Te veel inhoud voor een lurkende Newbiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef MeMia het volgende:
Is de inhoud niet te behapstukken voor jullie?
Waarom dicht? Omdat je geen kritiek mag spuien op Fok! ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef iamredleader het volgende:
Hoe lang is deze al open?
5 minuten?
Nog niet dicht?
Die komt wel hoor wees niet bang. Alleen daarna kan niemand erop reagerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef MeMia het volgende:
Typisch dat er tussen al deze baggerreacties geen enkele reactie van de crew zit.
Misschien omdat je OP kant nog wal raakt? Gefrustreerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef MeMia het volgende:
Typisch dat er tussen al deze baggerreacties geen enkele reactie van de crew zit.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
Die komt wel hoor wees niet bang. Alleen daarna kan niemand erop reageren
Hallo sukkeltje, het gaat hier niet om mij, het gaat om de ratjetoe die de leiding van het forum veroorzaakt. Weet je wel, het forum waar zelfs nitwits als jij de kans krijgen om zichzelf te uiten.quote:
Lekker typisch weer. Lees het nog eens goed en sla desnoods het stukje over met jouw naam, misschien kan je het dan wel objectief bekijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien omdat je OP kant nog wal raakt? Gefrustreerd
Ze doen inderdaad "gedurfde" benoemingen, maar komen daar binnen no-time op terug, om zichzelf weer te beperken tot het kruip-en-slijmkliekje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef ThE_ED het volgende:
Leuk allemaal, maar wat heeft het met kraak noch smaak te maken? Je OP geeft juist aan dat fok! gedurfde benoemingen doet.
(Of ik het daar mee eens ben is een 2e)
Nee, een occasional scapegoat is natuurlijk vereist.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef MeMia het volgende:
Moet de crew dan alleen uit slijmende ja-knikkers bestaan?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Shirley het volgende:
FB mag toch niet gebruikt worden met kritiek op Fok!?
quote:Vragen, tips, complimenten, etc. met betrekking tot forum, frontpage, weblog, managers of chat kun je hier kwijt.
Bij deze:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef MeMia het volgende:
En als er genoeg is beschuldigd kan deze of gene weer oprotten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Cynica het volgende:
[..]
Nee, een occasional scapegoat is natuurlijk vereist.
Ik zou mezelf toch niet echt als laf bestempelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij deze:
Moest dit nou echt onder een laffe kloon?
V.
Je noemde static en kasta, wat noem jij no-time? Static zat hier sinds het begin van SHO en Kasta ook al maanden. Ja, echt binnen no-timequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef MeMia het volgende:
[..]
Ze doen inderdaad "gedurfde" benoemingen, maar komen daar binnen no-time op terug, om zichzelf weer te beperken tot het kruip-en-slijmkliekje.
War of the mods...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:48 schreef MacVincent het volgende:
Weer een goede titel voor een column: "The rise and fall of FoK"
Dat is toch niks nieuws?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij deze:
Moest dit nou echt onder een laffe kloon?
V.
Goed zo, je kán dus wel lezen. Probeer nu eens wat verder te lezen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je noemde static en kasta, wat noem jij no-time? Static zat hier sinds het begin van SHO en Kasta ook al maanden. Ja, echt binnen no-time.
Logisch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:49 schreef MeMia het volgende:
[..]
Ik zou mezelf toch niet echt als laf bestempelen.
'newbie'quote:En leuk om uit jouw mond over klonen te horen,J.
dat zeg ik toch ook nietquote:
Schopje ONZ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Verbal het volgende:
Hij wilde een reactie van een crewlid, maar je denkt toch niet dat ik de moeite ga nemen serieus op deze onzin in te gaan?
V.
Ik zie dit niet als vragen/tips/complimenten, eerder een aanval. Maar goed, het boeit mij helemaal niks wat de mods hier doen.quote:
Het is gewoon hoog tijd om zulke misstanden aan de kaak te stellen en ik vind het eerder laf dat de crew zijn smoel zit te houden. Als een van mijn "collega's" zo zou worden behandeld, zou ik weldegelijk aan de bel trekken in plaats van me te conformeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Logisch.
Eikels vinden zichzelf ook geen eikel.![]()
Ook newbies lezen wel eens wat.quote:'newbie'![]()
V.
Neem dan gewoon helemaal niet de moeite om te reageren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet
Hij wilde een reactie van een crewlid, maar je denkt toch niet dat ik de moeite ga nemen serieus op deze onzin in te gaan?
V.
O, nee dan geloof ik jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef MeMia het volgende:
Ook newbies lezen wel eens wat.
Ik bepaal zelf waar ik hoe wanneer reageer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef MeMia het volgende:
[..]
Neem dan gewoon helemaal niet de moeite om te reageren.
Het is geen aanval, ik vraag me af waar ze in Allah's naam mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als vragen/tips/complimenten, eerder een aanval. Maar goed, het boeit mij helemaal niks wat de mods hier doen.
Verrassend hoor, HighLander moet eerst schofferen en daarna semi-inhoudelijk reageren met een gaapsmiley.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef HighLander het volgende:
Volgens mij moet de topicstarster gewoon een keer een goede beurt hebben, om dit soort zeurderige redenaties te voorkomen. Maar goed.
Helaas blijkt maar weer dat elke potentiele discussie/rel, niet echt een lang leven toebedeeld is. Een logische uitkomst, aangezien de pogingen het rebelser te krijgen volgense de OP ook tevergeefs zijn.
Youssef?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef MeMia het volgende:
[..]
Het is geen aanval, ik vraag me af waar ze in Allah's naam mee bezig zijn.
In de crew, uit de crew, in de crew, uit de crew. Met als gevolg dat sommige moderateurs nu geen mede-mod meer hebben en het forum waar ze modden alleen moeten aanpakken. Dan wordt er toch niet naar het geheel gekeken? Is de moderateur te vervelend, communiceer dan, zoek een vervanger en ga dán uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |