ben het helemaal met je eensquote:
Nee bezig op BBC, NED2 en Eurosport.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef DeTolk het volgende:
Is de uitslag al bekend?
ze maken er meer een show vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef DeTolk het volgende:
Is de uitslag al bekend?
Jawel. Lance wilde zonder gele trui starten, maar moest hem persee omdoen. Lowik was even ontsnapt, alweer gepakt.quote:
Als respect naar Zabriskie toe. Omdat ie was gevallen, bla bla bla.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:35 schreef Lionheaad het volgende:
Armstrong zonder gele trui door neutrale zone
Als Dekker maar op kop blijftquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als respect naar Zabriskie toe. Omdat ie was gevallen, bla bla bla.
Dekker ondertussen ook ontsnapt
Hoe weet jij dat??quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dekker ondertussen ook ontsnapt
Livequote:
quote:13:24 - Racing In Stage Five
The official start time for stage five is 1.21pm. The reason for the stop at the 0km mark is because Lance Armstrong didn’t want to wear the yellow jersey during the neutral zone. He wore his Discovery Channel outfit for the 5km ride to the site of the official start. The peloton then came to a halt so that Armstrong could don the yellow jersey for the stage.
It was a sign of respect for Dave Zabriskie who lost the overall lead after crashing in the final 2km of stage four.
Leugens!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:10 schreef DeTolk het volgende:
In Zaandam regent het , en goed ook
Jongens wat een aansteller zeg...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
bedoel je Kiran Bechanquote:
2028 in Rotterdam, lijkt me een prima ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef appelsientje het volgende:
Zou toch ook wel leuk zijn als het weer een keer in Nederland is
Risicogebiedquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2028 in Rotterdam, lijkt me een prima idee
Ermelo schijnt ook heel mooi te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2028 in Rotterdam, lijkt me een prima idee
dat is een misverstand in de wereld geholpen door plaatselijkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ermelo schijnt ook heel mooi te zijn
geen zon hier, maar bier is uiteraard welkomquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:58 schreef DeTolk het volgende:
Londen is gekozen en het zonnetje schijnt hier.....
Biertje?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is een misverstand in de wereld geholpen door plaatselijken
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen zon hier, maar bier is uiteraard welkom
in principe ga k alle CL thuisw edstridjen weer, wanneer ga je down under?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
We hebben alleszelf een stuk van een bobslee baan... nou wat wil een mens nog meer
ff wat anders ga jij weer naar de CL wedstrijden? Dan moeten we ff een biertje drinken voordat ik weg ga
Jij woont in Ermelo? Afgelopen weekend ook de selectie van Valencia gezien? En de wereldberoemde A1 selectie van OJC rosmalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
We hebben alleszelf een stuk van een bobslee baan... nou wat wil een mens nog meer
ff wat anders ga jij weer naar de CL wedstrijden? Dan moeten we ff een biertje drinken voordat ik weg ga
Check mijn msn naamquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in principe ga k alle CL thuisw edstridjen weer, wanneer ga je down under?
Nee dat heb ik dus compleet gemist.. zou vandaag wel in 't plaatselijk krantje staan...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij woont in Ermelo? Afgelopen weekend ook de selectie van Valencia gezien? En de wereldberoemde A1 selectie van OJC rosmalen
het was er anders knap warm afgelopen maandquote:
Op tijd terug voor de Finalequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Check mijn msn naam
en mijn sign
en mijn site
Maar ik ga van 17 oktober t/m 10 juni (dus kan ik nog mooi wat mee pakken van 't WK )
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:12 schreef MaxPower het volgende:
site van de BBC plat vanwege OS?
bbc.co.uk?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:12 schreef MaxPower het volgende:
site van de BBC plat vanwege OS?
yupquote:
Dat lijkt mij een erg goed ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
oke Appelsientje, dan gaan we zeker nog een biertje doen van te voren
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een erg goed idee
Moeten we alleen wel ff Eindhoven inwat in het stadion wordt 't hem niet...
ikquote:
Cewlquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maark ga er van uit dat we in september nog wel een VBL meet krijgen ook
wat je zegt ben je zelfquote:
Ga je nog helpen het PSV topic vol te maken ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf
sliep uit
klaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga je nog helpen het PSV topic vol te maken ?
P A N I E Kquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
MSN eruit?
hotmail.com doet t ook al nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
MSN eruit?
14:51 - Flecha 5km From 2nd Intermediate Sprintquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:55 schreef MaxPower het volgende:
hoe staat de touretappe ervoor?
Waar haal jij dat verslag?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
14:51 - Flecha 5km From 2nd Intermediate Sprint
The stage leader is now at the 75km mark. He has a lead of 2’55" on Carlstrom, Bodrogi and Commesso and 4’20" on the peloton. Flecha is now less than 5km from the site of the second intermediate sprint.
Fjieuw.. hij doet het weerquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
P A N I E K
Hier doet ie het overigens gewoon.
Dat is er zelf niet op kwamquote:
2 september ben ik al bezetquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:30 schreef rubbereend het volgende:maark ga er van uit dat we in september nog wel een VBL meet krijgen ook
we hebben toch 2 sept. meet in Bloemendaal?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2 september ben ik al bezet
En 3 sept. ben ik mijn bruid aan het ontmaagden![]()
![]()
in een witte maagdelijke jurkquote:
Als ie het maar ff rekt tot een uurtje of 17:00. Kan ik de finish nog ff zien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
14:51 - Flecha 5km From 2nd Intermediate Sprint
The stage leader is now at the 75km mark. He has a lead of 2’55" on Carlstrom, Bodrogi and Commesso and 4’20" on the peloton. Flecha is now less than 5km from the site of the second intermediate sprint.
Goed ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben toch 2 sept. meet in Bloemendaal?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:11 schreef Bluezz het volgende:
n 3 sept. ben ik mijn bruid aan het ontmaagden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |