the Domequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
De voetbalfinale in een nieuw Wembley
Tennis op Wimbledon
Oeps, 2 keer in 2 maanden bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 keer in één maand? Wimbledom 2 keer in augustus?
[..]
hopelijk wel 2028 rotterdam
[..]
volgende keer winnen ze zeker niet want Europa is voorlopig ff niet aan de beurt
Voetbal op de OS stelt geen reet voorquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
De voetbalfinale in een nieuw Wembley
Tennis op Wimbledon
Ik zal je roep om aandacht maar even bevredigenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef ScudRaket het volgende:
Vliegtuig naar Londen: 70 euro
Hotel: 90 euro
Nederlandse vlag: 25 euro
Gratis entree en medailles in de familie: PRICELESS!
dat kan veel goedkoperderderderquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef ScudRaket het volgende:
Vliegtuig naar Londen: 70 euro
Mijn eigenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal je roep om aandacht maar even bevredigen.
Welke familie doel je hier op?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Voetbal op de OS stelt geen reet voor
Als je de reacties al hoort op Radio1, dan wordt dat inderdaad nooit wat.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:58 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Nou...dan komt er dus nooit een OS in Nederland...stelletje gieren hier.
Goed vooruitzicht als 't zo isquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:57 schreef Againzender het volgende:
Gaat de BBC dit regiseren?
Retourtje incl luchthaven-, kerosine- en terrorismebelasting.quote:
Daar hebben ze er gelukkig nogal wat vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moeten t goed plannen want de competitie is dan ook begonnen en ze zullen wel de stadions van de Londense clubs gebruiken
k denk dat Rotterdam qua ruimte enzo betere mogenlijkheden heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je de reacties al hoort op Radio1, dan wordt dat inderdaad nooit wat.
Maar van mij mogen ze het proberen in Rotterdam. Hier in Amsterdam wordt het toch nooit wat.
Absoluut. EN hier in Amsterdam mag je toch niets bouwen omdat het gemeentebestuur al 6 jaar lang het begrip 'fijnstof' genegeerd heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat Rotter qua ruimte enzo betere mogenlijkheden heeft.
In Rotterdam wonen minder zeikerds dan in Amsterdam. Dat scheelt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat Rotterdam qua ruimte enzo betere mogenlijkheden heeft.
30 euro inclusief taxesquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Retourtje incl luchthaven-, kerosine- en terrorismebelasting.
Dat voetbal op de OS wordt een steeds serieuzere zaak hoor. Dat zag je bij de vorige al en daar komt Peking nog overheen. Als de OS dan in 2012 in de UK zijn - "home of football' - is het echt een serieus toernooi.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |