Het wordt een mini studentenhuisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is een studentenkamer niet goed genoeg dan
Ook al fan van?quote:
Absoluut, dat ontzettende Engelse - helemaal in de Ken Loach-films stijl waar ik zo gek op ben. Helaas is het zo laat en zie ik het niet altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook al fan van?
Echt prachtige serie he?
Bluezz!quote:
Haal die foto van DG eens weg?quote:
Bah.quote:
* SCH lepelt zich naast de negerquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:01 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz wringt zich ertussen!
Gék op lepeltjes![]()
nee dankje ik kruip zo bovenop naast mijn schoonheidquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:59 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Komen jullie er anders even gezellig bijliggen?
ze houdt het niet meer uit zonder mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:09 schreef SCH het volgende:
Waarom bijt ze nagel? Is ze nerveuSCH?
Friese ras bestaat ook alquote:
Ik moet om mijn imago denken, als ik niet minstens 2 x per dag iemand voor racist uitmaak, heb ik een prolbeemquote:
Hynders en keiquote:
Dat is je knie die opspeelt dat beem, jouw voorland?quote:
Congrats!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:23 schreef Juan Zueco het volgende:
41 biertjes gaarne.
* Juan Zueco verjaart
J.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:26 schreef Juan Zueco het volgende:
Gracias DG,
Moge FcdB volgend seizoen elke wedstrijd met 2-1 winnen.
J.
Van harte kerel!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:23 schreef Juan Zueco het volgende:
41 biertjes gaarne.
* Juan Zueco verjaart
J.
nee hor, k heb DD er vandaag attent op gemaakt en k neem aan dat hij t een dezer dagen opstart. Ik hoop op een nominatiequote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef Spideyman het volgende:
Wanneer zijn de VBL-Awards?
Of heb ik die al helemaal gemist??
NSFW staat voor Not Safe For Work.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
NSFW staat voor Not Safe For Work.
Hij zal niet willen dat die plaatjes op de eerste pagina door zijn baas worden gezien.
Maar uiteraard moet je helemaal niet fokken op je werk, maar werken.
* Dylan Dog zit midden in de verhuizing. Nou vooruit, over de helft...quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:01 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG is ook al enkele maanden op huizenjacht!
Zonder succes overigens....
Jaloers is!quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:08 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zit midden in de verhuizing. Nou vooruit, over de helft...
Wat moet er gedaan worden??quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed, de Fok! VBL-Awards 2005 zitten er inderdaad weer aan te komen (thanks rubbereend).
Door mijn verhuizing beschik ik thuis nog niet over internet, dus het zal iets langer gaan duren. Zijn er users die me willen helpen?
Ik wil wel helpen....quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
De categoriën moeten worden bepaald, de genomineerden bepaald en uiteindelijk de stemmen geteld.
Yeahinho, zou jij weer de bijpassende icoontjes willen maken?
Doen we altijd van te voren...quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Komen d'r nog nieuwe categorieen bij, of gaan er nog categorieen weg?
Brainstorm sessie!
GEFELICITEERD!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen!
Wanneer loopt je stage af?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:33 schreef appelsientje het volgende:
Zo vandaag maar weer eens hard aan het werk.....
Moet nog best wat doen voor het eind van mijn stage
Gaat opeens heel hard hier
Ga je weer zo'n nichtig kapsel laten knippen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |