Nee. Nog steedsquote:
Eeuh ff denken eind Augustus... maar over 2 a 3 weken moet ik mijn scriptie inleveren enzoquote:
Kan ik nog iets voor je doen??quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Die heb ik al. Fok! VBL-Awards 2004: de uitslag
Kan je een overzicht maken van alle rubrieken van vorig jaar, in een txt-bestand of zo? Mail maar naar het bekende (zie profiel) adres.
Stilzitten en mooi zijnquote:
In Groningen? Die hebben onze nieuwe pinautomaten, succes met betalen dusquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga maar ff naar de nieuwe Ikea hier![]()
ok zal ik even doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Die heb ik al. Fok! VBL-Awards 2004: de uitslag
Kan je een overzicht maken van alle rubrieken van vorig jaar, in een txt-bestand of zo? Mail maar naar het bekende (zie profiel) adres.
als het overzicht van de awards klaar isquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:57 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer kan je stemmen voor de awards van dit jaar?
Schiet op dan!quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als het overzicht van de awards klaar is![]()
Nee, zou een beetje druk worden hequote:Op woensdag 6 juli 2005 11:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit dat bij jullie niet gewoon in SCC?
Ik zag pas wat in het nummer nadat ik de biografie van Richard Branson had gelezen. Een van de weinige boeken die ik in mijn leven heb uitgelezenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:17 schreef appelsientje het volgende:
Een gastzit hier " tubulear bells", die tune van de excorsist te luisteren... gelukkig dat het niet 24 min lang duurt en ik helemaal gek word....![]()
Is alleen bij FCDB: we zijn een pilotclub...quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu een foto op iedere kaart landelijk verplicht is heeft iedereen met een SCC bij ons automatisch een uitkaart(als ik het goed heb). En afgelopen jaren moest je een pasfoto. Legitimatie moet bij ons altijd (CC, SCC etc) En op het moment dat je je (s)CC aanvraag ondertekend ga je automatisch akkoord met het uitreisreglement.
*aanmeldt voor hulp....mits de baby niet te veel werk gaat opleveren !quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
De categoriën moeten worden bepaald, de genomineerden bepaald en uiteindelijk de stemmen geteld.
Yeahinho, zou jij weer de bijpassende icoontjes willen maken?
Ik denk dat je daar geen kind aan hebtquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*aanmeldt voor hulp....mits de baby niet te veel werk gaat opleveren !
AND THE BABY!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*aanmeldt voor hulp....mits de baby niet te veel werk gaat opleveren !
k zou zeggen open eerst een topic met daarin de awarss van vorig jaar en waar suggesties gedaan kunnen worden voor nieuwe awards (zo ging t vorig jaa volgens mij ook) en dan over een paar dagen kies je de uit te geven awards en wordt er genomineerd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed, de Fok! VBL-Awards 2005 zitten er inderdaad weer aan te komen (thanks rubbereend).
Door mijn verhuizing beschik ik thuis nog niet over internet, dus het zal iets langer gaan duren. Zijn er users die me willen helpen?
Okee. Was op zich een mooi systeem natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Kom ik op terug MM
Half 2 uitslag toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Elmo, tis nu spannend in 5 steden op de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |