quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is een misverstand in de wereld geholpen door plaatselijken
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen zon hier, maar bier is uiteraard welkom
in principe ga k alle CL thuisw edstridjen weer, wanneer ga je down under?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
We hebben alleszelf een stuk van een bobslee baan... nou wat wil een mens nog meer
ff wat anders ga jij weer naar de CL wedstrijden? Dan moeten we ff een biertje drinken voordat ik weg ga
Jij woont in Ermelo? Afgelopen weekend ook de selectie van Valencia gezien? En de wereldberoemde A1 selectie van OJC rosmalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
We hebben alleszelf een stuk van een bobslee baan... nou wat wil een mens nog meer
ff wat anders ga jij weer naar de CL wedstrijden? Dan moeten we ff een biertje drinken voordat ik weg ga
Check mijn msn naamquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in principe ga k alle CL thuisw edstridjen weer, wanneer ga je down under?
Nee dat heb ik dus compleet gemist.. zou vandaag wel in 't plaatselijk krantje staan...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij woont in Ermelo? Afgelopen weekend ook de selectie van Valencia gezien? En de wereldberoemde A1 selectie van OJC rosmalen
het was er anders knap warm afgelopen maandquote:
Op tijd terug voor de Finalequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Check mijn msn naam
en mijn sign
en mijn site
Maar ik ga van 17 oktober t/m 10 juni (dus kan ik nog mooi wat mee pakken van 't WK )
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:12 schreef MaxPower het volgende:
site van de BBC plat vanwege OS?
bbc.co.uk?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:12 schreef MaxPower het volgende:
site van de BBC plat vanwege OS?
yupquote:
Dat lijkt mij een erg goed ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
oke Appelsientje, dan gaan we zeker nog een biertje doen van te voren
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een erg goed idee
Moeten we alleen wel ff Eindhoven inwat in het stadion wordt 't hem niet...
ikquote:
Cewlquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maark ga er van uit dat we in september nog wel een VBL meet krijgen ook
wat je zegt ben je zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |