abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:21:24 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_28544633
VK vandaag:

Hollandse Martine actief voor jihad
Van onze verslaggeefsters Janny Groen, Annieke Kranenberg

AMSTERDAM/CASABLANCA - Radicalen van het Hofstadnetwerk vertrouwden de blonde Martine niet. Zou ze een stille zijn? Haar reizen, haar activiteiten, het onderdak dat ze bood, overtuigden ten slotte.

Op 22 juni werd de vrouw opgepakt met twee verdachte extremisten.

De tot de islam bekeerde ex-politiebeambte Martine van den O. is blond en komt uit Naaldwijk. Ze werd samen met het vermoedelijke Hofstadlid Nouredine El F. (22) en Soumaia (21) op 22 juni in Amsterdam opgepakt. Volgens bronnen uit radicaal islamitische kringen. kwam ze vaak in de Haagse As Soennah-moskee.

Aanvankelijk werd getwijfeld aan haar religieuze oprechtheid. Misschien was ze een infiltrante en werkte ze voor de AIVD. De bronnen vonden het opmerkelijk dat Martine (26), na een verblijf in Syrië, plotseling diep in het radicaal-islamitische gedachtegoed was doorgedrongen. Ze moest wel een undercover geheim agent zijn. Dat vermoeden werd versterkt doordat Martine bad in de As Soennah-moskee aan de Haagse Fruitweg. Ze volgde daar ook lessen, op woensdagmiddag vanaf 5 uur.

Nederlandse moskeeën, zelfs de omstreden Al Tawheed uit Amsterdam en de Haagse As Soennah, zijn in de ogen van de radicalen rond het Hofstadnetwerk haram (slecht). De imams verwerpen er de gewelddadige jihad. En islamieten zijn ‘verplicht de eer en het bloed van moslims te verdedigen’ wanneer ze in de hoek worden gedrukt en aangevallen.

Maar een woordvoerder van de As Soennah-moskee zegt Martine noch Soumaia te kennen. ‘Het kan zijn dat hier mensen komen met verkeerde ideeën. We hebben geen deurbeleid.’ Hij ontkent dat Soumaia, zoals wordt beweerd, lezingen gaf in de moskee.

Martine van den O., die ook wel werkte als uitzendkracht voor de thuiszorg, bleek in radicaal-islamitisch opzicht toch zuiver op de graat. Ze was wel degelijk met de jihad bezig. Ze was actief in het Al Aqsa-fonds, die nu wegens financiering van de Palestijnse Hamas-beweging op de internationale terreurlijst staat en waarvan de regering de tegoeden in april 2003 bevroor. Bij dat fonds heeft ze ook Abida leren kennen. Abida is de vrouw van Samir A, (in april is vrijgesproken van het voorbereiden van terroristische aanslagen) en de woordvoerster van het fonds.

Abida reisde voor Al-Aqsa naar het Midden-Oosten. Martine bezocht de Gazastrook en Jeruzalem. Ze wilde naar de Gazastrook. Dat werd haar vanwege de onveilige situatie afgeraden.

Nadat de bewegingsruimte van Al Aqsa werd beperkt, was Martine betrokken bij een doorstart. Ze was mede-oprichter en secretaris van de Stichting Jerusalem, een Palestijns-Nederlandse organisatie. Volgens de statuten steunt de stichting ouderloze kinderen, volgens bronnen ook nabestaanden van zelfmoordcommando’s.

Martine had op school een grote Marokkaanse vriendenkring. Ze is enkele jaren geleden tot de islam bekeerd en langzaam geradicaliseerd. Ze maakte reizen naar Syrië om Arabisch te leren en de koran te bestuderen. De laatste maanden bood ze onderdak aan Nouredine El F., die sinds de moord op Theo van Gogh voortvluchtig was en geregeld in Nederland verkeerde.

De raadkamer van de rechtbank in Rotterdam bepaalde dinsdag dat El F. en Soumaia nog negentig dagen vastblijft. Het voorarrest van Martine van den O. is met dertig dagen verlengd.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alweer een voorbeeld van die gevaarlijke relifascisten, en van wat de islam voor een gevaarlijke hersenspoeling kan zijn, zelfs als je westers bent opgevoed. De nieuwe HitlerJugend zou je het kunnen noemen, in navolging van de politieke islamstroming met zijn koloniale expansiedrift.

Dus als mijn dochter straks veel Marokkaanse vrienden op school heeft dan loopt ze kans over een paar jaar ook met een doorgeladen machinegeweer rond te bazuinen? Lekker vooruitzicht.

Leuk detail ook dat het weer iemand is die bij de politie heeft gewerkt. Dat verklaart ook het treurige nivo daar als je al dit soort ruggegraatloze psycho's in dienst hebt.

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_28545003
Ik blijf erbij dat dit soort figueren lekker in het Midden-Oosten moeten gaan wonen. Zij nergens last van, wij nergens last van.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:04:58 #3
3542 Gia
User under construction
pi_28546247
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Leuk detail ook dat het weer iemand is die bij de politie heeft gewerkt. Dat verklaart ook het treurige nivo daar als je al dit soort ruggegraatloze psycho's in dienst hebt.
Waar haal je DAT vandaan?

Zie alleen maar staan dat ze bij de thuiszorg werkte, via een uitzendbureau.
pi_28546269
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:32 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik blijf erbij dat dit soort figueren lekker in het Midden-Oosten moeten gaan wonen. Zij nergens last van, wij nergens last van.
Beetje kortzichtig.. Veel landen in het midden oosten zitten ook echt niet te wachten op dergelijke jihadisten en zijn ze ook liever kwijt dan rijk. Enige oplossing wat mij betreft is een kogel door de slaap, jihadisten blij en wij ook blij.
eeeh
pi_28546448
Wat zijn het eigenlijk ook een stel broekies, nog niet eens boven de 22 en denken de waarheid al in pacht te hebben
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_28546591
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar haal je DAT vandaan?

Zie alleen maar staan dat ze bij de thuiszorg werkte, via een uitzendbureau.
Staat ergens in het eerste stuk
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:18:37 #7
3542 Gia
User under construction
pi_28546813
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:13 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Staat ergens in het eerste stuk
Echt waar? Quote eens dan?
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:20:20 #8
3647 B.R.Oekhoest
pi_28546887
De tot de islam bekeerde ex-politiebeambte Martine van den O. is blond en komt uit Naaldwijk
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:20:38 #9
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28546894
quote:
dat is ook mijn mening
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:21:54 #10
3542 Gia
User under construction
pi_28546947
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De tot de islam bekeerde ex-politiebeambte Martine van den O. is blond en komt uit Naaldwijk
Oops??

Zag alleen de vermoedens en de verdachtmakingen en verderop dat ze werkte voor de thuiszorg.

Vind dat trouwens nogal een verschil: Thuiszorg of politie
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:26:24 #11
3647 B.R.Oekhoest
pi_28547145
quote:
Nou, onze Martine had daar anders een tijd gewoond (Syrie) en laat ze daar nou juist enorm aan het radicaliseren zijn geslagen.
Het probleem is dan ook als ze daarna alsnog weer naar nederland komen.
pi_28547151
quote:
Dus als mijn dochter straks veel Marokkaanse vrienden op school heeft dan loopt ze kans over een paar jaar ook met een doorgeladen machinegeweer rond te bazuinen? Lekker vooruitzicht.

Doemdenkertje.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:27:59 #13
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28547226
Radicalisatie onder bekeerlingen is niet zo heel bijzonder. Procentueel gezien komt dit volgens mij ook vaker voor onder bekeerlingen dan onder gelovigen die met hun geloof zijn opgegroeid. Dat viel me eigenlijk ook op uit het AIVD rapport van vorige jaar (geloof ik) over radicalisatie onder moslims.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:28:32 #14
3647 B.R.Oekhoest
pi_28547250
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Doemdenkertje.
Blijkbaar leeft onder een deel van de Marokkaanse Jugend toch wel het Jihadgevoel.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:32:21 #15
3647 B.R.Oekhoest
pi_28547394
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef kLowJow het volgende:
Radicalisatie onder bekeerlingen is niet zo heel bijzonder. Procentueel gezien komt dit volgens mij ook vaker voor onder bekeerlingen dan onder gelovigen die met hun geloof zijn opgegroeid. Dat viel me eigenlijk ook op uit het AIVD rapport van vorige jaar (geloof ik) over radicalisatie onder moslims.
Dat is nou ook het gevaarlijke eraan. Het neemt dan sekte-achtige vormen aan, en als dan dat daarna leidt tot terrorisme en zware criminaliteit is dat zeer ernstig te noemen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:32:28 #16
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28547402
quote:
Je moet er dan ook voor zorgen dat je dochter nooit Marokkaanse vrienden krijgt, of beter nog: op een school terecht komt waar geen Marokkanen op zitten.
quote:
Dat is toch al algemeen bekend? Dat de politie in de grote steden tegenwoordig verworden is tot een grote mengelmoes van inferieur, zwak autochtoon nageboorte en corrupt, onbetrouwbaar allochtoon tuig
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28547499
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef kLowJow het volgende:
Toch is het veel zeggend dat Nederlanders die zich tot het Christendom of het Boedhisme of wat dan ook bekeren en misschien ook wel radicale ideeen er op na houden zich veel minder afzetten tegen het Westen of "de vrije wereld" zoals dat zo mooi heet. Tekenend voor de religie eigenlijk wel..
eeeh
pi_28547532
quote:
Blijkbaar leeft onder een deel van de Marokkaanse Jugend toch wel het Jihadgevoel.
Een deel. Welk deel? De helft? Een kwart? Een tiende?

En wat betrefd je toekomstige dochter; als je vreest dat ook zij zich tot de Islam bekeerd en radicaliseert, laat je haar gewoon niet met Marokkaantjes spelen. Probleem opgelosd.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:36:18 #19
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28547566
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een deel. Welk deel? De helft
ongeveer
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:36:55 #20
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28547594
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat is nou ook het gevaarlijke eraan. Het neemt dan sekte-achtige vormen aan, en als dan dat daarna leidt tot terrorisme en zware criminaliteit is dat zeer ernstig te noemen.
Dat is het zeker. Het probleem met bekeerlingen is natuurlijk ook, dat zij (oprecht) op zoek gaan naar 'de juiste weg'. Waar mensen die met een bepaald geloof opgroeien gebruik maken van de gebaande paden, veel over het geloof van hun ouders meekrijgen e.d., gaan bekeerlingen vaak een stuk verder, en is hun behoefte aan kennis vaak groter, wat ze een gewillige prooi voor extremisten maakt.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:39:04 #21
3647 B.R.Oekhoest
pi_28547692
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:36 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Het probleem met bekeerlingen is natuurlijk ook, dat zij (oprecht) op zoek gaan naar 'de juiste weg'. Waar mensen die met een bepaald geloof opgroeien gebruik maken van de gebaande paden, veel over het geloof van hun ouders meekrijgen e.d., gaan bekeerlingen vaak een stuk verder, en is hun behoefte aan kennis vaak groter, wat ze een gewillige prooi voor extremisten maakt.
Het trekt met name labiele, makkelijk manipuleerbare persoonlijkheden aan denk ik.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:39:06 #22
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28547696
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Toch is het veel zeggend dat Nederlanders die zich tot het Christendom of het Boedhisme of wat dan ook bekeren en misschien ook wel radicale ideeen er op na houden zich veel minder afzetten tegen het Westen of "de vrije wereld" zoals dat zo mooi heet. Tekenend voor de religie eigenlijk wel..
Heeft denk ik minder met de religie te maken dan met de 'balance of power' in de wereld, en de huidige conflicten die hierbinnen plaats hebben.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:44:37 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28547931
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het trekt met name labiele, makkelijk manipuleerbare persoonlijkheden aan denk ik.
Dat weet ik wel zeker. Net als die autochtone meiden met een hoofddoek, daar zit weinig soeps tussen.
pi_28547970
quote:
ongeveer
Joh. Bron?

Veel marokkanen zijn niet zo dol op Nederlanders de laaste tijd, maar dat de helft symphatieen voor de Jihad heeft en radicaal is lijkt me sterk. Ik heb het er eigenlijk nooit met een marokkaan over gehad eigenlijk, en ken er toch wel wat. Hoe hebben ze dat dan onderzocht als ik vragen mag, een telefonische enquete gehouden bij alle marokkanen? Of de marokkaanse deuren afgegegaan met een vragenlijstje? Of gaan we uit van de uitspraken van puberende marokkaantjes die in een identiteitscrisis zitten?
Of internetuitspraken op maroc.nl?

[ Bericht 0% gewijzigd door nummer_zoveel op 06-07-2005 13:57:08 ]
pi_28547985
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:39 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Heeft denk ik minder met de religie te maken dan met de 'balance of power' in de wereld, en de huidige conflicten die hierbinnen plaats hebben.
Wat je dus eigenlijk zegt is dat de mensen die zich bekeren tot een radicale variant van de islam een soort van groter rechtvaardigheidsgevoel hebben dan de mensen die zich bekeren tot een radicale vorm van het Boedhisme? Lijkt me niet toch...

De islamitische theorie is wel degelijk een theorie die, als men zich er genoeg in verdiept, mensen op een dergelijke wijze weet te hersenspoelen zodat degene die niet tot die religie behoort, soms zelfs degene die niet tot die stroming behoort, in hun ogen nog minder waard is dan een strontvlieg. De religie is wel degelijk de boosdoener in deze, niet de balance of power.
eeeh
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:47:43 #26
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28548043
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:44 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Net als die autochtone meiden met een hoofddoek, daar zit weinig soeps tussen.
Bron .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:49:53 #27
3647 B.R.Oekhoest
pi_28548162
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Joh. Bron?

Veel marokkanen zijn niet zo dol op Nederlanders de laaste tijd, maar dat de helft symphatieen voor de Jihad heeft en radicaal is lijkt me sterk. Ik heb het er eigenlijk nooit met een marokkaan over gehad eigenlijk, en ken er toch wel wat. Hoe hebben ze dat dan onderzocht als ik vragen mag, een telefonische enquete gehouden bij alle marokkanen? Of de marokkaanse deuren afgegegaan met een vragenlijstje? Of gaan we uit van de uitspraken van puberende marokkaantjes die in een identiteitscrisis zitten?
Of internetuitspraken op marcoc.nl?

marcoc.nl Ja ja.
Is dat een site voor Marokkaanse homo's?
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:52:12 #28
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28548280
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

marcoc.nl Ja ja.
Of je geeft normaal antwoord zonder als een kleuter tikfouten te melden.

Maar goed, het devies van dit topic is 'simpel generaliseren tot je een ons weegt', geloof ik.

Succes.
pi_28548333
quote:
marcoc.nl Ja ja.
Typefoutje! *ligt helemaal in een scheur hier*
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:56:25 #30
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28548453
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:46 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wat je dus eigenlijk zegt is dat de mensen die zich bekeren tot een radicale variant van de islam een soort van groter rechtvaardigheidsgevoel hebben dan de mensen die zich bekeren tot een radicale vorm van het Boedhisme? Lijkt me niet toch...
Nee.
quote:
De islamitische theorie is wel degelijk een theorie die, als men zich er genoeg in verdiept, mensen op een dergelijke wijze weet te hersenspoelen zodat degene die niet tot die religie behoort, soms zelfs degene die niet tot die stroming behoort, in hun ogen nog minder waard is dan een strontvlieg. De religie is wel degelijk de boosdoener in deze, niet de balance of power.
Wat ik met mijn post bedoel is dat het voor diegenen die de hersenspoelingen uitvoeren makkelijker is hedendaagse politieke en oorlogssituaties, uit te leggen op een manier die gewapende strijd rechtvaardigt. Zaken als de Palestijnen, Irak, Joegoslavië, Tsjetsjenië, zijn wereldwijd erg bekend, en maken bij veel mensen, religieus of niet, sterke emoties los.

De underdogpositie die moslims over het algemeen in de wereld in nemen ten opzichte van het christendom, om de situatie te veralgemeniseren tot christendom = westen, zorgt er ook voor dat sympathie voor de zaak veel makkelijker te winnen is, en kan inspireren tot verzet. Wanneer je reeds onderdeel uitmaakt van de dominante groep is er minder om voor te strijden.
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:56:51 #31
3647 B.R.Oekhoest
pi_28548471
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Maar goed, het devies van dit topic is 'simpel generaliseren tot je een ons weegt', geloof ik.

Succes.
Alleen door een zekere generalisatie kun je beleid maken en problemen aanpakken. Je moet alleen de patronen willen herkennen, maar als jij dat simpele generalisatie noemt, be my guest.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:30:00 #32
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28549729
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Alleen door een zekere generalisatie kun je beleid maken en problemen aanpakken. Je moet alleen de patronen willen herkennen, maar als jij dat simpele generalisatie noemt, be my guest.
quote:

Dit is geen patronen herkennen, maar zielige stemmingmakerij.
Als je Marokkaanse vrienden op school hebt loop je de kans met een machinegeweer rond te lopen?

Heb je nou zelf niet het idee dat het nogal achterlijk is bepaalde incidenten dermate uit te vergroten dat je serieus aanleiding ziet dat dit in elk geval makkelijk kan voorkomen?

Kom jij wel eens buiten je kamertje of hoe zit dat .
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:35:34 #33
3647 B.R.Oekhoest
pi_28549921
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:30 schreef Posdnous het volgende:

[..]

[..]

Dit is geen patronen herkennen, maar zielige stemmingmakerij.
Als je Marokkaanse vrienden op school hebt loop je de kans met een machinegeweer rond te lopen?

Heb je nou zelf niet het idee dat het nogal achterlijk is bepaalde incidenten dermate uit te vergroten dat je serieus aanleiding ziet dat dit in elk geval makkelijk kan voorkomen?

Kom jij wel eens buiten je kamertje of hoe zit dat .
net nu op www.nu.nl:

----------------------------------------------------------------
Scholier met doorgeladen pistool naar sportdag

Uitgegeven: 6 juli 2005 13:01

UITHOORN - De politie heeft maandag in een sporthal in Uithoorn een 15-jarige scholier gearresteerd op verdenking van diefstal en het bezit van een doorgeladen vuurwapen. De leerling van een school in het voortgezet onderwijs in Uithoorn deed met medescholieren mee aan een sportdag in een hal aan de Arthur van Schendellaan.

Leerlingen ontdekten dat enkele waardevolle spullen, waaronder een paar mobiele telefoons, waren gestolen uit de kleedkamer. De docenten belden daarop de politie en controleerden alle scholieren, aldus een politiezegsman woensdag.

Bij de 15-jarige knaap werden diverse gestolen goederen aangetroffen. Het vermoeden bestond toen ook dat de jongen een vuurwapen mee had genomen. Na een zoektocht vond de politie een doorgeladen wapen ergens anders in de sporthal. Waarschijnlijk heeft de scholier het vuurwapen snel weggemoffeld voor zijn arrestatie.

-----------------------------------------------------------------------------------

Mark my words.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:38:53 #34
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28550030
Wtf heeft dit met Marokkanen te maken? Ook al was het een marokkaan: waarom zou dit iets typisch marokkaans zijn? (in de V.S. zie je niet anders en dat zijn echt geen Marokkanen).

Waarom is dit incident in vredesnaam een indicatie om je dochter niet met Marokkanen om te laten gaan?

Slaat echt werkelijk helemaal nergens op .
pi_28550146
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Posdnous het volgende:

Waarom is dit incident in vredesnaam een indicatie om je dochter niet met Marokkanen om te laten gaan?
In Amerika zijn anders genoeg mensen, al dan niet gekleed in witte kleden en puntmutsen, die hun kind liever niet met een neger of een latino zien omgaan. Of het veel met Marokko te maken heeft, ach, met Amerika zijn de overeenkomsten in ieder geval stuitend.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:44:59 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28550237
verontrustende zaak. ben wel blij dat die smerige nsb-er opgepakt is. ook fijn om te weten dat de schijnbaar ingesukkelde aivd toch beheurlijk op de hoogte is van de wandelgangen van deze stinkhoer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:47:21 #37
3647 B.R.Oekhoest
pi_28550305
quote:
Wtf heeft dit met Marokkanen te maken? Ook al was het een marokkaan: waarom zou dit iets typisch marokkaans zijn? (in de V.S. zie je niet anders en dat zijn echt geen Marokkanen).

Slaat echt werkelijk helemaal nergens op .
Mijn dochter mag best met Marokkanen omgaan. Je moet allen wel een risico-inschatting maken wat voor vlees je in de kuip hebt, maar dat moet je met iedereen doen, want verkeerde vrienden kunnen vervelende gevolgen hebben.

Maar een belletje mag er best gaan rinkelen omdat het risico nou enmaal behoorlijk hoog is bij Marokkanen.

Zelfde geld overigens voor trouwen met een Arabier als nederlandse vrouw. Daar komt in teveel gevallen enorme narigheid van als het mocht uitlopen op een scheiding.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:47:52 #38
33189 RM-rf
1/998001
pi_28550327
quote:

Wtf heeft dit met Marokkanen te maken?
de bekering tot de islam is natuurlijk wel een erg belangrijk element in het hele verhaal, dan moet je niet zeuren dat het ook gaat over de Marokaanse vrienden ....

Punt is wel dat velen kennelijk graag naar 'eenvoudige' verjklaringen zoeken, en dan gelijk terechtkomen op een specifieke cultuur, in dit geval de islamitische
in dit topic fantastisch goed weergegeven met de opmerking '...dus als mijn dochter marokkaanse vrienden heeft, loopt ze over 5 jaar rond met een machinegeweer...'

Ik vermoed dat als die Martine niet toevallig bij marokkaanse vrienden terecht was gekomen, ze misschien nu wel lid was geworden vand e Nationale Alliantie en hielp met het transporteren van benzine-jerrycans naar moskeeen ....
Bepaalde types gaat het eerder om het rellen en de radicalisatie, dan welke denkbeelden ze precies tot in de extreme na proberen te volgen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:49:17 #39
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28550383
Ik denk dat onze Martine het nu maar eens in Iran moet gaan proberen. Daar gaat een frisse conservatieve wind door het land waaien... dat zal haar goed doen.

woensdag 6 juli 2005 @ 14:50:37 #40
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28550441
quote:

Natuurlijk is dit iets typisch Marokkaans. Of Negers. Tsjongejonge zeg, dat weet toch zeker iedereen
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:51:48 #41
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28550491
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]

de bekering tot de islam is natuurlijk wel een erg belangrijk element in het hele verhaal, dan moet je niet zeuren dat het ook gaat over de Marokaanse vrienden ....
Ik had het over het voorbeeld van het nu.nl berichtje.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:52:25 #42
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28550516
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit iets typisch Marokkaans. Of Negers. Tsjongejonge zeg, dat weet toch zeker iedereen
Hoi Lemmeb .
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:52:42 #43
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28550531
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Mijn dochter mag best met Marokkanen omgaan.
Jij held

Wouter Bos zal stikjaloers op je zijn, die durft z'n eigen dochter nog niet eens op een donker schooltje te doen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:53:45 #44
3647 B.R.Oekhoest
pi_28550573
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je bent namelijk stoer,macho en de man als je een pistool bij je hebt. Dus komt het eerder voor in macho-culturen en die vind je nou eenmaal meer bij de gekleurde medemens.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:56:11 #45
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28550683
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

ik heb ook het idee dat veel puberend grut het vooral ook erg stoer vindt om tegen de verderfelijke Westerse maatschappij te zijn. En vervolgens radicaliseren.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:57:24 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28550738
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:56 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik heb ook het idee dat veel puberend grut het vooral ook erg stoer vindt om tegen de verderfelijke Westerse maatschappij te zijn. En vervolgens radicaliseren.
ze is 26, wanneer zou ze echt zijn gaan radicaliseren?
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:58:17 #47
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28550781
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:56 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Het zijn net anti-globalisten

woensdag 6 juli 2005 @ 14:58:39 #48
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28550801
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je bent namelijk stoer,macho en de man als je een pistool bij je hebt. Dus komt het eerder voor in macho-culturen en die vind je nou eenmaal meer bij de gekleurde medemens.
Precies, zo logisch als wat.

Ik snap al die ophef niet, dit is basiskennis. Dat leer je tegenwoordig al in de peuterspeelzaal, als je je eerste klapjes van je allochtone medemens in ontvangst mag nemen.
pi_28550899
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:10 schreef vdo28 het volgende:
Wat zijn het eigenlijk ook een stel broekies, nog niet eens boven de 22 en denken de waarheid al in pacht te hebben
Fok! in één zin samengevat.
Helpt waar hij kan!
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:02:01 #50
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28550957
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik snap al die ophef niet, dit is basiskennis. Dat leer je tegenwoordig al in de peuterspeelzaal, als je je eerste klapjes van je allochtone medemens in ontvangst mag nemen.
.

Precies, negers en marokkanen moeten allemaal preventief opgepakt worden. De kans dat ze je kapot schieten is gewoon te groot.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:02:03 #51
3647 B.R.Oekhoest
pi_28550959
quote:

[..]

Net zoals het een waarheid als een koe is dat er in de verwijfde feminiene softe Nederlandse praatcultuur meer homo's rondlopen, al dan niet licht gebukt met roze handtas.
pi_28550993
Zou Lemmeb iets te vaak Marokkaanse vuistjes op z'n mooie gezichtje hebben gehad?
pi_28551069
quote:
Hoe raad ik het, ik had deze reply van je nog niet eens gelezen. Een getraumatiseerde jeugd.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:05:15 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28551091
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zou Lemmeb iets te vaak Marokkaanse vuistjes op z'n mooie gezichtje hebben gehad?
ik denk dat ie gewoon vaak de krant openslaat, het journaal bekijkt of gewoon op straat komt. jij denkt dat het door agressie van marokkanen komt?
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:06:45 #55
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28551145
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:02 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.

Precies, negers en marokkanen moeten allemaal preventief opgepakt worden. De kans dat ze je kapot schieten is gewoon te groot.
tsja... dat zou kunnen... check die kans...
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:06:46 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28551146
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat ie gewoon vaak de krant openslaat, het journaal bekijkt of gewoon op straat komt.
Precies, dan zie je elke minuut wel Marokkaans geweld dat de straten teistert. .
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:07:31 #57
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28551178
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:06 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Precies, dan zie je elke minuut wel Marokkaans geweld dat de straten teistert. .
Ja.. en die stoeptegelgooiers hadden ook een keer een Marokkaan gesproken.... dusss......

woensdag 6 juli 2005 @ 15:07:58 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28551191
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:06 schreef Posdnous het volgende:

[..]

ho ho, dan is het nog altijd aan de ontvanger wat ie ermee doet. nietwaar?
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:10:02 #59
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28551262
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ho ho, dan is het nog altijd aan de ontvanger wat ie ermee doet. nietwaar?
Tuurlijk, bang worden en Marokkanen verketteren op forumpjes bijvoorbeeld. Logisch.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:10:28 #60
33189 RM-rf
1/998001
pi_28551281
quote:

...als je je eerste klapjes van je allochtone medemens in ontvangst mag nemen.
Tja, dat is een beetje zielig voor de nieuwe generatie, wij sloegen toendertijd gewoon die paar surinamertjes met een groepje blanke peuters in elkaar als ze weer de autoradio uit de dinkytoys wilden stelen...

De huidige blanke jeugd is echter in de minderheid, en zoals je het weet, het is altijd de minderheid die zich maar moet aanpassen aan de meerderheid, dus als er 20 blingblingende peuternegers (neger-peuters) bij je kind in de creche zitten, heeft hij zich daaraan aan te passen, en worden al snel50cents en 2pac je nieuwe kinderliedjes ....

Uiteindelijk blijft er een klein groepje over welke dan zich heel zielig voelt en radikaal tegen die allochtone meerderheid in opstand gaat komen, net zoals vroeger de moslims, toen ze nog een marginaal groepje waren, nog wel eens hard om zich heen sloegen (treinkapingen en dat soort dingen, dat zie je de moslims nu niet meer doen, Openbaar Vervoer is helemaal uit) ..

Nog enkele jaren en we hebben vast een aggressief-blanke Thijs-Bosma-cel van het Aksiekommitee 'Blank Nederland', die dan weer aanslagen gaat plegen op John de Mol of de baas van TMF, omdat dezen teveel rapmuziek uitzenden ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:12:33 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28551345
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk, bang worden en Marokkanen verketteren op forumpjes bijvoorbeeld. Logisch.
jij zegt het. maar ga gerust verder met het bagatelliseren van een groot nederlands probleem. misschien lost het iets op, je weet het maar nooit.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:12:54 #62
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28551356
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef RM-rf het volgende:
-knip-
Ik denk dat je er niet ver van af zit.

Achterblijvers hou je altijd .

B.R. Oekhoest is gewoon niet hip genoeg voor deze maatschappij .
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:13:46 #63
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28551378
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij zegt het. maar ga gerust verder met het bagatelliseren van een groot nederlands probleem. misschien lost het iets op, je weet het maar nooit.
Krijg je dat weer.

Als je niet bij elke Marokkaan die je ziet denkt dat hij een Uzi in z'n tas heeft 'bagatelliseer je het probleem'

.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:14:38 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28551409
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:13 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Krijg je dat weer.

Als je niet bij elke Marokkaan die je ziet denkt dat hij een Uzi in z'n tas heeft 'bagatelliseer je het probleem'

.
dat vind ik wel een hele boute vergelijking naar aanleiding van de reacties.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:15:35 #65
3647 B.R.Oekhoest
pi_28551437
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Of je hoofd in het zand steken natuurlijk en hopen dat het
1. niet waar is
2. het zichzelf wel zal oplossen als het onverhoopt, tegen alle logica van de teletubbies in, toch waar blijkt te zijn.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:16:27 #66
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28551465
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

1. niet waar is
2. het zichzelf wel zal oplossen als het onverhoopt, tegen alle logica van de teletubbies in, toch waar blijkt te zijn.
3. Of de probleemgevallen hard aanpakken en niet zo zielig gaan zitten emmeren over de hele bevolkingsgroep.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:18:36 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28551523
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:16 schreef Posdnous het volgende:

[..]

3. Of de probleemgevallen hard aanpakken en niet zo zielig gaan zitten emmeren over de hele bevolkingsgroep.
dat lijkt me dan ook iets waar die hechte ondoordringbare groep mede-verantwoordelijk voor is. men laat het maar lekker zo gaan krijg ik het idee. kinderen die tot 's avonds laat op straat schooieren, schoolverlaters die thuis komen met fluss, waar iedereen stilzwijgend van meeprofiteert, jihadroselpraktijken, nee het gaat fijn zo, en ze zijn ook zo lekker bereikbaar.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:20:49 #68
3647 B.R.Oekhoest
pi_28551580
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik denk dat je er niet ver van af zit.

Achterblijvers hou je altijd .

B.R. Oekhoest is gewoon niet hip genoeg voor deze maatschappij .
Je moet hip zijn om in een maatschappij met een explosief (sic) groeiende etnische onderklasse, plus een groeiende groep hoogopgeleide godsdienstwaanzinnigen, mee te draaien?

Nee, dat ik dat ff weet.
pi_28551599
quote:
Moet je zelf eerst oprotten uit het midden oosten.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:21:42 #70
3647 B.R.Oekhoest
pi_28551608
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:16 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Komt er toch eindelijk wat bruikbaars uit.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:22:41 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28551638
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Moet je zelf eerst oprotten uit het midden oosten.
huh? jij neemt het op voor mensen die potentieel gevaarlijk zijn voor onschuldige burgers of kritische columnisten? doe ff lekker normaal.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:23:27 #72
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28551662
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat lijkt me dan ook iets waar die hechte ondoordringbare groep mede-verantwoordelijk voor is. men laat het maar lekker zo gaan krijg ik het idee. kinderen die tot 's avonds laat op straat schooieren, schoolverlaters die thuis komen met fluss, waar iedereen stilzwijgend van meeprofiteert, jihadroselpraktijken, nee het gaat fijn zo, en ze zijn ook zo lekker bereikbaar.
Zorg dan dat je beter tot ze doordringt zou ik zeggen.

Maar ja, dat vereist dat je meer moeite moet doen en min of meer een uitzonderingspositie moet maken.

'En dat mag niet! Het moet van twee kanten komen, het duurt al zo lang, blablabla.., discriminatie van de autochtonen!.'

Ofwel men wil geen moeite meer doen, nou dan kick je ze lekker allemaal er uit of zo.

Geen moeite doen is geen oplossing, dat is alvast zeker.
pi_28551665
quote:
1. niet waar is
Goed, er zitten hier mensen op dit forum die alleen maar zeiktopics over marokkanen openen, alsof in hun leven ze niks anders meer bezighoudt. Een beetje op internet gallen over een bepaalde bevolkingsgroep, waar inderdaad op dit moment problemen mee zijn. Dat weten we nu ondertussen allemaal wel. Maar wat is jullie nut in dan? Voor de miljoenste keer het probleem kunnen benoemen, maar wat gebeurt er verder? Niks. Jullie draaien alleen maar keer op keer dezelfde plaat. Zal daardoor iets veranderen?
Behalve met het benoemen van de problemen komen er geen oplossingen; behalve dat marokkanen kutvolk zijn en beter retour afzender kunnen. Sorry, maar op die manier wordt je toch niet serieus genomen?
Het lijkt bijna wel alsof eigen frustratie's op deze bevolkingsgroep worden afgereageert. Kun je de problemen in je leven niet op een andere manier oplossen ofzo? Of zou het de functie zijn van marokkanen op dit moment? Wie weet!
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:23:51 #74
3647 B.R.Oekhoest
pi_28551676
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

huh? jij neemt het op voor mensen die potentieel gevaarlijk zijn voor onschuldige burgers of kritische columnisten? doe ff lekker normaal.
Duivel-staart
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:26:07 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28551755
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:23 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Maar ja, dat vereist dat je meer moeite moet doen en min of meer een uitzonderingspositie moet maken.

'En dat mag niet! Het moet van twee kanten komen, het duurt al zo lang, blablabla.., discriminatie van de autochtonen!.'

Ofwel men wil geen moeite meer doen, nou dan kick je ze lekker allemaal er uit of zo.

ik vind dat je nogal veel hooi op mijn vork legt. en dat is symbolisch aan mijn opmerking dat er vanuit de groep geen ruk verbetert.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:29:32 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28551870
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind dat je nogal veel hooi op mijn vork legt. en dat is symbolisch aan mijn opmerking dat er vanuit de groep geen ruk verbetert.
Sterker nog: er ligt extreem veel hooi op die vork. het is niet anders.

Dus nu: heel veel klagen over hoe deze situatie zover gekomen is

Of: daadwerkelijk iets doen om die kloof te verkleinen voordat het te laat is. Dat implicert veel meer moeite vanuit de autochtone bevolking dan die vanuit de allochtone. Reden: voor ons is het veel belangrijker dat die culturele kloof wordt gedicht. (spierballentaal daargelaten).

Heel lang zal het eenrichtingsverkeer zijn totdat we de resultaten gaan zien.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:31:46 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28551936
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:29 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Of: daadwerkelijk iets doen om die kloof te verkleinen voordat het te laat is. Dat implicert veel meer moeite vanuit de autochtone bevolking dan die vanuit de allochtone. Reden: voor ons is het veel belangrijker dat die culturele kloof wordt gedicht. (spierballentaal daargelaten).

je zal het niet zeggen, maar ik doe irl heel veel om die kloof te dichten. ik weet waar ik het over heb en loop niet zomaar als een kip zonder kop te blaten. het mag nu juist van de kant van de bevolkingsgroep komen waar best (verhoudingsgewijs heel veel zelfs) problemen mee zijn en onstellend veel geld en aandacht naar uitgaat. dat is toch zeker niet teveel gevraagd?
pi_28551949
Zoalshetis: bepaalde wijken bij ons patrouilleren marokkaanse vaders over straat 's avonds, dat gaat goed.

Maar jij vind dus dat ze meer verantwoordelijkheidsgevoel tegenover elkaar moeten hebben.. Voel jij je verantwoordelijk voor kampers en andere asociale mede-nederlanders?
pi_28551996
quote:
je zal het niet zeggen, maar ik doe irl heel veel om die kloof te dichten
Wat dan?
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:33:36 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28552007
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zoalshetis: bepaalde wijken bij ons patrouilleren marokkaanse vaders over straat 's avonds, dat gaat goed.

Maar jij vind dus dat ze meer verantwoordelijkheidsgevoel tegenover elkaar moeten hebben.. Voel jij je verantwoordelijk voor kampers en andere asociale mede-nederlanders?
ik weet niet of je het zo makkelijk kan omdraaien. gevoelsmatig zal er meer verwacht worden van de groep die 'nieuw' is. dat gaat in elk land eigenlijk zo. dat is geen waardeoordeel maar een feit.

en ja ik heb een fucking hekel aan de nederlanders die jij opnoemt. maar ik leef niet in die gemeenschap.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:35:25 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28552069
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat dan?
ik heb mede een merk gemaakt dat een spreekbuis vormt voor jonge marokkanen (de probleemjongens dus). boekje over de rol van de marokkanse soldaten tijdens de woII (om verder kransschoppraktijken te voorkomen) geschreven. voetbal toernooi in de baarsjes waar marokkanen tegen joden speelden geregeld etc. en jij?

oh ja ook nog een brochure voor een marokkaanse vriend die de stichting al amal heeft (rolstoelproject voor de invaliden in marokko, die geen stoel kunnen betalen)
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:37:02 #82
33189 RM-rf
1/998001
pi_28552134
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je moet hip zijn om in een maatschappij met een explosief (sic) groeiende etnische onderklasse, plus een groeiende groep hoogopgeleide godsdienstwaanzinnigen, mee te draaien?

Nee, dat ik dat ff weet.
Mijn generatie mepte gewoon de Clarences, Joels, Desi's en Ronny's een dikke lip, als ze aan ons blanke speelgoed zaten in de creche (bij vele negeroide ex-surinamers zie je dat nog steeds)..
Het is een uiterste zwakte van de hedendaagse nederlandse jeugd dat ze tegen de Ibrahims en Muhammeds niet meer opkunnen en met neergeslagen oogjes stilletjes hun scheppen of heftruck-baggerwagens afgeven ....

Het faillissement van de multi-culturele samenleving is geen fout van de zwartjes en buitenlandertjes .... het is omdat de nederlandse blanke peuters softe nobodys zijn die niet willen opkomen voor hun eigen speelgoed, maar zelf enkel eraan gewend zijn dat pappa en mamma hun speelgoed in de hand drukken .....

En iemand als Wilders vervult natuurlijk precies de rol die in vroeger tijden Ome Willem, Joost Prinsen en Jaap Stobbe speelden (Wilders heeft wel wat van Stobbe)
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:41:08 #83
3647 B.R.Oekhoest
pi_28552261
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:29 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoe zie je dat dan voor je? Dat is toch zo krom als een hoepel, dat de moeite meer van de gevestigde orde dan van de nieuwkomers wordt gevraagd. Wie zijn er nou eigenlijk in een ander land gaan wonen?
Dus de autochtone bevolking moet democratisch water bij de moslimwijn, terwijl er geen moslimwater bij de democratische wijn wordt gedaan?
pi_28552273
quote:
voetbal toernooi in de baarsjes waar marokkanen tegen joden speelden geregeld

Is dat niet een beetje de kat op het spek binden? Of moeten ze dan leren zonder geruzie eerlijk te voetballen?
quote:
en jij?
Ik heb niet gezegd dat ik iets voor ze doe.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:43:52 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28552345
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje de kat op het spek binden? Of moeten ze dan leren zonder geruzie eerlijk te voetballen?
[..]

Ik heb niet gezegd dat ik iets voor ze doe.
nee dat was een geweldig initiatief. zeker ook als je een beetje de geschiedenis kent en de hedendaagse manier waarop men op voetbalvelden in amsterdam speelt. men begreep wel dat dit een sportieve manier is om met elkaar om te gaan. halal en kosher eten, je kent het wel.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:46:45 #86
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28552445
goed topic
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:48:59 #87
3647 B.R.Oekhoest
pi_28552517
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Mijn generatie mepte gewoon de Clarences, Joels, Desi's en Ronny's een dikke lip, als ze aan ons blanke speelgoed zaten in de creche (bij vele negeroide ex-surinamers zie je dat nog steeds)..

En iemand als Wilders vervult natuurlijk precies de rol die in vroeger tijden Ome Willem, Joost Prinsen en Jaap Stobbe speelden (Wilders heeft wel wat van Stobbe)
Die dikke lip bij Surinamers kwam toch altijd van de buschauffeur omdat ze niet in de bus mochten?

Jaap Stobbe alias Plaaggeest. Die rol wordt nu door Oudkerk-allochtonen gespeeld. En wij zijn de Bassie en Adriaan in dit doldwaze multiculti-circus.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:49:06 #88
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28552523
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je zal het niet zeggen, maar ik doe irl heel veel om die kloof te dichten. ik weet waar ik het over heb en loop niet zomaar als een kip zonder kop te blaten. het mag nu juist van de kant van de bevolkingsgroep komen waar best (verhoudingsgewijs heel veel zelfs) problemen mee zijn en onstellend veel geld en aandacht naar uitgaat. dat is toch zeker niet teveel gevraagd?
Schijnbaar is het niet genoeg. Of veel te moeilijk voor elementen uit die bevolkingsgroep om daadwerkelijk iets te veranderen. Dus moet het nog intensiever gedaan worden.
Je hebt geen keus, opgeven heeft totaal geen zin en des te meer je klaagt des te langer het gaat duren.

Als wij daadwerkelijk zo'n krachtige cultuur hebben impliceert dit dat we met andere culturen kunnen omgaan, er op in kunnen spelen en ons niet afsluiten.

Nogmaals: je kan klagen over dat het te lang duurt, dat we geen wil zien van de andere kant, dat het een gebed zonder einde is etc.

Kan ik me goed in vinden, maar hoe meer je je nu gaat afsluiten des te verder van huis we geraken. Gewoon stug doorgaan en zorgen dat nieuwe generaties meer adapteren. In de tussentijd verkeerde elementen de kop in drukken, niet generaliseren, geen onnodige voedingsbodem voor anti-Nederlanse stemmingen creeren, vooral geen paternalistische, arrogante houding opzetten en subtiel tot elkaar komen.

De laatste jaren zie ik alleen maar het tegenovergestelde helaas. Zij doen niks, dan doen wij ook niks, terwijl je zou denken dat degene die zogenaamd weet hoe het moet dat ook laat zien.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:49:56 #89
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28552552
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan zou het toch niet meer zo mooi zijn

Ik kan je verzekeren dat ik nog nooit één Marokkanenvuistje op mijn gezicht heb gehad. M'n zusje en m'n oma overigens wel.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:52:06 #90
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28552637
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hoe zie je dat dan voor je? Dat is toch zo krom als een hoepel, dat de moeite meer van de gevestigde orde dan van de nieuwkomers wordt gevraagd. Wie zijn er nou eigenlijk in een ander land gaan wonen?
Dus de autochtone bevolking moet democratisch water bij de moslimwijn, terwijl er geen moslimwater bij de democratische wijn wordt gedaan?
Zo is blijkbaar de situatie. Dat Nederlanders in het buitenland zich snel aanpassen, of Westerlingen in het algemeen....zal allemaal wel, leuk voor de statistieken.

maar vooralsnog gebeurt dat hier niet. De redenen? geen idee.

Dus blijft er over? Veel klagen dat het zo is.

Lekker nuttig, not. Blijkbaar zal het toch voorlopig van ons moeten komen.
pi_28552668
quote:
Ik kan je verzekeren dat ik nog nooit één Marokkanenvuistje op mijn gezicht heb gehad. M'n zusje en m'n oma overigens wel.
Dat vind ik heel erg voor je oma en zusje, maar betekent nog niet dat ik dus begrip heb voor je uitspraken.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:53:10 #92
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28552687
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Tja, dat is een beetje zielig voor de nieuwe generatie, wij sloegen toendertijd gewoon die paar surinamertjes met een groepje blanke peuters in elkaar als ze weer de autoradio uit de dinkytoys wilden stelen...
LOL
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:56:34 #93
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28552826
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:49 schreef Posdnous het volgende:

De laatste jaren zie ik alleen maar het tegenovergestelde helaas. Zij doen niks, dan doen wij ook niks, terwijl je zou denken dat degene die zogenaamd weet hoe het moet dat ook laat zien.
Dat is denk ik een beetje de erfenis van Fortuyn. Ineens kon alles besproken worden. Aan de ene kant is dit een zegen voor ons land want er zijn nou eenmaal teveel extreme gevallen die niet of nauwelijks aangepakt werden en die op dit moment meer aandacht krijgen.

Aan de andere kant heeft ineens iedereen met het IQ van een veluwse bosmuis het gevoel gekregen dat hij/zij ongenuanceerd zijn/haar gal kan spuwen, wat de discussie verhard heeft en een oplossing niet dichterbij brengt.

Ik geloof nog steeds dat de oplossing niet al te moeilijk hoeft te zijn, alleen dat daarvoor wel een cultuuromslag nodig is. We moeten gewoon ophouden met gedogen. Jaapie, Pietje, Achmed of Mohammed, als je iets fout doet moet je gepakt worden. De wet kent geen ras, geloofsovertuiging of iets dergelijks, deze is altijd objectief.

Want één van de grootste problemen is dat de allochtone jongeren jarenlang niet/nauwelijks zijn aangepakt. Volgens mij zit er vast een kern van waarheid in dat sociale omstandigheden, cultuurkloven, ed, oorzaken kunnen zijn voor ongewenst gedrag, en dat de samenleving een taak heeft om daar mee te helpen. Maar dit moet NADAT diegene zijn straf heeft ontvangen....
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:57:04 #94
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28552850
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Goed, er zitten hier mensen op dit forum die alleen maar zeiktopics over marokkanen openen, alsof in hun leven ze niks anders meer bezighoudt. Een beetje op internet gallen over een bepaalde bevolkingsgroep, waar inderdaad op dit moment problemen mee zijn. Dat weten we nu ondertussen allemaal wel. Maar wat is jullie nut in dan? Voor de miljoenste keer het probleem kunnen benoemen, maar wat gebeurt er verder? Niks. Jullie draaien alleen maar keer op keer dezelfde plaat. Zal daardoor iets veranderen?
Behalve met het benoemen van de problemen komen er geen oplossingen; behalve dat marokkanen kutvolk zijn en beter retour afzender kunnen. Sorry, maar op die manier wordt je toch niet serieus genomen?
Het lijkt bijna wel alsof eigen frustratie's op deze bevolkingsgroep worden afgereageert. Kun je de problemen in je leven niet op een andere manier oplossen ofzo? Of zou het de functie zijn van marokkanen op dit moment? Wie weet!
Sommige mensen hebben nu eenmaal dagelijks op een negatieve manier met Marokkanen te maken. Beter dat ze dat op zo'n forum afreageren, dan dat ze om zich heen gaan meppen. Het is aan de politiek om iets aan die wantoestanden te doen; je kunt niet van de mensen, die in zo'n wijk tussen de Marokkanen wonen, verwachten dat ze er zelf iets aan gaan doen. Voor je het weet groeit er immers een tuintje op je buik.

Ik behoor overigens niet tot die groep: ik doe het gewoon voor de lol .
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:57:28 #95
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28552868
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat vind ik heel erg voor je oma en zusje, maar betekent nog niet dat ik dus begrip heb voor je uitspraken.
Ik denk dat je Lemmeb iets te serieus neemt...
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:03:58 #96
3647 B.R.Oekhoest
pi_28553198
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:52 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Zo is blijkbaar de situatie. Dat Nederlanders in het buitenland zich snel aanpassen, of Westerlingen in het algemeen....zal allemaal wel, leuk voor de statistieken.

maar vooralsnog gebeurt dat hier niet. De redenen? geen idee.

Dus blijft er over? Veel klagen dat het zo is.

Lekker nuttig, not. Blijkbaar zal het toch voorlopig van ons moeten komen.
Het is natuurlijk onzin dat je in Nederland op het gebied van oa emancipatie en verworven vrijheden nu ineens weer bij prof Barabas moet aankloppen omdat anders de nieuwkomers het niet bij kunnen benen.
pi_28553275
quote:
Sommige mensen hebben nu eenmaal dagelijks op een negatieve manier met Marokkanen te maken.
Dus zogauw jij je straat opgaat wordt je uitgescholden, uitgelachen, geschopt of geslagen door Marokkanen? Dan heb je toch geen leven meer?
Misschien woon je in een verschrikkelijke achterbuurt? Denk je dat het beter was geweest als je tussen de asociale nederlanders zat? Of zou je ook daar binnen de kortste keren grote problemen hebben?

Mensen die ik ken wonen in Den Haag in een vinex-wijk waar ook veel (eigenlijk bijna alleen maar) buitenlanders wonen en daar zijn geen problemen. Maar daar hebben de meesten ook een baan.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:07:14 #98
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28553380
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het is natuurlijk onzin dat je in Nederland op het gebied van oa emancipatie en verworven vrijheden nu ineens weer bij prof Barabas moet aankloppen omdat anders de nieuwkomers het niet bij kunnen benen.
. WIJ hoeven onze vrijheden niet aan te passen. ZIJ moeten zich aanpassen, alleen daar kunnen ze schijnbaar wel wat hulp bij gebruiken.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:09:30 #99
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28553496
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:07 schreef Posdnous het volgende:

[..]

. WIJ hoeven onze vrijheden niet aan te passen. ZIJ moeten zich aanpassen, alleen daar kunnen ze schijnbaar wel wat hulp bij gebruiken.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:11:13 #100
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28553574
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus zogauw jij je straat opgaat wordt je uitgescholden, uitgelachen, geschopt of geslagen door Marokkanen?
Ik zei toch al dat ik het niet over mezelf had?
quote:
Dan heb je toch geen leven meer?
Inderdaad, goed opgemerkt.
quote:
Misschien woon je in een verschrikkelijke achterbuurt?
Ik niet (meer), maar ik heb er wel korte tijd gewoond en ken veel mensen die er nog steeds wonen of ook gewoond hebben (Rotterdam-Zuid).
quote:
Denk je dat het beter was geweest als je tussen de asociale nederlanders zat?
Daar heb ik ook tussen gewoond en ik kan je verzekeren dat dat stukken aangenamer is. Je wordt er in elk geval niet zomaar uitgescholden, beroofd of mishandeld, er gaat altijd iets aan vooraf.
quote:
Mensen die ik ken wonen in Den Haag in een vinex-wijk waar ook veel (eigenlijk bijna alleen maar) buitenlanders wonen en daar zijn geen problemen. Maar daar hebben de meesten ook een baan.
Die baan heh, da's het hele eiereten. Moet je er wel zeker van zijn dat er voor al die mensen een baan is voordat je ze definitief binnenlaat.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:13:17 #101
3647 B.R.Oekhoest
pi_28553689
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:07 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nogmaals: hoe zie je die hulp dan voor je? Ze bij het handje nemen en ze proberen te overtuigen van de noodzaak ervan? Hoe haal je die apathie weg?

Of een shocktherapie, door dagelijks een gaypride door de ghetto's te laten trekken. Krijgen ze er vanzelf meer affiniteit mee.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:13:36 #102
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28553707
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik zei toch al dat ik het niet over mezelf had?
[..]

Inderdaad, goed opgemerkt.
[..]

Ik niet (meer), maar ik heb er wel korte tijd gewoond en ken veel mensen die er nog steeds wonen of ook gewoond hebben (Rotterdam-Zuid).
[..]

Daar heb ik ook tussen gewoond en ik kan je verzekeren dat dat stukken aangenamer is. Je wordt in elk geval niet zomaar uitgescholden, beroofd of mishandeld, er gaat altijd iets aan vooraf.
[..]

Die baan heh, da's het hele eiereten. Moet je er wel zeker van zijn dat er voor al die mensen een baan is voordat je ze definitief binnenlaat.
Ach, van mij part mag de selectie aan de poort voor importmannen en vrouwen wel iets hoger. Maar aan het feit dat je mensen hebt binnengelaten doe je weinig nu. Nogmaals, als wetten gewoon uitgevoerd zouden worden ipv dat een buurtagentje langskomt om foei te zeggen dan zou het al een stuk leefbaarder worden...
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:15:46 #103
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28553821
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nogmaals: hoe zie je die hulp dan voor je? Ze bij het handje nemen en ze proberen te overtuigen van de noodzaak ervan? Hoe haal je die apathie weg?

Of een shocktherapie, door dagelijks een gaypride door de ghetto's te laten trekken. Krijgen ze er vanzelf meer affiniteit mee.
Bijvoorbeeld door niet onnodig te generaliseren. Neem aan dat je uit de buurt van Groningen komt, dan weet je dat bv Veendam, Oude Pekela en dergelijke streken ook niet bekend staan als woonplaats van Neerlands meest ontwikkelde bewoners...
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:17:55 #104
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28553930
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:13 schreef D1 het volgende:
Ach, van mij part mag de selectie aan de poort voor importmannen en vrouwen wel iets hoger. Maar aan het feit dat je mensen hebt binnengelaten doe je weinig nu. Nogmaals, als wetten gewoon uitgevoerd zouden worden ipv dat een buurtagentje langskomt om foei te zeggen dan zou het al een stuk leefbaarder worden...
Eensch.

Ook waar ik nu woon (Rotterdam-Centrum) moet de politie regelmatig langskomen om poolshoogte te nemen, maar ik kan niet anders dan concluderen dat de politie (in elk geval die in Rotterdam) eerder je grootste vijand is in plaats van je grootste vriend.
pi_28554039
quote:

Kijk, als we daar eens dieper op ingaan.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:21:01 #106
3647 B.R.Oekhoest
pi_28554076
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:15 schreef D1 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld door niet onnodig te generaliseren. Neem aan dat je uit de buurt van Groningen komt, dan weet je dat bv Veendam, Oude Pekela en dergelijke streken ook niet bekend staan als woonplaats van Neerlands meest ontwikkelde bewoners...
Je moet toch wat doen om het zelfreinigend vermogen wat op te krikken. Goedwillende allochtonen zouden veel kritischer moeten zijn op het gedeelte dat het voor hun verpest. Dat gebeurt te weinig.
pi_28554176
quote:
Goedwillende allochtonen zouden veel kritischer moeten zijn op het gedeelte dat het voor hun verpest. Dat gebeurt te weinig.
We vallen in herhaling.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:24:15 #108
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28554218
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Eensch.

Ook waar ik nu woon (Rotterdam-Centrum) moet de politie regelmatig langskomen om poolshoogte te nemen, maar ik kan niet anders dan concluderen dat de politie (in elk geval die in Rotterdam) eerder je grootste vijand is in plaats van je grootste vriend.
Maar dat is tegelijkertijd ook het schijnheilige aan de reactie van veel mensen hier/politici. We kunnen heel lang blijven zeiken over hoe groot de problemen met Marokkaanse jongeren zijn, maar zolang we de wet niet uitvoeren is het natuurlijk onzin om te denken dat er daadwerkelijk iets veranderd.

En dan zijn er altijd mensen die zeggen dat de Marokkanen hier zelf iets tegen moeten doen. Wat dan? Ik ken veel mensen waar de ouders totaal geen invloed op de kinderen meer hebben. En daarbij komt nog eens dat tegenwoordig een Marokkaan die kritiek leverd op zo'n crimineel kutjong net zo snel een klap op z'n bek krijgt als de gemiddelde Nederlander.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:26:21 #109
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28554310
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kijk, als we daar eens dieper op ingaan.
Natuurlijk wil ik daar wel dieper op ingaan. Maar ik en velen met mij hebben in het verleden al tot treurens toe geopperd dat het wellicht een goed idee zou zijn om 'selectie aan de poort' toe te passen en om de politie eens wat harder te laten optreden tegen bepaald, in groepjes op straat rondhangend tuig. Of om eens goed rond te kijken bij de moskeeën die dit land rijk is.

Maar tot nu toe werden dergelijke ideeën altijd naar de prullenmand van extreem-rechts verwezen door onze linkse vrinden, en is er dus nooit wat van terechtgekomen. Dus ook hiervoor geldt dat het nutteloos lijkt om het er weer over te hebben.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:32:20 #110
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28554544
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:24 schreef D1 het volgende:

[..]

Maar dat is tegelijkertijd ook het schijnheilige aan de reactie van veel mensen hier/politici. We kunnen heel lang blijven zeiken over hoe groot de problemen met Marokkaanse jongeren zijn, maar zolang we de wet niet uitvoeren is het natuurlijk onzin om te denken dat er daadwerkelijk iets veranderd.
Helaas is het niet aan mij om die wet te handhaven, daar hebben we politie en justitie voor. Die op hun beurt worden aangestuurd door de politiek, die weer als het goed is weer luistert naar het ontevreden geschreeuw van het volk.
quote:
En dan zijn er altijd mensen die zeggen dat de Marokkanen hier zelf iets tegen moeten doen. Wat dan? Ik ken veel mensen waar de ouders totaal geen invloed op de kinderen meer hebben. En daarbij komt nog eens dat tegenwoordig een Marokkaan die kritiek leverd op zo'n crimineel kutjong net zo snel een klap op z'n bek krijgt als de gemiddelde Nederlander.
Da's voor het eerst dat ik een islamitische allochtoon (want dat ben je toch, of heb ik het mis?) dit hoor toegeven, want meestal wordt dit glashard ontkend. Normaal gesproken doet men alsof er binnen de eigen gemeenschap helemaal geen sprake is van enig probleem, en dat wij autochtonen ons aanstellen en dus maar niet zo moeten zeuren. Waarop de begrijpelijke reactie van de autochtoon dan weer is: als je het allemaal zo goed in de hand hebt, doe er dan ook eens wat aan!

Begrijp je?
pi_28554614
quote:
'selectie aan de poort' toe te passen
Helemaal mee eens. Mogen die importbruidjes nog steeds? Want hier ben ik het helemaal niet mee eens. Als ze niet een jong grietje uit Marokko kunnen halen, zullen ze zich meer aanpassen aan ons en misschien een nederlands meisje trouwen (en zich dan ook aanpassen naar het meisje). Als je geen keus hebt... Of natuurlijk dat terug naar Marokko gaan en daar trouwen met zo'n meisje, moeten ze er wel blijven.

quote:
groepjes op straat rondhangend tuig
Ja mee eens. Maar wie zou het daar niet mee eens zijn?
quote:
Of om eens goed rond te kijken bij de moskeeën die dit land rijk is.
Ik geloof dat dat nu al gebeurt. Je moet er niet al bij voorbaat van uitgaan dat in zo'n beetje elke moskee haat tegen nederlanders wordt gepreekt.
quote:
Dus ook hiervoor geldt dat het nutteloos lijkt om het er weer over te hebben.
Je trekt je conclusie's erg snel.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:34:41 #112
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28554624
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Helaas is het niet aan mij om die wet te handhaven, daar hebben we politie en justitie voor. Die op hun beurt worden aangestuurd door de politiek, die weer als het goed is weer luistert naar het ontevreden geschreeuw van het volk.
[..]

Da's voor het eerst dat ik een islamitische allochtoon (want dat ben je toch, of heb ik het mis?) dit hoor toegeven, want meestal wordt dit glashard ontkend. Normaal gesproken doet men alsof er binnen de eigen gemeenschap helemaal geen sprake is van enig probleem, en dat wij autochtonen ons aanstellen en dus maar niet zo moeten zeuren. Waarop de begrijpelijke reactie van de autochtoon dan weer is: als je het allemaal zo goed in de hand hebt, doe er dan ook eens wat aan!

Begrijp je?
Ben autochtoon
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:37:27 #113
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28554713
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

[..]

Begrijp je?
We moeten ophouden met het afschuiven van onze problemen. Waarom met afgevaardigden van Marokkanen praten als we allemaal inwoners van hetzelfde land zijn. Dit is ons probleem, en moet dus aangepakt worden door de politie en andere instanties die hiervoor verantwoordelijkheid dragen.

Ik bedoel dit is weer het kromme aan Nederland, aan de ene kant eisen dat allochtonen zich gedragen als Nederlanders, maar aan de andere kant wel behandelen en benaderen als aparte subgroep.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:43:14 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28554931
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Mogen die importbruidjes nog steeds? Want hier ben ik het helemaal niet mee eens. Als ze niet een jong grietje uit Marokko kunnen halen, zullen ze zich meer aanpassen aan ons en misschien een nederlands meisje trouwen (en zich dan ook aanpassen naar het meisje).
Eerlijk gezegd hou ik die Nederlandse meiden liever voor mezelf. Laat ze maar met zo'n geit uit het Rif trouwen, ik heb daar geen last van.

Zolang men zich maar fatsoenlijk gedraagt en werkt vind ik het al gauw prima, ik zou niet weten waarom we onze hele autochtone vrouwenpopulatie zouden moeten opofferen voor een dergelijk bizar experiment, dat gedoemd is te mislukken.
quote:
Als je geen keus hebt... Of natuurlijk dat terug naar Marokko gaan en daar trouwen met zo'n meisje, moeten ze er wel blijven.
Dat mag natuurlijk wel, maar dat is in de praktijk gewoon geen optie.
quote:
Ja mee eens. Maar wie zou het daar niet mee eens zijn?
Je hebt mensen, ook op FOK en zelfs in dit topic, die het bestaan van dergelijke groepjes bagatelliseren of zelfs proberen te ontkennen, en die zijn het natuurlijk ook niet eens met de maatregelen die er getroffen moeten worden om het probleem aan te pakken. Immers, waar geen probleem is, is ook geen maatregel nodig.
quote:
Ik geloof dat dat nu al gebeurt. Je moet er niet al bij voorbaat van uitgaan dat in zo'n beetje elke moskee haat tegen nederlanders wordt gepreekt.
Dat zeg ik ook niet, maar voordat je daar achter bent, zul je er toch echt meerdere keren een kijkje moeten nemen. Bepaalde moskees komen keer op keer negatief in het nieuws, en hadden natuurlijk allang gesloten moeten worden. Al is het maar voor het precedent.
quote:
Je trekt je conclusie's erg snel.
Erg snel Ik heb dit soort discussies al een jaar of 15 en er is nog nooit wat mee gedaan.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:47:20 #115
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28555074
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd hou ik die Nederlandse meiden liever voor mezelf. Laat ze maar met zo'n geit uit het Rif trouwen, ik heb daar geen last van.

Zolang men zich maar fatsoenlijk gedraagt en werkt vind ik het al gauw prima, ik zou niet weten waarom we onze hele autochtone vrouwenpopulatie zouden moeten opofferen voor een dergelijk bizar experiment, dat gedoemd is te mislukken.
[..]

Dat mag natuurlijk wel, maar dat is in de praktijk gewoon geen optie.
[..]

Je hebt mensen, ook op FOK en zelfs in dit topic, die het bestaan van dergelijke groepjes bagatelliseren of zelfs proberen te ontkennen, en die zijn het natuurlijk ook niet eens met de maatregelen die er getroffen moeten worden om het probleem aan te pakken. Immers, waar geen probleem is, is ook geen maatregel nodig.
Ik denk dat in dit topic Posdnous incluis, niemand probeert te ontkennen dat die groepjes er zijn. Maar er zijn idd mensen die niet gelijk dwangmatig gaan generaliseren, die niet gelijk wedstrijdjes doen wie de hardste meest ongenuanceerde opmerking kan maken, maar die gewoon de problemen op par-value accepteren...
quote:
Dat zeg ik ook niet, maar voordat je daar achter bent, zul je er toch echt meerdere keren een kijkje moeten nemen. Bepaalde moskees komen keer op keer negatief in het nieuws, en hadden natuurlijk allang gesloten moeten worden. Al is het maar voor het precedent.
[..]

Erg snel Ik heb dit soort discussies al een jaar of 15 en er is nog nooit wat mee gedaan.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:49:01 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28555133
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef D1 het volgende:

[..]

Ben autochtoon
Oh, dan heb ik me vergist. Ik dacht dat ik jou weleens had horen beweren dat je een moslimallochtoon was, maar dat zal dan wel een ander geweest zijn.

Of ben je soms een moslimautochtoon, was dat het? In dat geval zul je wellicht meer contact hebben met andere moslimgemeenschappens en wat beter weten wat daar intern speelt.
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:37 schreef D1 het volgende:
We moeten ophouden met het afschuiven van onze problemen. Waarom met afgevaardigden van Marokkanen praten als we allemaal inwoners van hetzelfde land zijn. Dit is ons probleem, en moet dus aangepakt worden door de politie en andere instanties die hiervoor verantwoordelijkheid dragen.

Ik bedoel dit is weer het kromme aan Nederland, aan de ene kant eisen dat allochtonen zich gedragen als Nederlanders, maar aan de andere kant wel behandelen en benaderen als aparte subgroep.
Op zich mee eens, maar dan moet men zelf ook ophouden zich als aparte subgroep te gedragen. Dan krijg je dat. Je bent Nederlander of Marokkaan. En niet alletwee, want dat geeft problemen.
pi_28555216
quote:
Eerlijk gezegd hou ik die Nederlandse mieden liever voor mezelf. Laat ze maar met zo'n geit uit het Rif trouwen, ik heb daar geen last van.
Kijk, en dit soort stomme opmerkingen maakt dat je mensen tegen je in het harnas jaagt.
quote:
Jij gaat er bij voorbaat al van uit dat niks helpt, wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
quote:
Erg snel Ik heb dit soort discussie al een jaar of 15 en er is nog nooit wat mee gedaan.
Wat moet er dan mee worden gedaan?
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:51:44 #118
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28555240
quote:
Oh, dan heb ik me vergist. Ik dacht dat ik jou weleens had horen beweren dat je een moslimallochtoon was, maar dat zal dan wel een ander geweest zijn.

Of ben je soms een moslimautochtoon, was dat het? In dat geval zul je wellicht meer contact hebben met andere moslimgemeenschappens en wat beter weten wat daar intern speelt.
Het tweede
quote:
Op zich mee eens, maar dan moet men zelf ook ophouden zich als aparte subgroep te gedragen. Dan krijg je dat. Je bent Nederlander of Marokkaan. En niet alletwee, want dat geeft problemen.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het hoeft geen problemen te geven zolang het maar duidelijk is dat je je gedraagd naar de wetten en normen van de maatschappij. Je mag nog steeds juichen voor Marokko met voetbal, je hartje mag nog steeds in Marokko zitten, je mag nog steeds Turks lullen als je een Dönnerzaakje binnenloopt, zolang je je maar aan de Nederlandse wet houd.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:52:17 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28555266
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:47 schreef D1 het volgende:

[..]

Ik denk dat in dit topic Posdnous incluis, niemand probeert te ontkennen dat die groepjes er zijn.
Ik bedoelde niet dat het in dit topic ontkend werd, maar dat er in dit topic users zijn die daar in het verleden, in andere topics, wel een handje van hadden (en soms nog steeds hebben). Of Posdnous daar één van durf ik hier niet glashard vast te leggen, want ik ben nu eenmaal niet het type dat hele logboeken bijhoudt over bepaalde users.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:58:43 #120
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28555510
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kijk, en dit soort stomme opmerkingen maakt dat je mensen tegen je in het harnas jaagt.
Stom Heb je Shouf Shouf Habibi weleens gezien?
quote:
Jij gaat er bij voorbaat al van uit dat niks helpt, wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Ik ga er bij voorbaat vanuit dat het door jou geopperde plan van de moslimallochtone man die massaal het bed induikt met autochtone vrouw teneinde zich tot de westerse normen en waarden te bekeren, gedoemd is te mislukken en vragen is om ellende. Ik zie het dan eerder gebeuren dat de blijf-van-mijn-lijf-huizen volstromen met kapotgeslagen blonde meisjes en dat het straatbeeld dan mede bepaald gaat worden door autochtone-vrouwen-in-burqa.

En bovendien, met wie moeten al die autochtone mannen dan het bed induiken? Met die Marokkaanse meiden, die types met die hoofddoek en die veel te grote mond? Dan kan je de heren niet aandoen.
quote:
Wat moet er dan mee worden gedaan?
Wat ik al zei: dat de politie daadwerkelijk gaat optreden op straat in plaats van dat 'men' er over lult.
pi_28555516
Lemmeb, je maakt van een olifant een T-Rex. Denk maar na.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:59:51 #122
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28555552
quote:
En bovendien, met wie moeten al die autochtone mannen dan het bed induiken? Met die Marokkaanse meiden, die types met die hoofddoek en die veel te grote mond? Dan kan je de heren niet aandoen.
Marokkaanse meiden zijn
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:00:40 #123
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28555588
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
Lemmeb, je maakt van een olifant een T-Rex. Denk maar na.
Ja maar jij mag wel een hollands vriendinnetje van me hoor, jij ziet er liev en zachtaardig uit
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:01:40 #124
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28555621
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:59 schreef D1 het volgende:

[..]

Marokkaanse meiden zijn
Van de buitenkant mogen veel van die dames er best wezen inderdaad. Maar zodra ze hun mond opendoen ben ik meestal weg. Zo verbaal agressief, brrrr, alsof ze wat te bewijzen hebben.
pi_28555654
quote:
Ik ga er bij voorbaat vanuit dat het door jou geopperde plan van de moslimallochtone man die massaal het bed induikt met autochtone vrouw teneinde zich tot de westerse normen en waarden te bekeren, gedoemd is te mislukken en vragen is om ellende. Ik zie het dan eerder gebeuren dat de blijf-van-mijn-lijf-huizen volstromen met kapotgeslagen blonde meisjes en dat het straatbeeld dan mede bepaald gaat worden door autochtone-vrouwen-in-burqa.
Ja. Mooi filmscenario.
pi_28555708
quote:
Van de buitenkant mogen veel van die dames er best wezen inderdaad. Maar zodra ze hun mond opendoen ben ik meestal weg.
Oh, ik dacht dat je over een knoflookadem zou gaan beginnen.
pi_28555711
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Van de buitenkant mogen veel van die dames er best wezen inderdaad. Maar zodra ze hun mond opendoen ben ik meestal weg. Zo verbaal agressief, brrrr, alsof ze wat te bewijzen hebben.
En dat hebben ze, jegens veel kortzichtige Nederlanders in ieder geval. Velen denken dat een hoofddoek dragend meisje niets anders kan dan wassen en schoonmaken, en nauwelijks de NL'se taal beheerst.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:05:29 #128
3647 B.R.Oekhoest
pi_28555782
quote:

[..]

Dat is natuurlijk ook de reden dat de BSB-tjes liever een onderdanige Rif-achternicht importeren.
pi_28555821
quote:

Mischien hebben ze dat ook wel. Zijn Nederlandse vrouwen zulke makke schapen dan?
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:08:07 #130
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28555877
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. Mooi filmscenario.
Jij denkt dat het anders gaat lopen? Wees toch eens realistisch.

Hoe vaak hoor je nu helemaal dat het goed gaat, een strenggelovige moslimman en een vrijzinnige Hollandse dame? Als ze niet het huis uitgetrapt wordt nadat ze zwanger is graakt, wordt ze wel als hoer ingezet op de één of andere sexboerderie. En als ze mazzel heeft mag ze zich bekeren tot Allah, waarna die burqa voor de dag komt, of toch in ieder geval wel die hoofddoek.
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:11:29 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28555989
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dat hebben ze, jegens veel kortzichtige Nederlanders in ieder geval.
Natuurlijk niet, ze bijten vooral zo van zich af om zich hun broers van het lijf te houden. Die zijn het er niet zo mee eens dat het meisje studeert en geen hoofddoek meer draagt. Maar de dames gaan een beetje teveel op in hun rol van kenau, mij hoeven ze in ieder geval niks te bewijzen.
quote:
Velen denken dat een hoofddoek dragend meisje niets anders kan dan wassen en schoonmaken, en nauwelijks de NL'se taal beheerst.
Over die hoofddoekdragende meiden heb ik het nog niet eens, die hoef ik sowieso al niet. Zo'n godsdienstfreak past gewoon niet bij me, en ook niet bij de meeste andere autochtone mannen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:13:17 #132
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28556049
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien hebben ze dat ook wel. Zijn Nederlandse vrouwen zulke makke schapen dan?
Daar heb je ook labiele kenau's tussenzitten, vooral onder hoger opgeleiden, en die hoef ik ook absoluut niet .
pi_28556125
quote:
Wees toch eens realistisch.
Moet jij dat ook niet doen?
quote:
Hoe vaak hoor je nu helemaal dat het goed gaat, een strenggelovige moslimman en een vrijzinnige Hollandse dame? Als ze niet het huis uitgetrapt wordt nadat ze zwanger is graakt, wordt ze wel als hoer ingezet op de één of andere sexboerderie. En als ze mazzel heeft mag ze zich bekeren tot Allah, waarna die burqa voor de dag komt, of toch in ieder geval wel die hoofddoek.
Die importbruiden en gezinshereniging had al veel eerder moeten zijn gestopt. Als hier zoals in het begin een kleinere groep moslims was hadden ze zich vast beter aan onze cultuur aangepast. Ze zouden geen andere keuze hebben gehad. Een paar moslims tussen een boel nederlanders zouden zich niet zo snel afsluiten. Dan zouden de moslimmannen vanzelf minder streng worden. Dat is ook het probleem. Te grote groepen wonen bij elkaar en dan zoek je natuurlijk minder snel toenadering met nederlanders.
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:16:30 #134
3647 B.R.Oekhoest
pi_28556143
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:08 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij denkt dat het anders gaat lopen? Wees toch eens realistisch.

Vervolgens worden een paar jaar later de kinderen ontvoerd naar Egypte of Marokko, waarna de moeder bij Jaap Jongbloed moet aankloppen om ze ooit nog te zien te krijgen....
pi_28556208
quote:
Daar heb je ook labiele kenau's tussenzitten, vooral onder hoger opgeleiden, en die hoef ik ook absoluut niet

Who give's a fuck.

By the way; ben jij in je vorige leven een moslimman geweest?
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:23:47 #136
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28556422
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die importbruiden en gezinshereniging had al veel eerder moeten zijn gestopt. Als hier zoals in het begin een kleinere groep moslims was hadden ze zich vast beter aan onze cultuur aangepast. Ze zouden geen andere keuze hebben gehad. Een paar moslims tussen een boel nederlanders zouden zich niet zo snel afsluiten. Dan zouden de moslimmannen vanzelf minder streng worden. Dat is ook het probleem. Te grote groepen wonen bij elkaar en dan zoek je natuurlijk minder snel toenadering met nederlanders.
Tsja, 'hadden'... 'zouden'...

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar inmiddels zijn die groepen al zo groot geworden dat de islamitische allochtoon ook met succes zijn plekje in de Nederlandse maatschappij opeist, waarmee we eigenlijk zeggen dat het wel oke is hoe die mensen leven en tegen zaken als emancipatie en homofilie aankijken. Maar het is helemaal niet oke , verre van zelfs.

Ik zou mijn dochter niet gauw aan zo'n dominante moslimman willen uitleveren. Zeker nu niet meer, nu het islamitsche gedachtengoed zo alom aanwezig en geaccepteerd en blijkbaar normaal is. Jij wel?

Laat een ander dat experiment maar lekker op z'n dochter uitvoeren, Wouter Bos ofzo (die overigens nog te schijterig is om zijn eigen dochtertje naar een gekleurde school te sturen).
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:26:28 #137
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28556532
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Who give's a fuck.

By the way; ben jij in je vorige leven een moslimman geweest?
Nee schat, ik had het absoluut niet over jou , dus je hoeft het je niet zo aan te trekken.
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:27:33 #138
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28556575
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Vervolgens worden een paar jaar later de kinderen ontvoerd naar Egypte of Marokko, waarna de moeder bij Jaap Jongbloed moet aankloppen om ze ooit nog te zien te krijgen....
Inderdaad, dat was ik nog vergeten. En uiteindelijk kost het de belastingbetaler weer handen vol geld om die koters weer deze kant op te krijgen .
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:28:15 #139
111528 Viajero
Who dares wins
pi_28556596
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:23 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wij hebben 30 jaar lang moeite gedaan, ikzelf (28 jr) tot zo'n 5 jaar geleden ook.
Het moet zoals je al zegt van twee kanten komen. En als één kant de andere onvoorwaardelijk haat dan is het einde gesprek en (als we nog heel lief zijn) uitzetting.

Hierbij heb ik het over de radicalen, niet over de groep die wel goed meedraait en radicalisme veroordeelt ipv goedpraat.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_28556846
quote:
nu het islamitsche gedachtengoed zo alom aanwezig en geaccepteerd en blijkbaar normaal is.
Hoe kom je bij deze onzin? Het hele gedachtengoed wordt nu breed uitgemeten in de media en bekritiseerd. Over bepaald gedachtengoed terecht natuurlijk (zoals hoe over homo's wordt gedacht bv)
quote:
Ik zou mijn dochter niet gauw aan zo'n dominante moslimman willen uitleveren
Nee, ik ook niet hoor. Maar ik denk wel dat mijn toekomstige dochter wat dat betreft haar gezonde verstand zal gebruiken.
quote:
schat
Hoe noem je mij?
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:35:01 #141
111528 Viajero
Who dares wins
pi_28556863
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Het is een uiterste zwakte van de hedendaagse nederlandse jeugd dat ze tegen de Ibrahims en Muhammeds niet meer opkunnen en met neergeslagen oogjes stilletjes hun scheppen of heftruck-baggerwagens afgeven ....

Het faillissement van de multi-culturele samenleving is geen fout van de zwartjes en buitenlandertjes .... het is omdat de nederlandse blanke peuters softe nobodys zijn die niet willen opkomen voor hun eigen speelgoed, maar zelf enkel eraan gewend zijn dat pappa en mamma hun speelgoed in de hand drukken .....

Huh? Als iemand iets van mij steelt is dat mijn schuld omdat ik me niet verdedig?

Ik weet niet waar jij op school hebt gezeten, maar als ik mij tegen dergelijke acties verdedigde gingen de Marokkanen naar de leraar, zeiden "dizjcriminazjie" en kreeg ik straf.

Wel ben ik het met je eens dat geweld de beste oplossing is voor dat soort problemen, maar de Nederlandse wet en cultuur werkt toch net even anders...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:38:14 #142
111528 Viajero
Who dares wins
pi_28556991
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef D1 het volgende:

[..]

Dat is denk ik een beetje de erfenis van Fortuyn. Ineens kon alles besproken worden. Aan de ene kant is dit een zegen voor ons land want er zijn nou eenmaal teveel extreme gevallen die niet of nauwelijks aangepakt werden en die op dit moment meer aandacht krijgen.

Aan de andere kant heeft ineens iedereen met het IQ van een veluwse bosmuis het gevoel gekregen dat hij/zij ongenuanceerd zijn/haar gal kan spuwen, wat de discussie verhard heeft en een oplossing niet dichterbij brengt.

Ik geloof nog steeds dat de oplossing niet al te moeilijk hoeft te zijn, alleen dat daarvoor wel een cultuuromslag nodig is. We moeten gewoon ophouden met gedogen. Jaapie, Pietje, Achmed of Mohammed, als je iets fout doet moet je gepakt worden. De wet kent geen ras, geloofsovertuiging of iets dergelijks, deze is altijd objectief.

Want één van de grootste problemen is dat de allochtone jongeren jarenlang niet/nauwelijks zijn aangepakt. Volgens mij zit er vast een kern van waarheid in dat sociale omstandigheden, cultuurkloven, ed, oorzaken kunnen zijn voor ongewenst gedrag, en dat de samenleving een taak heeft om daar mee te helpen. Maar dit moet NADAT diegene zijn straf heeft ontvangen....
Heel goed gezien, mee eens!
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:39:59 #143
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28557051
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:28 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wij hebben 30 jaar lang moeite gedaan, ikzelf (28 jr) tot zo'n 5 jaar geleden ook.
Het moet zoals je al zegt van twee kanten komen.
Ja, maar daar heb je dus helemaal niets aan, zoals ik al aangaf.
quote:
En als één kant de andere onvoorwaardelijk haat dan is het einde gesprek en (als we nog heel lief zijn) uitzetting.
De ene kant haat de ander helemaal niet onvoorwaardelijk, misschien enkel wat radicalen.
quote:
Hierbij heb ik het over de radicalen,
Precies .

Uitzetting is sowieso niet realistisch, dus dat soort plannetjes houden het hele gebeuren alleen maar tegen.

Ik heb eigenlijk zelfs liever dat die radicalen hier de bak in worden geflikkerd dan dat ze uitgezet worden, heb ik toch iets meer vertrouwen in.
pi_28557093
quote:
Ik heb eigenlijk zelfs liever dat die radicalen hier de bak in worden geflikkerd dan dat ze uitgezet worden, heb ik toch iets meer vertrouwen in.

Precies, gezien 'wraak' van buitenaf.
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:44:30 #145
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28557201
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:23 schreef Lemmeb het volgende:
waarmee we eigenlijk zeggen dat het wel oke is hoe die mensen leven en tegen zaken als emancipatie en homofilie aankijken.
.
quote:
Ik zou mijn dochter niet gauw aan zo'n dominante moslimman willen uitleveren.
Nee, aan een dominante Nederlander ook niet.
quote:
Laat een ander dat experiment maar lekker op z'n dochter uitvoeren, Wouter Bos ofzo (die overigens nog te schijterig is om zijn eigen dochtertje naar een gekleurde school te sturen).
Er zijn genoeg Nederlandse meiden die gewoon met een marokaan trouwen en geen problemen hebben hoor.

Al is het idd makkelijker je hoofd alleen maar naar de negatieve kant te wenden. Beetje jezelf voor de gek houden, maar ach.. daar zijn mensen al snel tevreden mee.
Beter ieders geluk verneuken en alle relaties van autochtonen en allochtonen vooraf verdoemen dan simpelweg wat meer moeite doen en genuanceerd kijken. .
pi_28557244
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:37 schreef D1 het volgende:

[..]

Bravo.
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:05:41 #147
111528 Viajero
Who dares wins
pi_28557905
We zijn hier trouwens een beetje off topic aan het raken. Het begon met ons aller Martine, weet je nog?

Mijn mening:

Nederland is in oorlog met Moslim extremisme.
Als je in een oorlog de kant van de vijand kiest ben je een landverrader.
Landverraders verdienen de kogel.

Dus als na een eerlijk proces inderdaad blijkt dat zij met Moslim terroristen samenwerkt, zou ze wat mij betreft geëxecuteerd moeten worden.
pi_28558128
quote:
Dus als na een eerlijk proces inderdaad blijkt dat zij met Moslim terroristen samenwerkt, zou ze wat mij betreft geëxecuteerd moeten worden.
Ik vind toch dat het wel uitmaakt wat die terroristen al uitgespookt hebben. Ze zijn niet zo ver gekomen dat er (hier) ernstige dingen zijn gebeurd dus dan vind ik de doodstraf een beetje overdreven.
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:15:18 #149
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28558193
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe kom je bij deze onzin? Het hele gedachtengoed wordt nu breed uitgemeten in de media en bekritiseerd. Over bepaald gedachtengoed terecht natuurlijk (zoals hoe over homo's wordt gedacht bv)
De hele randstad staat vol met moskees, in bepaalde wijken loopt vrijwel geen vrouw meer zonder hoofddoek, en jij wou beweren dat het nog niet geaccepteerd is? Het is allang geaccepteerd en men probeert die acceptatie nu voor de vorm een beetje terug te draaien. Maar dat gaat natuurlijk nooit lukken met een strijdbare moslimbevolking >> 1miljoen zielen en sterk stijgende.
quote:
Nee, ik ook niet hoor. Maar ik denk wel dat mijn toekomstige dochter wat dat betreft haar gezonde verstand zal gebruiken.
Ik hoop het ook, maar daar zul je zelf toch ook een handje aan mee moeten helpen, dat gaat niet vanzelf.
quote:
Hoe noem je mij?
Lieverd, ik kan toch onmogelijk een hekel aan je hebben? Je ziet er leuk uit en werkt (zover ik me kan herinneren) ook nog in de zorg! Het is jammer dat je al een kerel hebt, anders zou ik je vandaag nog gaan stalken .
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:19:43 #150
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28558324
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:44 schreef Posdnous het volgende:
Nee, aan een dominante Nederlander ook niet.
Jawel hoor, waarom niet. Mannen zijn nu eenmaal vaker wat dominanter dan vrouwen, maar combineer dat met een hoge mate van door het geloof ingegeven vrouwonvriendelijkheid, en je hebt een combinatie die mij in elk geval niet aanstaat.
quote:
Er zijn genoeg Nederlandse meiden die gewoon met een marokaan trouwen en geen problemen hebben hoor.
Ohjajoh? Ik ken alleen die dikke trol van snackbar Hassebas om de hoek, die al het werk doet in de zaak, terwijl haar lamstraal van een vent de hele dag thee zit te leuten met z'n vrienden.
pi_28558359
Viajero,klopt het is oorlog
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:21:58 #152
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28558384
Oorlog .

Wat een spierballentaal toch .
pi_28558743
quote:
De hele randstad staat vol met moskees, in bepaalde wijken loopt vrijwel geen vrouw meer zonder hoofddoek, en jij wou beweren dat het nog niet geaccepteerd is?
Je kunt een vrouw moeilijk verbieden haar hoofddoekje af te doen. Ik zou wel willen dat het hier wordt zoals in Frankrijk: géén hoofddoekjes op openbare scholen en in openbare instellingen. Je hoort er ook niks meer van in Frankrijk. Werkt het? Gaat het goed?

Maar die moskeeen, daar kan ik me niet zo aan storen. Al eens gelet op hoeveel kerken er zijn?
quote:
Lieverd, ik kan toch onmogelijk een hekel aan je hebben? Je ziet er leuk uit en werkt (zover ik me kan herinneren) ook nog in de zorg! Het is jammer dat je al een kerel hebt, anders zou ik je vandaag nog gaan stalken
Hou jij van zorgzame vrouwen? Dan moet ik je teleurstellen, ik ben een strenge zuster.
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:33:49 #154
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28558747
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:21 schreef Posdnous het volgende:
Oorlog .

Wat een spierballentaal toch .
Da's toch gewoon de betekenis van 'Jihad', waar die moslims het te pas en te onpas over hebben
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:39:12 #155
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28558893
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kunt een vrouw moeilijk verbieden haar hoofddoekje af te doen. Ik zou wel willen dat het hier wordt zoals in Frankrijk: géén hoofddoekjes op openbare scholen en in openbare instellingen. Je hoort er ook niks meer van in Frankrijk. Werkt het? Gaat het goed?
Tuurlijk gaat dat goed. Eerst wat felle protesten, maar nu gaat dat gewoon z'n gangetje. Dat zouden ze in Nederland ook eens moeten doen.
quote:
Maar die moskeeen, daar kan ik me niet zo aan storen. Al eens gelet op hoeveel kerken er zijn?
Jawel, maar verschil is dat daar hier in de randstad toch geen hond meer komt, terwijl die moskees bomvol zitten met mensen die zich vrijwillig willen laten hersenspoelen of zelfs ronselen. Het gaat me ook niet om het gebouw op zich, alswel waarvoor het gebruikt wordt.
quote:
Hou jij van zorgzame vrouwen? Dan moet ik je teleurstellen, ik ben een strenge zuster.
'Zorgzaam' maakt me niet uit, het is dat 'werkzaam in de zorg' dat het hem doet. Erg goede ervaringen mee .
pi_28559125
Oké Lemmeb. Zijn we het uiteindelijk toch eens.

Hoewel ik denk dat dat niet in alle moskeeen hersenspoelingen en ronselingen plaatsvinden, ik denk in slechts een klein deel ervan. Moet dus goede controle op zijn.
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:57:18 #157
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28559473
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oké Lemmeb. Zijn we het uiteindelijk toch eens.

Hoewel ik denk dat dat niet in alle moskeeen hersenspoelingen en ronselingen plaatsvinden, ik denk in slechts een klein deel ervan. Moet dus goede controle op zijn.
Ik mis volgens mij trouwens een foto van je op je op je website. Maar die zul je waarschijnlijk om begrijpelijke redenen zelf wel hebben weggehaald .
pi_28559589
Oh, DIE foto. Die heb ik erafgehaalt omdat iemand de discussie bleef aangaan die foto op fok te mogen plaatsen omdat die op m'n site stond. Vandaar. Niet dat ik me ervoor schaam ofzo. Er was niks te zien.
pi_28559638
quote:
Ik mis volgens mij trouwens een foto van je op je op je website
Ben je me aan het internet-stalken?
pi_28559839
Een Hollandse nog wel. Geeft al aan tot hoever de indoctrinatiekracht van de islam reikt.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:28:01 #161
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28560477
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:08 schreef addictivebeat het volgende:
Een Hollandse nog wel. Geeft al aan tot hoever de indoctrinatiekracht van de islam reikt.
Heb je het over mij
pi_28560577
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:13 schreef Lemmeb het volgende:

Daar heb je ook labiele kenau's tussenzitten, vooral onder hoger opgeleiden, en die hoef ik ook absoluut niet .
Nou, dat wordt dan een aziatisch of oost-europees import bruidje voor jou, vermoed ik. Net zoals die marokkanen die hun vrouwtjes uit Marokko halen dus eigenlijk.

Grappig wel dat jij eigenlijk helemaal niet zo veel anders bent als die 'achterlijken'.
pi_28560588
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:28 schreef D1 het volgende:

[..]

Heb je het over mij
Mooigevonden ondertitel
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:33:23 #164
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28560670
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mooigevonden ondertitel
Good ol' Teddy Rooseveld
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:41:54 #165
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28560971
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Nou, onze Martine had daar anders een tijd gewoond (Syrie) en laat ze daar nou juist enorm aan het radicaliseren zijn geslagen.
Het probleem is dan ook als ze daarna alsnog weer naar nederland komen.
De meeste buitenlanders die Arabisch gaan leren in Damascus verblijven in de Christenlijke wijk.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:42:44 #166
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28561003
Dat ze voor de AIVD werkt lijkt mij doch niet geheel onlogisch, eigenlijk.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:44:48 #167
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28561073
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:41 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

De meeste buitenlanders die Arabisch gaan leren in Damascus verblijven in de Christenlijke wijk.
Ergens heb ik het vage vermoeden dat ze niet Arabisch ging leren omdat het zo'n mooie poëtische taal is... Heb het gevoel dat ze zich niet zo thuis voelt in de Christenlijke wijk aldaar...
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:46:46 #168
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28561151
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat ze voor de AIVD werkt lijkt mij doch niet geheel onlogisch, eigenlijk.
Zou er niet teveel vertrouwen in hebben. Kan me nog zo´n Duitse mongool herinneren die het lumineuze idee had om zelfmoordterrorist in Jeruzalem te worden...

De carrierekeuzes van sommige mensen
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:52:17 #169
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28561422
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:44 schreef D1 het volgende:

Ergens heb ik het vage vermoeden dat ze niet Arabisch ging leren omdat het zo'n mooie poëtische taal is... Heb het gevoel dat ze zich niet zo thuis voelt in de Christenlijke wijk aldaar...
Nou, de AIVD heeft een tekort aan Arabisch sprekende mensen.
De AIVD haalt recruten bij de politie vandaan.
De AIVD heeft na het laatste debacle liever autochtonen.
Syrie staat bekend als trainingsplaats van liguisten (sp?) van de CIA etc.

Ik sluit het niet uit, wellicht is ze gegaan met dat doel en is ze overgelopen naar de islamieten...
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:53:13 #170
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28561459
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:46 schreef D1 het volgende:

Zou er niet teveel vertrouwen in hebben. Kan me nog zo´n Duitse mongool herinneren die het lumineuze idee had om zelfmoordterrorist in Jeruzalem te worden...

De carrierekeuzes van sommige mensen
Ja, die was nog een tijdje koerier en vloog tussen London en Libanon met koffers geld.
Er zijn ook al wat bekeerde Duitsers de lucht in gegaan in Tsetsjenie
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:55:05 #171
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28561530
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:53 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Ja, die was nog een tijdje koerier en vloog tussen London en Libanon met koffers geld.
Er zijn ook al wat bekeerde Duitsers de lucht in gegaan in Tsetsjenie
Zolang dat ze van de straat houd en ze niemand lastig vallen
pi_28578467
Dit is sowieso de ellende met de meeste bekeerlingen. Die nemen alles zo totaal serieus dat ze makkeiljke slachtoffers zijn voor fanatici. Je moet sowieso al een beetje labiel zijn om je te bekeren (tot welke religie dan ook).
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:17:18 #173
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28580378
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, dat wordt dan een aziatisch of oost-europees import bruidje voor jou, vermoed ik. Net zoals die marokkanen die hun vrouwtjes uit Marokko halen dus eigenlijk.
Ik zou bij God niet weten waarom dit de logische conclusie zou moeten zijn van hetgeen ik hierboven schreef .
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:19:26 #174
3647 B.R.Oekhoest
pi_28580440
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:31 schreef HiZ het volgende:
Dit is sowieso de ellende met de meeste bekeerlingen. Die nemen alles zo totaal serieus dat ze makkeiljke slachtoffers zijn voor fanatici. Je moet sowieso al een beetje labiel zijn om je te bekeren (tot welke religie dan ook).
Wijze woorden. Je staat gewoon niet sterk k in je schoenen dan.
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:21:37 #175
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28580499
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh, DIE foto. Die heb ik erafgehaalt omdat iemand de discussie bleef aangaan die foto op fok te mogen plaatsen omdat die op m'n site stond. Vandaar. Niet dat ik me ervoor schaam ofzo. Er was niks te zien.
Nee, niks om je voor te schamen . Maar ik zou als ik jou was wel een beetje voorzichtig zijn met het op internet plaatsen van dat soort foto's en het linken ernaar. Er lopen hier een hoop weirdo's rond .
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben je me aan het internet-stalken?
Neehoor, wees maar niet bang, maar ik had je site weleens eerder bekeken .
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:41:16 #176
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_28588928
Nah, dan wordt van deze dame mooi het paspoort ingetrokken en mag ze voortaan als statenloos door het leven. En dan ook het land uitzetten wegens staatsgevaarlijke activiteiten. Zo moet je deze 'mensen' behandelen. Paspoortje inleveren en ophoepelen!
pi_28600875
quote:
Nee, niks om je voor te schamen . Maar ik zou als ik jou was wel een beetje voorzichtig zijn met het op internet plaatsen van dat soort foto's en het linken ernaar. Er lopen hier een hoop weirdo's rond .
Zou niet weten wat er nu erg is aan die foto. En die internet-weirdo's doen maar.
quote:
Neehoor, wees maar niet bang, maar ik had je site weleens eerder bekeken
Joh, ik ben je aan het pesten. Niet te serieus op in gaan hoor.
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:17:26 #178
107209 Sanctum
Je Maintiendrai
pi_28604165
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Succes.
selectief generaliseren werkt beter!
Egalité, Fraternité, Liberté!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:00:57 #179
111528 Viajero
Who dares wins
pi_28614698
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind toch dat het wel uitmaakt wat die terroristen al uitgespookt hebben. Ze zijn niet zo ver gekomen dat er (hier) ernstige dingen zijn gebeurd dus dan vind ik de doodstraf een beetje overdreven.
Ze zijn onderdeel van een organisatie die onze manier van leven wil vernietigen, met daarbij veel onschuldige slachtoffers.

Onze manier van leven zullen ze nooit vernietigen, maar ik wil liever preventief optreden dan eerst wachten tot al die onschuldige slachtoffers gevallen zijn.

En dat (hier) hoef je niet tussen haakjes te zetten, er zijn ernstige dingen gebeurd, alleen nog niet hier. Ik spreek je na de onvermijdelijke aanval op Nederland wel weer, ik denk dat we het dan wel met elkaar eens gaan zijn.

Jammer dat veel mensen niet over de grens kunnen kijken en pas wakker worden als we hier worden aangevallen.
pi_28616131
-edit: zie hieronder.

[ Bericht 94% gewijzigd door kLowJow op 08-07-2005 11:19:04 ]
pi_28616160
-edit: dit soort opmerkingen mogen achterwege blijven.

[ Bericht 91% gewijzigd door kLowJow op 08-07-2005 11:18:32 ]
pi_28616230
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dat hebben ze, jegens veel kortzichtige Nederlanders in ieder geval. Velen denken dat een hoofddoek dragend meisje niets anders kan dan wassen en schoonmaken, en nauwelijks de NL'se taal beheerst.
veel van die ouwe moslimsmas kunnen geen 1 woord Nederlands
pi_28616247
-Edit: Als je niet normaal kunt doen tegen andere users kun je wat mij betreft ook gewoon wegblijven.

[ Bericht 85% gewijzigd door kLowJow op 08-07-2005 11:17:41 ]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:03:49 #184
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28618543
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zou niet weten wat er nu erg is aan die foto. En die internet-weirdo's doen maar.
Het zou toch niet prettig zijn om een dergelijke foto gesoept en al op de één of andere ranzige site terug te vinden. Je zou de eerste niet zijn die op die manier onaangenaam verrast wordt. Ik zou in elk geval een beetje oppassen met het vrijgeven van persoonlijke informatie, zeker als vrouw.
quote:
Joh, ik ben je aan het pesten. Niet te serieus op in gaan hoor.
LOL dat doe je nu juist zelf
pi_28621218
Kan je mensen die bezig zijn met de Jihad in het hokje plaatsen van een vreemde krijgsmacht? Dan kan men wel wat wetten er op los laten.
quote:
De laatste maanden bood ze onderdak aan Nouredine El F., die sinds de moord op Theo van Gogh voortvluchtig was en geregeld in Nederland verkeerde.
art. 102 van wetboek van Strafrecht: hulpverlening aan de vijand

Tevens art. 101 in de 1e plaats mits er dus sprake is van een vreemde krijgsmacht: vreemde krijgsdienst.

Echter zie ik er geen doodstraf meer bij staan maar ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Overigens is de straf bij art. 102 nog hoger dan bij art. 101, bij art. 102 kan er sprake zijn van twintig jaren.
pi_28621613
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:21 schreef xFriendx het volgende:
Kan je mensen die bezig zijn met de Jihad in het hokje plaatsen van een vreemde krijgsmacht? Dan kan men wel wat wetten er op los laten.
Tuurlijk kan dat, alleen houdt dat ook in dat we niet langer met terroristen te maken hebben maar met een krijgsmacht, een leger dus, wat inhoudt dat er ook een land is waarmee wij in oorlog zijn.

Kortom, nee, dat kan niet en we hebben al meer dan genoeg wetten om terrorisme of hulp aan terroristen te bestraffen zonder dit soort halsbrekende toeren er bij te halen.
pi_28646886
quote:
Het zou toch niet prettig zijn om een dergelijke foto gesoept en al op de één of andere ranzige site terug te vinden. Je zou de eerste niet zijn die op die manier onaangenaam verrast wordt. Ik zou in elk geval een beetje oppassen met het vrijgeven van persoonlijke informatie, zeker als vrouw.
We hebben het hier over een paar foto's op een site. Op Fok is dat niet zo, maar er zijn genoeg andere site's waar mensen veel foto's van zichzelf in hun profiel hebben staan. Ook zwerven van mij de nodige foto's rond op internet gemaakt op verschillende houseparty's in het land. Kan men ook mee doen wat men wil. Ook al heb ik een kraag tot boven in m;n nek, natuurlijk kunnen ze m'n koppie eraf knippen en op een ander lijf zetten. Jouw koppie kunnen ze ook gebruiken.
quote:
LOL dat doe je nu juist zelf
?

Ja sorry, ik ben blond.
Ha, ha! JIJ ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')