quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
Dat lijkt me niet zo'n goed ideequote:
Vind jij hem dan wel mooi?quote:
Hebben we het dan over grote getalen, of enkelen die toch al brak waren?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:54 schreef Nickthedick het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn hersencellen beginnen af te breken als ik de posts hier lees.
Ik bedoel de hersencellen die je doen beseffen dat je wil leven.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hebben we het dan over grote getalen, of enkelen die toch al brak waren?
Ontkenningsfasequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:57 schreef timbob het volgende:
ik heb helemaal geen tieten!
Houdt je van tieten?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:57 schreef timbob het volgende:
ik heb helemaal geen tieten!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:57 schreef timbob het volgende:
[..]
wat komt daarna?
boos worden he?
GVD! waarom ik?
Als je bier in overmaat gebruikt sterven er zo'n 10000 per dagquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik bedoel de hersencellen die je doen beseffen dat je wil leven.![]()
U bent met s6 geslaagdquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:58 schreef timbob het volgende:
heb ik nu alle fases gehad?
Nee, na een tijdje vallen ze weer afquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:58 schreef timbob het volgende:
heb ik nu alle fases gehad?
Dat geeft niet, ik heb er toch 10,000.000.000, waar ik niets mee doe.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je bier in overmaat gebruikt sterven er zo'n 10000 per dag
Ik begin me af te vragen waarom er eerst een komma staat, en daarna allemaal puntenquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik heb er toch 10,000.000.000, waar ik niets mee doe.
Met een boom van een kerer?quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:00 schreef AMD64 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ga knocken
Ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen waarom er eerst een komma staat, en daarna allemaal punten.
Dan is het goedquote:
O, jij weerquote:Op woensdag 6 juli 2005 05:16 schreef BrauN het volgende:
TT: Mooi levensmotto. Chapeau.
How long were you in for?quote:
Slechts een maand en een week.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 05:38 schreef BrauN het volgende:
heb ik helaas weinig tijd om het forum op te leuken met de gebruikelijke grapjes en grolletjes.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 05:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Slechts een maand en een week.
En nu zit ik in een andere tijdszone (VS) en heb ik helaas weinig tijd om het forum op te leuken met de gebruikelijke grapjes en grolletjes.
Maar ja, ik zeg altijd maar zoo, da's beter dan dierentuin.:D:D
:
![]()
;; d;; d
![]()
;d; D::
Goeie nieuwe usericon.quote:Op woensdag 6 juli 2005 06:38 schreef Dead-Doll het volgende:
*schop*
Bierquote:Op woensdag 6 juli 2005 07:43 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Jammer dat het zo vet is
Ach, het moet toch opgegeten worden
quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:51 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
* Rabrynil geeft Fwnk een nieuw biertje![]()
Heb je trouwens brandwonden? Als je iets kouds in het vet gooit gaat het namelijk enorm spetteren...quote:
Ik sprong net op tijd weg, tis hier wel een teringbende\quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:54 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Heb je trouwens brandwonden? Als je iets kouds in het vet gooit gaat het namelijk enorm spetteren...
Laters!quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik sprong net op tijd weg, tis hier wel een teringbende\
Ik ben me bus halen, tot strax
quote:Het weer
Een frontaal systeem boven de Noordzee en Zeeland passeert vandaag ons
land.
Als gevolg hiervan is en blijft er tamelijk veel bewolking en van tijd
tot tijd valt er wat buiige regen. De kans op onweer neemt vanmiddag en
vanavond toe.
De maximumtemperatuur komt uit op een graad of 18-19. De zuidoostenwind
is meest matig en langs de kust en op het IJsselmeer vrij krachtig, 5.
De wind draait in de loop van de middag naar westelijke richtingen en is
meest matig, rond kracht 3, aan de zuidwestkust vrij krachtig 5.
Donderdag verandert er nog niet zo gek veel. Het blijft wisselvallig en
naast een paar opklaringen komen opnieuw enkele buien voor.
De wind draait later naar noordwest tot noord en is over het algemeen
matig, rond kracht 3. De middagtemperatuur komt uit op een graad of 18.
Tot straks dan!quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:45 schreef JohnHancock het volgende:
Hay babyruil! Goeiemorge.
John.
PS ik ga aan het ontbijt![]()
Met watquote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:46 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Grappig, ik kom nog wel eens in Hoogeveen
Er is iemand aan geweest, want hij is er uit geweest! Ik ga hem niet voor Jan Joker mirroren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:06 schreef Intrepidity het volgende:
Hier staatie nog gewoon in de wiki hoor![]()
Que?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:18 schreef Tique het volgende:
de random foto's van de koelkast site bedoel je?!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:22 schreef Tique het volgende:
http://wesley.shacknet.nu/upload/index.php?action=random
die site..
Hij heeft niet eens een betaalde versie van dat programma voor je over. De sletquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:34 schreef Tique het volgende:
o sorry dat had ik nog niet door gehad. die heb dark_killah voor me gemaakt
Directe FOK!<>MSN interface?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef AMD64 het volgende:
Ah. MSN doet het gelukkig weer.
Ik -gelukkig- ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]Ik heb nog geen [BeF'fers] in mijn lijst
Snap je het dan niet? Je moet hem niet via Fok! uploaden. Maar de link die ik je nu geef even bij webicoon gebruikenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:39 schreef Tique het volgende:
hoi amd!
en die usericon van gister was te groot..
Idd. Stop er is mee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Rabrynil het volgende:
[..]Wie weet
Ik moet eens Opkezen met die
Hmm. Jammer, iig veel plezierquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:49 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes werken, tot over 5 delen
quote:
Neen ende.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:49 schreef AMD64 het volgende:
Zijn er nog plannen gemaakt voor vandaag?
M'n stageopdracht moet afquote:
Die staat al in de planning voor mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Misschien weer lannen.
Kijk is aan. Ik zag het idd in je MSN nicknaamquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:52 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Die staat al in de planning voor mij
Ja, mijn #44 die eigenlijk #49 moest zijn is gesloten. En deze TT is ook niet aangepast. Maar we kunnen ook deze volposten en dan gewoon #50 openen.quote:
Goed idee. Weern een prachtig getalquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, mijn #44 die eigenlijk #49 moest zijn is gesloten. En deze TT is ook niet aangepast. Maar we kunnen ook deze volposten en dan gewoon #50 openen.
Schrijf je vroeg in januarie ofzo in, zodra de registraties er zijn, en betaal in de eerste periode, bespraar je veel geld.quote:
Ok. Wil jij mij dan de volgende keer aan herrinneren?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Schrijf je vroeg in januarie ofzo in, zodra de registraties er zijn, en betaal in de eerste periode, bespraar je veel geld.
Het lijkt wel eergisteren dat we bij de 25 waren.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ok. Wil jij mij dan de volgende keer aan herrinneren?
37,50 voor een weekend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Drome is binnen en CampZone is buiten.
En nou benk eten!
Dat kloptquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het lijkt wel eergisteren dat we bij de 25 waren..
Ow op die manierquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Drome is binnen en CampZone is buiten.
En nou benk eten!
Zo weinig maar. Ik stel je gerust. Je hebt alleen BeF met tieten gemist.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb toch mooi weer een deel of 5 gemist![]()
mij ook welquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:18 schreef snellejelle het volgende:
t valt mij eigenlijk wel tegen de snelheid......
doe je goedquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:19 schreef Jett het volgende:
man ik ben nog steeds stoned van gister avond
Goedenmorgenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:19 schreef AMD64 het volgende:
Goedenmorgen Jett, sj en freiss
Vanavond gaat Fok! toch platquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben 's avonds en 's nachts nooit online
daarom zal ik ook nooit meer een etappe winnen
Wat is daarmee. En succes met je etappe@quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan ga ik vandaag voor de etappe
iedereen al op mijn sig geklikt en gemailt btw????
macflurry met wodkaquote:
iedereen moet even mailen. ze mogen niet van de buisquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat is daarmee. En succes met je etappe@
nee gewoon derzelf in doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb je dat dan tegenwoordig bij de McDonald's?
