quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:22 schreef broer het volgende:
Het wachten is op de lemming van het meisje dat iemand in de stad er een volledig broodje shoarma uit zag kotsen en daar spontaan van ging bloeden...
Nee ik was er kapot van man, het werd zwart voor mijn ogenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:28 schreef MmadviewW het volgende:
heb je haar geen mep verkocht en 4,50 gejat voor een nieuw shoarmabroodje?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:22 schreef broer het volgende:
Het wachten is op de lemming van het meisje dat iemand in de stad er een volledig broodje shoarma uit zag kotsen en daar spontaan van ging bloeden...
Nee, dat komt natuurlijk totaal onverwacht. Elke maand. En maandverband bestaat ook niet. Net als tamons.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:21 schreef Troeta het volgende:
Nah, kan zij toch niks aan doen! hahaha
al zou het mij nooit gebeuren
Heeft die teef jou $ verneuktquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:28 schreef PeterPaal het volgende:
[..]
Nee ik was er kapot van man, het werd zwart voor mijn ogen
shoarmaquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:20 schreef PeterPaal het volgende:
Gatverdamme, was ik dus vandaag in de stad lekker aan het winkelenzie ik daar zo'n teef lopen!
met een dikke rooie vlek in haar spijkerbroek, mijn broodje shoarma kwam vanuit mijn slokdarm met volle kracht mijn schagt uit zetten
Walgelijk dat soort figuren
Die laatste bestaan idd niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En maandverband bestaat ook niet. Net als tamons.![]()
dief..? van..? ..je handtasje?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:33 schreef PeterPaal het volgende:
[..]
Ja, ik ga haar aangeven, ik zie de krantenkoppen al: Bloedkut dief actief in Utrecht!
Verdomme, door dat verhaal ga ik gewoon typfouten maken.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:34 schreef PeterPaal het volgende:
[..]
Ze kon mijn broodje shoarma erna toch opgeraapt hebben?![]()
Moet je het haar voor je ogen weghalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Verdomme, door dat verhaal ga ik gewoon typfouten maken.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:39 schreef MmadviewW het volgende:
mss had ze een stuk van dr schaamlippen eraf gehakt voor jouwn broodje shoarma
Zo, met een mesje, en dan hoor je 'kebab'.quote:
Nou, ik weet niet hoe oud dit meisje was, misschien is ze er nog niet aan gewend ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat komt natuurlijk totaal onverwacht. Elke maand. En maandverband bestaat ook niet. Net als tamons.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo, met een mesje, en dan hoor je 'kebab'.
En dan uiteraard nog sambal bij. Maar daar is geen kunst aan als je met een mesje bezig bent geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:52 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
inderdaad En vervolgens pompt de shoarmaboer wat proteïnen uit zijn lul in het broodje: knoflooksaus ...en je hebt een broodje kebab
iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En dan uiteraard nog sambal bij. Maar daar is geen kunst aan als je met een mesje bezig bent geweest.
Ik vind dit een prima verklaring van de rode vlek.
Denk je daar nog vaak aan terug? kwak?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:00 schreef heiden6 het volgende:
Een vriend van me houdt absoluut niet van knoflooksaus (is wel vaste klant bij de Mac El Avov overigens), en heeft het steeds over kwaksaus als ik zit te eten. Inmiddels is 'ie er wel mee gestopt, nadat ik had gedreigd zomaar, op een onverwacht moment, een keer wat kwak door z'n drankje te tyfen, als 'ie niet kapte met z'n gezever.
Nja, ik at toch al geen shoarma, dus zo'n wereld van verschil is 't gelukkig nietquote:
Cultuurbarbaer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nja, ik at toch al geen shoarma, dus zo'n wereld van verschil is 't gelukkig niet
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:20 schreef PeterPaal het volgende:
Gatverdamme, was ik dus vandaag in de stad lekker aan het winkelenzie ik daar zo'n teef lopen!
met een dikke rooie vlek in haar spijkerbroek, mijn broodje shoarma kwam vanuit mijn slokdarm met volle kracht mijn schagt uit zetten
Walgelijk dat soort figuren
Wat stel je je daar bij voor?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je had het haar ook even kunnen zeggen natuurlijk
SUBTIEL !
Waarom zou ik, laat haar maar zo lopen, trieste wijf!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je had het haar ook even kunnen zeggen natuurlijk
SUBTIEL !
Inderdaad. Bloeden, zal ze.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef PeterPaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik, laat haar maar zo lopen, trieste wijf!
Waar komt de shoarma oorspronkelijk vandaan? Turkije.quote:
Edoch, het is cultuur, en het is lekker.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waar komt de shoarma oorspronkelijk vandaan? Turkije.
Is dat mijn cultuur? Nee.
Eigen schuld... volgende maand kom je haar nu misschien wel weer tegen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef PeterPaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik, laat haar maar zo lopen, trieste wijf!
dan is t zn eigen schuld alsie weer shouarma gaat halenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eigen schuld... volgende maand kom je haar nu misschien wel weer tegen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |