ja volgens mij op Eurosport alle stemrondes te zien en alle uitslagen behalve de laatste ronde (als ik het goed begrepen heb)quote:
Heaumeau!quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef Bananenman het volgende:
Jawi had nog geeneens een uitkaart
Nieuweling![]()
![]()
Ook bij NACquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is alleen bij FCDB: we zijn een pilotclub...
What else is newquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:21 schreef Bjoro het volgende:
geen paniek !!
ik ben er hoor !!
en de baby nog niet !
heb ik eindelijk eurosport, kan ik het niet kijken omdat ik op mijn werk zitquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja volgens mij op Eurosport alle stemrondes te zien en alle uitslagen behalve de laatste ronde (als ik het goed begrepen heb)
Ik had geloof ik 7 jaar geleden al een foto op m'n kaartquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is alleen bij FCDB: we zijn een pilotclub...
op de site van ioc is volgens mij wel een live webcast te vindenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ik eindelijk eurosport, kan ik het niet kijken omdat ik op mijn werk zit
Uitermate humorvol!quote:
eens even kijken of die het doet, de eurosport stream komt er hier niet door.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de site van ioc is volgens mij wel een live webcast te vinden
www.olympics.com
Wij ook..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had geloof ik 7 jaar geleden al een foto op m'n kaart
joh echt waar?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
BBC heeft het uiteraard ook live. Stemming OS 2012 that is.
in het kader van.... "het waren 2 fantastische dagen ?"quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff dat was gezellig, dat afscheidsfeessie...
Nu een enorme kater, maar dat hoort er dan maar bij
k dacht van wel maar aangezien k ook in OS topic post kan t zijn dat k door elkaar haalquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat stond toch hier nog niet? Of heb ik er over heen gelezen?
Olympische Spelen 2012.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar gaat dit over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |