Jongen hij was het grote voorbeeld van alle rappers enzo. Respectquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
Oud....ik voel mijn haar grijs worden.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:01 schreef -Angel- het volgende:
Hé, ik krijg respect van hem. Dus uit mijn mond hoor je geen slecht woord.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:19 schreef Crizje het volgende:
Waarom trouwens onzin, hij verdient een topic in MUZ
Dat is een goed idee. Beathoven of PaRoDiUzZ make the magic happen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:19 schreef Crizje het volgende:
Waarom trouwens onzin, hij verdient een topic in MUZ
Humor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:24 schreef Crizje het volgende:
Ik heb het amper gepost, of de telefoon staat al roodgloeiend. John de Mol belde al: Donn krijgt een eigen hiphop-programma op Talpa, elke werkdag primetime.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:10 schreef -Angel- het volgende:
Ik zie dat de haters het weer niet kunnen laten.
WTFquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:57 schreef Rufus-Seal het volgende:
http://www.ml75.nl/?page=1&id=18957
http://www.demmer.nl/weblog/pivot/entry.php?uid=standard-1494
Lees de reacties![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is mijn account op MLquote:respect too
- thc (vooral Arbidzjan & Rocks)
- d-men
- Heggeschaar
- alle players out there
- en iederen die zijn ding doet.
Lachen is gezond dus eigenlijk is die nog goed voor je ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:36 schreef BobRooney het volgende:
Tering, wat een idioot...iemand moet hem uit zijn lijden verlossen...want dit is gewoon zielig, en onmenselijk![]()
nii spottuh met dii haterzzzquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:10 schreef -Angel- het volgende:
Ik zie dat de haters het weer niet kunnen laten.
Jawel, Donn-¤ 4 lifequote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:57 schreef Rufus-Seal het volgende:
http://www.ml75.nl/?page=1&id=18957
http://www.demmer.nl/weblog/pivot/entry.php?uid=standard-1494
Lees de reacties![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:DONN-E is MONGOOL - 10.05.05, 11:34
geil je er op om jezelf als een clown te presenteren of ben je gewoon klein angstig jongetje dat om aandacht schreeuwt en is dit weinig meer dan een (voor jou stoere maar voor de rest hele foute) fase uit je puberteit? ik hoop voor jou het laatste en ik vraag me toch ook af wat voor opvoeding je moeder jou heeft gegeven. hopelijk vind je op een dag vrede met je miserabele leventje en besluit je je ellende niet af te schuiven op de buitenwereld door het schrijven van zulke buitengewoon slechte raps. echt die oma van die skittles reclame is nog doper dan jij bent. Daarom hoop ik ooit op een goede dag jou verpulverde schedel op mijn motorkap aan te treffen en anders gun ik je wel een gruwelijke ziekte aan je geslachtsdeel of iets in die richting, ik hoop in ieder geval dat de wereld snel van je af is, dat zou al vast een stap verder naar een betere maatschappij zijn. Als er een hel bestaat hoop ik dat je daar heen gaat en elke dag door Adolf Hitler in een dienstmeidenpakje wordt gefistfuckt. Anders hoop ik dat je naar de gevangenis gaat en dat je door grote sterke negers (het type waar jij het liefst op zou willen lijken) in je met beginnend donshaar bedekte billetjes wordt geneukt terwijl je wil douchen. Je kop lijkt op die van een hamster, maar dan met een varkensneus, nee nee, donnie-boy je bent zeker niet moeders mooiste, en een player zul je ook nooit worden (tenzij je onder die 'geile tangas' uit je rap je hond verstaat waarbij je zijn ballen imsmeert met vaseline en vervolgens schoonlikt). Ik hoop dat ik je door het posten van het bovenstaande een stap dichter bij het inzicht dat je niets bent heb gebracht en ik hoop ook dat je eens wat meer beschikking krijgt over de nederlandse taal in plaats van als een slecht opgeleide gastarbeider te praten.
quote:R.P. - 10.05.05, 19:54
je email is very_lonely_man@hotmail.com? ik dacht dat jij een grootse player was, dat jij meer gangster bent dan don corleone, ja want jij bent het he? surrounded by chicks; jij bent de enige echte DOnn-E toch? die foto van die chick op die website, zij is bijna nog lelijker en dikker dan jij bent. een echte baklap, maar daar maal jij niet om he? jij hebt immers het IQ van een deurklink, en je schijnt er nog trots op te zijn ook, anders zou je niet zulke absurd stompzinnige teksten schrijven (plus het feit dat je tijdens je rap meerdere keren stilvalt omdat je met je botten kop de hele tijd moet nadenken wat het ook al weer was wat je ging rappen). als personificatie van de deugd 'idioterij' doe jij het goed robbie, echt waar.
quote:Avine - 11.05.05, 22:51
ey niet spotten met de 1e gast die een freestyle opleest van een blaadje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |