemeld werd in de krant gaf mijn bron vandaag ook aan.. hiddink was in spanje voor Fuego.. ik zelf weet NIETS van deze speler.. en heb ook een beetje twijfels omdat ie in de 2e divisie speelt.. nou is dat in spanje misschien hoger als in nederland ..maar toch.. aan de andere kant ik heb wel vertrouwen in hiddink..

Verder vroeg ik of hij misschien wist wanneer er gesprekken zouden komen met kalou.. dat wist hij niet.. maar de bronnen die hij heeft zijn ERG hoop vol in een goede afloop.. Ik denk dat het nog een mooi seizoen word komend jaar.. met flink veel bier.
quote:
Ik heb weer contact gehad met mijn bron.. eerder mellde hij al dat Hiddink dus in Spanje was voor die Fuego .. Hij wist me nu te melden dat Hiddink inmiddels met 2 spelers ee bijna-akkoord heeft maar pas gaat onderhandelen met de clubs van die spelers als Kalou definitief NIET doorgaat.. maar zoals ik al zei is volgens mijn bron iedereen binnen psv ERG hoopvol..
Je begint je toch af te vragen wat cultheld doet nu hij bij Fok! geband is
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:37:56 #116
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28600063
Haha wat erg
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_28601012
Wie wie waren er op de eerste training?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28601511
Vonlanthen zie ik?
pi_28601595
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie wie waren er op de eerste training?
Kijk maar op die foto's, daar staan alle spelers op volgens mij

of bedoelde je dat niet?
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:13:59 #120
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28604014
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:20 schreef JustJunior het volgende:
De nummer-één geruchtenmaker van het PSVnetwerk, 7ronaldo7, wiens oom ( ) contacten heeft bij PSV, weet het volgende te melden:
[..]

[..]

Je begint je toch af te vragen wat cultheld doet nu hij bij Fok! geband is
Pff, daar word ik nou zo moe van, van die gast.. ineens heeft ie verschillende contacten En als er weer een nieuwe speler op het lijstje staat 'zal hij het wel ff bij zijn bron navragen'
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')