Ow. Bassie & Adriaan? Mijn heldenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iedereen moet even mailen. ze mogen niet van de buis
Waarom dat nou weerquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd bassie en adriaanze dreigen van de buis te zullen verdwijnen....
Wij hebben aan jullie gedacht. Na het openen van deze ben ik maar gaan gamen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef JDude het volgende:
Bijna op de halve honderd
Ik was bang dat ik'm zou gaan missen maar jullie hebben het vannacht en vanochtend rustig aan gedaan
my wodka never leaves my sidequote:
Ja, goed ik kijk even het centraal-posting topic door. Toch nog 120 posts terwijl ik pas om 22.00 begon oid.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef AMD64 het volgende:
Freiss. Hoe is het met jou?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja, goed ik kijk even het centraal-posting topic door. Toch nog 120 posts terwijl ik pas om 22.00 begon oid.
Met jou?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:29 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja, goed ik kijk even het centraal-posting topic door. Toch nog 120 posts terwijl ik pas om 22.00 begon oid.
dan douche je toch samenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:34 schreef freiss het volgende:
Nou ik ga even eten, en daarna douchen, maar de schoonmaakster is de douche aan het schoonmaken.
Erop duiken dusquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:34 schreef freiss het volgende:
Nou ik ga even eten, en daarna douchen, maar de schoonmaakster is de douche aan het schoonmaken.
onder de douche is iedereen mooiquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:36 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je weet hoe zij eruit ziet, wil je dat niet...
Foto?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:36 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je weet hoe zij eruit ziet, wil je dat niet...
Ja idd. Maar niemand luistert naar onsquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:40 schreef JDude het volgende:
Zeg, ik blader net de gesloten topics door, maar daar staat al een deel 48 dat helemaal vol is, moet dit dan niet #49 zijn?
quote:
Verzin maar iets.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:49 schreef freiss het volgende:
Straks 50, het echte jubileum? Wat wordt de TT?
quote:
Zo. Tering zegquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:59 schreef JDude het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden
[afbeelding]
Hehequote:Op woensdag 6 juli 2005 11:59 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
jouw kamer?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:59 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Allemaal huilies zijn het.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef freiss het volgende:
Ik las ook net even in de Trouw dat ze strenger willen controleren op vakanties van de middelbare school,omdat eigenlijk de vakantie pas 16 juli begint en wij al een week vrij hebben.
Hey Tique, vandaag doe ik het weer wat rustiger aan met de reeksquote:
Nou tot ooijt dan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:16 schreef freiss het volgende:
Nou ik ga zo weer, ff mee naar de sligro.
Om 3 uur een minimeet, en vanavond een tent opzettenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:20 schreef Tique het volgende:
haha owkeej daar hou ik je aan
ik doe het vandaag ook wat rustiger aan
Wat had je nog op school te zoeken dan?quote:
Hoi.quote:
Stuiterende tietenquote:
Moest kijken of ik over was gegaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat had je nog op school te zoeken dan?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:25 schreef Molluck het volgende:
Zebbie maakt geen vrienden in het userstats topic
Da's dan wel weer jammerquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Moest kijken of ik over was gegaan.
I didn't pass..
Idd, ze treuren gewoon om de rest van ONZ, want daar blijft nu niets meer van overquote:
Maar mên, vandaag doe ik het echt wat rustiger aanquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, ze treuren gewoon om de rest van ONZ, want daar blijft nu niets meer van over
Gisteren stond je geloof ik nog op de 10e plekquote:
Heb je geslapen vannacht/quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar mên, vandaag doe ik het echt wat rustiger aan
hoe oud ben je en in welke klas ben je blijven zitten?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:27 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Och, ik verwachtte niet anders, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |