Simons kopen was een toptransfer,quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Simons is vast beter dan Johan "tikkie breed" Vogel. Jezus, wat een verschrikkelijk overschatte speler is dat. Simons heeft meer agressie en meer loopvermogen.
Lijkt me ook, maar je oordeel vellen kun je na dit seizoen pas echt doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Simons is vast beter dan Johan "tikkie breed" Vogel. Jezus, wat een verschrikkelijk overschatte speler is dat. Simons heeft meer agressie en meer loopvermogen.
Dat Simons andere kwaliteiten heeft is wel duidelijk, maar om Vogel op zo'n manier af te schrijven vind ik belachelijk. Philip Cocu noemde Vogel als eerste op toen hem werd gevraagd wie de belangrijkste spelers van afgelopen seizoen waren. Vogel staat altijd vrij, leidt nooit balverlies en is positioneel heel erg sterk: een perfecte controlerende middenvelder. En die moet je erbij hebben om een balans te creeeren op het middenveld.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
quote:ED: PSV vreest vertrek Lee. Meldde Man United zich?
Volgens het Eindhovens Dagblad zou een Engelse topclub zich bij PSV gemeld hebben voor de diensten van Young-pyo Lee. Bij PSV zou men het bericht willen bevestigen noch ontkennen. Volgens het Eindhovens Dagblad gaat het vermoedelijk om Manchester United. Die club kaapte eerder Park werk bij PSV.
Lee gaat denk ik niet weg, durf er geen kratje op te zetten in ieder geval.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar gaat speler nummer 4 waarschijnlijk.
Ik weet het zo net nog niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lee gaat denk ik niet weg, durf er geen kratje op te zetten in ieder geval.
Ze stalden hem ook niet voor niets direct bij Samp.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:28 schreef RijstNatie het volgende:
De scouts van AC milaan zijn dus eigenlijk vet scheel als ik sommige mensen mag geloven
Het mogelijke beugelbekje dusquote:PSV informeert bij Gijon naar Fuego
De regionale krant La Voz de Asturias in Spanje meldt dat PSV geinformeerd zou hebben bij Sporting Gijon naar de transfervoorwaarden van Javi Fuego, de middenvelder waar we gisteren al over berichtten. De speler uit de Spaanse Segunda Division zou 1,5 miljoen euro moeten opbrengen. Volgens de krant heeft PSV daarop nog geen contact opgenomen met de club om concrete interesse te tonen.
quote:Contract Vennegoor of Hesselink opengebroken en verlengd
Op zijn officiele fansite heeft Jan Vennegoor of Hesselink zojuist laten weten zijn contract bij PSV te hebben verlengd. Hij tekende een verbeterd contract dat hem nog drie seizoenen aan PSV verbindt. Zijn huidige contract liep nog een jaar door. De spits liet weten de afgelopen maanden met geen enkele andere club onderhandeld te hebben.
quote:VoH: Drie jaar langer bij PSV
Jan Vennegoor of Hesselink blijft bij PSV. De aanvaller verlengde vandaag zijn contract met twee seizoenen en zal dus nog drie jaar bij PSV spelen. "Ik ben er heel tevreden mee", aldus Jan Vennegoor of Hesselink. "We hebben de afgelopen weken goede gesprekken gevoerd. Ik ben geen moment bang geweest dat we er niet uit zouden komen. Er was tenslotte van beide kanten de intentie om met elkaar door te gaan".
De aanvaller werd de afgelopen weken herhaaldelijk in verband gebracht met enkele buitenlandse clubs als het Turkse Besiktas en het Engelse Tottenham Hotspur. "Ik ben met geen enkele andere club in gesprek geweest, alleen met PSV", aldus VoH. "Bovenden is PSV een té mooie club om zomaar voor een andere club in te ruilen".
omg neee, dat is helemaal een rampquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar gaat speler nummer 4 waarschijnlijk.
quote:
Ik geloof dat zijn contract nog 2 jaar doorloopt, en dus afloopt in 2007quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef Joenes het volgende:
Zou wel erg jammer zijn als Lee zou gaan vertrekken. Kan me zo ook geen goed alternatief bedenken voor hem. Wanneer loopt zijn contract eigenlijk af?
Was Sibon er? Nog iets gehoord daarover?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef Helly het volgende:
Net ff bij de eerste training geweest, van de basis waren alleen Vennegoor en Ooijer er ongeveer. Maar was wel leuk verder, best druk ook.
Er zijn ook nog mensen die moeten werken Rubberen Robquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat niemand van jullie naar de training?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |