Als ik Donn-E was in dat geval zou ik dat zeker niet kenbaar maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:36 schreef Rufus-Seal het volgende:
Stel je voor, blijkt hij een lid te zijn van Fok..![]()
ff toevoegen danquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:44 schreef Mtijn het volgende:
ze hebben t er steeds over dat very_lonely_man@hotmail.com zn e-mail is. serieus of humor?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:44 schreef Mtijn het volgende:
ze hebben t er steeds over dat very_lonely_man@hotmail.com zn e-mail is. serieus of humor?
het is toch stoer dat je very lonely bent?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:44 schreef Mtijn het volgende:
Hij zei dat ie veel played, en veel chickies heeftquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:09 schreef vaudej het volgende:
[..]
het is toch stoer dat je very lonely bent?![]()
echt.. kerel...quote:
HA HA HAquote:Yo matties, ik ben Donn-¤, de gekke player uit Weesp, yeah je hoort het goed..
Mijn rapskillz zijn nog altijd onovertoffen, check it out, hier zijn mijn laaste 2 songs...
(in winamp, ctrl+L en paste de url yo)
gEkKe PlaYeRs
Deze song was mijn debuut, sterk en onovertroffen, check it out now
Gek & GeK & GeStoOrD
yo, deze track was een co-productie met ft_BoEmy, creditz go to him bout the music
kay ik sluit af, als jullie wat willen dissen, check out the reageer knop, en remember, doe wat je wilt, voordat de koude wereld je killed...
Greeetz, Donn-¤
Zeg maar dat ik 'em niet ken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ga van de week weer bij 'm langs. (We zijn bezig aan een nieuwe track)
Moet ik 'm nog een boodschap doorgeven ofzo ?
Ja! Fijn dat je dat doen wil! Zeg hem dat ik veel van hem hou. Geef hem namens mij maar een lekkere kus op zijn voorhoofd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb een nieuw mobiel nummer: 06-52898712. Dat mag je hem wel geven. Ik hoop dat hij mij bellen wil. Zou leuk zijn om eens bij te kletsen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef L.Denninger het volgende:
Wat een lekker pijpsmoeltje zeg...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:50 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Het is zijn zusje, ik voel het
Owww...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:18 schreef Koenz0r het volgende:
Yupp, ze is gewoon gekloont van een peer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |