quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:22 schreef broer het volgende:
Het wachten is op de lemming van het meisje dat iemand in de stad er een volledig broodje shoarma uit zag kotsen en daar spontaan van ging bloeden...
Nee ik was er kapot van man, het werd zwart voor mijn ogenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:28 schreef MmadviewW het volgende:
heb je haar geen mep verkocht en 4,50 gejat voor een nieuw shoarmabroodje?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:22 schreef broer het volgende:
Het wachten is op de lemming van het meisje dat iemand in de stad er een volledig broodje shoarma uit zag kotsen en daar spontaan van ging bloeden...
Nee, dat komt natuurlijk totaal onverwacht. Elke maand. En maandverband bestaat ook niet. Net als tamons.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:21 schreef Troeta het volgende:
Nah, kan zij toch niks aan doen! hahaha
al zou het mij nooit gebeuren
Heeft die teef jou $ verneuktquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:28 schreef PeterPaal het volgende:
[..]
Nee ik was er kapot van man, het werd zwart voor mijn ogen
shoarmaquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:20 schreef PeterPaal het volgende:
Gatverdamme, was ik dus vandaag in de stad lekker aan het winkelenzie ik daar zo'n teef lopen!
met een dikke rooie vlek in haar spijkerbroek, mijn broodje shoarma kwam vanuit mijn slokdarm met volle kracht mijn schagt uit zetten
Walgelijk dat soort figuren
Die laatste bestaan idd niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En maandverband bestaat ook niet. Net als tamons.![]()
dief..? van..? ..je handtasje?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:33 schreef PeterPaal het volgende:
[..]
Ja, ik ga haar aangeven, ik zie de krantenkoppen al: Bloedkut dief actief in Utrecht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |