Te veel inhoud voor een lurkende Newbiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef MeMia het volgende:
Is de inhoud niet te behapstukken voor jullie?
Waarom dicht? Omdat je geen kritiek mag spuien op Fok! ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef iamredleader het volgende:
Hoe lang is deze al open?
5 minuten?
Nog niet dicht?
Die komt wel hoor wees niet bang. Alleen daarna kan niemand erop reagerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef MeMia het volgende:
Typisch dat er tussen al deze baggerreacties geen enkele reactie van de crew zit.
Misschien omdat je OP kant nog wal raakt? Gefrustreerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef MeMia het volgende:
Typisch dat er tussen al deze baggerreacties geen enkele reactie van de crew zit.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
Die komt wel hoor wees niet bang. Alleen daarna kan niemand erop reageren
Hallo sukkeltje, het gaat hier niet om mij, het gaat om de ratjetoe die de leiding van het forum veroorzaakt. Weet je wel, het forum waar zelfs nitwits als jij de kans krijgen om zichzelf te uiten.quote:
Lekker typisch weer. Lees het nog eens goed en sla desnoods het stukje over met jouw naam, misschien kan je het dan wel objectief bekijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien omdat je OP kant nog wal raakt? Gefrustreerd
Ze doen inderdaad "gedurfde" benoemingen, maar komen daar binnen no-time op terug, om zichzelf weer te beperken tot het kruip-en-slijmkliekje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef ThE_ED het volgende:
Leuk allemaal, maar wat heeft het met kraak noch smaak te maken? Je OP geeft juist aan dat fok! gedurfde benoemingen doet.
(Of ik het daar mee eens ben is een 2e)
Nee, een occasional scapegoat is natuurlijk vereist.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef MeMia het volgende:
Moet de crew dan alleen uit slijmende ja-knikkers bestaan?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Shirley het volgende:
FB mag toch niet gebruikt worden met kritiek op Fok!?
quote:Vragen, tips, complimenten, etc. met betrekking tot forum, frontpage, weblog, managers of chat kun je hier kwijt.
Bij deze:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef MeMia het volgende:
En als er genoeg is beschuldigd kan deze of gene weer oprotten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Cynica het volgende:
[..]
Nee, een occasional scapegoat is natuurlijk vereist.
Ik zou mezelf toch niet echt als laf bestempelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij deze:
Moest dit nou echt onder een laffe kloon?
V.
Je noemde static en kasta, wat noem jij no-time? Static zat hier sinds het begin van SHO en Kasta ook al maanden. Ja, echt binnen no-timequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef MeMia het volgende:
[..]
Ze doen inderdaad "gedurfde" benoemingen, maar komen daar binnen no-time op terug, om zichzelf weer te beperken tot het kruip-en-slijmkliekje.
War of the mods...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:48 schreef MacVincent het volgende:
Weer een goede titel voor een column: "The rise and fall of FoK"
Dat is toch niks nieuws?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij deze:
Moest dit nou echt onder een laffe kloon?
V.
Goed zo, je kán dus wel lezen. Probeer nu eens wat verder te lezen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je noemde static en kasta, wat noem jij no-time? Static zat hier sinds het begin van SHO en Kasta ook al maanden. Ja, echt binnen no-time.
Logisch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:49 schreef MeMia het volgende:
[..]
Ik zou mezelf toch niet echt als laf bestempelen.
'newbie'quote:En leuk om uit jouw mond over klonen te horen,J.
dat zeg ik toch ook nietquote:
Schopje ONZ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Verbal het volgende:
Hij wilde een reactie van een crewlid, maar je denkt toch niet dat ik de moeite ga nemen serieus op deze onzin in te gaan?
V.
Ik zie dit niet als vragen/tips/complimenten, eerder een aanval. Maar goed, het boeit mij helemaal niks wat de mods hier doen.quote:
Het is gewoon hoog tijd om zulke misstanden aan de kaak te stellen en ik vind het eerder laf dat de crew zijn smoel zit te houden. Als een van mijn "collega's" zo zou worden behandeld, zou ik weldegelijk aan de bel trekken in plaats van me te conformeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Logisch.
Eikels vinden zichzelf ook geen eikel.![]()
Ook newbies lezen wel eens wat.quote:'newbie'![]()
V.
Neem dan gewoon helemaal niet de moeite om te reageren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet
Hij wilde een reactie van een crewlid, maar je denkt toch niet dat ik de moeite ga nemen serieus op deze onzin in te gaan?
V.
O, nee dan geloof ik jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef MeMia het volgende:
Ook newbies lezen wel eens wat.
Ik bepaal zelf waar ik hoe wanneer reageer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef MeMia het volgende:
[..]
Neem dan gewoon helemaal niet de moeite om te reageren.
Het is geen aanval, ik vraag me af waar ze in Allah's naam mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als vragen/tips/complimenten, eerder een aanval. Maar goed, het boeit mij helemaal niks wat de mods hier doen.
Verrassend hoor, HighLander moet eerst schofferen en daarna semi-inhoudelijk reageren met een gaapsmiley.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef HighLander het volgende:
Volgens mij moet de topicstarster gewoon een keer een goede beurt hebben, om dit soort zeurderige redenaties te voorkomen. Maar goed.
Helaas blijkt maar weer dat elke potentiele discussie/rel, niet echt een lang leven toebedeeld is. Een logische uitkomst, aangezien de pogingen het rebelser te krijgen volgense de OP ook tevergeefs zijn.
Youssef?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef MeMia het volgende:
[..]
Het is geen aanval, ik vraag me af waar ze in Allah's naam mee bezig zijn.
In de crew, uit de crew, in de crew, uit de crew. Met als gevolg dat sommige moderateurs nu geen mede-mod meer hebben en het forum waar ze modden alleen moeten aanpakken. Dan wordt er toch niet naar het geheel gekeken? Is de moderateur te vervelend, communiceer dan, zoek een vervanger en ga dán uit elkaar.
Sorry, ik was even bezig met iets anders, had je nog wat steekhoudends?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:51 schreef MeMia het volgende:
[..]
Goed zo, je kán dus wel lezen. Probeer nu eens wat verder te lezen?
Godzijdank ben jij dan ook niet de meest verzuurde zichzelf verheven voelende kutmod.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef Verbal het volgende:
Ik bepaal zelf waar ik hoe wanneer reageer.
Dit noem ik geen schofferen, da's het geven van een mening.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:01 schreef MeMia het volgende:
Verrassend hoor, HighLander moet eerst schofferen en daarna semi-inhoudelijk reageren met een gaapsmiley.
Ik stel me niet autoritair opquote:Ook jij zit hier voor de users, dus waarom stel jij je zo autoritair op? Ik weet zeker dat jij met die bans te maken heb gehad, want HL duldt geen tegenspraak.
Je hebt dat MED_jes typen wel in de vingers he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sorry, ik was even bezig met iets anders, had je nog wat steekhoudends?
Dus iemand haar privéleven erbij halen en denigrerend doen is niet schofferen? Goed, dan schoffeer ik je bij deze niet door te zeggen dat jij eens een keer moet gaan neuken, misschien dat je dan wat relaxter wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef HighLander het volgende:
Dit noem ik geen schofferen, da's het geven van een mening.
Doorgaans als ik begin met schofferen is dat heus wel ietsjes duidelijker te merken, maar daar ga ik dit keer de moeite niet voor nemen.
De gaapsmiley sloeg overigens meer op de tegenvallende reacties op je OP, welke op zich toch alleen voor de omvang en tijdsbesteding al een pluspunt verdient in vergelijking met 90% van de meeste gebruikers in Feedback. En dan heb ik het nog niet eens over het potentiele inzicht.
Nu komen we ergens. Bedankt voor de inhoudelijke reactie.quote:Ik stel me niet autoritair opHet is gewoon een karaktertrek die moeilijk onder de duim te houden is.
Met betrekking tot die tegenspraak zou je een punt kunnen hebben, ware het niet dat geen van de betrokkenen ergens echt tegen mij in zijn gegaan. Dus van enige rancune of intolerantie was helaas geen sprake, sorry. Iets te maken heb ik wel vaker ergens mee, maar in dit geval gaat het niet voor alle aan mij toegewezen feiten op.
Je bent een freakin newbie. Dit gebeurt eens in de zoveel maanden. Dan wordt er iemand in de crew opgenomen die niet zo extreem vermodereert en dan gaat het mis. Vervolgens ontstaan er de meest kansloze relletjes achter de schermen (daar lusten de baggerusers geen brood van) met de meest kansloze achterbakse backstabberreacties en dan vertrekken er nog 1 of 2 omdat ze 'solidair zijn met de vertrekkende partij'. 2 weken later is iedereen het weer vergeten en is fok geen ruk veranderd. Uiteraard met dank aan de roddel en achterklapmachine die de crew loslaat op bepaalde excrewleden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef MeMia het volgende:
Het is zelfs zo erg in de crew dat moderateurs hun account door de shredder halen omdat de FA's ze niet snel genoeg op zwart zetten. Dat zegt toch iets.
Wat denk je dan, dat er een groot masterplan bezig is?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef MeMia het volgende:
[..]
Je hebt dat MED_jes typen wel in de vingers he?
Maar vooruit, laat ik het makkelijker stellen. Verwachten jullie serieus dat het toeval is dat er twee crewleden vlak achter elkaar op zo'n manier uit de crew gezet worden?
Je mist ongeveer driekwart van het verhaal, maar dat doe je dit hele topic al.quote:Het is zelfs zo erg in de crew dat moderateurs hun account door de shredder halen omdat de FA's ze niet snel genoeg op zwart zetten. Dat zegt toch iets.
Verwachten dat iets toeval is, wat in het verleden gebeurd is... En ik maar denken dat verwachten altijd op de komende dingen sloegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef MeMia het volgende:
Je hebt dat MED_jes typen wel in de vingers he?
Maar vooruit, laat ik het makkelijker stellen. Verwachten jullie serieus dat het toeval is dat er twee crewleden vlak achter elkaar op zo'n manier uit de crew gezet worden?
Naja, da's doorgaans het emodiertjes-aspect.quote:Het is zelfs zo erg in de crew dat moderateurs hun account door de shredder halen omdat de FA's ze niet snel genoeg op zwart zetten. Dat zegt toch iets.
Inso is best lief.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:17 schreef HighLander het volgende:
, alleen is er zo nu en dan altijd wel eens een individu (doorgaans vrouwelijk) die wat labiel en wispelturig blijft.
Je klinkt als een insider?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:15 schreef Günther het volgende:
[..]
Je bent een freakin newbie. Dit gebeurt eens in de zoveel maanden. Dan wordt er iemand in de crew opgenomen die niet zo extreem vermodereert en dan gaat het mis. Vervolgens ontstaan er de meest kansloze relletjes achter de schermen (daar lusten de baggerusers geen brood van) met de meest kansloze achterbakse backstabberreacties en dan vertrekken er nog 1 of 2 omdat ze 'solidair zijn met de vertrekkende partij'. 2 weken later is iedereen het weer vergeten en is fok geen ruk veranderd. Uiteraard met dank aan de roddel en achterklapmachine die de crew loslaat op bepaalde excrewleden.
Groetjes,
Günther.
Vul het eens aan dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:15 schreef Dagonet het volgende:
Je mist ongeveer driekwart van het verhaal, maar dat doe je dit hele topic al.
schofferen / mening ach ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:14 schreef MeMia het volgende:
Dus iemand haar privéleven erbij halen en denigrerend doen is niet schofferen? Goed, dan schoffeer ik je bij deze niet door te zeggen dat jij eens een keer moet gaan neuken, misschien dat je dan wat relaxter wordt.
Geen meter verder. Nu nog een inhoudelijke respons.quote:Nu komen we ergens. Bedankt voor de inhoudelijke reactie.
Toevallig wel aan gedacht bij die omschrijving, maar die muts was niet helemaal degene die ik op het oog had.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef Günther het volgende:
Inso is best lief.
Toevallig een van de jojo's waar ik het over had in mijn startposts. Lekker collegiaal hoe je haar zo benoemt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef HighLander het volgende:
[..]
Toevallig wel aan gedacht bij die omschrijving, maar die muts was niet helemaal degene die ik op het oog had.
Er zijn altijd wel mensen die verwachten écht iets te kunnen veranderen. Maar die beseffen dan nog niet hoe erg het gesteld is met de kliekjesvorming, achterbaksheid en backstabbers in de crew. (uitzonderingen daargelaten). Uiteraard zal men dit voor de schermen nooit erkennen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef MeMia het volgende:
Maar als dan uiteindelijk niemand FOK! echt wil veranderen, waarom dan toch steeds die halflaffe pogingen?
woefquote:
Vreemd, ik dacht ook niet meteen aan Inso..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef HighLander het volgende:
niet helemaal degene die ik op het oog had.
Acha ja onderlinge rivaliteit en hersenloos gekiftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:22 schreef MeMia het volgende:
Toevallig een van de jojo's waar ik het over had in mijn startposts. Lekker collegiaal hoe je haar zo benoemt.
Never change a winning concept. Ofzoiets.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef HighLander het volgende:
Gunther daarentegen doet zowaar bijna nog een serieuze poging tot sfeermakerij. Op zich wel knap hoe dat oude liedje steeds maar weer in hetzelfde jasje gestoken kan worden, en dan toch onder een andere naamhulde.
Het is bijna zonde om een aardige openingspost weer zo gemakkelijk richting zo'n afgeragd stokpaardje te herleiden.... Maar wellicht wordt het juist gedaan omdat het zo gemakkelijk is...
figures.
Hallo Tong, maak er effe wie ben ik van.quote:
Hey, mijn creditsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Hallo ik ben een lurkende newbie en vermaak me kostelijk. Op de post van Yvonne dat de topicstarter een keer goed moet neuken kan ik alleen maar beamend ja knikken.
Ben je een meisje trouwens ?
Never change a boring concept, de volgende keer is het immers vast nog saaier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef Günther het volgende:
Never change a winning concept. Ofzoiets.
Overigens, iets dat al jaren waarheid is, maakt het niet minder waar.
Zelfs dit topic? Of hoe het mislukt?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef MeMia het volgende:
Het is godverdomme gewoon de schuld van de Heslinga-kliek!rrrrrrrrr
Hoi, mag ik van jou nog die cd met crewarchieven?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef MeMia het volgende:
Het is godverdomme gewoon de schuld van de Heslinga-kliek!rrrrrrrrr
Eerst alle foto's uit KEL graag.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoi, mag ik van jou nog die cd met crewarchieven?
Lik me maar als goedmakertje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef HighLander het volgende:
[..]
Hey, mijn credits
[..]
Never change a boring concept, de volgende keer is het immers vast nog saaier.
En ik vind het wel een uiterst beperkt perspectief eigenlijk, beetje verzuurd, snufje rancune n een theelepetje bitter etc.
[..]
Zelfs dit topic? Of hoe het mislukt?
ElizabethR :quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goeie standaard huidige-crew ontwijking. Over ouwekoeiendooddoeners die kant nog wal raken gesproken...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef HighLander het volgende:
En ik vind het wel een uiterst beperkt perspectief eigenlijk, beetje verzuurd, snufje rancune n een theelepetje bitter etc.
Ah, daar hebben we eindelijk cokehoer Y.H. te D. met een offtopic post.quote:
Nee, nee, ik zou posten: Laat je tieten eens zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Hallo ik ben een lurkende newbie en vermaak me kostelijk. Op de post van Yvonne dat de topicstarter een keer goed moet neuken kan ik alleen maar beamend ja knikken.
Ben je een meisje trouwens ?
Goede compressie gebruik je dan. Die compromitterende foto's zijn nu toch al wel een half DVD-tje vol.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Drugssnuivende hoer Y.H te D. gered door een onnozele IT-erquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:35 schreef MeMia het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we eindelijk cokehoer Y.H. te D. met een offtopic post..
Volgens goed ingelichte bronnen zchijn ik een neukpartij nodig te hebben om te kunnen relaxen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:35 schreef MeMia het volgende:
Lik me maar als goedmakertje.
Dat bedoelde ik idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Drugssnuivende hoer Y.H te D. gered door een onnozele IT-er
Eindelijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef HighLander het volgende:
[..]
Volgens goed ingelichte bronnen zchijn ik een neukpartij nodig te hebben om te kunnen relaxen.
lijkt me een aardige deal.
Gatverdamme, ben je er zo 1.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:34 schreef MeMia het volgende:
Eerst alle foto's uit KEL graag.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:35 schreef Günther het volgende:
Goeie standaard huidige-crew ontwijking. Over ouwekoeiendooddoeners die kant nog wal raken gesproken...
Och, ik heb de helft al, dan wil ik mn verzameling compleet hebben ook.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Vreemd, ik dacht ook niet meteen aan Inso..
Kappen met zeiken en pompen sloerie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:39 schreef HighLander het volgende:
[..]
en dan over ouwekoeien beginnen met zo'n afgeragd stokpaardje...
Welk een machtig voorbeeld van hoe hypcriet bepaalde mensen kunnen zijn![]()
Zie mn vorige post.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:41 schreef HighLander het volgende:
GRmbl kon dat kuttopic al niet meer dingen....
Nee hier krijgen we zeker wel inhoudelijke reacties?
Een post met meer dan 2 regels is al een zeldzaamheid, laat staan voorzien van een inhoudelijk aspect.
Wat wilde je kwijt knul?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:41 schreef HighLander het volgende:
inhoudelijke reacties
inhoudelijk aspect.
Ah, die is vast pas gemaakt toen het topic al in Onzin stond hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef MeMia het volgende:
Zie mn vorige post.
Doe anders even iets inconsequents. Of val een moderator af ofzo. Dit schiet niet op.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:44 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ah, die is vast pas gemaakt toen het topic al in Onzin stond he![]()
Niveau'tje nog steeds heur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:44 schreef MeMia het volgende:
Z"n zaad, dat zit al maanden weg te rotten in zn zak.
Ze heeft net twee modjes op zwart gezet, gaat het niet hard (whehehe) genoeg voor je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:44 schreef Günther het volgende:
[..]
Doe anders even iets inconsequents. Of val een moderator af ofzo. Dit schiet niet op.
Groetjes,
Günther.
Hoi, ik vind Golfer een kutmod, zoiets?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:44 schreef Günther het volgende:
[..]
Doe anders even iets inconsequents. Of val een moderator af ofzo. Dit schiet niet op.
Groetjes,
Günther.
Ja dat vinden we allemaal al. Die ouwe engerd met z'n keldertje-fetish.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi, ik vind Golfer een kutmod, zoiets?
Nee, je moet iets verzinnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
Dat kan ik niet op commando, ben Ron Jeremy verdomme niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:44 schreef MeMia het volgende:
Nee.
En ontwijk het nou eens godverdomme niet, je wil me al jaren, jij weet het, ik weet het, dus kom!!
Is mn nakende lichaam niet genoeg?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:48 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dat kan ik niet op commando, ben Ron Jeremy verdomme niet.
Oeh rellen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iedere puistering pubertje wat hier rondhobbelt wellicht wel, maar ik heb liever een kwaliteitsgarantie in de vorm van doortasend beeldmateriaal.quote:
Misschien moet je gaan huilen in r&p ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef MeMia het volgende:
blaat
Oh!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
Voor iedere puistering pubertje wat hier rondhobbelt wellicht wel, maar ik heb liever een kwaliteitsgarantie in de vorm van doortasend beeldmateriaal.![]()
Misschien moet je ff leren lezen, pisvlek.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan huilen in r&p ofzo![]()
Neuh je mag ook op afspraak langskomen. Maar mailen mag altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:55 schreef MeMia het volgende:
Oh!.
Dus nu moet ik weer eerst naaktfoto's mailen?
Misschien moet je maar even niet reageren op dit topic, het is duidelijk te hoog gegrepen voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Lees je in, leipoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:55 schreef MeMia het volgende:
[..]
Misschien moet je ff leren lezen, pisvlek.
Mail is verzonden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:56 schreef HighLander het volgende:
[..]
Neuh je mag ook op afspraak langskomen. Maar mailen mag altijd.
Dat hield de rest helaas ook niet tegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:56 schreef StofjeB het volgende:
Misschien moet je maar even niet reageren op dit topic, het is duidelijk te hoog gegrepen voor je.
Mail me nou teruuhuug.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:59 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dat hield de rest helaas ook niet tegen.
[img] http://www.laatmejetietenzien.nl/memiatieten.jpg [/img]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:59 schreef MeMia het volgende:
[..]
Ik ben een newbie ja!!
Hoe moet ik een plaatje posten?!
Je plaatje werkt niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
[[url= http://www.laatmejetietenzien.nl/memiatieten.jpg ]afbeelding[/url]]
en ik maar wachten zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:00 schreef MeMia het volgende:
Mail me nou teruuhuug.
quote:
MAIL NOU GODVERDOMME TERUG!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:03 schreef HighLander het volgende:
[..]
en ik maar wachten zeker![]()
Ga wel weer een filmpje pakken.
En ik heb een lul van 3 meterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:05 schreef MeMia het volgende:
[..]
Wel! Een mooie roze met zachte omsluitende lipjes!
Fotoooooooooooooooooooooooo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:05 schreef MeMia het volgende:
[..]
Wel! Een mooie roze met zachte omsluitende lipjes!
Dat is allang bekendquote:
Die wortelquote:
Dit heeft alles in zich weer een drama te worden ja.quote:
nouja, je kunt veel kritiek hebben op fok! maar zoals TS beweren dat het kraak nog smaak is.. dat vind ik zelfs een beetje raar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:46 schreef HighLander het volgende:
Wauw pagina 3 alweer....
leeft het topic toch nog een beetje op tot z'n potentie.
teruggemaild heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:04 schreef MeMia het volgende:
MAIL NOU GODVERDOMME TERUG!
Maakt niet uit hoor Gelly, ik neem je in geen enkel forum serieus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:06 schreef gelly het volgende:
Maar goed dat dit in onzin staat !
Dat genoegen is geheel wederzijds Havocquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor Gelly, ik neem je in geen enkel forum serieus.
Goed dat je het even uitlegt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:11 schreef gelly het volgende:
Vleesch noch Visch.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:10 schreef HighLander het volgende:
[..]
teruggemaild heeft.
Hacov, die 3 meter moet ook wel werken he![]()
En zoveel bloed kan die hersenpan van je ook weer niet missen.
*Popcorn pakt*quote:
Dit is echt een serieus probleem. En iets wat zich helaas nooit zal oplossen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:23 schreef Günther het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die verwachten écht iets te kunnen veranderen. Maar die beseffen dan nog niet hoe erg het gesteld is met de kliekjesvorming, achterbaksheid en backstabbers in de crew. (uitzonderingen daargelaten). Uiteraard zal men dit voor de schermen nooit erkennen.
Groetjes,
Günther.
Kon je nog later reageren, laffe hond? Nu neemt niemand je meer serieus!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dit is echt een serieus probleem. En iets wat zich helaas nooit zal oplossen.
Precies. Daar kun je je bij neerleggen of je kunt gewoon de eer aan jezelf houden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je geen crew meer te zijn om mee te rellen achter de schermen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Of er tot in de eeuwigheid over door blijven janken, onder verschillende namen, elke keer maar weer in een compleet irrelevant topic aanhalen, in de hoop wat naieve users mee te trekken in een manische depressie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:17 schreef gelly het volgende:
Precies. Daar kun je je bij neerleggen of je kunt gewoon de eer aan jezelf houden.
Heeft men mij dan ooit serieus genomen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:17 schreef MeMia het volgende:
[..]
Kon je nog later reageren, laffe hond? Nu neemt niemand je meer serieus!
Ik internet via de 27MC...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:17 schreef Günther het volgende:
Hallo,
Ik krijg net door dat er iemand uit Drenthe is gespot, die daadwerkelijk een computer heeft. Mét internet!.
Dat kan niet anders dan een Rayfan zijn.
Groetjes,
Günther.
Nou ja, niet echt mijn ding, maar als het voor jou werkt HL.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
Of er tot in de eeuwigheid over door blijven janken, onder verschillende namen, elke keer maar weer in een compleet irrelevant topic aanhalen, in de hoop wat naieve users mee te trekken in een manische depressie.
Waar komt Dylan dan vandaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Heeft men mij dan ooit serieus genomen?
Hé, heb je weer iemand voor op de aandrijffiefs gevonden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:19 schreef gelly het volgende:
Ik internet via de 27MC...
Lief.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:23 schreef ShaoliN het volgende:
Toch was dit topic beter tot zijn recht gekomen onder het orgineel.
Maar daarom nog niet minder slijmerig.quote:
Haha. Jij bent er een om te spreken he frusti?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:26 schreef HighLander het volgende:
[..]
Maar daarom nog niet minder slijmerig.
Da's een beter aanbod dan ik regulier naar me kop geslingert krijg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:27 schreef ShaoliN het volgende:
Haha. Jij bent er een om te spreken he frusti?
Vecht voor mij, koene ridder!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:28 schreef HighLander het volgende:
[..]
Da's een beter aanbod dan ik regulier naar me kop geslingert krijg.
echt niet, shao en ik gaan blijkbaar praten.quote:
Praten, praten, praten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:35 schreef HighLander het volgende:
[..]
echt niet, shao en ik gaan blijkbaar praten.
Wat waarschijnlijk erop neerkomt dat ik in slaap pleur uit pure verveling,
en jij met hem opgescheept zit.
.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef MeMia het volgende:
[..]
Het is geen aanval, ik vraag me af waar ze in Allah's naam mee bezig zijn.
Daar heeft ie een applicatietje voor, heel geinig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:37 schreef MeMia het volgende:
Neuk je ook wel eens gewoon?
'quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar heeft ie een applicatietje voor, heel geinig.
Kan jij wel converseren zonder scherm dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:35 schreef HighLander het volgende:
[..]
echt niet, shao en ik gaan blijkbaar praten.
Wat waarschijnlijk erop neerkomt dat ik in slaap pleur uit pure verveling,
en jij met hem opgescheept zit.
zie mailquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:37 schreef MeMia het volgende:
Praten, praten, praten.. Neuk je ook wel eens gewoon?
Krijg de difterie Inso....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:56 schreef Insomaniac het volgende:
Krijg anders ff ebola ofzo, HighLander.
Oh, dan kom ik er nu aan!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:02 schreef HighLander het volgende:
[..]
Krijg de difterie Inso....
En die Ebola enkel en alleen als ik jou binnen 2 weken zie.
Neem dan meteen wat te vreten mee, als galgenmaal zogezegd.quote:
Je mag slagroom van mn goddelijke lichaam likken, hoe vind je die?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
Neem dan meteen wat te vreten mee, als galgenmaal zogezegd.
Een aardige suggestie voor het eerste deel of begin van het desert.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:14 schreef Insomaniac het volgende:
Je mag slagroom van mn goddelijke lichaam likken, hoe vind je die?
Ik heb wel wat rosbief voor je,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:23 schreef HighLander het volgende:
[..]
Een aardige suggestie voor het eerste deel of begin van het desert.
Maar dat heeft verder nog wel wat extra's nodig.
Maar voor de rest van de maaltijd had ik toch iets uitgebreiders voor ogen,
met vooral veel rood vlees, een biefstukje ofzo, wat kruidenboter,
beetje groenten, voorraad flink zoute patat en nog wat ongezonde dingen.
Nee dank je, ik heb het niet zo op hersenloze slowchat en postopkrikkerij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:25 schreef iamredleader het volgende:
Highlander, dan moet je naar het BeF topic gaan... ik plaats maar geen link, het gaat te snel!
Wederom wel een behoorlijk magere suggestie.quote:
FIjn, ik bestrooi mezelf wel met wat friet dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef HighLander het volgende:
Wederom wel een behoorlijk magere suggestie.
Slagroom en rosbief... Als ik om wil vallen stop ik wel gewoon met eten.
Laat staan de fysieke inspanning die ik voor 2 pruts diner-gangen op moet brengen.
hmmm ik breng het zout wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
FIjn, ik bestrooi mezelf wel met wat friet dan.!
Maar wat is er nou erotisch aan een bord?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
hmmm ik breng het zout wel.
Kan het niet gewoon op een bord? dan valt er minder naast.
En wéér een deceptie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef HighLander het volgende:
hehe nou komen we ergens.
Zullen we het topic dan maar meteen dichttieven?
Godzijdank niet, nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:09 schreef Günther het volgende:
[..]
Godzijdank ben jij dan ook niet de meest verzuurde zichzelf verheven voelende kutmod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |