the Domequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
De voetbalfinale in een nieuw Wembley
Tennis op Wimbledon
Oeps, 2 keer in 2 maanden bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 keer in één maand? Wimbledom 2 keer in augustus?
[..]
hopelijk wel 2028 rotterdam
[..]
volgende keer winnen ze zeker niet want Europa is voorlopig ff niet aan de beurt
Voetbal op de OS stelt geen reet voorquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
De voetbalfinale in een nieuw Wembley
Tennis op Wimbledon
Ik zal je roep om aandacht maar even bevredigenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef ScudRaket het volgende:
Vliegtuig naar Londen: 70 euro
Hotel: 90 euro
Nederlandse vlag: 25 euro
Gratis entree en medailles in de familie: PRICELESS!
dat kan veel goedkoperderderderquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:00 schreef ScudRaket het volgende:
Vliegtuig naar Londen: 70 euro
Mijn eigenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal je roep om aandacht maar even bevredigen.
Welke familie doel je hier op?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Voetbal op de OS stelt geen reet voor
Als je de reacties al hoort op Radio1, dan wordt dat inderdaad nooit wat.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:58 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Nou...dan komt er dus nooit een OS in Nederland...stelletje gieren hier.
Goed vooruitzicht als 't zo isquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:57 schreef Againzender het volgende:
Gaat de BBC dit regiseren?
Retourtje incl luchthaven-, kerosine- en terrorismebelasting.quote:
Daar hebben ze er gelukkig nogal wat vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moeten t goed plannen want de competitie is dan ook begonnen en ze zullen wel de stadions van de Londense clubs gebruiken
k denk dat Rotterdam qua ruimte enzo betere mogenlijkheden heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je de reacties al hoort op Radio1, dan wordt dat inderdaad nooit wat.
Maar van mij mogen ze het proberen in Rotterdam. Hier in Amsterdam wordt het toch nooit wat.
Absoluut. EN hier in Amsterdam mag je toch niets bouwen omdat het gemeentebestuur al 6 jaar lang het begrip 'fijnstof' genegeerd heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat Rotter qua ruimte enzo betere mogenlijkheden heeft.
In Rotterdam wonen minder zeikerds dan in Amsterdam. Dat scheelt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat Rotterdam qua ruimte enzo betere mogenlijkheden heeft.
30 euro inclusief taxesquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Retourtje incl luchthaven-, kerosine- en terrorismebelasting.
Dat voetbal op de OS wordt een steeds serieuzere zaak hoor. Dat zag je bij de vorige al en daar komt Peking nog overheen. Als de OS dan in 2012 in de UK zijn - "home of football' - is het echt een serieus toernooi.quote:
Zal dan gestegen zijn door de olieprijzenquote:
Welneequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zal dan gestegen zijn door de olieprijzen
Eerst WK , dan OSquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Het WK voetbal wil ik wél in Nederland.
EK voetbal in 2000 was erg leuk, maar dat is wel even wat kleiner. Ik vraag mij inderdaad af of je zoiets groots wel moet willen organiseren op zo'n klein en dichtbevolkt oppervlak.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:10 schreef SCH het volgende:
Niet doen in Nederland - het is zo'n megalomaan iets dat moeten we helemaal niet willen hier.
Genoeg Nederlandse sponsoren te vinden zou ik zeggen. Het probleem is alleen het zeikerige karakter van de Nederlander. Zodra ze een kostenplaatje zien worden de monden massaal opengetrokken over het feit dat het te veel kost. Al weten ze niet dat indirect waarschijnlijk een veelvoud aan de kosten wordt verdiend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
EK voetbal in 2000 was erg leuk, maar dat is wel even wat kleiner. Ik vraag mij inderdaad af of je zoiets groots wel moet willen organiseren op zo'n klein en dichtbevolkt oppervlak.
als je echt wil kan het, je moet vanuit de overheid zoiets gewoon goed steunen, al geld reserveren en al voor het bod aangeven dat er geld vrij is gemaakt. Je moet gewoon 10 jaar van te voren beginnen, het moet zo zijn dat je 1 dag na de bekendmaking de vergunningen kan gaan aanvragen, zeker in Nederland anders komt t nooit afquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
EK voetbal in 2000 was erg leuk, maar dat is wel even wat kleiner. Ik vraag mij inderdaad af of je zoiets groots wel moet willen organiseren op zo'n klein en dichtbevolkt oppervlak.
Nee, in Nederland gaan we IOC leden in het gezicht spugen en met poep naar ze gooien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:14 schreef ScudRaket het volgende:
Zodra ze een kostenplaatje zien worden de monden massaal opengetrokken over het feit dat het te veel kost. Al weten ze niet dat indirect waarschijnlijk een veelvoud aan de kosten wordt verdiend.
Toen hadden we ook nauwelijks kans hoor en ik vond die acties wel grappig, hoort ook echt bij Nederland. Als vrijwel de hele bevolking er voor is zoals in Frankrijk, 90 procent, is dat nog geen garantie dat het doorgaat.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, in Nederland gaan we IOC leden in het gezicht spugen en met poep naar ze gooien.
(Saar Boerlage t.b.v. Amsterdam 1992)
Als we ooit een kans hebben gehad op naoorlogse spelen was dit 'm wel.
Dat gaat hier nooit meer lukken.
Vraag ze in Athene maar naar de schulden die ze nu hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef rubbereend het volgende:
geld is allemaal maar betrekkelijk omdat een groot gedeelte van de investeringen voor de lange termijn zijn. Alle nieuw aan te leggen infrastructuur is blijvend natuurlijk en als je de Ahoy renoveerd voor de OS heb je daarna een hypermodern complex, het atletiekstadion kan na de OS omgebouwd worden voro Feyenoord etc. etc.
ja daar hebben ze alles op het laatse moeten bouwen zodat het 2 keer zo duur, maar daar hebben ze voor een aantal dingen hele praktische oplossingen verzonnen, waar het gewichtheffen was is nu een opera bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag ze in Athene maar naar de schulden die ze nu hebben.
Vraag in Atlanta en Sydney maar wat ze er aan over hebben gehouden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
Vraag ze in Athene maar naar de schulden die ze nu hebben.
Die Saar Boerlage heeft zich toen inderdaad op grove wijze misdragen, heel triest was dat. Niet dat we anders die spelen gekregen hadden, want de lobby van Samaranch voor Barcelona was te sterk, maar voor wat betreft de toekomst heeft dat a-sociale wijf veel verpest.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, in Nederland gaan we IOC leden in het gezicht spugen en met poep naar ze gooien.
(Saar Boerlage t.b.v. Amsterdam 1992)
Als we ooit een kans hebben gehad op naoorlogse spelen was dit 'm wel.
Dat gaat hier nooit meer lukken.
Als je zo'n evenement goed organiseert kun je er winst op maken. Zeker op de lange termijn verdien je de gedane investeringen altijd terug daar je stad twee weken het middelpunt van de wereld is en het een enorme positieve boost aan eens tad en een land kan geven.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar hebben ze alles op het laatse moeten bouwen zodat het 2 keer zo duur, maar daar hebben ze voor een aantal dingen hele praktische oplossingen verzonnen, waar het gewichtheffen was is nu een opera bijvoorbeeld.
op de BBC sitequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:37 schreef linda856763 het volgende:
Over filmpjes gesproken, ik zag een staartje van het promotiefilmpje van de Britten. Weet iemand of dat online staat?
bovendien kan je stad qua infrastructuur weer jaren mee en kijk een wat je aan faciliteiten hebt ineens. Je bent ineens de sporthoofdstad van Nederland. En je kan makkelijker WK's e.d gaan organiseren want je hebt de know how en faciliteiten in huisquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je zo'n evenement goed organiseert kun je er winst op maken. Zeker op de lange termijn verdien je de gedane investeringen altijd terug daar je stad twee weken het middelpunt van de wereld is en het een enorme positieve boost aan eens tad en een land kan geven.
Ook dat, Athene heeft eindelijk een fatsoenlijk OV-netwerk en dat zal de economie en het terugdringen van de luchtvervuiling zeker ten goede komen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
bovendien kan je stad qua infrastructuur weer jaren mee en kijk een wat je aan faciliteiten hebt ineens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |