abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28558359
Viajero,klopt het is oorlog
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:21:58 #152
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28558384
Oorlog .

Wat een spierballentaal toch .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28558743
quote:
De hele randstad staat vol met moskees, in bepaalde wijken loopt vrijwel geen vrouw meer zonder hoofddoek, en jij wou beweren dat het nog niet geaccepteerd is?
Je kunt een vrouw moeilijk verbieden haar hoofddoekje af te doen. Ik zou wel willen dat het hier wordt zoals in Frankrijk: géén hoofddoekjes op openbare scholen en in openbare instellingen. Je hoort er ook niks meer van in Frankrijk. Werkt het? Gaat het goed?

Maar die moskeeen, daar kan ik me niet zo aan storen. Al eens gelet op hoeveel kerken er zijn?
quote:
Lieverd, ik kan toch onmogelijk een hekel aan je hebben? Je ziet er leuk uit en werkt (zover ik me kan herinneren) ook nog in de zorg! Het is jammer dat je al een kerel hebt, anders zou ik je vandaag nog gaan stalken
Hou jij van zorgzame vrouwen? Dan moet ik je teleurstellen, ik ben een strenge zuster.
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:33:49 #154
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28558747
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:21 schreef Posdnous het volgende:
Oorlog .

Wat een spierballentaal toch .
Da's toch gewoon de betekenis van 'Jihad', waar die moslims het te pas en te onpas over hebben
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:39:12 #155
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28558893
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kunt een vrouw moeilijk verbieden haar hoofddoekje af te doen. Ik zou wel willen dat het hier wordt zoals in Frankrijk: géén hoofddoekjes op openbare scholen en in openbare instellingen. Je hoort er ook niks meer van in Frankrijk. Werkt het? Gaat het goed?
Tuurlijk gaat dat goed. Eerst wat felle protesten, maar nu gaat dat gewoon z'n gangetje. Dat zouden ze in Nederland ook eens moeten doen.
quote:
Maar die moskeeen, daar kan ik me niet zo aan storen. Al eens gelet op hoeveel kerken er zijn?
Jawel, maar verschil is dat daar hier in de randstad toch geen hond meer komt, terwijl die moskees bomvol zitten met mensen die zich vrijwillig willen laten hersenspoelen of zelfs ronselen. Het gaat me ook niet om het gebouw op zich, alswel waarvoor het gebruikt wordt.
quote:
Hou jij van zorgzame vrouwen? Dan moet ik je teleurstellen, ik ben een strenge zuster.
'Zorgzaam' maakt me niet uit, het is dat 'werkzaam in de zorg' dat het hem doet. Erg goede ervaringen mee .
pi_28559125
Oké Lemmeb. Zijn we het uiteindelijk toch eens.

Hoewel ik denk dat dat niet in alle moskeeen hersenspoelingen en ronselingen plaatsvinden, ik denk in slechts een klein deel ervan. Moet dus goede controle op zijn.
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:57:18 #157
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28559473
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oké Lemmeb. Zijn we het uiteindelijk toch eens.

Hoewel ik denk dat dat niet in alle moskeeen hersenspoelingen en ronselingen plaatsvinden, ik denk in slechts een klein deel ervan. Moet dus goede controle op zijn.
Ik mis volgens mij trouwens een foto van je op je op je website. Maar die zul je waarschijnlijk om begrijpelijke redenen zelf wel hebben weggehaald .
pi_28559589
Oh, DIE foto. Die heb ik erafgehaalt omdat iemand de discussie bleef aangaan die foto op fok te mogen plaatsen omdat die op m'n site stond. Vandaar. Niet dat ik me ervoor schaam ofzo. Er was niks te zien.
pi_28559638
quote:
Ik mis volgens mij trouwens een foto van je op je op je website
Ben je me aan het internet-stalken?
pi_28559839
Een Hollandse nog wel. Geeft al aan tot hoever de indoctrinatiekracht van de islam reikt.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:28:01 #161
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28560477
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:08 schreef addictivebeat het volgende:
Een Hollandse nog wel. Geeft al aan tot hoever de indoctrinatiekracht van de islam reikt.
Heb je het over mij
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_28560577
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:13 schreef Lemmeb het volgende:

Daar heb je ook labiele kenau's tussenzitten, vooral onder hoger opgeleiden, en die hoef ik ook absoluut niet .
Nou, dat wordt dan een aziatisch of oost-europees import bruidje voor jou, vermoed ik. Net zoals die marokkanen die hun vrouwtjes uit Marokko halen dus eigenlijk.

Grappig wel dat jij eigenlijk helemaal niet zo veel anders bent als die 'achterlijken'.
pi_28560588
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:28 schreef D1 het volgende:

[..]

Heb je het over mij
Mooigevonden ondertitel
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:33:23 #164
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28560670
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mooigevonden ondertitel
Good ol' Teddy Rooseveld
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:41:54 #165
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28560971
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Nou, onze Martine had daar anders een tijd gewoond (Syrie) en laat ze daar nou juist enorm aan het radicaliseren zijn geslagen.
Het probleem is dan ook als ze daarna alsnog weer naar nederland komen.
De meeste buitenlanders die Arabisch gaan leren in Damascus verblijven in de Christenlijke wijk.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:42:44 #166
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28561003
Dat ze voor de AIVD werkt lijkt mij doch niet geheel onlogisch, eigenlijk.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:44:48 #167
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28561073
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:41 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

De meeste buitenlanders die Arabisch gaan leren in Damascus verblijven in de Christenlijke wijk.
Ergens heb ik het vage vermoeden dat ze niet Arabisch ging leren omdat het zo'n mooie poëtische taal is... Heb het gevoel dat ze zich niet zo thuis voelt in de Christenlijke wijk aldaar...
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:46:46 #168
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28561151
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat ze voor de AIVD werkt lijkt mij doch niet geheel onlogisch, eigenlijk.
Zou er niet teveel vertrouwen in hebben. Kan me nog zo´n Duitse mongool herinneren die het lumineuze idee had om zelfmoordterrorist in Jeruzalem te worden...

De carrierekeuzes van sommige mensen
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:52:17 #169
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28561422
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:44 schreef D1 het volgende:

Ergens heb ik het vage vermoeden dat ze niet Arabisch ging leren omdat het zo'n mooie poëtische taal is... Heb het gevoel dat ze zich niet zo thuis voelt in de Christenlijke wijk aldaar...
Nou, de AIVD heeft een tekort aan Arabisch sprekende mensen.
De AIVD haalt recruten bij de politie vandaan.
De AIVD heeft na het laatste debacle liever autochtonen.
Syrie staat bekend als trainingsplaats van liguisten (sp?) van de CIA etc.

Ik sluit het niet uit, wellicht is ze gegaan met dat doel en is ze overgelopen naar de islamieten...
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:53:13 #170
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28561459
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:46 schreef D1 het volgende:

Zou er niet teveel vertrouwen in hebben. Kan me nog zo´n Duitse mongool herinneren die het lumineuze idee had om zelfmoordterrorist in Jeruzalem te worden...

De carrierekeuzes van sommige mensen
Ja, die was nog een tijdje koerier en vloog tussen London en Libanon met koffers geld.
Er zijn ook al wat bekeerde Duitsers de lucht in gegaan in Tsetsjenie
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:55:05 #171
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_28561530
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:53 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Ja, die was nog een tijdje koerier en vloog tussen London en Libanon met koffers geld.
Er zijn ook al wat bekeerde Duitsers de lucht in gegaan in Tsetsjenie
Zolang dat ze van de straat houd en ze niemand lastig vallen
pi_28578467
Dit is sowieso de ellende met de meeste bekeerlingen. Die nemen alles zo totaal serieus dat ze makkeiljke slachtoffers zijn voor fanatici. Je moet sowieso al een beetje labiel zijn om je te bekeren (tot welke religie dan ook).
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:17:18 #173
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28580378
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, dat wordt dan een aziatisch of oost-europees import bruidje voor jou, vermoed ik. Net zoals die marokkanen die hun vrouwtjes uit Marokko halen dus eigenlijk.
Ik zou bij God niet weten waarom dit de logische conclusie zou moeten zijn van hetgeen ik hierboven schreef .
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:19:26 #174
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_28580440
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:31 schreef HiZ het volgende:
Dit is sowieso de ellende met de meeste bekeerlingen. Die nemen alles zo totaal serieus dat ze makkeiljke slachtoffers zijn voor fanatici. Je moet sowieso al een beetje labiel zijn om je te bekeren (tot welke religie dan ook).
Wijze woorden. Je staat gewoon niet sterk k in je schoenen dan.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:21:37 #175
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28580499
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh, DIE foto. Die heb ik erafgehaalt omdat iemand de discussie bleef aangaan die foto op fok te mogen plaatsen omdat die op m'n site stond. Vandaar. Niet dat ik me ervoor schaam ofzo. Er was niks te zien.
Nee, niks om je voor te schamen . Maar ik zou als ik jou was wel een beetje voorzichtig zijn met het op internet plaatsen van dat soort foto's en het linken ernaar. Er lopen hier een hoop weirdo's rond .
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben je me aan het internet-stalken?
Neehoor, wees maar niet bang, maar ik had je site weleens eerder bekeken .
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:41:16 #176
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_28588928
Nah, dan wordt van deze dame mooi het paspoort ingetrokken en mag ze voortaan als statenloos door het leven. En dan ook het land uitzetten wegens staatsgevaarlijke activiteiten. Zo moet je deze 'mensen' behandelen. Paspoortje inleveren en ophoepelen!
pi_28600875
quote:
Nee, niks om je voor te schamen . Maar ik zou als ik jou was wel een beetje voorzichtig zijn met het op internet plaatsen van dat soort foto's en het linken ernaar. Er lopen hier een hoop weirdo's rond .
Zou niet weten wat er nu erg is aan die foto. En die internet-weirdo's doen maar.
quote:
Neehoor, wees maar niet bang, maar ik had je site weleens eerder bekeken
Joh, ik ben je aan het pesten. Niet te serieus op in gaan hoor.
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:17:26 #178
107209 Sanctum
Je Maintiendrai
pi_28604165
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Of je geeft normaal antwoord zonder als een kleuter tikfouten te melden.

Maar goed, het devies van dit topic is 'simpel generaliseren tot je een ons weegt', geloof ik.

Succes.
selectief generaliseren werkt beter!
Egalité, Fraternité, Liberté!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:00:57 #179
111528 Viajero
Who dares wins
pi_28614698
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind toch dat het wel uitmaakt wat die terroristen al uitgespookt hebben. Ze zijn niet zo ver gekomen dat er (hier) ernstige dingen zijn gebeurd dus dan vind ik de doodstraf een beetje overdreven.
Ze zijn onderdeel van een organisatie die onze manier van leven wil vernietigen, met daarbij veel onschuldige slachtoffers.

Onze manier van leven zullen ze nooit vernietigen, maar ik wil liever preventief optreden dan eerst wachten tot al die onschuldige slachtoffers gevallen zijn.

En dat (hier) hoef je niet tussen haakjes te zetten, er zijn ernstige dingen gebeurd, alleen nog niet hier. Ik spreek je na de onvermijdelijke aanval op Nederland wel weer, ik denk dat we het dan wel met elkaar eens gaan zijn.

Jammer dat veel mensen niet over de grens kunnen kijken en pas wakker worden als we hier worden aangevallen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_28616131
-edit: zie hieronder.

[ Bericht 94% gewijzigd door kLowJow op 08-07-2005 11:19:04 ]
pi_28616160
-edit: dit soort opmerkingen mogen achterwege blijven.

[ Bericht 91% gewijzigd door kLowJow op 08-07-2005 11:18:32 ]
pi_28616230
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dat hebben ze, jegens veel kortzichtige Nederlanders in ieder geval. Velen denken dat een hoofddoek dragend meisje niets anders kan dan wassen en schoonmaken, en nauwelijks de NL'se taal beheerst.
veel van die ouwe moslimsmas kunnen geen 1 woord Nederlands
pi_28616247
-Edit: Als je niet normaal kunt doen tegen andere users kun je wat mij betreft ook gewoon wegblijven.

[ Bericht 85% gewijzigd door kLowJow op 08-07-2005 11:17:41 ]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:03:49 #184
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28618543
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zou niet weten wat er nu erg is aan die foto. En die internet-weirdo's doen maar.
Het zou toch niet prettig zijn om een dergelijke foto gesoept en al op de één of andere ranzige site terug te vinden. Je zou de eerste niet zijn die op die manier onaangenaam verrast wordt. Ik zou in elk geval een beetje oppassen met het vrijgeven van persoonlijke informatie, zeker als vrouw.
quote:
Joh, ik ben je aan het pesten. Niet te serieus op in gaan hoor.
LOL dat doe je nu juist zelf
pi_28621218
Kan je mensen die bezig zijn met de Jihad in het hokje plaatsen van een vreemde krijgsmacht? Dan kan men wel wat wetten er op los laten.
quote:
De laatste maanden bood ze onderdak aan Nouredine El F., die sinds de moord op Theo van Gogh voortvluchtig was en geregeld in Nederland verkeerde.
art. 102 van wetboek van Strafrecht: hulpverlening aan de vijand

Tevens art. 101 in de 1e plaats mits er dus sprake is van een vreemde krijgsmacht: vreemde krijgsdienst.

Echter zie ik er geen doodstraf meer bij staan maar ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Overigens is de straf bij art. 102 nog hoger dan bij art. 101, bij art. 102 kan er sprake zijn van twintig jaren.
pi_28621613
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:21 schreef xFriendx het volgende:
Kan je mensen die bezig zijn met de Jihad in het hokje plaatsen van een vreemde krijgsmacht? Dan kan men wel wat wetten er op los laten.
Tuurlijk kan dat, alleen houdt dat ook in dat we niet langer met terroristen te maken hebben maar met een krijgsmacht, een leger dus, wat inhoudt dat er ook een land is waarmee wij in oorlog zijn.

Kortom, nee, dat kan niet en we hebben al meer dan genoeg wetten om terrorisme of hulp aan terroristen te bestraffen zonder dit soort halsbrekende toeren er bij te halen.
pi_28646886
quote:
Het zou toch niet prettig zijn om een dergelijke foto gesoept en al op de één of andere ranzige site terug te vinden. Je zou de eerste niet zijn die op die manier onaangenaam verrast wordt. Ik zou in elk geval een beetje oppassen met het vrijgeven van persoonlijke informatie, zeker als vrouw.
We hebben het hier over een paar foto's op een site. Op Fok is dat niet zo, maar er zijn genoeg andere site's waar mensen veel foto's van zichzelf in hun profiel hebben staan. Ook zwerven van mij de nodige foto's rond op internet gemaakt op verschillende houseparty's in het land. Kan men ook mee doen wat men wil. Ook al heb ik een kraag tot boven in m;n nek, natuurlijk kunnen ze m'n koppie eraf knippen en op een ander lijf zetten. Jouw koppie kunnen ze ook gebruiken.
quote:
LOL dat doe je nu juist zelf
?

Ja sorry, ik ben blond.
Ha, ha! JIJ ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')