Neen ende.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:49 schreef AMD64 het volgende:
Zijn er nog plannen gemaakt voor vandaag?
M'n stageopdracht moet afquote:
Die staat al in de planning voor mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Misschien weer lannen.
Kijk is aan. Ik zag het idd in je MSN nicknaamquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:52 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Die staat al in de planning voor mij
Ja, mijn #44 die eigenlijk #49 moest zijn is gesloten. En deze TT is ook niet aangepast. Maar we kunnen ook deze volposten en dan gewoon #50 openen.quote:
Goed idee. Weern een prachtig getalquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, mijn #44 die eigenlijk #49 moest zijn is gesloten. En deze TT is ook niet aangepast. Maar we kunnen ook deze volposten en dan gewoon #50 openen.
Schrijf je vroeg in januarie ofzo in, zodra de registraties er zijn, en betaal in de eerste periode, bespraar je veel geld.quote:
Ok. Wil jij mij dan de volgende keer aan herrinneren?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Schrijf je vroeg in januarie ofzo in, zodra de registraties er zijn, en betaal in de eerste periode, bespraar je veel geld.
Het lijkt wel eergisteren dat we bij de 25 waren.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ok. Wil jij mij dan de volgende keer aan herrinneren?
37,50 voor een weekend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Drome is binnen en CampZone is buiten.
En nou benk eten!
Dat kloptquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het lijkt wel eergisteren dat we bij de 25 waren..
Ow op die manierquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Drome is binnen en CampZone is buiten.
En nou benk eten!
Zo weinig maar. Ik stel je gerust. Je hebt alleen BeF met tieten gemist.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb toch mooi weer een deel of 5 gemist![]()
mij ook welquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:18 schreef snellejelle het volgende:
t valt mij eigenlijk wel tegen de snelheid......
doe je goedquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:19 schreef Jett het volgende:
man ik ben nog steeds stoned van gister avond
Goedenmorgenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:19 schreef AMD64 het volgende:
Goedenmorgen Jett, sj en freiss
Vanavond gaat Fok! toch platquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben 's avonds en 's nachts nooit online
daarom zal ik ook nooit meer een etappe winnen
Wat is daarmee. En succes met je etappe@quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan ga ik vandaag voor de etappe
iedereen al op mijn sig geklikt en gemailt btw????
macflurry met wodkaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |