Het mogelijke beugelbekje dusquote:PSV informeert bij Gijon naar Fuego
De regionale krant La Voz de Asturias in Spanje meldt dat PSV geinformeerd zou hebben bij Sporting Gijon naar de transfervoorwaarden van Javi Fuego, de middenvelder waar we gisteren al over berichtten. De speler uit de Spaanse Segunda Division zou 1,5 miljoen euro moeten opbrengen. Volgens de krant heeft PSV daarop nog geen contact opgenomen met de club om concrete interesse te tonen.
quote:Contract Vennegoor of Hesselink opengebroken en verlengd
Op zijn officiele fansite heeft Jan Vennegoor of Hesselink zojuist laten weten zijn contract bij PSV te hebben verlengd. Hij tekende een verbeterd contract dat hem nog drie seizoenen aan PSV verbindt. Zijn huidige contract liep nog een jaar door. De spits liet weten de afgelopen maanden met geen enkele andere club onderhandeld te hebben.
quote:VoH: Drie jaar langer bij PSV
Jan Vennegoor of Hesselink blijft bij PSV. De aanvaller verlengde vandaag zijn contract met twee seizoenen en zal dus nog drie jaar bij PSV spelen. "Ik ben er heel tevreden mee", aldus Jan Vennegoor of Hesselink. "We hebben de afgelopen weken goede gesprekken gevoerd. Ik ben geen moment bang geweest dat we er niet uit zouden komen. Er was tenslotte van beide kanten de intentie om met elkaar door te gaan".
De aanvaller werd de afgelopen weken herhaaldelijk in verband gebracht met enkele buitenlandse clubs als het Turkse Besiktas en het Engelse Tottenham Hotspur. "Ik ben met geen enkele andere club in gesprek geweest, alleen met PSV", aldus VoH. "Bovenden is PSV een té mooie club om zomaar voor een andere club in te ruilen".
omg neee, dat is helemaal een rampquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar gaat speler nummer 4 waarschijnlijk.
quote:
Ik geloof dat zijn contract nog 2 jaar doorloopt, en dus afloopt in 2007quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef Joenes het volgende:
Zou wel erg jammer zijn als Lee zou gaan vertrekken. Kan me zo ook geen goed alternatief bedenken voor hem. Wanneer loopt zijn contract eigenlijk af?
Was Sibon er? Nog iets gehoord daarover?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef Helly het volgende:
Net ff bij de eerste training geweest, van de basis waren alleen Vennegoor en Ooijer er ongeveer. Maar was wel leuk verder, best druk ook.
Er zijn ook nog mensen die moeten werken Rubberen Robquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat niemand van jullie naar de training?
Als Man U Lee wil hebben zal dat ook om commerciele belangen gaan.....Dan hebben ze 2 Koreanen en worden ze dus populair in Azie en dat levert weer geld op.....( Ik vind Lee trouwens ook beter dan Heinze en O'shea)quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:19 schreef zjroentje het volgende:
ManU lijkt me niet. We hebben Heinze en O'Shea al.
2006......Ze moeten dus verlengen of verkopen.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik geloof dat zijn contract nog 2 jaar doorloopt, en dus afloopt in 2007
Vogel leidt inderdaad nooit balverlies, dat komt omdat hij nooit risico neemt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat Simons andere kwaliteiten heeft is wel duidelijk, maar om Vogel op zo'n manier af te schrijven vind ik belachelijk. Philip Cocu noemde Vogel als eerste op toen hem werd gevraagd wie de belangrijkste spelers van afgelopen seizoen waren. Vogel staat altijd vrij, leidt nooit balverlies en is positioneel heel erg sterk: een perfecte controlerende middenvelder. En die moet je erbij hebben om een balans te creeeren op het middenveld.
Met een eenzijdige optie voor PSV om te verlengen tot 2007quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef The_M het volgende:
[..]
2006......Ze moeten dus verlengen of verkopen.....![]()
quote:12/5/2005 - Lee kan voor vier jaar bijtekenen
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat PSV niet alleen de optie voor nog eens twee seizoenen op Young-pyo Lee wil lichten, maar dat hij een aanbieding heeft gekregen voor een compleet nieuw, opgewaardeerd contract voor de duur van vier seizoenen. Verder bevestigt de krant de interesse van PSV in de jonge Koreaanse aanvaller Chu-yong Park, zoals wij eerder meldden.
Thx, wist ik niet.....Dat moeten ze hem gewoon in Eindhoven houdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met een eenzijdige optie voor PSV om te verlengen tot 2007
Zie onderstaand bericht:
[..]
Sibon was er gewoon.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Was Sibon er? Nog iets gehoord daarover?
dat vind ik dus ook, Lee is de motor op links met belachelijk veel assists voor een linksbackquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:48 schreef JustJunior het volgende:
Ik denk dat een eventuele transfer van Lee toch erger is dan sommigen denken. Lee heeft dit seizoen toch een belangrijke rol gespeelt voor PSV m.i. Ik zou ook zo één-twee-drie geen adequate vervanger kunnen bedenken.
Dat Vennegoor bijtekent is natuurlijk goed nieuwsNou Lee nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |